Op de koffie bij IneMaartje
Het Grand Café
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 875, 876, 877 ... 894, 895, 896  Volgende Plaats reactie

moontje

Superlid
Superlid
Antw.: 3088
Zo Mei 19, 2019 12:48 pm Reageer met quote

ja is leuk neen jij bedoeld een gewone caravan die moet achter een wagen hahaha ik lig in een deuk een sleurhut hahaha nog nooit gehoord , wel op deze fotos herken ik jou meteen en op die foto met de medezusters daar zag je er nogal dikskes uit daar spande jou kleren fel vandaar dat ik denk of beter dacht dat je afgevalen was haha proost met je koffie tooot later sjuuuuus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Advertentie

sibilla68

Superlid
Superlid
Antw.: 2185
Zo Mei 19, 2019 3:07 pm Reageer met quote

Oh, dat is een camper. Ja, dat zou ik ook wel eens willen, met zo'n ding Europa rond. Het zal er nooit van komen, maar het was wel heel lang een stille wens. Ze zijn nogal prijzig, maar wel erg handig. Dit is een hele mooie. Ja, dat zijn zeker goeie buren, leuk dat ze aan je denken en niet van je profiteren! Handig ook om zo'n ding te delen met familie, of vrienden, dat kan ook natuurlijk. Zij delen hem met familie, dan heeft iedereen er profijt van.

We waren even een klein rondje lopen, Wil heeft last van zijn kuitbeen, een soort zweepslag. Hij doet het verder rustig aan, want dinsdag moet hij met een groep ouderen op stap. De seniorencie. van de kerk regelt ieder jaar een uitje en heeft dan chauffeurs nodig. Ze gingen heel lang naar de Keukenhof, maar sinds vorig jaar hebben ze een andere bestemming gekozen. Wil rijdt elk jaar voor de zieken/seniorencie.

Ik ga de soep warm maken. Tot later, sjuusss. Very Happy

moontje

Superlid
Superlid
Zo Mei 19, 2019 3:36 pm Reageer met quote

ja zo noem je het ook maar het meest zeggen ze motorhome of mobielhome , enfin je weet het nu en ja is met broers en zussen dat hij word gedeeld , ooo was dat een wens van jullie allibis je hebt alles bij e geweldig zo een camper ,oei heb je will van de zweep gegeven op reis ? is dat in zen bal van zen been dat will de pijnscheut heeft ? masseren e allibis met voltaren emiulgel ! en eventueel bruffen ja ik weet dat will jaarlijks rondrijd met ouderen , smakelijk aan je soep wij hebben net gegeten tomke had hoger en deze avond juist aardappelen schillen met sla en tomaat , komkommer , en een uitje onder , met mayo en kip van het spit zo lekker tot later

misschien iets voor jullie allibis Laughing Surprised Laughing

sibilla68

Superlid
Superlid
Zo Mei 19, 2019 6:47 pm Reageer met quote

Whahahaha, da's een goeie, Moon, die camper. Laughing Laughing
Nou, hij zal er niet van komen, te duur voor onze portemonnee. Hoewel je ze ook kunt huren, weet ik. Maar we worden te oud, Wil wordt al 80 dit jaar, die gaat echt niet meer met een camper op stap. En ach, weet je, met de gewone auto komen we ook een heel eind, dan nemen we een hotelletje of huren een huisje, zoals nu. Een paar dagen er tussenuit is fijn voor iedereen. ik gun het jou ook zo, al weet ik wel dat je aan je landgoedje gebonden bent, jammer genoeg. Voor Ine geldt dat ook, in zekere zin. Even er tussen uit zou ook voor haar heel fijn zijn. Ik heb haar nog niet gezien vandaag, hopelijk heeft ze een fijn weekend.

Ik ben benieuwd of Anneke, Joke en Popke nog komen vandaag. En of ze naar het songfestival hebben gekeken. We zullen het ongetwijfeld nog wel horen.

