Klessenbessen bij Scharretje
Het Grand Café
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 2303, 2304, 2305 ... 2469, 2470, 2471  Volgende Plaats reactie

LilianeDeClerck

Superlid
Superlid
Antw.: 3117
Vr Jan 12, 2018 1:58 pm Reageer met quote

Goeie morgen allemaal,

Hier zijn we weer na 2 daagjes werken. 't Is een soepje op het werk (maar het is in mijn voordeel). Ik vertelde jullie van mijn collega die erg ziek is en het werk dat er zou moeten gedaan worden door mij (dat van haar inbegrepen).

Nu is het zo dat wij 2 soorten werk hebben op onze dienst: dat van mij (inbrengen van gegevens) en beslissingen van het Ministerie die moeten gescand, geïndexeerd en ingebracht worden. En wat wil nu lukken: die scanner is al een week stuk. Er werd een call ingediend bij de computer eenheid en daar werd niet op gereageerd.

Gisteren hebben we navraag gedaan: en de man die die call moest verder opvolgen was op de dag dat wij de call indienden vader geworden en had een week verlof. Wij hebben er begrip voor, maar vonden toch dat iemand anders het had moeten opvolgen.

Maar het gevolg is dat "alle" collega's nu moeten mee helpen met mijn werk en we eigenlijk goed bijgewerkt zijn. Voor mijn part mag die scanner nog wat stuk blijven. Laughing Laughing Laughing

Deze voormiddag hou ik het wat rustig. 'k Heb de krant op mijn gemak uitgelezen en lekker koffie gedronken met een stukje peperkoek. De poes van de buren kwam aan ons deur miauwen en die heb ik dan maar een overschotje kaas en paté gegeven. Daar moet ze het mee doen en de vogeltjes heb ik ook al een voorraad zaad gegeven. Die zullen ook niet verhongeren.

Deze namiddag gaan we de wekelijkse boodschappen doen, en 't is veel. Dus we weten weer waar we ons geld aan uitgeven.

Voor de nieuwsgierigen: dit is een Belgisch containerpark:

Je rijdt met je auto tot aan elke container en je smijt er in wat je kwijt wil.

Ik ben echt geen puzzelfan, noch zo een kartonnen puzzel, nog met cijfers (sudoku), nog met letters (kruiswoordraadsel). Dat gaat me allemaal te traag. Vorige week had onzen Tim een kartonnen puzzel gevonden bij ons ma en ging hij die maken. Ik heb efkes geholpen om een kleur puzzels mee te zoeken, maar dan was ik het al lang moe. Hij mag het zelf doen. Laughing

Geef mij maar een boek: momenteel ben ik (op mijn e-reader) de trilogie "zuster Anne" van Gerda Van Wageningen aan het lezen.

Ik wens jullie allemaal nog een fijne dag.

Elke dag heeft een lach!
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

Advertentie

marlie49

Superlid
Superlid
Antw.: 6413
Vr Jan 12, 2018 2:09 pm Reageer met quote

Zo meteen komt een monteur van Ziggo een nieuw kastje voor de t.v. installeren, het oude was kapot. Kan ik weer fatsoenlijk t.v. kijken straks.

Liliane leuk je ook weer te zien. Dat containerpark lijkt op onze milieustraat. Alleen hebben ze bij ons ook bakken waar je bepaalde rommel in kunt gooien. Kost 15,00 per keer.

Elise hou je goed hè?

Allemaal een hele fijne dag!

Gisteren is ver weg
morgen is dichterbij
vandaag is precies goed
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

hehety

Superlid
Superlid
Antw.: 10677
Vr Jan 12, 2018 2:13 pm Reageer met quote

Madelief, de pot met de muis is toch echt koffie, hoor. Kijk maar op de tekst die tevoorschijn komt.

