Welterusten-fotosite
Digitale fotografie
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1952, 1953, 1954, 1955, 1956  Volgende Plaats reactie

nenne13

Superlid
Superlid
Antw.: 9124
Za Apr 14, 2018 11:59 am Reageer met quote

Hartelijk dank voor alle felicitaties . Het is zaterdagochtend hadden gisteravond een superexellent diner met ons vijfjes..

Zij staan al te wachten op mij ..vanavond meer..

Fijne zaterdag !

Zoek de zonzijde..èn geef een glimlach door....
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

Advertentie

jjacqueline

Superlid
Superlid
Antw.: 11810
Za Apr 14, 2018 12:57 pm Reageer met quote

Goedemorgen...terwijl ons knotje heerlijk aan het daldeejen is met haar dochters( daldeejen is Achterhoeks voor 'plezier maken'...n dat doen ze!! Laughing ) zal ik een stukje van haar thuishaven laten zien...mijn geboortestad, veel meer kan ik er niet aan ontlenen...wl dat ik het een heerlijke stad vind, en zeker dit gebied langs de Maas...Het Scheepvaartkwartier met z'n prachtige monumentale panden Love

Veerhaven 14-15 was ooit het hoofdkantoor van scheepvaartkantoor Van Uden. Het pand is een Rijksmonument en is gebouwd tussen 1909 en 1919.

wind...windwijzer en boeg...alles met scheepvaart van doen..ik vind het prachtig!!!

het uitzicht is fenomenaal

op de hoek Westerkade/Veerhaven Het Westerkadehuis

De twee topgevels bevatten in de punt relifs met voorstellingen ontleend aan de scheepvaart.

Beelden onder balkon zijn mannenfiguren met schop, grondboor en kolen.

aan de overkant het 4*hotel New York als een klein duimpje tussen de reuzen... ..ook al weer mooie herinneringen aan verbonden Love

ik hoop dat we nog meer mooie herinneringen kunnen gaan maken binnenkort..

Fijne zaterdag...ik ga snel aan het werk
Rolling Eyes Tot laterssss

jjacqueline

Superlid
Superlid
Za Apr 14, 2018 12:59 pm Reageer met quote

Laughing Jenny, wat super dat je wat van je laat horen hier!!!Top, ik had dt niet verwacht,(LEUK!!!!) maar hoop dat je weer een fantastische dag hebt vandaag!!!! Kiss

nenne13

Superlid
Superlid
Zo Apr 15, 2018 9:26 am Reageer met quote

Jullie horen het hele verhaal wel !

Fijne zondag ook voor jullie !

jjacqueline

Superlid
Superlid
Zo Apr 15, 2018 1:07 pm Reageer met quote

Z goedemorgen zeg, dit is een leuk welkom op de Welterusten-site!!! Love Prachtige foto van een moeder en haar dochters...ik denk direct aan het programma met Presentator Rik Felderhof , die markante gasten op zoekt, en met hen met d Stoel bovenop zijn auto naar een bijzondere plek rijdt....klik hier voor zo'n mooi portret..Ik kijk ongelooflijk uit naar jouw story's!!!

Schitterend beeld met de naam King ,van Jack van Iwaarden de Vreede...ik ben een groot liefhebber aan het worden nu ik n ontmoeting had met zijn creaties..ik kom er later op terug...

de kleurrijke boom met vogels is ook een feestje voor het oog!!

ik geniet nu weer even van mijn herinneringen van dag dagje Keukenhof...wens iedereen een mooie zondag!!Morgen voor mij de tandarts voor een langdurige behandeling Neutral ik kijk er wel tegen op...vorige keer was erg pijnlijk de dagen erna...maar wat moet, moet dan maar! Wink

douwe

Superlid
Superlid
Antw.: 11234
Zo Apr 15, 2018 8:39 pm Reageer met quote

Ik zag een filmpje over rotterdam, tijdens de oorlog. klik hier

Vanmiddag ben ik weer naar Wildlands geweest, maar nu eens kijken en zoeken naar bloemen.

wordt vervolgd

Je hebt denkers en je hebt doeners. De ergste zijn de denkers die denken dat ze wat doen!
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

douwe

Superlid
Superlid
Zo Apr 15, 2018 8:46 pm Reageer met quote

vervolg

tja, dat groeit daar gewoon in het "wild"

hij is bezig af te sterven.