Haha, nee hoor, ik heb niks gedaan met Wil z'n been. Hij neemt rust en smeert met Arnica en ander spul, het komt wel goed. En anders ben ik de klos.Wink

Eet je vanavond kip van de buren? Met sla, tomaat etc. erbij, heerlijk maaltje hoor.
Hier wordt het bloemkool met een schnitzel, met gekookte aardappels. Alles staat al klaar. Ik ga dat nu op de kookplaat zetten. Eet smakelijk, tot later.

inemaartje

Superlid
Superlid
Antw.: 6290
Zo Mei 19, 2019 7:33 pm Reageer met quote

Hallo koffietjes.
Ik ben net thuisgekomen van een weekendje uit.
Het was reuzeleuk, kon niet beter.
Heb het hele songfestival gekeken, alles, niks overgeslagen.
Ik was ervan overtuigd dat Duncan zou winnen.
Tot het laatste toe, hoe het zich ook steeds ontwikkelde.
En ja hoor!
The Netherlands!
Duncan met zijn kwalitatief hoge lied en zijn passie won!
Terecht!
We schoten allemaal de lucht in en hebben elkaar omhelsd
en gekust van vreugde, en we hebben zelfs gehuild, zo blij,
we waren met 8 man sterk.
Wat een feest!
Ook hebben we erg genoten van Flemming die zijn lied zong
in de academie in Tilburg en een paar keer op het nieuws kwam.
Dat was supper voor hem en voor ons allemaal!
Ik lag na drie uur pas in mijn bedje.
Vanmorgen weer rijkelijk ontbeten.
Om half vier ongeveer naar huis gereden.
Nu moe maar voldaan thuis.
Ik ga een uurtje op de bank.
Dan weten jullie hoe het is gegaan met mij.
Heb alle koffieklets gelezen, voeg er niets aan toe.
See you later, I hope.

Foto Duncan uit AD.

My old day is just my friend.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

sibilla68

Superlid
Superlid
Zo Mei 19, 2019 10:24 pm Reageer met quote

Hi Ine, je bent er weer. Een heerlijk weekend gehad, lees ik. Very Happy Succes voor Duncan, geweldig voor die jongen. Volgend jaar dus hier in Nederland weer een songfestival. Dat zal een feest worden.grin

Rust maar goed uit en geniet na van een fijn weekend. Lieve groetjes, tot morgen.

::

Laatst aangepast door sibilla68 op Ma Mei 20, 2019 12:24 pm, in totaal 1 keer bewerkt

Anneke123

Stamgast
Stamgast
Antw.: 276
Ma Mei 20, 2019 10:21 am Reageer met quote

Goede morgen koffieleutjes
Het is weer maandag
Jaaaa duncan wint het songfestival heb het geweten vond het een mooi lied
Goed gezongen echt verdient
Gisteremorgen hebben we nog heerlijk gefietst
Later in de middag heerlijk zachte regenbuien goed voor de tuin
Onze lupinen bloeien al mooi in de tuin
Fijne maandag

sibilla68

Superlid
Superlid
Ma Mei 20, 2019 12:20 pm Reageer met quote

Ha Anneke, goeiemorgen. Prachtig zijn je lupinen, zeg, ze doen het goed bij jullie, zie ik. Ik houd van lupinen, maar bij ons doen ze het helemaal niet, ik heb het vaak geprobeerd, op verschillende plekken. Waarschijnlijk ligt het aan de grondsoort.
Je hebt nog fijn gefietst gisteren. De regen ja, onze tuin smacht er ook naar, nog niks gezien. Het dreigt nu wel, ik wacht dus maar even met het lappen van mijn ramen.
Geweldig hè, dat Duncan heeft gewonnen, het is zo'n prachtig lied. Hij was gisteravond op tv in een aparte uitzending van Jeroen Pauw, samen met Ilse de Lange en songfestivaldeelnemers van vroeger. Hij zong zijn lied met een klein orkest en kreeg van Jeroen een platina plaat: 80.000 stuks verkocht. Hij was helemaal ontroerd.