Er staat: Goedemorgen, koffie!
Pak er alsnog maar een, mét een koekje. Laughing

Liliane, ik kan mij voorstellen dat de scanner van jou nog wel stuk mag blijven. Word jij verwend met zoveel assistentie.
Zo ziet een milieustraat er bij ons ook ongeveer uit. Alleen de naam is anders.
Ik ga de boodschappem en tevens even langs frituur dinnetje. Kijken of zij ook wat nodig heeft. Laughing

Hoe minder dingen je bezit.
Hoe minder dingen jou bezitten.

auteur onbekend

Rotomaori

Stamgast
Stamgast
Antw.: 305
Vr Jan 12, 2018 3:46 pm Reageer met quote

Hallo Klessebessers,

Dank voor de suggesties en tips die ik krijg voor het afvallen. Ik ben al wat pondjes kwijt, van de week dan ook veel gewandeld en gefietst. Briesje, weinig boter gebruikte ik toch al, soms doe ik zelfs helemaal geen boter op brood.

Ook ik heb de serie Hendrik Groen gevolgd, prachtige televisie. Ook mooi om te zien hoe André van Duin zijn rol vertolkt, heel anders als dat we van hem gewend zijn. Mocht er een vervolg komen op deze serie dan zal het moeilijk worden om de waardering van deze serie te evenaren.

Hehety, leuk om te lezen hoe jij aan je naam bent gekomen. Hoofd van een roversbende.Laughing

Ik wacht op beter weer, zo als het nu is vind ik maar niks, het is een beetje een kwakkelwinter aan het worden, maar ja het zal wel weer een keer beter worden.

Tot later,
Rotomaori

Perla.1

Superlid
Superlid
Antw.: 9509
Vr Jan 12, 2018 5:17 pm Reageer met quote

Goedemiddag.

Zie je wel Madelief, er is vast iets niet goed met je bril! Laughing

Haha Liliane, laat die man nog maar een extra week van zijn vaderschap genieten.
Daar heb jij alleen maar voordeel van, prima geregeld! Very Happy

Hehety veel plezier samen met je vriendin

Ah Rotomaori, fijn dat je inmiddels een paar pondjes kwijt bent!
Ach ja je moet keuzes maken, als je iets lekkers bij de koffie neemt dan eet je gewoon een boterhammetje minder.
Als je een beetje oplet met wat je allemaal in je mond stopt kom je een heel eind!
Succes, gewoon nog even doorgaan! Laughing

Alles verder goed geloof ik met iedereen? Gelukkig!
Zelf ga ik nog even een paar karweitjes doen. Wink

Perla.1

Superlid
Superlid
Vr Jan 12, 2018 5:41 pm Reageer met quote

Madelief ik heb het programma van "Bruisend Bach" eens even opgezocht en heb gezien dat er prachtige stukken gespeeld gaan worden!
Nog wel even geduld hebben, maar dat wordt genieten!
En daarna met z'n allen uit eten zeker? Laughing

Annemoon

Superlid
Superlid
Antw.: 7349
Vr Jan 12, 2018 6:04 pm Reageer met quote

Veel plezier verder bij klessenbessen, ik kan jullie niet bijhouden.

hehety

Superlid
Superlid
Vr Jan 12, 2018 6:14 pm Reageer met quote

Ben ik weer!
Briesje, Bij frituurdinneke is het vrijdags meestal alleen vragen of ze nog iets nodig heeft. Maandagochtend wil het nog wel eens even buurten zijn. Laughing
Het huis is zover aan kant. De boodschappen binnen, hoewel ik wel even terug moest. Ben ik net terug van de super en dan krijg ik mail van Peter of er nog paneermeel in de voorraadkast staat. Nee dus, Rolling Eyes dus net weer terug, maar dat heb ik meteen gecombineerd met mijn middagwandelingetje.

Roto, is ook al weer een paar pondjes verloren. Niet gaan zoeken waar je ze gelaten hebt, hé. Laughing

auteur onbekend

hehety

Superlid
Superlid
Vr Jan 12, 2018 6:23 pm Reageer met quote

Madelief, hier is een puzzel, maar wel van 91 stukjes. Puzzels met veel minder stukjes vind je op mijn profiel.

https://www.jigidi.com/solve.php?id=AQK5927F

Veel puzzelplezier!

auteur onbekend

hehety

Superlid
Superlid
Vr Jan 12, 2018 6:27 pm Reageer met quote

Nu nog een voor het afleren! Laughing
Ik wens iedereen een smakelijk eten toe en vergeet niet: Het is weekend!

