Verenigen tegen immigranten invasie
Archief Discussie
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Plaats reactie

Albertus47.1

Superlid
Superlid
Antw.: 1973
Wo Apr 06, 2016 4:57 pm Reageer met quote

Tympaan schreef:
Ik zou mezelf in ieder geval nooit meer in de ogen kunnen kijken...

In mijn ogen is dat de grootste vorm van lafheid..

Dit noem ik beestachtig. Dat een mens tot zoiets in staat is, is nauwelijks te vatten.

Maar het schijnt toch te kunnen, als we eveneens even kijken naar de verschrikkingen van WO 2.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

redone

Superlid
Superlid
Antw.: 4898
Wo Apr 06, 2016 6:17 pm Reageer met quote

Het is beestachtig van IS dat ze zoiets doen en dat de wereld in principe toe heeft gekeken, maar er staat nergens dat de mannen er niet waren of gevlucht zijn
Was het niet zo dat er in Srebrenica in voormalig JoegoslaviŽ duizenden mannen afgevoerd waren en vermoord waar we ook pas later achter kwamen?

Kijk eens op mijn weblog, ik zou het leuk vinden!
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 25906
Wo Apr 06, 2016 6:23 pm Reageer met quote

Er staat ook nergens dat ze er wel waren en niet gevlucht waren...

En er lopen in Europa op dit moment wel erg veel mannelijke 'vluchtelingen' rond. Zouden die echt allemaal vrijgezel geweest zijn toen
ze hierheen kwamen...

Faber quisque fortunae suae

jalis

Superlid
Superlid
Antw.: 4222
Wo Apr 06, 2016 6:52 pm Reageer met quote

redone schreef:
Het is beestachtig van IS dat ze zoiets doen en dat de wereld in principe toe heeft gekeken, maar er staat nergens dat de mannen er niet waren of gevlucht zijn
Was het niet zo dat er in Srebrenica in voormalig JoegoslaviŽ duizenden mannen afgevoerd waren en vermoord waar we ook pas later achter kwamen?

Dan moet je eens kijken bij de vluchtelingen stroom dan zul je zien dat het meest jonge mannen zijn. ( je kan natuurlijk ook gewoon weg kijken).

Ik vaar niet Links en ik vaar niet Rechts, ik vaar een vaste koers Recht door Zee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

YvanH.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 178
Wo Apr 06, 2016 7:08 pm Reageer met quote

En straks gaat half nederland weer met caravan , kamper. tent zo groot
als een containertje lekker een paar weken met het hele gezin op vakantie! Cool

Albertus47.1

Superlid
Superlid
Wo Apr 06, 2016 7:19 pm Reageer met quote

YvanH schreef:

Gaat vast lukken.

Albertus47.1

Superlid
Superlid
Wo Apr 06, 2016 7:32 pm Reageer met quote

Dan komt die niet meer op de weg vrees ik.

Tympaan

Superlid
Superlid
Do Apr 07, 2016 10:41 am Reageer met quote

Je kan 'm misschien op het dak van zo'n toekomstige betonnen huurkazerne laten hijsen..

..Dan heb je wel een mooi penthouse....

Very Happy

redone

Superlid
Superlid
Do Apr 07, 2016 1:17 pm Reageer met quote

En ik dacht nog wel een keer serieus op een topic in te gaan, en het wordt niet eens saai maar een beetje kinderlijk, tja, kan verkeren..

Tympaan

Superlid
Superlid
Do Apr 07, 2016 1:27 pm Reageer met quote

Bij mijn weten is het geen verplichting om te reageren...

Als je het te moeilijk, te saai of te kinderachtig vindt, kun je het gewoon negeren...

Cool

Albertus47.1

Superlid
Superlid
Do Apr 07, 2016 1:35 pm Reageer met quote

Een gevoel voor humor ontbreekt hier en daar nogal eens.

En enige relativering kan dan soms nuttig zijn redone, dan hoeft iets niet gelijk kinderachtig te zijn.

