Titels en keuze subforum
Over 50plusser.nl / Forumregels / Moderators
Ga naar pagina Vorige  1, 2 Plaats reactie

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 13172
Za Jan 07, 2017 10:20 pm Reageer met quote

Lucia51 schreef:
Misschien daarom leuk om eens te bedenken om het aantrekkelijker te maken.

Ja, laten we eens wat moeite doen om uit die afkraakmodus te komen. Kritiek geven is makkelijk en wat mij betreft prima maar zonder alternatieven te geven over hoe het beter zou kunnen heb je volgens mij niet echt een punt.

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Advertentie

WillemijnF

Superlid
Superlid
Antw.: 3989
Za Jan 07, 2017 10:27 pm Reageer met quote

Lucia51 schreef:
Het bericht hier van Keesvi lees ik louter als opbouwende kritiek. En de wens het forum aantrekkelijker te maken wellicht ook voor nieuwe leden. Sympathieke geste dus van Kees.

Zo las ik het ook Lucia. Het forum zijn we samen en het getuigt m.i. alleen maar van betrokkenheid. Als je hier net komt is het inderdaad niet zo overzichtelijk en maakt het hier en daar een wat rommelige indruk. Het lijkt me onnodig dat mensen zich persoonlijk aangesproken voelen.
Ik wil best meedenken overigens.

Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in.
Godfried Bomans 1913-1971
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Gribou---Greet

Stamgast
Stamgast
Antw.: 380
Za Jan 07, 2017 10:38 pm Reageer met quote

Ik kan me wel voorstellen waarom men er spel voor zet . De titel is spelletjes en puzzels , daar zit de verwarring in .
Een puzzel is ook een spel , maar bijv. het topic , We maken een sprookje is geen puzzel en zo staan er meer topics dat geen puzzels zijn , 'k vermoed dat dit een reden kan zijn om er eventueel het woord spel bij te vermelden .
Aan de reacties te zien die dit voorbeeld opriep heb je mijns inziens een verkeerd voorbeeld geplaatst
Sad maar goed wie weet ...... gaat het een keer op de schop zodat het overzichtelijk en duidelijk wordt voor een ieder .

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 13172
Za Jan 07, 2017 11:08 pm Reageer met quote

Gribou---Greet schreef:
Aan de reacties te zien die dit voorbeeld opriep heb je mijns inziens een verkeerd voorbeeld geplaatst.

Dat ben ik meteen met je eens en daarom ben ik blij met je hulp om opgehelderd te krijgen wat ik bedoel. Smile

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Ron1.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 721
Zo Feb 02, 2020 4:41 pm Reageer met quote

ff een vraagje: Hoe kan ik (als auteur) de titel van een forumtitel aanpassen ??

barth.

Superlid
Superlid
Antw.: 1375
Zo Feb 02, 2020 4:53 pm Reageer met quote

Ron1.1 schreef:
ff een vraagje: Hoe kan ik (als auteur) de titel van een forumtitel aanpassen ??

Je kan dat aanpassen als je het openingsbericht wijzigt.

Trend atmosf. CO2 (Mauna Loa)
25 jaar geleden: 359 ppm, 10 jaar geleden: 388 ppm, nu: 413 ppm.

Ron1.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 721
Zo Feb 02, 2020 5:05 pm Reageer met quote

barth. schreef:
Ron1.1 schreef:

Je kan dat aanpassen als je het openingsbericht wijzigt.

Top Barth.

Pagina 2 van 2 Ga naar pagina Vorige  1, 2

Plaats reactie