Utrecht integreert asielzoekers
Archief Discussie
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 Plaats reactie

Chess.1

Superlid
Superlid
Antw.: 3823
Do Mei 19, 2016 12:24 am Reageer met quote

RobJ59 schreef:
Ik vind hem een schande voor heel het forum.

En welke meerwaarde heeft deze opmerking?

Ik heb ook een mening over een aantal mensen op dit forum maar zie echt geen meerwaarde in het ventileren van die mening. Dat zou alleen maar polariserend werken, net dat de door jou wel opgeschreven (ongevraagde) mening.

Redelijke onverstandige opmerking dus, in mijn ogen.

Door de geschiedenis heen is het wetenschappers, academici, rechters en andere intellectuelen vaak verweten dat zij in een ivoren toren leven.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

nandes

Superlid
Superlid
Antw.: 8433
Do Mei 19, 2016 12:53 am Reageer met quote

TheDon schreef:
amber schreef:
RobJ59 schreef:
TheDon schreef:
Ik kan wel netjes Nederlands typen, iets wat jij niet in je natuur hebt.
Ga je weer over schrijffouten vallen!!!
Ik vind schrijffouten niet zo erg hoor iets wat ik veel erger vindt zijn foute mensen zoals jij die nog geen fatsoenlijk antwoordt kan geven zonder te blèren of te brullen en iemand af te branden.

Ik zou zweren dat jij een fout boek van 70 jaar oud hebt gelezen.

Ik vind dat jan een beetje de indruk geeft dat hij helemaal geen opvoeding genoten heeft gezien zijn teksten. En deze man wil dan schrijven in een topic over integratie. Ik vind hem een schande voor heel het forum.

Praat voor jezelf; jij kan er namelijk ook wel wat van!! Rolling Eyes

Ik behandel de mensen zoals ze mij ook behandelen.
Als iemand mij afzeikt, zeik ik hem/haar ook af.
Het wordt tijd dat hier eens meningen gerespecteerd worden ook al is het niet de mening van een ander.
Dat schijnen sommige mensen niet te kunnen en dan krijg je dit.
Sinds Jan terug is, is het forum één grote scheldpartij geworden, om te kotsen en dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd.
Als hij denkt mij hier weg te krijgen op deze manier, heeft hij het helemaal mis!!
Men kan altijd wel eens hard tegen elkaar ingaan en dan moet het over zijn.
Dat hebben wij ook wel eens gehad Amber maar daarna ook weer gewone gesprekken gehad en zo hoort het!

Ik vind het wel weer mooi geweest voor vandaag en ga gezellig wat drinken met mijn vrouw en de hond uitlaten.
Fijne avond nog.

WAR EEN VRESELIJKE SCHIJNHEILIGE ............... ben je toch..

Jan na een hele tijd weg geweest weer terug hier en JIJ begint gelijk met sarren, echt sarren zoals je een hond vals maakt, sarren bah bah.
Hoe??? door gelijk weer te beginnen over dat Jan ooit is geband

En dan nu weer de brave Hendrik uithangen en maar kwijlen dat het vroeger zo gezellig was ( nou met jou KAN het niet gezellig zijn)

Ik heb jou heel lang onderschat, dacht altijd "hij weet niet te beter"
maar in het echie ben je een valse slang die alleen mensen probeert neer te halen.

Heel vies.....

Met 'n oald hoes en 'n joonk wief he'j altied wat te knooi'n

RobJ59

Superlid
Superlid
Antw.: 2271
Do Mei 19, 2016 1:18 am Reageer met quote

Chess schreef:
RobJ59 schreef:

Ik heb ook een mening over een aantal mensen op dit forum maar zie echt geen meerwaarde in het ventileren van die mening. Dat zou alleen maar polariserend werken, net dat de door jou wel opgeschreven (ongevraagde) mening.

Wat jij vind interesseert mij nou net helemaal niets.

RobJ59

Superlid
Superlid
Do Mei 19, 2016 1:19 am Reageer met quote

amber schreef:
RobJ59 schreef:
TheDon schreef:
Ik kan wel netjes Nederlands typen, iets wat jij niet in je natuur hebt.
Ga je weer over schrijffouten vallen!!!
Ik vind schrijffouten niet zo erg hoor iets wat ik veel erger vindt zijn foute mensen zoals jij die nog geen fatsoenlijk antwoordt kan geven zonder te blèren of te brullen en iemand af te branden.

