Tips voor natuurvakantie ItaliŽ?
Reizen
Plaats reactie

Lara55

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 9
Zo Jan 13, 2019 6:45 pm Reageer met quote

Wij gaan graag en veel de natuur in als we met vakantie zijn: wij houden van vogels kijken, insecten, vlinders en libellen. Waar moeten we voor bijzondere waarnemingen zijn? En moeten we bang zijn voor beren en wolven die er in de Dolomieten voorkomen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Federico

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 6
Do Jan 17, 2019 2:35 pm Reageer met quote

Beste Lara,

Kom eens bij ons op bezoek in de regio Le Marche. Iets verder dan de Dolomieten maar even zo mooi! Geweldige natuur in een fraai heuvellandschap. Geen beren en wolven !

www.lucertola.nl

Vriendelijke groet
Dirk Swart

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Lara55

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Za Jan 19, 2019 1:42 pm Reageer met quote

Ik heb hier tips gevraagd voor een natuurvakantie. Ik krijg wel tips over cultuur e.d. en om ergens te komen slapen. Maar over de natuur.... nee. Jammer, want dat had ik gevraagd. Heeft niemand tips over waar te zijn voor vogels, vlinders enz.?

Adamm

Stamgast
Stamgast
Antw.: 354
Za Jan 19, 2019 9:09 pm Reageer met quote

In de dierentuin in Emmen hebben ze een speciale tuin voor vlinders. Lekkker dichtbij dus minder milieu vervuilend. Very Happy

Lara55

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Wo Jan 30, 2019 12:01 pm Reageer met quote

Dank Frederico, voor je antwoord. Het andere antwoord: ik vraag antwoord op mijn vraag. Maar ja, zulke reacties blijven altijd komen.

Eenzamefietser7 5

Superlid
Superlid
Antw.: 15586
Wo Jan 30, 2019 3:25 pm Reageer met quote

https://eenzamefietser.50plusser.nl/?page=article&warticle_id=146933&Lago-di-Carezza---Karersee---Alto-Adige---S%FCd-Tirol#.XFGINrhCeM8
Dit artikel heb ik geplaatst op 12 juli '16.
Het toont de schoonheid der natuur.
https://eenzamefietser.50plusser.nl/?page=article&warticle_id=154021&Lago-di-Levico-lago-di-Caldonazzo#.XFGI7LhCeM8
dit artikel is van 14 juli '17

Prego!

Pagina 1 van 1

Plaats reactie