'Geen racisme in Laak (Den Haag)'
Blik op het nieuws
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende Plaats reactie

theDon

Superlid
Superlid
Antw.: 3605
Wo Dec 11, 2019 1:29 am Reageer met quote

virgo schreef:

Slechte jeugd of niet; Don, we blijven van je houden en hopen dat het warme bad dat het Forum jou biedt je uiteindelijk zal helpen die moeilijke periode uit je leven achter je te laten.
Ik heb een geweldige jeugd gehad, een jeugd waar ik altijd mooi op terug kijk.
Een zeer mooie tijd gehad, toen was geluk en verdraagzaamheid nog heel gewoon.
Dit forum een een warm bad.......ik denk niet dat vele van mij houden hier!

By the way: jouw aversie tegenover links betekent toch hopelijk niet dat je je linkerhand nooit wast?
Die was ik altijd, gezien ik 2 gouden handjes heb waar ik alles mee kan doen en nog mooier, dat ik vele mensen daarmee help!
Mijn aversie tegen links is gebaseerd omdat ze overal tegen aan schoppen en meestal er naast zitten!
Ze helpen Nederland naar de gallemiezen toe en gezien ik mijn vaderland hoog in het vaandel heb staan, doet dat zeer!

nandes57
Geplaatst: Di Dec 10, 2019 10:03 pm
Don wast zijn handen enkel in onschuld.

Kon jij dat ook maar, jaloers????

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

luciaT.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 350
Wo Dec 11, 2019 1:36 am Reageer met quote

theDon schreef:

[/color]

nandes57

Kon jij dat ook maar, jaloers????[/quote]

Don, misschien maar eens opzoeken wat het precies betekent. Hoeft niemand jaloers op te zijn.

theDon

Superlid
Superlid
Antw.: 3605
Wo Dec 11, 2019 1:39 am Reageer met quote

luciaT schreef:
theDon schreef:

[/color]

nandes57

Kon jij dat ook maar, jaloers????

Don, misschien maar eens opzoeken wat het precies betekent. Hoeft niemand jaloers op te zijn.[/quote]

Ik weet donders goed wat het betekend, ben ook op de kleuterschool geweest.
Ook weet ik hoe sarcastisch nandes is. Wink

virgo

Stamgast
Stamgast
Antw.: 287
Wo Dec 11, 2019 2:00 am Reageer met quote

theDon schreef:
Een zeer mooie tijd gehad, toen was geluk en verdraagzaamheid nog heel gewoon.

Mijn aversie tegen links is gebaseerd omdat ze overal tegen aan schoppen en meestal er naast zitten!
Ze helpen Nederland naar de gallemiezen toe en gezien ik mijn vaderland hoog in het vaandel heb staan, doet dat zeer!

Zijn in Amerika de republikeinen vaderlandslievender dan de democraten? Houden in Engeland de voorstanders van de brexit meer van hun land dan de tegenstanders? Geven de mensen in Nederland die zich rechts noemen meer om ons land dan degenen die zich eerder bestempelen als links?
Genoemde groepen kunnen elkaars tegenpolen zijn als het gaat om de vraag waarmee hun land het meest gediend is. Hun intentie, nl. een beter land, is dezelfde, maar ze verschillen wat betreft de beste weg daar naartoe.
In Nederland heeft rechts goede ťn slechte ideeŽn, net zoals dat bij het links het geval is.
Probeer een idee eens te bekijken als een van de vele ideeŽn en niet elk idee dat van links komt meteen af te schieten puur en alleen omdat het van links komt. Dan laat je iedereen in zijn waarde.
Wist je trouwens dat linkse mensen voor ze in bed stappen eerst op hun knietjes het Wilhelmus zingen? Waarom? Omdat ze net zo veel van hun land houden als jij.

annette49

Stamgast
Stamgast
Antw.: 202
Wo Dec 11, 2019 11:53 am Reageer met quote

Virgo schrijft: Wist je trouwens dat linkse mensen voor ze in bed stappen eerst op hun knietjes het Wilhelmus zingen? Waarom? Omdat ze net zo veel van hun land houden als jij.

