Fietsslot voorkomt dat je kunt appen.
Computer, apps, software, tablet & smartphone
Plaats reactie

theDon

Superlid
Superlid
Antw.: 3520
Wo Jun 21, 2017 5:33 pm Reageer met quote

Dit lijkt mij heel mooi maar of het aanslaat?????

Zelfs al geef je jongeren de opdracht om niet naar berichten op hun smartphone te luisteren, toch zorgt een trilling al voor verminderde aandacht voor het verkeer. Dat blijkt uit onderzoek met elektroden op het hoofd van jongeren. Een speciaal fietsslot voorkomt dat ze nog langer kunnen appen op de fiets

Lees verder; klikkie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

luciaT..1

Superlid
Superlid
Antw.: 3114
Wo Jun 21, 2017 6:09 pm Reageer met quote

Ik vind het een goed idee.

Voor voetgangers nu ook nog iets uitvinden. Ik ben al twee keer op het trottoir tegen een jongeman aangereden met rollator omdat die me niet zag aankomen omdat hij zat te .......
Ik vertik het om nog langer opzij te gaan. Mad

Benneke

Superlid
Superlid
Antw.: 8015
Wo Jun 21, 2017 7:23 pm Reageer met quote

Lucia51 schreef:
Ik vind het een goed idee.

Voor voetgangers nu ook nog iets uitvinden. Ik ben al twee keer op het trottoir tegen een jongeman aangereden met rollator omdat die me niet zag aankomen omdat hij zat te .......
Ik vertik het om nog langer opzij te gaan. Mad

Misschien een keer een hoorn nemen en vlak voor zo iemand de hoorn een flink geluid laten geven. Reken er op dat er dan geschrokken wordt.

Wie vrolijk is, laadt de schijn op zich oppervlakkig te zijn. (Godfried Bomans)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 12903
Wo Jun 21, 2017 7:57 pm Reageer met quote

Ik vind dat je sowieso niet moet appen als je aan het verkeer deelneemt. Als het per se moet blijf dan als voetganger even staan en zet anders je voertuig aan de kant. Handsfree bellen vind ik minder maar toch ook risicovol omdat een telefoongesprek je behoorlijk kan afleiden van het verkeer.

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

luciaT..1

Superlid
Superlid
Antw.: 3114
Wo Jun 21, 2017 8:07 pm Reageer met quote

Ik zie zelfs moeders achter de kinderwagen bezig met die mobieltjes bezig en zwalken van links naar rechts. En dan al die pratende monden die je tegenkomt Wink

theDon

Superlid
Superlid
Antw.: 3520
Wo Jun 21, 2017 11:36 pm Reageer met quote

Als ik de hond uit gaat laten, zie ik meerdere mensen de hond uitlaten en vele met een telefoon.
Snap dat niet, je moet altijd alert zijn als je jou hond uit laat en zeker als hij los mee loopt.
Ze letten dan niet eens op wat de hond doet.
Laatst ook zo iemand, hond liep los mee en zag een andere hond en stak de weg over.
Auto boven op de rem en de vrouw heel verbaast kijken van "waar is mijn hond"?

Pagina 1 van 1

Plaats reactie