Welterusten-fotosite
Digitale fotografie
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 2023, 2024, 2025 ... 2040, 2041, 2042  Volgende Plaats reactie

aard

Superlid
Superlid
Antw.: 2024
Di Feb 19, 2019 8:52 am Reageer met quote

Gauw weer beter worden
is het enige wat telt
blijf lachen en vertrouw er op
dat je spoedig weer herstelt!

Wie anderen niet kan vergeven, maakt de brug kapot waar hij zelf nog over heen moet.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Advertentie

nenne13

Superlid
Superlid
Antw.: 9818
Di Feb 19, 2019 3:01 pm Reageer met quote

Goede morgen, bijna middag !
Hartelijk dank voor jullie goed wensen. Het heeft geholpen want ik kan me nu ietsje pietsje verstaanbaarder maken.. gisteren kwam er alleen wartaal uit en dat is frustrerend als het in je hoofd goed is. En het komt er verwrongen uit.

Ik heb met Edward, die mee was, wel erg gelachen.. hij zei dat hij op familiefeestjes niet goed was met hints ik schreef wat ik zeggen wilde op mijn telefoon het moderne leitje zei Liesbeth !

Ze hebben dan ook een blocnote en pen meegebracht. Ik heb prima geslapen en werd verscheidene keren voor controle wakker gemaakt.
Lichtje in je ogen,bloeddruk en pols, en zuurstof in je bloed (knijper op je vinger)
Het gaat allemaal veel moderner dan vroeger. Bv als ik vroeger een plas had gedaan en ze wilden weten hoeveel residu ik had (hoeveel urine er achter bleef in de blaas) dan gingen ze met een katheter en en bakje aan de slag om de urine overgebleven was. Nu komen ze met een wagentje aan je ben smeren gel op je onderbuik en halen dan een apparaat erover kunnen het dan zo zien.

Ze houden me hier wel bezig alle logen komen voorbij logopedie,fisio, ergotherapeut ik moet wel tegen het verslikken verdikkingsmiddel in alle drank hebben dan blijven alleen koude, koffie is niet te drinken zo.
Ik heb al een stuk gelopen achter rollator.

Heb van logo twee a-4 tjee gekregen om drie keer p dag te oefenen : Wikken en wegen, passen en meten voor de spiegel ! En ik mag naar het balkon lopen ..

Jullie ziet ik verveel me niet ! Ik wens je een prettige dinsdag !

Zoek de zonzijde..èn geef een glimlach door....
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

cc

Superlid
Superlid
Antw.: 10716
Di Feb 19, 2019 6:30 pm Reageer met quote

Gelukkig en zo fijn dat we wat van je horen Jenny.
Was wel ff schrikken zeg maar dat zal voor iedereen hier gelden en niet te vergeten je dochters etc.
Blijkt wel Jenny dat je bolletje nog goed werkt anders had je ons niet even persoonlijk verhaal kunnen doen............toppie meid!
Goed dat ze je daar een poosje onder hun hoede houden en al die logen om je heen is alleen maar goed..............ze laten er tenminste geen gras over groeien!

Hoop dat je vlug weer op gaat knappen enneueueueu goed oefenen svp.......doen wat doktertje zegt(proestttt Laughing ).

Liefs en weet dat we aan je denken,
Tiny

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

nenne13

Superlid
Superlid
Wo Feb 20, 2019 12:52 am Reageer met quote

Goedeavond, kom toch nog even wtr zeggen
Het diner was niet om over naar huis te schrijven : gemixte worteltje met aardappels dus een kinderprutje smakeloos zonder kruiden of zo en appelmoes . Maar de toet een half uur later was TOP gele vla met chocoladevla en daarop een enorme slagroom .

Vanmiddag kwamen mijn broer en schoonzus , communiceren was vermoeiend voor ons drieen Marianne kon niet die was twee ver zorgpien aan het spelen. Maar zij kwam vanavond met Lieke en Iris kwam ook nog ik moet mijn opdracht van logopedie hardop voorlezen hilarisch!

Heb net boven mijn bed de van rossems inHaarlem gekeken het geheim v d meester Kees v Dongen werd onrafeld.

Nu gaat licht op laag even mijn tanden poetsen . Toilet bezoek en dan ga ik lekker slapen ! En wens julie ook zon lekere lange dut met schone dromen ik weet wel ik over ga dromen : een dikke bruine boterham met belegen kaas !

jjacqueline

Superlid
Superlid
Antw.: 12471
Wo Feb 20, 2019 3:56 am Reageer met quote

Ht klagen over eten in het ziekenhuis klinkt mij als muziek in de oren Laughing Z blij , dt jij jouw humor niet kwijt bent....ik begreep van Marianne dt je zelfs al wat beter kan praten...het lijkt erop dat de medicatie aanslaat...lweer goed nieuws dus!!
Geef je mij zelfs nog een tip...de van Rossums in Haarlem...zo ff kijken nog!!
Hopelijk knap je snel verder op....en wat zou het geweldig zijn, als ook het krachtverlies in arm en been kan worden aangepakt!!Ik zou z graag leuke plannen maken met jou erbij....wie weet!! Love
Ik ga snel ff liggen, en kijken naar de mopperkonten... Wink Welterusten allen, en mooie dromen...een dikke bruine boterham met belegen kaas Laughing

douwe

Superlid
Superlid
Antw.: 11332
Wo Feb 20, 2019 2:56 pm Reageer met quote

En ik las een positief bericht, het lijkt dus de goede kant op te gaan en zo doorzetten Jenny.

Gisteravond was het boven Emmen bewolkt. Echter toen ik naar bed wilde gaan, toch nog ff kijken naar de maan. Nu was ie (23.59) goed en helder te zien. Gauw nog ff de camera gepakt, over het randje van het balkon gehangen en klik, ik heb je.

Het contrast iets aangepast, zodat de details beter te zien zijn

Je hebt denkers en je hebt doeners. De ergste zijn de denkers die denken dat ze wat doen!

cc

Superlid
Superlid
Wo Feb 20, 2019 8:34 pm Reageer met quote

Middag,
zo Jenny jij bent dus met vlag en wimpel geslaagd in de keuken......hoorde het van Jacq. Ma B moest dat ook doen, hoe dat gegaan is weet ik niet precies maar kreeg de indruk dat zij het maar niks vond. Scheelt ook dat jij in het gelukkige bezit bent van een vaatwasser en precies weet hoe je zo'n ding goed in kunt richten. Vind het hartstikke fijn dat je de bult weer op gaat en dan bedoel ik niet de bult waar Jacq altijd op gaat Laughing Exclamation
Heb vanmiddag een kaart naar je verstuurd dus die zal morgen wel bezorgd worden.

Vanmorgen Jacq even gebeld ze had mij gisteren aan het eind van de middag gebeld vanuit haar auto. Denk dat ik met Seb buiten was dus haar gemist. Maar vanmorgen weer gezellig gekeuveld met elkaar.

Douwe mooie duidelijke foto van de maan...........super!!!!

Ik was vandaag niet vooruit te branden, vanmorgen ging het wel maar vanmiddag wilde het allemaal niet meer zo. Ben nog even naar de supermarkt gewandeld om daarna nog wat in huis te gaan doen.............nou toen had ik helemaal geen zin meer. Maar ach het wacht wel..............ligt er morgen nog, loopt vast niet weg.

Ga nu Seb even naar buiten laten, vaatwasser leeg maken en dan is het zo al weer 18.00u en tijd voor het journaal.

Jenny, ten overvloede.................kalmpies aan he!!!!

Lieve groetjes Tiny

jjacqueline

Superlid
Superlid
Do Feb 21, 2019 4:22 am Reageer met quote

Onder de gegeven omstandigheden zijn het gelukkig goede berichtgevingen uit het ziekenhuis in Capelle!! Love Ook zijn er al wat kaarten aangekomen...ze is er blij mee...en daar wordt het natuurlijk voor gedaan!!
Douwe, wat een super mooie en duidelijke foto van de maan heb jij geplaatst!Prachtig!!!Hoe gaat het nu met jouw oogjes?

centrale verwarming in Jachtslot Sint Hubertus, en hieronder lichtknopjes...allemaal zeer vooruitstrevend in die tijd..

Het meubilair in de belangrijkste vertrekken op de begane grond is ook ontworpen door Berlage: in de eetkamer staat een kostbare, in coromandelhout uitgevoerde eettafel met twaalf stoelen. De vloer is uitgevoerd in graniver-tegels

hier laat de mevrouw van de rondleiding zien dat de vloertegels en het kleed, precies op elkaar zijn afgestemd....anders gezegd, je kan er niets aan veranderen, anders zie je een kale vloer...wr dat dwangmatige dus...

Sinds het overlijden van de opdrachtgever en zijn echtgenote in 1939 en 1941 is vrijwel niets aan het interieur gewijzigd.
Wordt vervolgd....

nenne13

Superlid
Superlid
Do Feb 21, 2019 10:10 am Reageer met quote

Heb vandaag een drukke dag gehad en ik ben nu echt hel moe . Maar wil
Jullie toch nog een goede nachtrust wensen.

Vanmidd

jjacqueline

Superlid
Superlid
Do Feb 21, 2019 2:24 pm Reageer met quote

Goedemorgen, ik kan mij voorstellen dat je moe bent Jenny, het is ook erg vl ineens...aan de andere kant,je maakt toch weer stappen de goede kant op, ;en dan mg je ook moe zijn daarna!
hier is er ook eentje een beetje moe....Tot nu toe een schatje geweest(ze werd afgeleverd met de boodschap dat ze niet te genieten was met regelmaat...tot nu toe niets van gemerkt(n ik haat dat soort oma's..'nou ik merk er niets van hoor!!" Laughing terwijl jij zelf met een dreinend kind zit )Maar het is echt zo....tot nu toe is ze z gezellig!!Ik heb natuurlijk de luxe van het 1 op 1 zijn, en ik bied vermaak voor 2, dus.....het draakje is hier nog niet ontwaakt tot nu toe...

Vogeltjes voeren, zandkastelen bouwen(nja...het is nog lekker met zand kliederen, maar ze vindt het geweldig)de raam helpen beplakken, daarna lekker in bad geweest, hapje , drankje...en ze ging zonder morren slapen....10 seconden, n in dromenland!!
Zie net allemaal app-jes van o.a. Jenny...snel lezen...ik laat weer van mij horen!! Wink

cc

Superlid
Superlid
Do Feb 21, 2019 2:55 pm Reageer met quote

Mogge,
ben een mens van de klok....heb nog 3 min. voor ik broodjes ga smeren. Toch ff vlug hier!

Jenny is helemaal niet gek dat je moe bent...je hebt me nogal niet veel voor de kiezen gekregen en eerlijk gezegd in het ziekenhuis krijg je ook niet veel rust, dan die aan je bed en dan die weer....ze houden je wel bezig.

Leuk weer de foto's van Novi...........en ach dat draakje dat zo af en toe te voorschijn komt...........hoort er toch allemaal bij Exclamation

12.00u ik ga richting de keuken,

toedeledoki's en groetjes
Tiny

nenne13

Superlid
Superlid
Do Feb 21, 2019 3:00 pm Reageer met quote

Goede bijna middag zit met nieuw medicijnen op het eten te wachte !

Wat een lekker diertje is Novi ! Vooral bij jouw ! Jij biedt haar ook veel aandacht dat had ik met de kleinkinderen ook . De kinderen kwamen met een druk huishouden en kantoor aan huis nog wel eens in de verdrukking !

Maar ze zijn gelukkig goed opgroeid ! Jac , weet nu wat er uit het onderzoek is gekomen . Het is me teveel om allemaal op te schrijven !
Ik wens jullie allemaal een pretige donderdag ! Het zonnetje komt hier op de derde verdieping al door ! Tot later

jjacqueline

Superlid
Superlid
Vr Feb 22, 2019 12:38 am Reageer met quote

Jenny, wat fijn dt je morgen naar huis mag....en ik begrijp al dat er n liefdevolle opvang door de dochters wordt georganiseerd!
Ik hoop dat de nieuwe medicatie goed zal aanslaan, en ook zonder te veel bijwerkingen....n dat je dan ook stukken beter in jouw velletje komt te zitten!!
Nou het lieve kind veranderde direct in een vuurspuwende draak, zodra haar zussen er waren...strontjaloers is ze dan...wilde wel slapen,deed dt ook, maar 1 van haar zussen ging toch even kijken, al had ik gevraagd dat niet te doen,toen ze een kwartiertje later wat jengelde....n toen was het hek van de dam....krijsen, toen ik haar even later weer rustig toedekte om een poging te wagen...z is dan net over de slaap heen, en kan de prikkels even niet aan....daarna was er weinig voor nodig om een woede-uitbarsting te krijgen...hoort bij de leeftijd, n er is ook redelijk door heen te komen, maar mensenlief wt vermoeiend!!Nu dus total loss op de bank nog even...en morgen nog een keertje oppassen, weliswaar tot 14.00u...mt nog een kindje erbij(vriendinnetje komt even mee)
Dus....ik groet jullie, wens iedereen een goede nacht...en hopelijk gaat het bij Jenny allemaal goed komen....ik doe nog steeds duimen, en hopen!!! Wink

buiten gespeeld, en binnen geknutseld...

nenne13

Superlid
Superlid
Za Feb 23, 2019 1:51 am Reageer met quote

Home Sweet Home ! wel vermoeiend deze dag ! Veel medicijnen veranderd >uitzoekerij !! Thuis uitzoeken welke niet meer mogen en bij de ziekenhuis apotheek de nieuwe ophalen . Ik had gelukkig Iris, Liesbeth en Marianne bij me met de uitleg van het familiegesprek . ik schijn al verschillende hartinfarctjes te hebben gehad. Krijg nu extra bloedverdunners.. plus veel therapien en fisio. en logopedie.

Ik moet nog in de dranken 1 lepeltje verdikkingsmiddel gebruiken en fijn geprakte maaltijden en lichtbruin brood zonder korstjes in kleine stukjes voor het slikprobleem.

Ze hebben mij op het hart gedrukt dit goed na te leven want als je verslikt kan je een longontsteking krijgen. en ben je verder van huis. en als de logopedie zegt dat het veilig is mag ik weer normaal eten.

Ik blijf voorlopig nog strak onder controle... en het is dus afwachten en theedrinken. maar niet echt! Want met dat verdikkingsmiddel smaakt alln
bouillon dan wordt dan ahw dikke soep en sinaasappelsap en appelsap die wordt als je het even laat staan gelei en kun je met een lepeltje eten.

Ik kan als ik moe ben de telefoon niet opnemen en dan ben ik niet te verstaan . Marianne maakt alle afspraken. Het is z frustrerend als het goed in je hoofd zit en het komt verwrongen uit je mond !

Wat geniet ik van de foto's van het kleine moppie !! Jij bent dank zij de Tweeling al in Pasemus ! Ik kreeg van mijn nichtje ook zulke leuke foto's van de tweeling en hun broer.

Ik wil jullie allen nog een keer bedanken voor de lieve kaarten en wensen!
en wens jullie alvast een mooi weekend !

jjacqueline

Superlid
Superlid
Za Feb 23, 2019 6:09 am Reageer met quote

Superfijn, om jou hier weer te lezen Jenny!! Love Ik kan mij goed indenken dat dit allemaal heel vermoeiend is...daarbij moet het lijf k nog eens wennen aan de nieuwe medicatie....alsof het allemaal z al niet genoeg is!!Goed ook dat die controle er is en blijft , en inderdaad een longontsteking kan je er zekers niet bij hebben....ik herken dit beleid uit de periode dat Rienus uit zijn coma kwam...
Ik ben op dit moment erg moe, er rammelt bij mij ook van alles, wat niet goed voelt....twee dagen oppassen op 3 meiden n huishouden , n werken is toch iets te veel van het goede blijkbaar!!Dus ik ga snel proberen te slapen(dat is soms door de pijn erg moeilijk, of zelfs onmogelijk)Ik hoop morgen wat fitter te zijn....wens iedereen een goede nachtrust, en morgen een fijne dag!!Welterusten!!

Vanmorgen Novi naar buiten , en maakte al snel korte metten met het zandkasteel van de tweeling(ik heb er nog een mooi verhaal over...volgende keer)

van middag de tafel aangekleed voor de lunch, 3 meisjes uit school halen, de tweeling en 1 vriendinnetje...de meiden wilden alle drie kaastosti's, en voor moeders die later kwam heb ik 2 broodjes gezond gemaakt...

de twee bloemetjes in potjes hadden we gisteren gemaakt voor hun andere opa en oma (De chte Laughing )ze zijn meegegaan in 2 kleine kadotasjes (Dat zag er zo schattig uit)

ik heb een grote spiegel met zachte rand eromheen gekocht voor Novi...een flink succes kan ik wel zeggen....ze trekt allerlei gezichten , en belijkt dat vervolgens aandachtig... Laughing

nenne13

Superlid
Superlid
Za Feb 23, 2019 4:06 pm Reageer met quote

Goede middag, Wat een heerlijk bed heb ik toch ! Lekker geslapen en nu net pas geholpen. Liesbeth gaat z een bestelde rolstoel ophalen en dan lekker vitamine D opdoen, al is het maar 20 minuten.

Zij heeft bij de straal medicijnen een lekker smoothie gemaakt in de elektrische soeppan.. daar kun je in 25 min soep in maken, gebonden en k met behoud van stukjes, ook compote.. en gepureerd voor de smoothie en daarna kun je hem op schoonmaken zitten.

Kijk je wel uit Jac, dat jij straks helemaal niet meer kan oppassen ? als je op jezelf constant roofbouw pleegt ? Later moet je het bezuren !

Ben benieuwd naar het Novi verhaal over de spiegel ? Dat zal wel wat moois zijn ! Clowntje... zij bespeeld iedereen lijkt wel ! Een eigenzinnig typje

Tot later .. en een prettige zaterdag !

cc

Superlid
Superlid
Zo Feb 24, 2019 2:21 pm Reageer met quote

Mogge,
............ Laughing Laughing zit nog in het nachtgoed achter het toetsen bord, moet kunnen het is toch zondag.

Fijn Jenny dat je weer thuis bent Jenny. Hopelijk geeft de nieuwe medicatie niet veel bijwerkingen. Dochters zorgen goed voor je als ik het zo lees, laat je maar lekker verwennen...heb je verdient!

Wat is die Novi toch een heerlijk meisje-meisje, echt al een ijdeltuit zoals ze voor de spiegel staat. Jaloezie snap ik wel een beetje van haar eerst heeft zij alle aandacht, oma Jacq is er dan puur voor haar en dan komen haar zussen binnen en moet de aandacht verdeeld worden over 3 meisjes. Op de leeftijd van Novi is het dan moeilijk te accepteren.

Jacq probeer je rust te pakken, stapje/stappen terug heb je zo af en toe nodig.

Liefs ik ga onder het stortbad,
Tiny

cc

Superlid
Superlid
Zo Feb 24, 2019 7:25 pm Reageer met quote

Politieheli tijd aan het cirkelen boven Velp. Ging op een gegeven ogenblik weer weg en kwam er een politiebusje hier langs dus zal wel weer ergens een wietzolder ontdekt zijn.

Groetjes Tiny

nenne13

Superlid
Superlid
Zo Feb 24, 2019 7:34 pm Reageer met quote

Goede middag , ik zit hier op het balkon met mijn Gran Canaria- pet op het is hier heerlijk. De terrassen beneden zijn overvol er wordt gevochten om een stoel . Zit heerlijk hier en eigen drinken met verdikkingsmiddel dan hoef je dat niet mee te nemen! Fijne middag verder !

nenne13

Superlid
Superlid
Ma Feb 25, 2019 2:20 pm Reageer met quote

Goede morgen.. ik wil jullie allen een mooi nieuw begin van de nieuwe week wensen !

Pagina 2024 van 2042 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 2023, 2024, 2025 ... 2040, 2041, 2042  Volgende

Plaats reactie