Wat is je bron? Heb je dit gecontroleerd?

Virgo, schreef: Probeer een idee eens te bekijken als een van de vele ideeŽn en niet elk idee dat van links komt meteen af te schieten puur en alleen omdat het van links komt. Dan laat je iedereen in zijn waarde.

Dit gebeurd net zo goed andersom. Soms nog erger.
We leven in een andere tijd dan 40 jaar geleden, met andere problemen waar de linkse wetgeving niet op is voorbereid. Je zult mee moeten veranderen en dat gebeurd niet.
Als je zegt bv Je moet harder straffen. Is het antwoord, ook hier, steevast: we hebben de strengste wetten van Europa.

Maar ik lees nogal eens Duitse kranten of le Figaro en die zeggen hetzelfde. ( figaro via google vertaal Smile )

Maar het maakt toch niet uit of wij wel of niet strenger zijn, het gaat erom dat het doeltreffend moet zijn.

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 27004
Wo Dec 11, 2019 11:58 am Reageer met quote

Benneke schreef:
Tympaan schreef:

"Zou je de taallesjes niet beter aan onze erkende onderwijzeres kunnen overlaten...?

"ik ken trouwen" is ook niet bepaald onberispelijk Nederlands...

Mijn opmerking dat ik het een taalkundig vreemde zin vond, geeft slechts mijn mening weer Tympaan.
Opmerkingen over het al dan niet correct taalgebruik van leden van dit forum, zal je van mij zelden of nooit horen.

Met je tweede opmerking heb je volkomen gelijk, er hoort een letter "s" achter het woordje "trouwen"

Nu maar afwachten of Ricko0.2 zo vriendelijk wil zijn om mijn vraag aan hem te beantwoorden.

Iedereen op dit forum geeft slechts zijn of haar mening weer, Benneke. Daardoor ontstaat er discussie.
Over feiten valt niet te discussiŽren.
Ik wil alleen maar aangeven dat niemand alwetend en almachtig is...

Faber quisque fortunae suae

NicolaasP

Superlid
Superlid
Antw.: 4091
Wo Dec 11, 2019 12:05 pm Reageer met quote

Quote:
We leven in een andere tijd dan 40 jaar geleden, met andere problemen waar de linkse wetgeving niet op is voorbereid. Je zult mee moeten veranderen en dat gebeurd niet.

We hebben geen linkse wetgeving. Noch een links kabinet.
Je maakt bewust of onbewust een ernstige categoriefout: een niet perse extreem-rechtse xenofobe islamofobe wit-etnocentrische regering/wetgeving is niet links, is niet rechts, alleen maar niet-extreemrechts.

Het is weer eens zo'n dom propagandatrucje van extreem-rechts om alles wat niet binnen hun extremistische fobische en paranoide denkkader past 'links' te noemen, maar nogmaals er is geen sprake van dat we een als links of als rechts te typeren wetgeving hebben of een typisch links dan wel rechtse politieke koers varen.

There is a crack in everything; that's how the light comes in.

Leonard Cohen

Laatst aangepast door NicolaasP op Wo Dec 11, 2019 12:10 pm, in totaal 2 keer bewerkt
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

luciaT.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 350
Wo Dec 11, 2019 12:08 pm Reageer met quote

NicolaasP schreef:
Quote:

We hebben geen linkse wetgeving. Noch een links kabinet.
Je maakt net een ernstige categoriefout: een niet perse extreem-rechtse xenofobe islamofobe wit-etnocentrische regering/wetgeving is niet links, is niet rechts, alleen maar niet-extreemrechts.