auteur onbekend

Madelief46

Superlid
Superlid
Antw.: 1302
Vr Jan 12, 2018 6:30 pm Reageer met quote

Hallo allemaal

Liliane dan heb je het behoorlijk druk gekregen en als je collega erg ziek zal het nog wel een tijdje duren … een gelukje dat die scanner stuk is maar wel aardig dat al je collega's je dan helpen nog even dan kunnen jullie een kaartje leggen want is alles bijgewerkt.
Ik was deze week ook veel geld kwijt aan de boodschappen en ik heb het idee dat ik niet eens veel meer gekocht had dan anders.
Zo zien de containers er bij ons ook uit wij rijden er ook met de auto langs en kwakken het vuil er in
Ik lees ook graag en soms doe ik een Zweedse puzzel meestal als ik het eten aan het koken ben, en af en toe een puzzel van Henny die doe ik als mijn man naar het voetballen aan het kijken is.

Marlie wij zijn ook bij Ziggo ik vind de service daar erg goed en als je een vraag heb ergens over dan bellen ze en leggen je precies uit wat je moet doen.
Wij kunnen het vuil storten voor niets ik vind € 15,00 wel veel geld

Elise gaat het nog steeds goed met je?

Rotomaori dat vond ik ook dat Andre van Duin die rol meesterlijk vervulde die regisseur die was ook vol lof over André
.
Briesje heb jij niet een goede bril in een la liggen, ik heb deze pas maar misschien is die van jou nog beter, ik hoor wel van je dan krijg je mij postbus nummer.

Jij mag nooit meer raden Briesje daarna gaan wij altijd een hapje eten

Henny eet je daar dan ook een frietje of een lekkere bamibal

Bedankt voor de puzzel:lol:

Dat heb ik nou ook altijd Pandora ik kan het ook niet bijbenen hier wat een geleuter hè

Ik had een beetje woorden met mij man wij gaan altijd vrijdagmiddag de stad in hij gaat dan naar een paar kennissen ik loop een rondje door de stad en ik kom altijd bekende tegen hij zei dat ik zo lang weg bleef hoe dat kan, ik zag al aan zijn gezicht dat hij ongeduldig was, ik zei weet ja wat ik ga wel met mijn eigen auto, zegt hij dat dat een goed idee is……….soms kan ik hem wel achter het behang plakken let wel SOMS

Het leven begint op het moment waarop je je niets meer aantrekt van wat andere mensen over je denken.

marlie49

Superlid
Superlid
Antw.: 6413
Vr Jan 12, 2018 6:47 pm Reageer met quote

Madelief ik ben ook heel tevreden over Ziggo, hij had het zó gefikst.
En inderdaad het is hier een dure gemeente. Als je twee keer met een aanhangwagentje afval ernaartoe rijdt ben je €30,00 kwijt.

Als ik het zo teruglees hier zijn we allemaal aardig bezig geweest. Laughing

Ga afsluiten en wens jullie allemaal een hele fijne avond!

Gisteren is ver weg
morgen is dichterbij
vandaag is precies goed

Madelief46

Superlid
Superlid
Antw.: 1302
Vr Jan 12, 2018 7:43 pm Reageer met quote

Het leven begint op het moment waarop je je niets meer aantrekt van wat andere mensen over je denken.

Perla.1

Superlid
Superlid
Vr Jan 12, 2018 10:21 pm Reageer met quote

Goedenavond.

Pandora bedoel jij nou dat je er mee stopt omdat het hier te snel voor je gaat?
Zelf vind k het wel prettig als de vaart er een beetje in zit. Laughing
Maar als je niet dagelijks hier kan zijn is dat weer anders natuurlijk.
Ach je kunt niet alles bijhouden, dat is wel zo.
Als je zelf iets verteld hoef je niet op een ander te reageren.
Maar heb je zelf niets te vertellen reageer je gewoon op een ander zijn stukje.
Simpel toch?
Deze tip is helemaal gratis! Laughing

hehety

Superlid
Superlid
Vr Jan 12, 2018 11:10 pm Reageer met quote

Even via mijn tablet.
Madelief, de laatste keer dat ik bij mijn frituur dinneke een snack gegeten heb zal begin december geweest zijn. : Confused Hooguit een kopje thee of koffie. Even bijklessenssen, verder niet. Laughing
Pandora, afhaken is niet nodig, hoor. Neem een voorbeeld aan Roto en Elise. Ga in wat je wel interessant vindt en laat de rest liggen. Cool

