verzenden foto's per email
Computer, apps, software, tablet & smartphone
Plaats reactie

grote98

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Antw.: 85
Ma Nov 12, 2012 2:47 pm Reageer met quote

Embarassed Ik heb een nieuwe computer dat is niet erg maar het volgende is voor mij een probleem: ik heb een packard Bell ismedia S 2870.met windows 8. Ik krijg regelmatig foto's filmpjes via de E-mail binnen en stuur ik dan door naar bekende in o.a. Amerika. Ik heb Hotmail maar dat lukt mij niet meer, heeft iemand een idee hoe dat kan of een oplossing. U zou mij zeer erkentelijk zijn. grote98

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

Advertentie

grote98

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Do Nov 15, 2012 2:43 am Reageer met quote

thedon ja je zit goed alleen ik, had moeten vermelden outlook want dat
heb ik niet gedaan omdat tijdens het opstarten Hotmail nog in beeld kwam hartelijke dank voo epistel.grote

Chess.1

Superlid
Superlid
Antw.: 3823
Do Nov 15, 2012 5:15 pm Reageer met quote

Uit je antwoord meen ik op te kunnen maken dat je zowel een hotmail als outlook account hebt.

In je outlook account moet een map staan genaamd '_hotmail.com' of '_hotmail.nl' . Daar staan alle ontvangen en verzonden mails via hotmail.
Ga je één van de mails daar beantwoorden of doorzenden dan zou je automatisch moeten worden doorgezet naar je outlook account en daar kun je wel bijlagen bijvoegen.

Heb je je hotmail accout wel gekoppeld aan je nieuwe outlook account ?

Als dat niet het geval is dan kan je 'oude' hotmail account je 'nieuwe' outlook account simpelweg niet vinden.

Blijkbaar heeft hotmail zelf het verzenden van bijlagen geblokkeerd om iedereen te 'dwingen' om over te stappen naar een outlook account.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

grote98

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Do Nov 15, 2012 8:56 pm Reageer met quote

Hoi chess 9van Schaken) ik krijg de foto; s binnen bij outlook daar uit zou ik ze moeten kunnen doorsturen en kennelijk gaat dat niet.Waaron ik hen vooralsnog geen idee.grote

Pagina 1 van 1

Plaats reactie