Welterusten-fotosite
Digitale fotografie
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 2047, 2048, 2049 ... 2052, 2053, 2054  Volgende Plaats reactie

jjacqueline

Superlid
Superlid
Antw.: 12549
Do Jun 20, 2019 2:00 pm Reageer met quote

Goedemorgen, kn net... Laughing ...Novi ligt uitgeteld op bed....ik denk dat ze wl 40 maal van de glijbaan is geweest...en haar poppen k!! Laughing Ja, het is een succes!! Love
Ik ga later nog op jouw leuke fotoserie reageren Tiny, dan heb ik even wat meer tijd daarvoor....nu even snel wat foto's door sturen naar de family-app....en ook jullie laat ik er priv wat zien... Wink

halverwege deed ze zelf even controleren of pop misschien een vuile luier had...en dat was zo!!Dus heb ik snel het verschoonkussen gepakt, en de verschoonspulletjes.. Laughing

de voeten moesten geloof ik k flink ingezeept worden... Laughing

Tot laters Kiss

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

Advertentie

jjacqueline

Superlid
Superlid
Do Jun 20, 2019 10:17 pm Reageer met quote

dr was ik eventjes...de energie is zo goed als op nu....een aankoop kan k een t groot succes zijn Laughing Ik geloof dat ik 100 maal vandaag geassisteerd heb met het trapje opgaan....ze kan het zelf,maar maakt nog zulke onverwachte moves , en ziet ook nergens gevaar in....dus voorlopig alleen onder begeleiding de toren op....niet dat zij aan die regel een boodschap heeft! Rolling Eyes Bijna Twee, en dan zeg je alleen maar NEE Laughing
Tiny wat heb je een heerlijke fotoserie geplaatst, het is goed vertoeven daar...die ooievaars, een flinke familie Love Mooie close-up van de meerkoetjes!en leuke dollende honden in het water...koeien bepalen het landschap, ik ben er dol op!! Love
Jenny, inderdaad was er tot en met 5 mei 2019 in het Groninger Museum die Amerikaanse glaskunstenaar Dale Chihuly ....die was top, een waar glaspaleis als tentoonstelling!! Love

Iedereen alvast een goede nachtrust gewenst, en dus een welgemeend welterusten!! Wink

cc

Superlid
Superlid
Antw.: 10776
Do Jun 20, 2019 10:54 pm Reageer met quote

Wat een heerlijke foto's van mijn/onze welterustenlieveling...........moppie ten top.

Alleen heb ik het voor vandaag voor gezien morgen vroeg uit de veren om schoondochter op te halen in Weeze.

Jullie zien mij morgen wel weer en zo niet...............dan ben ik druk met de poets en met het naar de zin maken van mijn schoondochter.

Lieve groetjes en slaap lekker voor straks,
Tiny

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

jjacqueline

Superlid
Superlid
Vr Jun 21, 2019 12:41 pm Reageer met quote

Goedemorgen...ik wens jullie een heerlijke tijd toe met elkaar Tiny!!
Ik lag gisteravond erg vroeg op bed, compleet uitgeteld...op 1 keer wakker worden(benauwd nog altijd) heb ik uren geslapen..en nu z stijf als een plank dus!
Rolling Eyes Dus aan de slag zo....bewegen, bewegen!!Nu zit ik nog even aan een bakkie troost. en ga voor even terug naar het Cuypershuis .
Dit huis is gevestigd in een bijzonder gebouw op een unieke locatie. In 1853 is het door Pierre Cuypers ontworpen als woonhuis voor zijn eigen familie en als werkplaats.
Tiny, de zoon van Pierre Cuypers heeft er een museum van gemaakt ter ere van zijn vader(die overigens nou niet bepaald een fijne familieman was)Jij schreef ; Het Cuypershuis is heel mooi maar dat ze daar dan zo'n lelijk rood gevaarte voor gaan zetten..Dat rode gevaarte is een passer, dus een meetinstrument, en dt past natuurlijk perfect in de uitvoering van een museum van een groots architect/ontwerper...

