Email opslaan op je computer
Computer, apps, software, tablet & smartphone
Plaats reactie

Chess.1

Superlid
Superlid
Antw.: 3823
Zo Jan 27, 2013 3:27 am Reageer met quote

Mijn mappen met e-mails beginnen vrij groot te worden en ik wil e-mails collectief opslaan in een map op me computer.

Nu heb ik ooit ergens gelezen hoe je dat moet doen maar ik kan dat met geen mogelijkheid meer vinden.

Het gaat over e-mails in Hotmail en outlook, desnoods via Live mail.

Iemand die dat helder kan uitleggen ?

Door de geschiedenis heen is het wetenschappers, academici, rechters en andere intellectuelen vaak verweten dat zij in een ivoren toren leven.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Mod.1

Moderator
Moderator
Antw.: 1584
Zo Jan 27, 2013 2:22 pm Reageer met quote

Chess, als je eerst een document writer installeert, bijvoorbeeld cutepdf writer, kun je daarmee de emails, maar ook andere documenten naar je harde schijf schrijven als pdf bestand.
Vink in hotmail de emails aan die je wilt bewaren en klik op de print knop. Kies dan in de lijst van printers cutepdf writer.

Helaas is deze manier niet zo dat je alles ineens kunt, maar enkel zoveel je tegelijk kunt aanvinken. Aan de andere kant is het helemaal niet handig als alles in een groot bestand zou staan, dus het is toch veel overzichtelijker als je selecties naar de disk schrijft en duidelijk namen geeft.

Misschien heb je hier iets aan.

Ben je nieuw? Lees ook de forum en algemene regels eens door. klik op www
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Chess.1

Superlid
Superlid
Zo Jan 27, 2013 6:45 pm Reageer met quote

Moderator, je krijgt dan een 'print screen' en dat is niet de bedoeling, maar dank voor je reactie.

Don, ik heb dat symbooltje waar jij het over hebt helemaal niet.

Maar gelukkig heb ik het wel uitgevogeld en het is mega simpel, als je het maar even weet. Je opent de betreffende e-mail en drukt op de toets F12..........

F12 werkt, maar dan wel in het programma Windows Live mail, dus NIET als je met je browser op Hotmail of outlook bent.

Door de geschiedenis heen is het wetenschappers, academici, rechters en andere intellectuelen vaak verweten dat zij in een ivoren toren leven.

Laatst aangepast door Chess.1 op Wo Jan 30, 2013 12:47 am, in totaal 1 keer bewerkt

GoudGeel

Superlid
Superlid
Antw.: 1530
Zo Jan 27, 2013 8:32 pm Reageer met quote

Wel leerzaam zulke vragen .

Groet,
Goudgeel .

nandes

Superlid
Superlid
Antw.: 8433
Wo Jan 30, 2013 12:38 am Reageer met quote

jah dat leek mij dus ook wel handig, met de f12 toets eea opslaan.
ff proberen staat er een map en een bestand op m,n buroblad, die map bevatte een aantal bestanden, een stuk of 5 denk ik.
de hele boel in de prullenbak en weer opnieuw proberen, nee dus geen internetverbinding meer.

een herstelpunt opgezocht en doe boel draait weer.
weer de f12 toets geprobeerd en weer een map met bestanden en een bestand, dat wil ik niet zo dus beiden weer in de prullenbak. en nu weer geen verbinding, of in iedergeval kan hij geen enkele pagina openen, maar nu helpt een herstelpunt ook niet meer.

wie kan me ff op weg helpen?

Met 'n oald hoes en 'n joonk wief he'j altied wat te knooi'n

Chess.1

Superlid
Superlid
Wo Jan 30, 2013 12:46 am Reageer met quote

Oww, ik zie nu dat ik niet helemaal kompleet ben geweest bij de door mij gevonden oplossing.

F12 werkt wel, maar dan wel in het programma Windows Live mail, dus NIET als je met je browser op Hotmail of outlook bent.

Deze tekst zal ik er daar ook even bij zetten.

Chess.1

Superlid
Superlid
Wo Jan 30, 2013 12:48 am Reageer met quote

nandes schreef:

wie kan me ff op weg helpen?

Wellicht is het opnieuw installeren van je browser een oplossing.

nandes

Superlid
Superlid
Antw.: 8433
Wo Jan 30, 2013 1:21 am Reageer met quote

als je geen internet hebt is het lastig installeren

Met 'n oald hoes en 'n joonk wief he'j altied wat te knooi'n

Chess.1

Superlid
Superlid
Wo Jan 30, 2013 1:27 am Reageer met quote

Maar je kunt wel hier komen, maar waarschijnlijk vanaf een andere locatie.

Kun je het dan niet op een ubs stick downloaden en dan op die andere comp installeren?

De link voor Windows IE 9 : Klik hier

Pagina 1 van 1

Plaats reactie