Accelerators en invoegtoepassingen
Computer, apps, software, tablet & smartphone
Plaats reactie

tet

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 5
Do Apr 26, 2012 8:26 pm Reageer met quote

MIME Type: application/x-gzip-compressed

Description: UnKnown. Dit is wat ik bij sommige webpagina's te zien krijg.

En gele driehoek met geel kruis... en dit zie ik bij meerdere webpagina's.

Ook heb ik moeite met invoegtoepassingen, ook daar krijg ik regelmatig een melding van.
Is er misschien iemand die mij hierin wegwijs kan maken.
Alvast vriendelijk bedankt voor iedere reactie.
Tetje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

hagar.1

Superlid
Superlid
Antw.: 4679
Vr Apr 27, 2012 12:13 pm Reageer met quote

MIME Type: application/x-gzip-compressed geeft aan dat de pagina een bestand wil openen, maar dat lukt niet omdat u het juiste programma dat daar voor nodig is niet heeft. In het bovenstaande geval gaat het om een ingepakt archiefbestand zoals een zip-file. Als een bestand groot is kan men het comprimeren (inpakken) zodat het een heel stuk kleiner wordt. U heeft dan een programma nodig die dat weer kan uitpakken. Het gratis programma 7zip is dan de oplossing

De gele driehoek kun je o.a.krijgen als er in de web-pagina een foutje in de code of script staat, of als active-x geblokkeerd wordt. Lees hier meer over mogelijke oplossingen

Invoegtoepassingen zijn programma's zoals o.a. plug-ins, of shockwave Flash objecten. Die zorgen ervoor dat je bepaalde dingen op de pagina kunt zien of doen. Die heb je dus nodig wil je de pagina zien zoals hij bedoeld is, maar je kunt ze in toepassingenbeheer wel in- of uitschakelen.

Hetzelfde geldt voor accelerators, het zijn kleine programma's die helpen om snel iets te zoeken of snel een andere actie op het internet te maken. Ook die kun je zonder probleem in toepassingenbeheer uitschakelen of verwijderen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

tet

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 5
Ma Jun 04, 2012 8:21 pm Reageer met quote

Hallo Hagar, beetje laat maar toch nog bedankt voor het antwoord.
Volgens mij is alles opgelost maar op een andere manier.
Had problemen met internet en nog veel meer. Kwam er niet echt uit.
Alles opgeschoond en, heel erg fijn, Google Chrome erop gezet. Nou mijn oude computer loopt weer als een treintje. Gewoon een verademing.
Zo lang zitten vlooien met IE, heel ergelijk. Geen foutmeldingen meer, geen gele driehoekjes. Met Chrome is het heel prettig werken.
Misschien dat het anderen nog op een idee brengt.

Groetjes Tetje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Pagina 1 van 1

Plaats reactie