Info ; Het beeld is ontworpen door Maurice Mentjens.

De keuze voor een passer als markering van het Cuypershuis is niet zonder reden. De passer is tekenend voor architect en ontwerper Pierre Cuypers. De passer was in de middeleeuwen het symbool voor de architect. Cuypers greep met zijn architectuur- en kunstopvattingen terug op de middeleeuwen.

De combinatie passer, winkelhaak en liniaal is nog steeds een gebruikelijke symbolisering van het architectenberoep.

Hier in de ateliers zijn talloze kunstvoorwerpen gemaakt, die nationaal en internationaal zijn verspreid. In zijn eigen huis toonde Cuypers zijn bouwstijl die hij later in vele gebouwen en kerken toepaste.

Pierre Cuypers valt op in zijn zwarte pak..

maquette St. Martinuskerk te Wyck-Maastricht

volgens mij is dit een zelfportret op jongere leeftijd van Pierre Cuypers...die zelfportretten van hem kwam ik vaak tegen...telkens in andere vormen...Ik heb het overigens thuis opgezocht, en het is een gipsen sluitsteen; Het gipsmodel voor een sluitsteen toont de architect Pierre Cuypers, die bouwmeester was van de St. Martinuskerk te Wyck, Maastricht. Het origineel is aangebracht boven in het centrum van de eerste gewelftravee van de Martinuskerk te Maastricht (in Wijck).

Ronde steen, met groene achtergrond, bruine rand met goudkleurig blad in relif. Beeltenis van Cuypers, in lang gewaad, met passer en rol papier, zittend op de knien, in grijs wit, in relif.

De beeldengroep was onderdeel van een altaar voor de O.L.V. Munsterkerk in Roermond. Elke evangelist kreeg gelaatstrekken van een persoon die betrokken was bij de restauratie van de Munsterkerk. De evangelist Mattheus is een portret van Pierre Cuypers zelf

een rekeningetje...

Pierre Cuypers schonk zijn vrouw Antoinette dit relif met haar portret bij de viering van hun eerste huwelijksjaar. Antoinette Cuypers-Alberdingk Thijm, een getalenteerd pianiste en zangeres, is afgebeeld als de Heilige Cecilia, patroonheilige van de muziek. Zij zit hier achter de piano die zij als huwelijksgeschenk van Pierre Cuypers kreeg.

wordt vervolgd...wens iedereen een fijne vrijdag toe!! Wink

nenne13

Superlid
Superlid
Antw.: 9882
Vr Jun 21, 2019 1:52 pm Reageer met quote

Goede morgen, ik zit aan de koffie, ik durf niet eerder... want als het dan klaarstaat, bellen ze aan, ik werd vanmorgen onder de douche geholpen en haren gewassen, en dan is de koffie koud als ik er aan toe ben.

Koffie moet bij mij sterk en heet zijn , anders geeft het geen opkikker ! En ik hoef er geen verdikkingsmiddel meer in. I.v.m. Slikprobleem.. als ik maar kleine slokjes drink en doorslik met de kin op de borst, dat is ontspannen voor de slik-spieren.

Wat een ingewikkelde familie de Cuypers ! En ze hadden daar veel talent !
De sluitsteen vind erg mooi en het relif met portret ook !
Dat deden en doen veel kunstenaars zichzelf in hun creaties laten terugkomen. Dat deed Rien Poortvliet ook ! In zijn kabouterboek , en oude voorwerpen in gebruik op de boerderij .. De kinderen vonden het destijds
Prachtig. En ook Rembrandt deed het en zoveel anderen toch een tik van narcisme ?