Je hebt denkers en je hebt doeners. De ergste zijn de denkers die denken dat ze wat doen!

douwe

Superlid
Superlid
Zo Apr 15, 2018 8:50 pm Reageer met quote

en dan deze nog:

en bij de Tibetaan hing een nieuw schilderij:

jjacqueline

Superlid
Superlid
Ma Apr 16, 2018 2:15 am Reageer met quote

Zo Douwe , je hebt flink uitgepakt met foto's plaatsen!!Leuk!Leuk!!Het filmpje vond ik behoorlijk deprimerend..mja, dat zijn oorlogsbeelden altijd!
Die vogels aan het einde van de serie zijn prachtig , en ook het Tibetaanse schilderij vind ik supermooi!
En van bloemetjes wordt ik zekers blij!!

Net als in de Keukenhof....die wordt nog vervolgd, ik ga nu snel duiken...morgen de tandarts al heel vroeg Confused Fijne maandag!!! Wink

jjacqueline

Superlid
Superlid
Ma Apr 16, 2018 3:45 pm Reageer met quote

Zo , daar zijn we weer...met een zere waffel, maar dat zat erin natuurlijk! Rolling Eyes
Op de terugweg omgereden door Meinerswijk, en even genoten van mijn oz geliefde landschap(toch lang niet geweest, dus dubbelop genietend!)

een deel was enorm moerassig...maar het is dan ook een uiterwaard....als de Rijn hoog komt te staan, is dit een overloopgebied..

de vogelkijkhut , Deze hut drijft op het water. Hoewel de oorspronkelijke hut is afgebrand, kan je hier nog steeds terecht: sinds 2005 staat er een nieuwe metalen vuurvaste hut. je kan er de ijsvogel, grote zilverreiger, steltlopers en eenden zien.

even verderop staan de Koniks en de Galoway's in een soort van groen paradijsje

op de achtergrond de contouren van het Romeinse castellum...

(Het castellum in Meinerswijk, Castra Herculis, is het enige Romeinse fort in Gelderland dat archeologen hebben opgegraven. Deze naam komt ook voor in een historisch verslag uit de 4e eeuw van de Romeinse geschiedschrijver Ammianus Marcellinus.)

de runderen staan een stukje verderop

een grote groene vlakte nu....en het bruist ven het leven...insecten, vlinders, en heel veel vogels...om blij van te worden
Love

onderweg naar huis, kom ik er tot mijn schrik achter dat 1 van de mooiste treurwilgen is getroffen door de storm..en is afgescheurd

een eindje verder ook veel stormslachtoffers...ze liggen er nog bloeiend bij , dus genietend van de kleurenpracht...al is het dan maar voor even.. Crying or Very sad

het is ht leven...ineens kan het voorbij zijn!Maar zolang we nog ademen wens ik een ieder een fijne en prettige dag toe... Wink

redone

Superlid
Superlid
Antw.: 4861
Ma Apr 16, 2018 4:33 pm Reageer met quote

Wat een prachtige foto's zijn er te zien, allereerst de foto van Nenne met haar dochters wat mooi!!!
En die van Douwe allemaal in Wildlands gemaakt, schitterend en dan de Keukenhof wat een bloemenweelde, vandaag heb je ook genoten Jacqueline, mooi hoor!!
Wij hebben zaterdag een etentje gehad met de vrienden van Johan die ons allemaal geholpen hebben met het schilderen van het huis, het was super gezellig en ook weer leuke verhalen gehoord over Johan, het was fijn!!

Verder gaat wat instanties betreft alles fout wat maar fout kan gaan, Ben is nu de hele dag al bezig om recht te trekken wat ze bij de ING fout hebben gedaan in Belgie, en zo zijn er meer zaken grrrrrr.
We hebben gisteren een paar mooie foto's gemaakt van de blauwborst en de grutto.