Het is weer eens zo'n dom propagandatrucje van extreem-rechts om alles wat niet binnen hun extremistische fobische en paranoide denkkader past 'links' te noemen, maar nogmaals er is geen sprake van dat we een als links of als rechts te typeren wetgeving hebben of een typisch links dan wel rechtse politieke koers varen.

Het is een strategie, een slim gebruik van het Overton-window: rechtse en centrumrechtse partijen zoals VVD en CDA consequent Ďlinksí noemen zodat je verontwaardigd kunt protesteren als partijen die nog rechtser zijn het etiket Ďradicaalí of Ďextreemí krijgen opgeplakt.

annette49

Stamgast
Stamgast
Wo Dec 11, 2019 12:27 pm Reageer met quote

Nicolaas schreef: Het is weer eens zo'n dom propagandatrucje van extreem-rechts om alles wat niet binnen hun extremistische fobische en paranoide denkkader past 'links' te noemen,

En daar doe je dus precies wat je de ander verwijt. Het past niet in jou straatje en dus noem je het een dom propagandatrucje van extreem rechts.

Feit is dat Nederland zijn wetten moet bijstellen.

NicolaasP

Superlid
Superlid
Wo Dec 11, 2019 12:43 pm Reageer met quote

Annette,op je vorige account plaatste je nog een serie hoaxes mbt de klimaatveranderingen, hoaxes met zogenaamde gegevens dat de data die de wetenschappers gebruiken niet kloppen en de klimaatveranderingen en de maatregelen die getroffen worden die tegen te gaan 1 grote links samenzwering is. In nog weer eerdere accounts heb je laten weten te vinden dat een moslim hier niet hoort te wonen. Je hebt je de laatste dagen nog weer anders van je racistische wit-christelijk etnocentrische kant laten zien door de pejoratieve term 'neger' te hanteren en dat als een 'normaal' woord te beschouwen, een 'normale' aanduiding voor iemand met een donkere huidskleur. Kritiek op een rechtse Likud-regering waar het mensenrechtenschendingen tav moslims betreft beoordeel je als 'antisemitisch'.

Ik snap dat jij een aantal nieuwe wetten hier in zou willen voeren en heel onze grondwet in de vuilnisbak zou willen deponeren, maar die kans zal enkel bestaan met een extreem-rechts fascistoide regering.

wat is het ... 10%, of 15% ? van de Nederlandse bevolking zal op een PVV/FvD stemmen die zover zou willen gaan.

80 a 90% van de Nederlandse bevolking NIET. En daar hoor ik bij.
Jij, zo blijkt uit je gedrag, je opinies, je keuzes hoort nadrukkelijk bij dat extreem-rechtse kamp, dat is geen stigmatisering van mijn kant maar een onontkoombare constatering

Leonard Cohen
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

WillemijnF

Superlid
Superlid
Antw.: 3760
Wo Dec 11, 2019 12:50 pm Reageer met quote

annette49 schreef:
Nicolaas schreef: Het is weer eens zo'n dom propagandatrucje van extreem-rechts om alles wat niet binnen hun extremistische fobische en paranoide denkkader past 'links' te noemen,

En daar doe je dus precies wat je de ander verwijt. Het past niet in jou straatje en dus noem je het een dom propagandatrucje van extreem rechts.

Feit is dat Nederland zijn wetten moet bijstellen.

Over wat extreem rechts is zijn gewoon definities te vinden hoor. Maar wetswijzigingen worden niet door "Nederland" gemaakt maar door de regering en moeten worden goedgekeurd door de beide Kamers.. En die helpen we zelf in het zadel. Over welke feiten heb je het mbt wetswijzigingen? Zijn dat feiten of is dat een persoonlijke wens waar een ander mogelijk anders over denkt?

Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in.
Godfried Bomans 1913-1971

annette49

Stamgast
Stamgast
Wo Dec 11, 2019 1:01 pm Reageer met quote

Niks Hoax Nicolaas. Er is nu zelfs een Groenlinkse geleerde die zegt dat de klimaatgekte een linkse hysterie is.