Marianne is gisteravond nog een tijd bezig geweest met mn twee externe harde.schijven (een met 2TB seagate met een grote opslag )de een kon het Mc book ineens lezen de andere moest ze converteren, voor mij vreemde begrippen, Ik zal wel even moeten leren, want het is heel anders dan Windows , maar al zeg ik het zelf, ik leer snel ..een keer zien en zelf proberen .. en dan moet ik het in de vingers hebben .

Dus wanneer ik weer op FB kom zien jullie wel. ik zit nu nog op mijn tablet..
Tiny een gezellige tijd met de schoondochter ! Blijft ze lang ....

Das logisch Jac, dat je bekaf was na een dag met Novi met die klimmerij Zij wil steeds hoger en ziet idd geen gevaar.

Ik weet nog dat in Ridderkerk een trampoline kwam . De kleinste moesten er steeds in geholpen worden... En de raarste capriolen maakten ze en dan was je bang dat ze met hun hoofd oo de harde metalen rand terecht kwamen ..

Nog een Rdam-foto die Tamara heeft gemaakt.

Ik wens jullie allen een mooie vrijdag hier maakt de blauwe lucht veel gaten in het wolkendek !

Zoek de zonzijde..èn geef een glimlach door....

cc

Superlid
Superlid
Za Jun 22, 2019 12:57 pm Reageer met quote

Laughing Laughing ..........en toch blijf ik dat rooie ding lelijk vinden Wink Exclamation

Mogge,
.......heb net nog even de foto's van Novi bekeken om/op en nabij de klimtoren. Wat zal die kleine meid dat leuk vinden als ze een grote meid is om dat terug te zien..................denk dat ze heel dankbaar is voor oma's inzet om foto's te maken!!!!!!

Nee Jenny, schoondochter zetten we morgen al weer op het vliegtuig in Weeze richting Camposol. Ze is nu naar Groningen(Norg.....heet dat plaatsje geloof ik) waar vanmiddag haar dochter trouwt. Komt ze vanavond weer hier naar toe en morgen weer foetsie, is maar kort maar ook wel weer leuk! Klein retourtje Nederland/Spanje zal ik maar zeggen Laughing Exclamation

Menneke is naar der Sligro, tegenwoordig ook een zaterdagritueel en vanmiddag de rest van de boodschappen.

Lieve groetjes, ga onder de pomp,
Tiny

aard

Superlid
Superlid
Antw.: 2034
Za Jun 22, 2019 6:53 pm Reageer met quote

Vanmorgen half vier uit bed en op pad gegaan.

Wie anderen niet kan vergeven, maakt de brug kapot waar hij zelf nog over heen moet.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

nenne13

Superlid
Superlid
Zo Jun 23, 2019 5:25 pm Reageer met quote

Goede middag, Aard, je moet er wel vroeg voor uit je bed..maar dan heb je ook wat mooi die nevel over het land .. geeft een specials sfeer!

en de macro's met de dauwdruppels op het mos zijn ook mooi !en een serie van het heideblauwtje .. Ik wist niet dat dat de naam was .. maar FB bracht helderheid.

Het is hier best uit te houden op de Til .. ik wens jullie allen waar je dan ook bent, een mooie verdere zondag !

jjacqueline

Superlid
Superlid
Zo Jun 23, 2019 6:04 pm Reageer met quote

goedemiddag, wt een waanzinnig mooie opnames heb jij gemaakt Aard!!Schi-tte-rend!! Love
Het is heerlijk als je zo vroeg op pad kunt gaan....inderdaad met die ochtendnevel heb je dt speciale sfeertje!!
Jenny, nu helemaal goed voor jezelf zorgen hoor...ik begreep al dat je lekker in een boek zit...rustig aan doen, n vooral veel water blijven drinken, dat weet jezelf ook wl, maar het is erg belangrijk!! Kiss
ik kwam niet verder dan mijn tuin vanmiddag(zware dagen op het werk, en vannacht een logeetje, die er voor zorgde dat ik al om 07.15u aan het buiten spelen was!!)en nu zo weer de bult op(echt helemaal geen zin!!)

of ik de tafel al gedekt hebt?!! Laughing

[img]https://www.50plusser.nl/forum/userpix/5364_067_120.jpg[/imgin mijn tuin een serene rust.....maar boven in de lucht was het druk...

wens ik iedereen een mooie namiddag en avond toe....ik ga zwoegen.... Wink

nenne13

Superlid
Superlid
Zo Jun 23, 2019 6:36 pm Reageer met quote

Wat een paradijsje is jouw tuintje ... ondanks dat je zegt het moet helemaal op de schop!

