Vragen over extra informaties tijdens typen met WORD pakket
Computer, apps, software, tablet & smartphone
Plaats reactie

Lector

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Antw.: 61
Di Jul 14, 2020 12:43 pm Reageer met quote

Sinds gisteren krijg ik van mijn WORD pakket tijdens het typen informaties (zoals lettertype, kop1, aspatiëren op 18 pt) toegevoegd, waaraan ik feitelijk geen behoefte heb. En dit begon trouwens pas op de 19e pagina van mijn aantekeningen. De vorige 18 pagina’s zijn prima verlopen! Vooral de rode onderlijningen in mijn teksten zijn erg storend en afleidend. WORD doet dit niet automatisch ... ergens heb ik natuurlijk zelf een knopje ingedrukt. Maar hoe kom ik weer van deze informatie af? Hoe schakel ik deze extra service uit? Vroeger kon je deze informaties zelf oproepen en toen noemden wij dit “onder water kijken”. Alvast bedankt voor jullie gewaardeerde hulp! Very Happy

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Ron1.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 802
Wo Jul 15, 2020 8:23 pm Reageer met quote

ik kan u niet helpen, ik gebruik Libre Office. Veel succes.

Lector

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Antw.: 61
Wo Jul 15, 2020 8:32 pm Reageer met quote

[quote="Ron1.1"]ik kan u niet helpen, ik gebruik Libre Office. Veel succes.[/quote

LibreOffice is een gratis te gebruiken softwarepakket dat vergelijkbaar is met Office van Microsoft. Het bevat programma's, die lijken op Word. Deze reclame las ik recent. Feitelijk zou in dit pakket hetzelfde probleem kunnen optreden. Ondertussen zoek ik verder. Prettige avond!

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 13475
Wo Jul 15, 2020 9:46 pm Reageer met quote

Probeer de volgende knop eens onder menukeuze Start:

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Pagina 1 van 1

Plaats reactie