Ik zou zweren dat jij een fout boek van 70 jaar oud hebt gelezen.

Ik vind dat jan een beetje de indruk geeft dat hij helemaal geen opvoeding genoten heeft gezien zijn teksten. En deze man wil dan schrijven in een topic over integratie. Ik vind hem een schande voor heel het forum.

Praat voor jezelf; jij kan er namelijk ook wel wat van!! Rolling Eyes

Ik praat toch voor mezelf, leer eens lezen.

Chess.1

Superlid
Superlid
Antw.: 3823
Do Mei 19, 2016 1:28 am Reageer met quote

RobJ59 schreef:
Chess schreef:
RobJ59 schreef:

In feite zeg je dus, naar mijn mening, dat je helemaal niet op dit forum komt om met andersdenkenden een discussie aan te gaan maar dat je slechts gericht bent op het ........................

Goed om te weten.

Door de geschiedenis heen is het wetenschappers, academici, rechters en andere intellectuelen vaak verweten dat zij in een ivoren toren leven.

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 12226
Do Mei 19, 2016 7:52 am Reageer met quote

RobJ59 schreef:

Het heeft lang geduurd maar kennelijk zonder dat je het zelf in de gaten hebt zeg je eindelijk iets zinnigs. Dat is namelijk precies het kernprobleem. Jij en een aantal anderen interesseren zich totaal niet voor meningen en uiten dat op een bijzonder schofterige manier waardoor er geen discussie mogelijk is.

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

RobJ59

Superlid
Superlid
Do Mei 19, 2016 9:11 am Reageer met quote

Keesvi schreef:
RobJ59 schreef:

Het heeft lang geduurd maar kennelijk zonder dat je het zelf in de gaten hebt zeg je eindelijk iets zinnigs. Dat is namelijk precies het kernprobleem. Jij en een aantal anderen interesseren zich totaal niet voor meningen en uiten dat op een bijzonder schofterige manier waardoor er geen discussie mogelijk is.

En dat schrijf jij met deze ondertitel?

"Over vrijheid spreekt menigeen, het luidruchtigst zij die dat anderen misgunnen."
Ik vind een ander nog meer een schoft zoals jij mij bestempeld.

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 12226
Do Mei 19, 2016 9:27 am Reageer met quote

RobJ59 schreef:

Dat onderschrift is inderdaad precies wat ik bedoelde. Serieuze discussies worden stuk voor stuk de nek omgedraaid met nietszeggende luidruchtigheid door jou en enkele anderen. Mooi dat je dat tenminste met me eens bent.

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 25881
Do Mei 19, 2016 10:02 am Reageer met quote

Keesvi schreef:
Tympaan schreef:
De grootste topic-verzieker

Dat soort uitingen tekent je niveau. Ik had je zojuist gevraagd om even je vijf laatste inhoudelijke bijdragen te vermelden. Het was kennelijk te moeilijk. Misschien weet je drie inhoudelijke bijdragen van jezelf te traceren?

Dat zou helemaal geen zin hebben. Je bent te dom en te naïef om er ook maar iets van te begrijpen. Je bent wel zo verschrikkelijk overtuigd van je eigen gelijk dat geen enkele discussie, waar dan ook over, bij jou nog enige zin heeft..

Faber quisque fortunae suae

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 25881
Do Mei 19, 2016 10:03 am Reageer met quote

Keesvi schreef:
RobJ59 schreef:

Dat onderschrift is inderdaad precies wat ik bedoelde. Serieuze discussies worden stuk voor stuk de nek omgedraaid met nietszeggende luidruchtigheid door jou en enkele anderen. Mooi dat je dat tenminste met me eens bent.

En helaas ben je daar zelf ook een van. Maar dat zul je wel weer niet in de gaten hebben...

Faber quisque fortunae suae

Laatst aangepast door Tympaan op Do Mei 19, 2016 10:19 am, in totaal 1 keer bewerkt

l.rozewater

Superlid
Superlid
Antw.: 2971
Do Mei 19, 2016 10:14 am Reageer met quote

Nandes: Hoe??? door gelijk weer te beginnen over dat Jan ooit is geband.

Jan rutgers: ban
fokke: ban
pentagram: ban
plopsa: ban
senior 66: ban
jean pierre: ban
jan rutgers: ban
pietje bel: ban
pake jeep: ban
ghandi: ban

En dat noem jij ooit ?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail