Ziggo verhoogt prijzen van tv, internet en bellen
Computer, apps, software, tablet & smartphone
Plaats reactie

Adamm

Stamgast
Stamgast
Antw.: 546
Do Mei 09, 2019 8:46 pm Reageer met quote

Ziggo gaat de prijzen van de internetabonnementen en alles-in-één-pakketten verhogen. Per 1 juli gaan de prijzen met gemiddeld 2,50 euro per maand omhoog. Volgens het telecombedrijf worden de tarieven verhoogd vanwege investeringen.
KPN kondigde onlangs aan de prijzen voor tv en internet ook omhoog te gooien. Waar bij Ziggo voorlopig niets aan het tv-aanbod verandert, is dat bij KPN wel het geval. Daar verdwijnen er zenders en komen er een aantal voor in de plaats.

Boeven, er zijn bijna geen alternatieven

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 12305
Vr Mei 10, 2019 10:13 am Reageer met quote

Er zijn wel mogelijkheden:

Het lijkt de laatste tijd eerder regel dan uitzondering. Prijsverhogingen. Vooral Ziggo lijkt er een handje van te hebben en het aantal klachten daarover groeit net zo hard mee. Gelukkig is er (nog) meer dan genoeg concurrentie. Tijd om de voordeligste alternatieven te bekijken.

Lees verder: 6 prachtige alternatieven voor Ziggo

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

dagmar57

Superlid
Superlid
Antw.: 2100
Vr Mei 10, 2019 2:44 pm Reageer met quote

Natuurlijk zijn er alternatieven.
Ziggo heeft echter 1 hele grote troef in handen en dat is dat zij als enige de rechten hebben om de formule 1 uit te zenden (qua Nederland dan) en met Max Verstappen is dat natuurlijk voor heel veel racefans een reden om graag Ziggo als abonnement te willen hebben.
Ik heb geen Ziggo, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik als formule 1 fan wel eens overwogen heb om daarom over te stappen naar Ziggo.

Nu kijk ik op RTL Duitsland naar de formule 1 met de radio van formule 1 met Olav Mol op mijn mobiel ernaast, vervelende alleen is dat RTL net iets eerder is als Ziggo, dus je hoort het commentaar van Mol als bij RTL het feit al geschied is, niet echt super dus Very Happy

theDon

Superlid
Superlid
Antw.: 2814
Vr Mei 10, 2019 7:45 pm Reageer met quote

Ik heb sinds 2012, Ziggo als provider voor tv, internet en telefoon en ben dik tevreden!
TV heb ik niet zo veel mee want kijk zelden want reclame krijg ik door de deur, heb ik geen tv voor nodig.
Internet is voor mij het belangrijkste en heb er nooit problemen mee.
Het gaat duurder worden maar dat is bij alle providers zo.
We hebben een verhoging gehad wat snelheid van internet betreft, we zijn van 40 MB naar 50MB gegaan sinds 2 weken.
Ook heeft Ziggo bij ons in de hele wijk vernieuwingen aan hun kabels en verdeelkasten uitgevoerd.
Voordeel bij Ziggo vind ik ook dat je met een CI+ module in je tv kan werken zodat je maar 1 afstandsbediening nodig hebt van alleen de tv.
Ook is het één van de enigste providers waar je nog analoge radio ontvangst hebt, dus een goed geluid.
kortom, een tevreden klant!!

Neem mij hoe ik ben, ook al ben je van mij geen fan.

Adamm

Stamgast
Stamgast
Antw.: 546
Za Mei 11, 2019 6:20 pm Reageer met quote

sedert 2017 zijn de kosten inz. internet en tv met 17% gestegen en het einde is nog niet in zicht. Je zou toch denken hoe meer aansluitingen hoe lager de kosten per aansluiting zijn.

theDon

Superlid
Superlid
Antw.: 2814
Za Mei 11, 2019 6:27 pm Reageer met quote

Adamm schreef:
sedert 2017 zijn de kosten inz. internet en tv met 17% gestegen en het einde is nog niet in zicht. Je zou toch denken hoe meer aansluitingen hoe lager de kosten per aansluiting zijn.

Dat denk ik niet, het is niet alleen een kabeltje naar je huis toe.
Als er meer aansluitingen komen, moeten de servers ook uitgebreid worden om het allemaal te verwerken.
Ook wil iedereen sneller kunnen werken met de pc en dat vergt enorme investeringen.
Als de apparatuur uitgebreid wordt, lees zwaarder wordt, verbruikt dat ook meer energie.
Ook de bekabeling van de netwerken moeten aangepast worden bij meerdere abonnementen.
Kortom meer aansluitingen, houd niet in dat het goedkoper wordt.

Neem mij hoe ik ben, ook al ben je van mij geen fan.

Pagina 1 van 1

Plaats reactie