Ik had ook een heerlijke tuin toen ik naar de Til verhuisde..heerlijk als je zo 's morgens met een kop koffie de tuin in kunt lopen. Dan de verwondering meemaken .. hoe alles groeit en bloeit en de geur opsnuiven !

Werk ze straks ..

cc

Superlid
Superlid
Zo Jun 23, 2019 6:44 pm Reageer met quote

Middag,
Aard heeft schitterende foto's geplaatst maar Jacq zeer zeker ook.......prachtig die fleurige bloemen en dan die duif.....haarscherp!

Vliegtuig is moeilijker he Jacq, moet je echt een heel eind inzoomen. Heb je trouwens niet even gezwaaid.....misschien was het het toestel wel waar mijn schoondochter in zat Wink Wink Exclamation (geintje) die vliegt helemaal niet deze kant op Exclamation Exclamation Exclamation
Als het goed is land schoondochter rond 17.02u op Alicante en staat zoon haar op te wachten.

Jenny zit met haar gedachten in een goed boek..................en gelukkig ook niet al te warm op de til. Hier ook nog redelijk aangenaam omdat wij in de ochtend de zon op het zijraam hebben maar het rolluik een eind naar beneden doen dan verdwijnt de zon achter ons huis en komt pas aan het eind van de middag aan de voorkant schuin in de kamer schijnen. Dus tot nu toe best uit te houden. Hoop dat het boven de ovens voor Jacq ook nog een beetje uit te houden is maar voor de komende dagen heb ik daar een zwaar hoofd in.

Lieve groetjes Tiny

jjacqueline

Superlid
Superlid
Ma Jun 24, 2019 4:21 am Reageer met quote

Goedenacht, was ik gisteren zo gehaast, dat ik nu pas zie, dat er een foto niet geplaatst is...dat was deze, persoonlijk vind ik t n van mijn liefelijkste bloemetjes...

Jenny, dt is nu precies wat ik doe met mooi weer, bak koffie maken, tuindeur open, waar t meestal al een drukte van belang is, wat de vogels aangaat, n even gewoon alleen maar zitten , en bijkomen van de slaap..dt is overigens wel het moment dat ik mijn huisvrienden het meeste mis...Mike, Fleur, Iris, Micky, Speedy en Goochem.....Ik woon tegenover 2 basisscholen , dus er is altijd rumoer op het schoolplein, zo niet dan is het weekend, of vakantie.
Laughing ...Ik kan genieten van de stilte, maar de geluiden van de schoolkinderen geeft mij altijd een gevoel dat alles ok is (op de een of andere manier is het geruststellend)...het is in ieder geval niet onprettig om te horen..
Het was heel erg warm achter de ovens, en natuurlijk ook nog eens tot laat heel erg druk....niemand heeft geen zin om zelf te koken met die warmte, n de ijsjes liepen ook als een tierelier...Ik ben nu ook wel heel erg moe....gelukkig de komende 2 dagen vrij...Van Douwe begreep ik dat zij vandaag naar het pittoresk Orvelte zouden gaan , ht oerdorp van Drenthe...ik ben benieuwd straks naar zijn verhalen en foto's!!

