Welke bloemplantjes rondom graf zetten
Tuinieren
Ga naar pagina Vorige  1, 2 Plaats reactie

redje.1

Superlid
Superlid
Antw.: 3552
Di Mrt 15, 2011 1:24 pm Reageer met quote

Ja goudsbloemen erg vrolijk,.aleen zijn mijn ouder in 1986 overleden in 6 weken, dus nog een keer op nieuwjaardag 2012, de allerlaaste keer.
Graf word geruimd.

Maar ga in mei ng een keer met een leuk mandje.
Rouwen betekent niet elek keer naar een graf, de een wel de ander zit de overleden in je hart.

Zolang men over je praat ben je niet Vergeten.!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Anna J

Superlid
Superlid
Antw.: 10934
Wo Mrt 16, 2011 1:16 am Reageer met quote

redje schreef:
Ja goudsbloemen erg vrolijk,.aleen zijn mijn ouder in 1986 overleden in 6 weken, dus nog een keer op nieuwjaardag 2012, de allerlaaste keer.
Graf word geruimd.

Maar ga in mei ng een keer met een leuk mandje.
Rouwen betekent niet elek keer naar een graf, de een wel de ander zit de overleden in je hart.

Ja Redje, zo voel ik het ook
de overledene zit in je hart
Maar toch......

Wat moeilijk voor je, dat het graf van je ouders geruimd wordt
en wat mooi om dan in 2012 nog één keer naar het graf te gaan
met een leuk mandje Smile

Anna J

Superlid
Superlid
Antw.: 10934
Wo Mrt 16, 2011 1:47 am Reageer met quote

Pluske schreef:
Het is toch fijn dat mensen troost putten uit het bezoeken en onderhouden van een graf dat is respect hebben voor de overledene en is goed voor je eigen gemoedsrust. Wij gaan elk jaar met broers en zussen een dagje uit maar bezoeken eerst het graf van onze ouders waar een bloemetje geplaatst wordt. Zo zijn onze ouders er die dag ook een beetje bij.

Ja Pluske, dat doen wij b.v. met Kerst, is zowiezo al moeilijk om te vieren als er één persoon ontbreekt in het gezin
We gaan eerst naar het graf van mijn zoon, broer van mijn andere kinderen, en oom van de kleinkinderen, plaatsen een mooi zelfgemaakt bloemstukje op het graf, daarna gaan we samen uit eten, is onze zoon er ook een beetje bij....

Joger

Superlid
Superlid
Antw.: 1987
Wo Mrt 16, 2011 1:15 pm Reageer met quote

Ja Anna, dat geeft een goed gevoel en maakt zo'n dag extra mooi.

Ferna

Stamgast
Stamgast
Antw.: 167
Za Mrt 26, 2011 1:38 pm Reageer met quote

Bij deze, wil ik allen die gereageerd hebben op mijn oproep, heel hartelijk bedanken.
Ik ben blij voor de vele tips die ik heb gekregen, en ook blij te lezen dat het onderhouden van het graf van de overleden ouders of kinderen, door de meesten als een uiting van respect, en dierbare herinnering wordt beschouwd.

redje schreef:
Graf word geruimd.

Mijn moeder is begraven in 1983 met grafrechten voor 30 jaar; ik zal neem ik aan in 2013, van de gemeente wel een brief krijgen met de kans om de grafrechten te verlengen.
Als ik de dan nog ben, zal ik dit ZEKER doen.

Vriendelijke groeten,

Ferna

Joger

Superlid
Superlid
Antw.: 1987
Za Mrt 26, 2011 4:08 pm Reageer met quote

Ferna schreef:
Bij deze, wil ik allen die gereageerd hebben op mijn oproep, heel hartelijk bedanken.

Fijn dat je er wat aan gehad hebt Ferna en dat je op deze manier je dierbaren blijft eren.

Pagina 2 van 2 Ga naar pagina Vorige  1, 2

Plaats reactie