Kijk eens op mijn weblog, ik zou het leuk vinden!
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

jjacqueline

Superlid
Superlid
Ma Apr 16, 2018 5:04 pm Reageer met quote

Schitterende foto's Ria...ik heb die prachtige blauwborst nog nooit in het echie gezien...wat een leukert!!De grutto staat er ook toppie op!!
Fijn dat jullie het etentje zo prettig ervaren hebben...maar wat een ellende met die instanties...dt is nu het laatste waar je op zit te wachten...maar het kunnen zulke log en traagwerkende organisaties zijn(weet ik uit ervaring)Hopelijk kan Ben het allemaal weer goed op de rit krijgen!
Wat leuk overigens dat je hier af en toe komt buurten!!We zijn er blij mee!!!

aard

Superlid
Superlid
Antw.: 1977
Ma Apr 16, 2018 8:02 pm Reageer met quote

Mooie foto's Ria!! Nog steeds met de P100?

Wie anderen niet kan vergeven, maakt de brug kapot waar hij zelf nog over heen moet.

redone

Superlid
Superlid
Antw.: 4861
Ma Apr 16, 2018 8:54 pm Reageer met quote

Jacqueline het probleem is nog niet opgelost, we moeten naar Belgie, de bank die met je meedenkt maar niet heus Evil or Very Mad kan wel weken duren door een fout van hun! Grrrrrr.

Ja Aart nog steeds de P 100 Laughing , lekker handig en niet zwaar, voor mij prima, ik zou wel meer zoom willen, maar dan heb ik een statief nodig, en met een rollator is dat niet handig!

Kijk eens op mijn weblog, ik zou het leuk vinden!

jjacqueline

Superlid
Superlid
Ma Apr 16, 2018 9:08 pm Reageer met quote

Ria...meen je dit echt?!! Mad wat een vreselijke irritante manier van "meedenken"...het gaat ook altijd maar om 1 ding...eigenbelang!!Ggrrrrr...Sterkte maar weer , het zal ook eens meezitten! Rolling Eyes
Ik ga nog even wat nuttigs doen ...en dan straks...op de bank, pootjes omhoog ,en filmpje aan!!Wens iedereen een fijne avond toe!! Wink

jjacqueline

Superlid
Superlid
Di Apr 17, 2018 3:30 am Reageer met quote

Ik kom nog even iedereen een goedenacht wensen, wil ook even zeggen dat ik ons knotje wel erg mis hier Crying or Very sad

Ik hoop dat ze spoedig terug is met koffers vol verhalen...dt doet ze vast , maar ik denk dat ze nu aan het bijkomen is...want ik weet eigenlijk zeker, dat zij zich nu compleet versleten voelt, maar dt het allemaal dik waard was Love waarschijnlijk komen er nog wekenlang anekdotes uit haar type-verslagen!!Ik kijk er naar uit!!
Sluit af met ht kunstwerk waar ik helemaal verliefd op ben geworden...De waternimf...

en op de achtergrond k een beeld van cortenstaal ( ijzer waaraan koper, fosfor, silicium, nikkel en chroom zijn toegevoegd.), genaamd De vrijheid...ook niet mis!!

Het uitbeelden van dromen die het niet verdienen dromen te blijven. Love

Love Love

klik hier voor de sympathieke personage Jack van Iwaarden de Vreede
Ik heb ook een vraag die ik hier maar neerplant , ik ben op zoek naar een schilder(-es) die fantasy-figuren kan schilderen(in dit geval Daenerys Targaryen uit de serie Game of thrones )..en dan naar een goede gelijkenis...Ik wt zelf wel 2 mensen , waarvan ik de 1 enorm waardeer , maar eigenlijk al zeker weet dat ik het ontwerp niet mooi ga vinden qua stijl , en de ander gaat het zeker wl kunnen , maar die wil ik het niet vragen om redenen die persoonlijk zijn...je wilt geen schilderij aan de muur, waarvan je te veel negatieve invloeden van kent...dr ben ik dan weer gevoelig voor!! Shocked nja... ik blijf gewoon op zoek..ik heb wl weer 3 afspraken lopen voor leuke 'dingetjes' voor de kids...wt k weer leuke contacten heeft opgeleverd Laughing Woensdag lekker een bakkie doen met een vriendin...daar kijk ik enorm naar uit...zo zie je maar ...Hier laat je wat en daar krijg je wat ..al gaat het niet altijd van harte...maar t is , zo het is...ik sluit af met bloemetjes Laughing
Nee h, weer mijn watermerk vergeten...nja, ze zijn cht door mijzelf gemaakt de foto's hierboven, hieronder heb ik m weer toegevoegd Laughing