Stoelen in gotische stijl bekleed met rood trijp en met uitgewerkte rug

Er zijn kleine variaties in de stoelpoten en het houtsnijwerk.
Ik ga later wel weer verder, ik ben nu zo moe, dat ik bijna zit te trillen in mijn stoel....dussss Welterusten, en alvast een mooie maandag gewenst!! Wink

cc

Superlid
Superlid
Ma Jun 24, 2019 1:51 pm Reageer met quote

Mogge, kan nog net.

Jacq doe ons een lol neem je zelf in acht want volgens mij is dat trillen van vermoeidheid een teken dat er te ver over de streep is gegaan!

Je laatste blommeke is ook heel mooi!

Allemaal goed drinken he.................anders gebeurt er idem als met Merkel!

Vanmiddag om 14.30u even met Seb naar de dierenarts, heeft overal ouderdomswratjes en dat op zich is niet verontrustend maar er is een bult die ik niet vertrouw dus ik laat er even naar kijken door Alard. Gelijk ook maar de nodige spuiten voor dit jaar, hoef ik niet met 2 dieren tegelijk op sjouw.

Allemaal kalmpies aan doen, doe ik ook............

Lieve groetjes Tiny

nenne13

Superlid
Superlid
Di Jun 25, 2019 1:14 am Reageer met quote

Wat een mooi blauw klokje.. en ik kan me even indenken hoe warm het achter de ovens is...

Ik drink voldoende .. laat s morgens de hulp het slaapkamer raam op en zetten en de avond hulp weer dicht doen ..

De balkon deur staat de hele dag en nacht open ..Het. Is hier best uit te houden .

Mieke was er vanmorgen om 8 uur al .. die heeft zelf tropen rooster in
gesteld ..

Ik hoorde dat het morgen nog warmer wordt het is hier hollen of stilstaan .

Ik wens jullie allen een goede nachtrust....en morgen een kalme fijne dag

jjacqueline

Superlid
Superlid
Di Jun 25, 2019 2:07 am Reageer met quote

Goedenavond, deze warme avond...gelukkig ben ik vrij, en heb ik net in mijn hoekje buiten nog lekker gelezen, totdat de duisternis inviel,langzaam maar zeker de melodien van de lijster steeds korter werden en het uiteindelijk stil werd ,werden mijn oogleden ook zwaar.. Laughing Vanmiddag toch weer drie treinkaarten gekocht....ik ga morgen op pad(twijfel wel een beetje of t verstandig is met deze hitte , maar dt vertel ik jullie later wel Laughing )
Tiny, je hebt gelijk, het trillen is zeker een waarschuwing, maar ik schreef al dat ik bijna zat te trillen...ik heb het nooit zo erg als bondskanselier Angela Merkel gehad...dt vond ik gewoon triest om te zien, maar bij mij was het dan gewoon z oververmoeid zijn...tegenwoordig probeer ik dat wel te voorkomen..vandaar dat ik het stukje van mij ook snel afsloot, en naar bed ging...
Hoe is het bezoek aan de dierenarts verlopen?Seb zijn spuitjes gehad, n hopelijk ook gerustgesteld wat de bult aangaat?Ik hoop het zo!!
Jenny had vandaag Mieke, dus die zal wl gevloerd zijn, zeker met deze warmte, die overal naar binnen kruipt....Ik hoop dat ik (en jullie natuurlijk ook!)een beetje kan slapen....vannacht ging goed, maar ik lag wel flink te zweten toen ik vanmorgen wakker werd!(wie niet!!)
Had vandaag een bijzondere ontmoeting, de meneer van de garage, waarbij een agressieve vorm van longkanker was geconstateerd, heb ik vandaag gesproken...Hij was zowaar aan het werk, (dat had niemand ooit meer verwacht)de chemo-behandelingen waren aangeslagen...n al had hij een flinke jas uitgedaan, hij zag er redelijk goed uit, was nog altijd even nuchter als altijd, maar het eerste wat hij zei toen ik hem een hand gaf, was dt hij mij wilde bedanken voor mijn lieve brief...Ook zei hij dat hij niet lang meer te leven had, de chemo's waren puur wat verlenging, maar hier was hij al blij mee.....bewonderenswaardig, dat heb ik hem ook verteld, en dat ik versteld stond over zijn nuchterheid...ik zou denk ik niet meer weten waar ik het moest zoeken met zo'n diagnose ....hij vertelde mij, dat hij dat ook altijd had verwacht,mocht hem dit overkomen, maar dat gebeurde dus niet...Ik hoop dat hij nog een hele tijd mee mag draaien in dit leven...zijn biertje smaakte hem weer goed, en hij had zijn verjaardag afgelopen week gevierd, als je dat niet meer verwacht te doen, dan is zoiets een mijlpaal!!