Niets moet, hé.
Nogmaals, een fijne avond en gezond weer op Laughing

auteur onbekend

hehety

Superlid
Superlid
Vr Jan 12, 2018 11:18 pm Reageer met quote

Verkeerde icoontje, je weet wat ik bedoel.
Hahahaha, Madelief, jij en je rimpeling met je man Laughing
Dat komt in ieder goed huwelijk voor. Daarom zijn ze ook goed. Het goed maken geeft weer een gezellige avond Love
Houdoe! Very Happy

auteur onbekend

Elise2

Superlid
Superlid
Antw.: 3363
Za Jan 13, 2018 1:46 am Reageer met quote

Lieverds denk aan jullie en vind alles interessant, maar de tijd ook het verschil ! Mijn probleem is ook dat ik alles leuk vind. En het is net als overal de ene keer heb je niets, nada en de andere keer zoveel dat je het niet kan bijbenen thuis en overal. Heb nu weer mijn andere auto met nieuwe koppelingsschijf enz. vanmiddag gekregen. Belde en dacht het zal wél weer nog niet klaar zijn dat kan er nog wel bij als je je niet lekker voelt enz. Nee komen en we gaan ook je radio over zetten want we hebben geen code van de andere om hem weer op gang te krijgen... Dit is een klein beetje wat ik schrijf.. ben met iedereen op de wereld achter.. Laptop lag er ook uit enz. Paar cijfers doen het niet en tekens ?Man die me wel eens helpt ziek.. ga alle ellende niet allemaal opnoemen. Leuke dingen ook gehad hoor ! Komt wel later.. Ik las net iets pas van Pandora dus dacht schrijf gauw even wat voor jullie gaan slapen... Hoop dat je het nog ziet ?

Voor de liefhebbers ook nog dit, misschien al gezien op nostalgie net ?
https://youtu.be/QX1VY4fxpMY

Perla.1

Superlid
Superlid
Za Jan 13, 2018 2:45 am Reageer met quote

Ja hoor Elize ik heb het gezien! Laughing
Je bent dus nog niet helemaal beter? Wat naar voor je!
En je laptop doet met je mee, ook niet helemaal in orde. Sad
Het filmpje van Rik Felderhof ga ik morgens eens even op mijn gemak bekijken, het lijkt mij erg leuk.
Ja dat klopt hoor, het is altijd alles of niets, ik denk dat we dat allemaal wel meemaken.
Maar goed , we moeten het er mee doen!
Jij hebt de avond nog voor de boeg en wij gaan straks naar bed.
Het is hier 5 uur later dan bij jou. Laughing
Ik wens je een gezellige avond, tot een volgende keer! Laughing

Elise2

Superlid
Superlid
Antw.: 3363
Za Jan 13, 2018 6:50 am Reageer met quote

Goedemorgen Briesje en Allemaal !! Reageren komt er niet van is bijna 23 uur en Jinek komt zo op t.v.! En dan lezen in de koffer.... Maar zag wel iets om te lachen...

Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

hehety

Superlid
Superlid
Za Jan 13, 2018 11:51 am Reageer met quote

Goedemorgen klessebessers.
Elise, positief blijven, hé. Vast wel, want je weet de leuke plaatjes en filmpjes wel te vinden.

De prikkers doen het weer en we kunnen weer puzzels mét foto's plaatsen. Ik moet er alleen nog even een paar aan maken. Nog drie a vier puzzels over het boerenbondmuseum en dan gaan jullie mee op 'vakantie'. Laughing
Nu tijd voor een lekker bakkie. Laughing

auteur onbekend

Pagina 2304 van 2471 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 2303, 2304, 2305 ... 2469, 2470, 2471  Volgende

Plaats reactie