In Madrid komen 29.000 mensen uit de hele wereld bijeen voor een klimaatconferentie van de VN. Alleen al Congo heeft meer dan 400 mensen gestuurd en die zijn niet komen fietsen. Waarom 400 Congolezen? De dagvergoedingen van de VN zijn zo hoog dat je, ook al neem je het er goed van in de restaurants en bars van Madrid, er lekker wat aan overhoudt, dus dan neem je gezellig je vrienden mee....

Beloof je dat je het stuk zult lezen?

(te grote link verwijderd)

WillemijnF

Superlid
Superlid
Wo Dec 11, 2019 1:16 pm Reageer met quote

Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in.

WillemijnF

Superlid
Superlid
Wo Dec 11, 2019 1:19 pm Reageer met quote

Annette plaats eens een behoorlijke link. Zo maak je een zootje
van deze pagina. ( Werd ooit door Don gezien als een typische fout van
een domme linkse forummer ) Laughing

NicolaasP

Superlid
Superlid
Wo Dec 11, 2019 1:43 pm Reageer met quote

Quote:
Niks Hoax Nicolaas. Er is nu zelfs een Groenlinkse geleerde die zegt dat de klimaatgekte een linkse hysterie is.

You proove my point Annette

En, even voor de goede orde, met 'hysterie' bedoel jij complot, gelet op de verschillende links die je hier eerder geplaatst hebt onder je vorige account naar websites waarin de data mbt klimaatveranderingen voor vervalsingen/verzinsels worden uitgegeven.
Het is 1 groot complot van links, dat nu heel de wereld in zijn greep heeft.
Op het gebied van energietransitie tbv duurzaamheid en co2 vermindering alswel de opvang van vluchtelingen uit niet-westerse landen hebben we volgens jouw doctrine te maken met een samenzwering geleid door linkse politici met het oog de wereld naar de verdommenis te helpen en het blanke ras om zeep te helpen.

Zo is het toch he?

Leonard Cohen

annette49

Stamgast
Stamgast
Wo Dec 11, 2019 2:40 pm Reageer met quote

Nu denk JIJ in een complot Nicolaas. Je neemt iets aan uit je eigen linkse ideŽn

Pluk

Stamgast
Stamgast
Antw.: 267
Wo Dec 11, 2019 3:35 pm Reageer met quote

Er is momenteel niet meer te quoten binnen dit topic en dit komt door jouw te lange link Annette

(Te) lange linken zijn voor iedereen eenvoudig in te korten middels bijvoorbeeld https://tinyurl.com

Gelieve e.e.a. te corrigeren.

Plan(t) the future

Pluk

Stamgast
Stamgast
Wo Dec 11, 2019 3:42 pm Reageer met quote

Ik zie overigens dat Willemijn eerder vandaag hierover ook al een melding heeft gedaan ....

Plan(t) the future

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 12977
Wo Dec 11, 2019 11:41 pm Reageer met quote

annette49 schreef:
ik kan niks veranderen, er staat geen dingetje waar je iets mee kunt veranderen.

Hoe zou dat nou toch komen...

Het beste lijkt me dat je Thijs vraagt je bericht weg te halen, om nog een andere reden. Na reconstrueren van die verpunkte url bleek die link namelijk naar een zwaar off topic artikel te verwijzen, want die column, want dat is het, gaat over de klimaatdiscussie en niet over racisme, al dan niet in Laak. Een column van iemand die extreemrechts goedpraat en niet van racisme gespeend is; dat dan weer wel...

ďNiemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Pluk

Stamgast
Stamgast
Wo Dec 11, 2019 11:57 pm Reageer met quote

En Ron, wil je svp ophouden met die domme plaatjes want ook dat stoort behoorlijk.

Pagina 9 van 10 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Plaats reactie