jjacqueline

Superlid
Superlid
Di Apr 17, 2018 11:26 am Reageer met quote

Goedemorgen...even snel een goed begin van de dinsdag wensen...en dan verhuis ik met mijn bakkie naar buiten, waar de vogels fluiten , en het zonnetje alles verwarmt.... Laughing

In De Keukenhof is er de tentoonstelling Tulpomania in het Juliana Paviljoen.

Haarlem was het centrum van de tulpenhandel in de 17e eeuw.
In het begin van de 17e eeuw waren tulpen in Nederland een exclusief en vooral schaars statussymbool. Door de trage natuurlijke vermeerdering van tulpenbollen was er slechts een beperkt aanbod tegenover een grote vraag. Al snel werden de populaire bollen niet fysiek verhandeld maar via waardepapieren. Deze tulpengekte leidde tot een wilde speculatie in bollen waarbij prijzen explosief stegen tot tienduizenden euros per bol. Voor dat bedrag kon je een heel grachtenpand kopen. Op zekere dag kwam er een abrupt einde aan de windhandel en werden fortuinen verloren. Maar de tulpenhandel overleefde.

klik hier voor een kort interesant filmpje

en nog steeds is er een soort van tulpengekte Laughing

klik hier over de soorten tulpen Laughing

Wordt vervolgd...fijne dag allen!!

nenne13

Superlid
Superlid
Di Apr 17, 2018 11:37 am Reageer met quote

Goede morgen, ik ben er al wl maar eigenlijk nog niet ik zit nog in een bubbel met vier jonge bruisende n goed gebekte vrouwen.. gisteravond bij de Bank gegeten als afsluiting..

Wel een heel verschil ... heb nu n logee (Liesbeth gaat vandaag weer naar Leeuwarden )

Heb al heel wat foto's en info voorbij zien komen.. maar het komt nog even niet n ! Zal later wel uitgebreid reageren..

Hartelijk dank voor alle lieve wensen o.a. hihihi .. de surfende Oma > welkom bij de grijze golf< van Aard & Mieke.. en dan de kaart van jullie allemaal ..

Ik verheug met erg op Rotterdam !! en wens jullie nu allemaal een fijn dinsdag !

jjacqueline

Superlid
Superlid
Di Apr 17, 2018 11:42 am Reageer met quote

Hallo Nenne , wat fijn dat je er bent!
Kiss

jjacqueline

Superlid
Superlid
Wo Apr 18, 2018 2:28 am Reageer met quote

Goedenacht...ik kom even alleen Welterusten wensen !!Was een zware avond, en morgen op tijd er weer uit...dus snel mijn bedje in...

maar eerst nog ff badderen... Laughing ....

en vooruit, nog een kunstwerk uit de Keukenhof..

Lia Koster over haar werk ; De beelden en objecten die ik maak zijn meestal van staal en glas. Staal is sterk en dus is het mogelijk er stormbestendige bouwwerken van te maken, die er fragiel uit kunnen zien. Ik ben altijd gefascineerd door het raadsel van hoe leven ontstaat en het gegeven dat uit soortgelijke kleine deeltjes een enorme diversiteit in vormen van leven wordt gebouwd. In de beelden en objecten die ik maak wil ik altijd iets kwijt van wat de vonk van leven wordt genoemd. Beelden die blaken van levenslust.

ik wist toch niet wat de betekenis 'cumulatie' was...opgezocht , en het staat voor opeenhoping , of samenvoeging Wink
Welterusten!!!

Pagina 1953 van 1956 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1952, 1953, 1954, 1955, 1956  Volgende

Plaats reactie