Tip: persoonlijke advertenties blokkeren op Android-apparaat
Computer, apps, software, tablet & smartphone
Plaats reactie

theDon

Superlid
Superlid
Antw.: 2776
Do Mei 17, 2018 12:15 am Reageer met quote

Voor de liefhebbers!

Geen zin om steeds gepersonaliseerde advertenties te krijgen op uw Android-apparaat? Geef dan bij de instellingen van het toestel aan dat apps geen informatie over u mogen verzamelen en ontzeg apps de toegang tot uw advertentie-ID.

Lees verder; klikkie

Neem mij hoe ik ben, ook al ben je van mij geen fan.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

NicolaasP

Superlid
Superlid
Antw.: 3457
Do Mei 17, 2018 2:13 pm Reageer met quote

Iemand op het forum had het laatst over reclames voor trapliften die hij in zijn mail kreeg de laatste tijd; dat heb ik ook vrijwel dagelijks. Zou dat verband houden met dit (50 plus) forum? (heb nooit gegoogled op traplift of iets aanverwants)

Thijs Evil or Very Mad ?

There is a crack in everything; that's how the light comes in.

Leonard Cohen
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Prlwytzkofsky

Stamgast
Stamgast
Antw.: 979
Do Mei 17, 2018 2:28 pm Reageer met quote

Als je het programma "Adblock Plus" installeert op je computer ben je in een keer af van alle advertenties op welke site dan ook. Ik kan zien dat op deze site 17 advertenties staan maar ik zie er niet eentje, die worden allemaal geblokkeerd. Wil je ook nog voorkomen dat bedrijven je volgen op internet en dus weten welke site's je bezoekt dan is "Ghostery" een bijzonder goed hulpmiddel.

The history never repeats itself, but it often rhymes.

Mark Twain.

theDon

Superlid
Superlid
Antw.: 2776
Do Mei 17, 2018 7:21 pm Reageer met quote

Prlwytzkofsky schreef:
Als je het programma "Adblock Plus" installeert op je computer ben je in een keer af van alle advertenties op welke site dan ook. Ik kan zien dat op deze site 17 advertenties staan maar ik zie er niet eentje, die worden allemaal geblokkeerd. Wil je ook nog voorkomen dat bedrijven je volgen op internet en dus weten welke site's je bezoekt dan is "Ghostery" een bijzonder goed hulpmiddel.

Op Facebook blijf je gewoon reclame houden en zo zij er meerdere site's .
Als je Ad block gebruikt, kan je ook sommige kranten niet lezen.

Neem mij hoe ik ben, ook al ben je van mij geen fan.

Pagina 1 van 1

Plaats reactie