.

Geheel rechts het beeld van de H.Martinus

op de mijter is een heilige op paard afgebeeld die een mantel aan 2 bedelaars geeft...

Dit is een archiefkast met voorstellingen van de vrije kunsten en gebonden kunsten. Het was de opvatting van de architect Pierre Cuypers dat een goede architect ook de ambachten beheerst. De vorm van de kast is gebaseerd op een sacristiekast uit de kathedraal van Noyon

Deze kast weerspiegelt de gedachte van de samenwerkende kunsten. De bovenste rij deuren toont scenes die de 'Artes Liberales' voorstellen, de 'Vrije Kunsten'. De onderste reeks toont de 'Artes Mechanicae', ambachten en technieken.
Hieronder een prachtig beeld vind ik zelf, zou het graag willen hebben , om rond de kerstdagen in de woonkamer te plaatsen.. Laughing

Info ; De geboorte van Christus is een onderdeel van een altaarretabel uit de kerk van Maasniel, bij Roermond. De geboorte is afgebeeld zoals in een visioen van de veertiende-eeuwse heilige Brigitta van Zweden, opgetekend in haar geschrift "Revelationes". In dit visioen is Maria in gebed. Terwijl zij in gebed is, wordt het kind plotseling geboren, omstraald met een zo helder licht dat Jozefs zwakke kaars geheel onzichtbaar wordt. Jozef is in het retabel afgebeeld met zijn staf en de kaars, Maria knielt erbij. Het kind ligt in windsels in de kribbe. De os en de ezel kijken toe. Ik vind het echt een heel mooi tafereel!!Maar nu zien dat ik de slaap kan vatten, als het allemaal lukt, zal ik ook een lange reis gaan maken, naar een bestemming waar ik al eerder was, en mij had voorgenomen om die jaarlijks op mij to-do-lijstje te zetten...hoop dat het gaat lukken voor dit jaar dus!! Wink Welterusten, en mooie dromen...Ondertussen zie ik dat Jenny ook gereageerd heeft....lukt t allemaal met het MacBook ?Knap hoor dat jij je telkens toch weer verdiept in al dat nieuwe spul...en er nog goed mee om te weten gaan ook!!Toppertje!! Wink

nenne13

Superlid
Superlid
Wo Jun 26, 2019 1:29 am Reageer met quote

Heb net naar het voetballen zitten kijken .. tot de laatste seconden spannend.

Ik kreeg vandaag van Jac. Verscheidene mooie fotos van mooie natuur en een lekkere lunch gekregen via de app .

Ik hoop dat je heelhuids bent thuisgekomen . Zonder vertraging ...

Ik heb vanmiddag de mappen zitten uitzoeken .. ze hebben naar mijn externe schijf , de items van mijn pc gekopieerd .. maar het zit allemaal door elkaar en dus moet ik het uitzoeken .. en in mappen verdelen ...
Marianne heeft ook mijn printer aangesloten op het Mc air book ...

