samsung galaxy yong s5360 onvoldoende intern geheugen
Computer, apps, software, tablet & smartphone
Plaats reactie

ellenNB

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 23
Do Okt 22, 2015 7:24 pm Reageer met quote

Ik ben in het bezit van een samsung galaxy yong s5360. Het is best een aardig toestel maar helaas kan ik er bijna geen apps op zetten omdat er steeds onvoldoende geheugen is. Ik heb een geheugenkaart gekocht maar dat helpt niet omdat de updates en app's niet via de geheugenkaart werken je kunt ze er ook niet op plaatsen. Ik wil nu een ander toestel kopen maar weet niet precies waar ik nu op moet letten kreten als cache geheugen en intern geheugen doen mij duizelen. Ik wil gewoon een toestel waar ik apps op kan zetten en die niet volloopt als er update worden gedownload. Wie kan mij duidelijk uitleggen waar ik precies op moet letten bij de aankoop? Het liefst neem ik weer een samsung omdat ik dit toestel ken maar misschien zijn er toestellen met meer gebruikersgemak en voldoende capaciteit. Wat vinden jullie bijv. van huawei?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

paulmazeres

Superlid
Superlid
Antw.: 5002
Do Okt 22, 2015 9:56 pm Reageer met quote

Ellen, de samsung die je nu heeft is echt gemaakt om te bellen en heeft maar een klein intern geheugen.

Na even googlen kom ik een samsung galaxy s3 tegen voor een redelijke prijs en een intern geheugen van 8Gb en je gekochte geheugenkaartje is als aanvulling voor je foto's etc.

klik hier

Als je apps wilt downloaden voor spelletjes, foto's, whatsappen, e-mail etc. is een tablet een optie, werkt met Wifi.
Er zijn merken met een intern geheugen van 16GB.

zelf heb ik een Logicom met 16GB inclusief bluetooth toetsenbord.

er gaat niets boven een leven als god in frankrijk
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

AlexanderNL

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 2
Wo Nov 18, 2015 1:24 pm Reageer met quote

De samsung galaxy s3 zoals hierboven is aangeraden zal inderdaad voldoen voor de behoeftes die je heb. 8gb geheugen is meer dan genoeg!

ellenNB

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Wo Nov 18, 2015 2:43 pm Reageer met quote

AlexanderNL schreef:
De samsung galaxy s3 zoals hierboven is aangeraden zal inderdaad voldoen voor de behoeftes die je heb. 8gb geheugen is meer dan genoeg!

Ik heb begrepen dat het intern ram en rom geheugen groot genoeg moet zijn voor alle updates van het toestel zelf alsook van de apps die je er op plaatst. Maar bij veel toestellen staat het vermogen voor ram en rom geheugen niet vermeld.
Ik wil niet weer op aanraden van anderen een verkeerd toestel kopen en dus een kat in de zak kopen.

Buiten dit heb ik niet honderden euro's over voor een toestel waar ik slechts enkele apps op wil zetten zoals een gewone browser om te zoeken zoals mozilla,de camper app met camperplaatsen whatapp en google maps. Ik wil geen mega opslag voor filmpjes of foto's op mijn toestel want die zet ik op mijn laptop of maak foto's met een digitale camera. Mail hoeft niet eens perse op mijn mobielbinnen te komen. Je kunt via google altijd inloggen en je mail checken.

ellenNB

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Wo Nov 18, 2015 2:49 pm Reageer met quote

AlexanderNL schreef:

Prima maar ik wil grag ook weten of het rom en ram geheugen voldoende zijn. Ik wil helemaal geen spelletjes erop hebben of allerlei voorgeinstaleerde apps die ik toch nooit gebruik. Ik heb nu whatsapp, google maps, en mijn toestel loopt nu als vol door de updates. functies als agenda en klok staan al voorgeprogrammerd vanuit de fanbriek erop en zodra daar een update van komt draait whatsapp al niet meer opdat er onvoldoende ruimte is voor de update.

Pagina 1 van 1

Plaats reactie