Ik ga verder de maandag doen. Dag hoor. Very Happy

in de kaasboerderij Harmienehoeve in Woold(Gem. Winterswijk)

inemaartje

Superlid
Superlid
Ma Mei 20, 2019 12:27 pm Reageer met quote

Ooooo Anneke, wat lief van je, ja Duncan verdiende het.
Ben zo blij met je reactie en met de lupines, mooi lila.
Goedemorgen!
Ja Sbll, Duncan is een prachtige mens naast een prachtige zanger.

moontje

Superlid
Superlid
Ma Mei 20, 2019 12:46 pm Reageer met quote

goedemorgen men lief moeke en koffiebuskes

ik zie bij anneke mooie lupines ( kattenstaarten ) zoals ze het hier noemen wat een naam weer zegt Laughing jazeker duncan heeft terecht gewonnen prachtige stem een welverdiende winnaar staat ook in de belgische kranten en nieuws hoor !! nogmaals proficiat nederland !! heb je veel kaas gekocht allibis ? hier heeft het vandaag ook al geregend this een donker weertje hopelijk klaart het op , ik geef men moeke lief een dikke ochtenkus op haar nuske en de buskes groet ik hartelijk fijne dag oe keind en moontje

joke

Superlid
Superlid
Antw.: 18398
Ma Mei 20, 2019 1:54 pm Reageer met quote

Hallo,

Wat geweldig van duncan dat hij heeft gewonnen .

Sibilla even er lekker uit geweest en mooie foto's
Ine een fijn weekend gehad zo te lezen.
Anneke die lupines is echt mooi en doet het goed in de tuin.
Moontje wat een leuk karretje die blauwe wel klein Laughing
Zo weer terug van weekendje weg en even een klein berichtje.
we hebben mooi weer gehad en Ootmarsum bezocht en nog wat plekjes.

Bewegen is gezond voor lichaam en geest

moontje

Superlid
Superlid
Ma Mei 20, 2019 2:46 pm Reageer met quote

goedemiddag joke welkom thuis ja haha leuk e die mobielhome toch groot genoeg voor twee personen als allibis en will haha , wat een mooi plaatje is dit herken het van ergens maar weet ni meer van waar ben blij dat je het fijn gehad hebt en jaaa hoera duncan heeft gewonnen terecht ook e fijne dag wens ik jou ook toe en vergeet niet joke this maandag e haha groetjes moontje

Laatst aangepast door moontje op Ma Mei 20, 2019 2:52 pm, in totaal 1 keer bewerkt

sibilla68

Superlid
Superlid
Ma Mei 20, 2019 2:50 pm Reageer met quote

Hallo Ine, Moon en Joke, bijna allemaal weer op honk zie ik.
Ja Moon, ik heb wel wat kaas gekocht, en jam en mosterd. Je kijkt je ogen uit in zo'n winkel, erg lekker allemaal.
Joke, ook lekker even een weekendje weg geweest. Ootmarsum is een mooi stadje, het standbeeld herken ik wel, zo grappig is dat. Jullie hadden goed weer, ook een beetje gefietst daar?

Regent het nog steeds bij jou, Moon? Is wel goed voor de tuin, hier is nog geen druppel gevallen. Als het zo droog blijft, moeten we toch weer met de gieter aan de slag.

Ja, Ine, Duncan is een mooi mens en een heel goede zanger. Hij is nu ook veel op op de radio te horen, bij NPO radio 5. Ze draaien daar ook oude nummers van vroegere deelnemers en iedereen heeft het over Duncan en het Nederlandse songfestival volgend jaar. Ben benieuwd waar dit gehouden gaat worden.

Ik ga verder met mijn maandagse klusjes, maar met de ramen wacht ik nog even. groetjes, tot later.

moontje

Superlid
Superlid
Ma Mei 20, 2019 2:56 pm Reageer met quote

hallo allibis jazeker het regent af en toe nog stevig maar niet lang , hebben jullie kaas gekocht lust ik zeer graag behalve geitenkaas !! ben je aan de grote poets allibis of is het energie van een week vakantie kan ook zijn e ik ga zo iets eten en wens jullie ook smakelijk eten toe tot sjuuuus

Popke60

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Antw.: 95
Ma Mei 20, 2019 3:28 pm Reageer met quote

