externe harde schijf niet toegankelijk
Computer, apps, software, tablet & smartphone
Plaats reactie

NicolaasP

Superlid
Superlid
Antw.: 3466
Za Mrt 03, 2018 10:26 pm Reageer met quote

Wie weet raad
De externe harde schijf met voor mij veel belangwekkend materiaal die het hier betreft heb ik op verschillende computers met verschillende windows versies geprobeerd te openen maar het usb station waarop het aangesloten wordt is steeds niet toegankelijk, want de parameter is onjuist.
Op de tv kan ik de inhoud van de harddisc echter moeiteloos bekijken.

Wie heeft een tip om deze schijf ook op mijn computer te kunnen openen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Advertentie

Gribou---Greet

Stamgast
Stamgast
Antw.: 301
Za Mrt 03, 2018 10:42 pm Reageer met quote

Herkenbaar probleem

Ik heb veel gehad aan de informatie op de site waarvan ik hier de link bijvoeg .

https://nl.easeus.com/harde-schijf-herstellen/parameter-onjuist-externe-harde-schijf-windows-10-8-7.html

succes er mee !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

NicolaasP

Superlid
Superlid
Za Mrt 03, 2018 11:06 pm Reageer met quote

Dank je Gribou-Greet, ziet er heel goed uit!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

50plusser.nl

Administrator
Administrator
Antw.: 3183
Zo Mrt 04, 2018 10:49 am Reageer met quote

ALs je andere kabels hebt die je kunt gebruiken wil dat ook wel eens helpen. Hoop dat het je lukt!

NicolaasP

Superlid
Superlid
Zo Mrt 04, 2018 11:29 am Reageer met quote

Ik ga straks bij BCC een nieuwe harde schijf halen waarop de bestanden van de corrupt geworden harde schijf mogelijk overgezet kunnen worden mbv de tips die op https://nl.easeus.com/harde-schijf-herstellen/parameter-onjuist-exter%20ne-harde-schijf-windows-10-8-7.html te vinden waren
Volgens een computer-onderdelenzaakje had het probleem niet met de kabels te maken Thijs, maar bedankt voor het meedenken

BigEd

Superlid
Superlid
Antw.: 1121
Zo Mrt 04, 2018 11:36 am Reageer met quote

Heb je al geprobeerd om nieuwe drivers voor je usb poort te downloaden? Kan ook iets na een update verandert zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

NicolaasP

Superlid
Superlid
Zo Mrt 04, 2018 11:41 am Reageer met quote

wordt dat in windows 10 niet allemaal automatisch geupdate Ed? Ik zal eens zoeken, maar de usb poorten waarop de harddisc een foutmelding geeft kunnen wel gebruikt worden bij andere apparatuur, bv mijn usb sticks, dus daar zal het misschien toch niet aan liggen...

theDon

Superlid
Superlid
Antw.: 2793
Zo Mrt 04, 2018 5:56 pm Reageer met quote

Als je op "mijn computer" klikt, zie je hem dan ook niet?

Neem mij hoe ik ben, ook al ben je van mij geen fan.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

NicolaasP

Superlid
Superlid
Zo Mrt 04, 2018 10:16 pm Reageer met quote

Jawel, hij wordt wel gedetecteerd, maar je kunt er niet inkomen vanwege een foute parameter. BCC was dicht, als enige winkel. Morgen kan ik de zaak hopelijk overzetten op een nieuwe harddisc mbv een gratis herstelprogramma dat de schijf al wel blijkt te herkennen qua merk en volume

Pagina 1 van 1

Plaats reactie