Reparatie digitaal fototoestel Olympus C-450zoom
Digitale fotografie
Plaats reactie

rieranneeline

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 9
Wo Mrt 27, 2013 1:57 pm Reageer met quote

Hallo fotografen,
Weten jullie een adres of iemand waar ik mijn digitale fototoestel Olympus C-450zoom kan laten repareren. Waarschijnlijk is het een kwestie van reinigen. Mijn lens krijg ik niet meer naar binnen. Op de batterijen reageert het toestel wel (knipperen van groen lichtje).
Met vriendelijke groeten,
Rieranneeline.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

pipi

Stamgast
Stamgast
Antw.: 203
Do Mrt 28, 2013 10:54 pm Reageer met quote

ik zou hem naar een goede fotozaak toebrengen, eerst vragen wat het gaat kosten en dan misschien ook nog elders informeren. Er zijn ook reinigings-sets te koop voor de doe het zelver, maar ja, dan moet je er wel verstand van hebben. Weet niet hoe lang je de camera al hebt, misschien nog garantie, dan terug gaan naar de zaak waar deze is gekocht.

waardeer wat je hebt, je weet nooit hoelang het duurt.

douwe

Superlid
Superlid
Antw.: 11325
Do Mrt 28, 2013 11:20 pm Reageer met quote

even via google gezocht en terecht gekomen bij de olympus site

klik hier voor de reparatie afdeling

succes

rieranneeline

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 9
Vr Mrt 29, 2013 12:48 am Reageer met quote

Hartelijk dank fotografen voor jullie antwoorden. Het fototoestel is gekocht in januari 2004 bij Dixons. Ik ben bij Dixons in Veenendaal geweest, maar zij weten niet wat de oorzaak van het niet-werken is en zeiden dat reparatie erg duur zou zijn. Zij verwezen mij ook naar een goede fotozaak in Veenendaal. Ook daar raadde men mij aan om een nieuw toestel te kopen. Ikzelf vond een site van een bedrijf in Krimpen a/d IJssel (Rotronica) dat digitale fototoestellen repareert. Er staan positieve reacties op, maar het ligt een eindje uit de buurt van Ede waar ik woon.
Ik zal ook nog op de site van Olympus kijken of ik daar wat verder kom. Dan is er nog een mogelijkheid of er een student van de fotoschool of academie is, die naar het toestel zou kunnen kijken.
Ik zoek verder naar reparatiemogelijkheden.
Met vriendelijke groeten,
rieranneeline.

Pagina 1 van 1

Plaats reactie