Benneke

Superlid
Superlid
Antw.: 7759
Do Apr 07, 2016 1:47 pm Reageer met quote

TheDon schreef:
YvanH schreef:

Nu kan het nog, als Nederland vol gestort is met beton om iedereen onderdak te geven, wordt het toch wel verrekte moeilijk. Wink

Niet gelezen dat slechts 15 procent van Nederrland bestaat uit bebouwing en infrastructuur zoals wegen, vaarwaters en spoorwegen.
Je angst dat die andere 85 procent wordt vol gestort met beton, zoals jij het zo plastisch uitdrukte, is volkomen ongegrond Don.

Je bent kennelijk jezelf iets aan het wijs maken dat verder geen mens gelooft Laughing

Wie vrolijk is, laadt de schijn op zich oppervlakkig te zijn. (Godfried Bomans)

redone

Superlid
Superlid
Do Apr 07, 2016 1:48 pm Reageer met quote

Precies, echte humor is hier niet te vinden hoogstens de naam "Humor", saai is niet wat ik over het forum heb geschreven, en kinderlijk vind ik het wel soms worden.
Maar ja dat is mijn mening en we mogen van mening verschillen heb ik hier pas gelezen!

Albertus47.1

Superlid
Superlid
Do Apr 07, 2016 1:55 pm Reageer met quote

redone schreef:
Precies, echte humor is hier niet te vinden hoogstens de naam "Humor", saai is niet wat ik over het forum heb geschreven, en kinderlijk vind ik het wel soms worden.
Maar ja dat is mijn mening en we mogen van mening verschillen heb ik hier pas gelezen!

Wat iemand als humor opvat is ten eerste heel persoonlijk. Maar over het algemeen denk ik dat er wel een aardige lijn valt te trekken wat als humor wordt opgevat.
En saai daar gaat het nu al even niet meer om, dat moet je wel in de context lezen.

Tympaan

Superlid
Superlid
Do Apr 07, 2016 2:19 pm Reageer met quote

redone schreef:

Naar mij gevoel draag je zelf nu ook niet zoveel verheffends toe aan dit forum. Hooguit wat katterige opmerkingen waarvan ook niet altijd duidelijk is of het als humor of als al dan niet terechte kritiek bedoeld is...

...Maar dat is mijn persoonlijke mening..

humor

Superlid
Superlid
Antw.: 10439
Do Apr 14, 2016 3:12 pm Reageer met quote

Daar kon je op wachten...... Very Happy

Migranten nu massaal naar ItaliŽ

Amsterdam -
Het migratieakkoord met Turkije werkt: het aantal bootvluchtelingen naar Griekse eilanden daalt spectaculair.
De pijnlijke keerzijde: ItaliŽ wordt weer overspoeld.

bron https://www.telegraaf.nl/buitenland/25599291/__Migranten_nu_naar_Italie__.html

humor

Superlid
Superlid
Antw.: 10439
Do Apr 14, 2016 9:09 pm Reageer met quote

Turkse minister eist afschaffing visumplicht

WENEN -
Als de Europese Unie niet snel de visumplicht voor Turken afschaft gaat er mogelijk een streep door het vluchtelingenakkoord tussen Turkije en de EU. Dat dreigement heeft de Turkse minister van EU-zaken Volkan Bozkir geuit tijdens een bezoek aan Wenen, meldt de Turkse krant HŁrriyet.

Heerlijk dat gechanteer door landen die miljarden van de EU krijgen.....Hoe redden we ons daar weer uit..... Laughing
Maar gauw bij de EU voegen dat soort landen , daar hebben we wat aan, daar kunnen we nog wat van leren...... Very Happy

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 12280
Vr Apr 15, 2016 3:29 am Reageer met quote

Libelletje schreef:
dus kijkt COA of ze deze mensen zonder asielaanvraag en dus zonder advokaat direct kunnen terugsturen.

Het COA is een uitvoeringsorgaan voor de opvang van asielzoekers en niets meer of minder dan dat.

Ik denk dat je de IND bedoelt, eveneens een uitvoeringsorgaan maar evenmin verantwoordelijk voor het bepalen van beleid. Dat doet de politiek en daar heb jij, weliswaar met een enkele stem, democratische invloed op.

Ik sta er overigens wel achter om mensen uit veilige landen die louter uit economische overwegingen willen migreren zo spoedig mogelijk terug te sturen en dito nieuwkomers te ontmoedigen.

ďNiemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)

Pagina 7 van 7 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Plaats reactie