windows 8 - favorieten printen
Computer, apps, software, tablet & smartphone
Plaats reactie

grote98

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Antw.: 85
Do Jul 18, 2013 6:36 pm Reageer met quote

Embarassed Eenvoudige vraag: wie weet hoe ik mijn favorieten kan uitprinten ik heb packart Bell en Epson printer. Wink grote98

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

Advertentie

grote98

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Za Jul 20, 2013 5:54 pm Reageer met quote

theDon Sorry werkt helaas niet wat ik niet heb laten weten is dat ik windows 8 heb misschien is dat het verschil. Groet grote98

ron1.1

Superlid
Superlid
Antw.: 5168
Za Jul 20, 2013 7:30 pm Reageer met quote

Maak een JPG tje van je favo en daarna printen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

grote98

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Za Jul 20, 2013 7:56 pm Reageer met quote

ron1. Tja ik ben nog steeds een compubeet favo snap ik < maar hoe maak je JPG nog nooit gedaan. Advies!!!!grte

aard1950

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Antw.: 50
Za Jul 20, 2013 9:25 pm Reageer met quote

Maak een printscreen van je beeldscherm en openen in paint (Ctrl v), daarna afdrukken

Chess.1

Superlid
Superlid
Antw.: 3823
Za Jul 20, 2013 9:35 pm Reageer met quote

Internet Explorer 8

Ga als volgt te werk als je de map Favorieten wilt exporteren:

1.Klik in Internet Explorer op Favorieten, klik op de pijl-omlaag naast Toevoegen aan Favorieten en klik vervolgens op Importeren en exporteren.

2.Klik op Exporteren naar bestand en klik vervolgens op Volgende.

3.Schakel het selectievakje Favorieten in en klik op Volgende.

4.Selecteer de map Favorieten die u wilt exporteren. Als u alle Favorieten wilt exporteren, selecteert u het bovenste niveau van de map Favorieten. Anders selecteert u de afzonderlijke map die u wilt exporteren.

5.Klik op Volgende.

Opmerking Internet Explorer maakt standaard een bestand Bookmark.htm in de map Documenten. Als u een andere naam dan Bookmark.htm wilt gebruiken, of als u de geŽxporteerde favorieten in een andere map wilt opslaan dan de map Documenten, geeft u de naam van het nieuwe bestand of de nieuwe map op.

6.Klik op Volgende.

Opmerking Als er al een bestand met deze naam bestaat, vraagt Internet Explorer u of u dit bestand wilt vervangen. Klik op Ja om het bestand te vervangen. Klik op Nee om een nieuwe bestandsnaam op te geven.

7.Klik op Exporteren.

8.Klik op Voltooien.

-------------------------------------------------------------------------------

Internet Explorer 7

Ga als volgt te werk als je de map Favorieten wilt exporteren:

1.Klik in Internet Explorer op Toevoegen aan Favorieten en klik vervolgens op Importeren en exporteren.

2.Klik in de wizard Importeren/exporteren op Volgende.

3.Klik op Favorieten exporteren en klik vervolgens op Volgende.

4.Klik op Favorieten en klik vervolgens op Volgende.

5.Selecteer de map Favorieten die u wilt exporteren. Als u alle Favorieten wilt exporteren, selecteert u het bovenste niveau van de map Favorieten. Anders selecteert u de afzonderlijke map die u wilt exporteren.
6.Klik op Volgende.

Opmerking Internet Explorer maakt standaard een bestand Bookmark.htm in de map Documenten. Als u een andere naam dan Bookmark.htm wilt gebruiken, of als u de geŽxporteerde favorieten in een andere map wilt opslaan dan de map Documenten, geeft u de naam van het nieuwe bestand of de nieuwe map op.

7.Klik op Volgende.

Opmerking Als er al een bestand met deze naam bestaat, vraagt Internet Explorer u of u dit bestand wilt vervangen. Klik op Ja om het bestand te vervangen. Klik op Nee om een nieuwe bestandsnaam op te geven.

8.Klik op Voltooien.

Door de geschiedenis heen is het wetenschappers, academici, rechters en andere intellectuelen vaak verweten dat zij in een ivoren toren leven.

Mod.1

Moderator
Moderator
Antw.: 1584
Za Jul 20, 2013 9:42 pm Reageer met quote

Waarom wil je ze uitgeprint hebben? Is het niet veel handiger om de favorieten te exporteren, naar een Html-bestand die je dan bewaart, en als je met een browser het bestand opent zijn de links ook nog eens aanklikbaar, en de favorieten zijn ook weer terug te importeren vanuit dit bestand.

Voor exporteren in MS Explorer

-Klik rechtsboven op het favorieten ikoonje (sterretje).
-Druk dan de Alt+Z toets in.
-Daar zie je importeren en exporteren klik dan aan.
-Kies nu Naar bestand exporteren.
klaar
Standaard wordt het bestand Bookmark.htm genoemd en in je documenten map geplaatst.

Om bookmark.htm te openen dubbelklik je erop.

Ben je nieuw? Lees ook de forum en algemene regels eens door. klik op www
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Chess.1

Superlid
Superlid
Antw.: 3823
Za Jul 20, 2013 9:46 pm Reageer met quote

Alt + Z kende ik nog niet als sneltoest combinatie.

Zelf ook weer wat geleerd ! Laughing

Door de geschiedenis heen is het wetenschappers, academici, rechters en andere intellectuelen vaak verweten dat zij in een ivoren toren leven.

grote98

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Zo Jul 21, 2013 11:57 pm Reageer met quote

moderator, bingo het tweede deel was prijs werkte keurig de overige adviezen zullen door mij onderzocht worden en eventueel gebruikt worden. Bedankt grote98.

Pagina 1 van 1

Plaats reactie