Nu wens ik jullie allen een rustige nacht en lekker slapen toe. Ik lig in mijn pon boven op het laken .. lekker koel.

jjacqueline

Superlid
Superlid
Wo Jun 26, 2019 1:59 am Reageer met quote

Goedenacht, Ik heb er vandaag 6 uur treinen opzitten,en een flinke wandeling mt bepakking...n ondanks de hitte heb ik genoten!!Veel rustmomentjes in de schaduw, en slokjes water....Overigens had ik in de treinen , ruime zitplaats, n airco, een goed boek, en water, en druifjes....dus dat afzien viel heel erg mee....maar ben nu wel erg moe....aan het einde van de dag, nog de kiosk wezen bijvullen....en nu mijn bedje induiken...wordt een klef nachtje vrees ik....Welterusten!! Wink

nenne13

Superlid
Superlid
Wo Jun 26, 2019 10:10 am Reageer met quote

Goede morgen, het is idd goed afgekoeld.. ik was om zes uur al wakker...heb wonderwel goed geslapen !

Kom jullie allen een goede woensdag wensen ! Het is hier nog bewolkt .
Ga op het balkon zitten met mijn ontbijt..

jjacqueline

Superlid
Superlid
Wo Jun 26, 2019 3:04 pm Reageer met quote

Goedemiddag, ik heb ook redelijk geslapen, was er om 09.00u alweer uit, maar moest rustig opstarten...was n stijf, en had flinke spierpijn Rolling Eyes ..ondertussen is de stijfheid verdwenen, en de spierpijn al wat minder...Heb vandaag twee versierklussen....dus dat wordt trap op, trap af....uitrekken, balanceren, en uitkijken dat ik niet met slingers en al naar beneden kom zetten...Ook heb ik morgen de hele bups ter oppas, en allemaal mee-eters...ook Marcel komt gezellig een vorkje mee prikken!(was maandag ook onverwacht op bezoek, en wilde graag mee eten) ik ga voor makkelijk, en haal een keer een rijsttafel bij de Chinees! Wink
Even back to het Cuypershuis waar ook een afdeling voor De Harrie Tillie Prijs is ingericht , die prijs is bestemd voor interieurontwerp en wordt uitgereikt aan een actuele vormgever die (inter)nationaal werkzaam is.

ik zelf ben dol op die zogenaamde oor-fauteuils ...,zo'n heerlijke luie stoel waar je in weg kan zinken met een boek Love

Laughing ...maar ook zo-iets als hieronder ..bizar...heeft ook niet in die zin mijn belangstelling, maar ik laat het zien omdat kunst soms ook absoluut elementen bevat die mij niet bekoren...hoogstens verwonderen....

Laughing z kom je nog wel eens wat tegen dus! Laughing

"bijzonder is het zekers!"
Volgende keer iets meer herkenbaarders van dit museum...tot dan, wens iedereen voor nu een fijne dag toe...rustigjes aan, en drink genoeg water!! Wink
Volgens mij heeft Tiny grote plannen, dat zou ze hier op welterusten vertellen....ik hoop maar dat ze ons niet veel langer laat wachten met haar verhaal!!
Laughing

nenne13

Superlid
Superlid
Wo Jun 26, 2019 5:15 pm Reageer met quote

Heel bijzonder die stoelen lijken me wel lekker te zitten achter de grote oren.. met een boekje in een hoekje...

Wanneer je op Ted Noten Googles en dan bij afbeeldingen kijkt is wel heel bijzonder ... er zijn tassen bij die bij 007 in de film niet zouden misstaan .

Van boven een gewone tas en van onderen doorzichtig waardoor een revolver is te zien ..

Of een langwerpige met een soort van kalasjnikov schietapparaat die met de dode dieren vind ik niet zo .... kies.. er zitten wel mooie dingen bij.....

Gezellig Jac. Morgen. de hele mikmak aan tafel goed idee.... die chinees weet je nog toen ik een bestelling deed ? met paul en consorte.

Fijne woensdag verder....

Pagina 2048 van 2054 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 2047, 2048, 2049 ... 2052, 2053, 2054  Volgende

Plaats reactie