Kom even hallo zeggen .Heb net het huis opgeruimd alles weer netjes . Ja het songfestival was een echt festival ,jongens nog aan toe wat een gigantische opzet allemaal , hee ,wat een decor ,en hoe ze begonnen met dat vliegtuig ,maar madonna ligt er bij mij uit ,verschrikkelijk wat ze deed met die opvoering met gasmaskers , overal rook van bombardementen ,wij vinden dat opruien ,oorlog laten zien op een festival waar de halve wereld komt kijken ,dat is doortrapt hee ,maar zulke lui hebben geld en macht ,dat zie je weer aan die gruwlijke opvoering, ba ba. Zij heeft stiekeme politiek gevoerd .Gelukkig lieten ze de vijanden aan het slot elkaar omarmen, hee, maar of de booschap is begrepen? Sorry . Gelukkig maakte de zanger Duncan alles goed met de overwinning. Maar die madonna moet naar huis en nooit meer haar roversnuit laten zien .Ik moest het even kwijt .Verder is het rustig weer in crommert,hee,het kan nog heet genoeg worden van de zomer ,wat jullie? Over de caravan: die hebben wij niet nodig ,wij wonen hier zo fijn , nergens beter dan thuis . Inmaartje je was in de buurt begrijp ik , waarom ga je niet bij je kinderen in de buurt wonen ? Brabant is zo mooi en gemoedelijk .En je mag bij mij op de koffie komen hoor .Mijn vriendin uit Esch heeft de cd gekocht van je kleinzoon ,ze is lirisch! Ik ga die ook bestellen .Ik zag die zanger van baby blue op het nieuws, da's Flemming hee, het stond erbij . Nou, weer verder met de middag hier . Het was even gezellig en ik ben mijn ei kwijt. Houdoe van Popke

sibilla68

Superlid
Superlid
Ma Mei 20, 2019 7:22 pm Reageer met quote

Hallootjes, ik kom nog even buurten.
Ja, Moon, ik kocht er lekkere boerenkaas. Geitenkaas lust ik ook wel, men zegt dat die minder vet is. Maar je hebt ook geitenkaas 45+, dus ja, hoeveel minder vet is dat dan nietwaar?
Mijn ramen zijn nog steeds niet gezeemd. Er dreigt de hele dag al regen, maar het is nog steeds droog. Enfin, morgen is er weer een dag. Ik heb er maar een beetje en luie dag van gemaakt, pedicure bezocht en boek uitgelezen.

Popke, ik ben het helemaal met je eens wat Madonna betreft. Zo'n optreden als zaterdagavond is schandalig. Voor 1 miljoen nog wel, walgelijk gewoon. Gênant ook voor de Israëlische organisatie, die daar zoveel geld voor moesten betalen.

Ik moet altijd lachen om dat varkentje van jou, zo veelzijdig als die is. Laughing

Zo, ik ga jullie groeten voor vandaag. We eten een broccolistamppot met rookworst. Had ik nog in de vriezer, lekker makkelijk. Een fijne avond voor allemaal en tot morgen maar weer.

joke

Superlid
Superlid
Antw.: 18398
Ma Mei 20, 2019 7:53 pm Reageer met quote

Sibilla jij ook nog even buurten gezellig.
En ja in zo'n winkel met kaas en van alles ga je niet met lege handen naar buiten Laughing
Moontje vast even opgezocht die beeldjes in Ootmarsum
en je hebt er daar heel veel hoor.
Popke jij zal niet zo gauw in zo'n kleine caravan gaan zitten'.
komen de muren op je af en er gaat toch niks boven je eigen stekkie
Laughing

Ook Oldenzaal bezocht maar niet met de fiets veel te ver om alles te bekijken.
en ben gek op mozaïek bankjes en kwam er daar een tegen

Ine jij ook nog iets leuks gedaan vandaag!
Ook in Denekamp zijn de mensen echt gemoedelijk
en mogen graag een praatjes maken.
In die omgeving zie je links weiland en rechts ook weiland.
Dan toch maar liever zoiets als Ootmarsum is veel meer bedrijvigheid.
om je heen erg rustig moet je van houden.
Wens jullie een mooie avond

Bewegen is gezond voor lichaam en geest

inemaartje

Superlid
Superlid
Ma Mei 20, 2019 10:01 pm Reageer met quote

Goedenavond, odekootjes, voordat GTST begint.

Ja Joke, ik heb heel veel rust genomen.
Het weekend was turbulent voor mij.
Het was één groot feest zaterdagavond.
Wat heb je toch weer schitterende foto's.
Ik geniet ervan, ze zijn prachtig en sfeervol.
Ja, in Denekamp zijn de mensen vrij en gezellig.
Ik had er een lieve vriendin, was daar geboren.
En trots op haar taaltje, ha ha ha, ongekend.

Ja ha ha Popke, naar Brabants verhuizen.
Dat zeggen de kinderen ook allemaal.
Maar het is een stap die ik niet 1, 2, 3 neem.
Ik moer ervan Embarassed Embarassed Embarassed omdat je
me uitnodigt, gossie zeg, dat is nogal wat.

Moontje keind, wat een mooie plaatjes heb jij ook.
En ja, kaas is lekker en ik eet tegenwoordig ook
geitenkaas, kreeg het eens cadeau van den albert
en toen heb ik hem geproefd en ik vond hem zalig.
Nou koop ik hem ook af en toe. Is lekker hoor.

Ja hoor, Sbll, ik heb het gezien, Duncan bij Pauw.
Heb er enorm van genoten, hij zit in mijn hartje, snap je.

GTST begint, ik hoor het signaaltje.
Daaaaag! Tot morgen.

sibilla68

Superlid
Superlid
Di Mei 21, 2019 11:41 am Reageer met quote

Goeoeiemorgen koffietjes, ik ben berevroeg voor mijn doen vandaag. Maar dat komt omdat mijn eega op stap is met een aantal leeftijdgenoten van de kerk. Laughing Laughing Ze zijn naar Terschuur, het Oude Ambachtenmuseum enz. Dat ligt bij Barneveld. Ze gaan eerst nog koffiedrinken ergens in Hoevelaken. Enfin, pa is de hort op en ma neemt de tuin onder handen. Nu even niet, want ik zit hier bij jullie aan de koffie. Ja, echt, beker staat naast me. De vogels vliegen ook om me heen, die moet ik in de gaten houden. Kipje zit aan de gierst, da's ok. En nu snoepen ze weer samen van de andee lekkernijen op het aanrecht. Nou ja, zolang ze niet aan de planten en mijn boeken zitten vind ik het best.

Ja, Ine, ik snap het helemaal van Duncan. Het was een hartstikke mooi programma met Pauw, ik heb er ook van genoten. En nu hoor ik zijn lied regelmatig op de radio, zojuist ook weer. Al kan ik van hier de tekst niet helemaal verstaan, ik neurie het helemaal mee. Very Happy

Ha Joke, ik snap goed dat je van Ootmarsum hebt genoten. Wi waren er ook een aantal keren en de beelden heb ik eveneens op foto's. Een heel leuk plaatsje is dat. Ook Denekamp en Oldenzaal, wij hebben er wel gefietst, we zaten op park Eureka en vandaar kun je Oldenzaal en ook Denekamp goed met de fiets bereiken. In Denekamp kom ik nog wel eens. Meestal bij de zusters Franciscanessen, mar ook wel gewoon.De mensen zijn er inderdaad heel vriendelijk en zeer gastvrij, het is er ook privé heel fijn om daar tijd door te brengen.
Oldenzaal heeft heerlijke terrasjes en leuke winkels. Die heb je natuurlijk overal wel hoor, maar Oldenzaal heeft ook die mooie mozaïeken, zoals deze bank.

Ik ga nog even wat in de tuin doen. Was van plan mijn ramen te zemen (alwéér!), maar daar wacht ik nog even mee. Het blijft dreigen met regen, maar het zet niet echt door. Nou ja, hup aan het werk. Hier is de koffie voor wie langskomt. Tot straks, houdoe.

Laatst aangepast door sibilla68 op Di Mei 21, 2019 12:15 pm, in totaal 1 keer bewerkt

sibilla68

Superlid
Superlid
Di Mei 21, 2019 11:45 am Reageer met quote

Dat is niet de koffie haha. Maar hier wel.

Pagina 876 van 896 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 875, 876, 877 ... 894, 895, 896  Volgende

Plaats reactie