'Wordt PVV de grootste, dan moet ze regeren'
Archief Discussie
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 Plaats reactie

jalis

Superlid
Superlid
Antw.: 4222
Di Mei 17, 2016 4:24 pm Reageer met quote

JanRutgers schreef:
Libelletje schreef:
Ik vind jou heel zielig Jan, als je je gram niet kunt halen ga je op de zieligheidstoer of je gaat schelden. Een normaal gesprek is met jou niet mogelijk.

Benneke, jij reageert wel op Douwe enz, maar waarom zag en zie ik je niet reageren op de lompe opmerkingen van JanRutgers? Zie je die fouten niet of b en je bang voor zijn reactie?

Beter lomp dan liegen en bedriegen, toch? Laughing

Ja en het huidige kabinet is en lomp en liegt en bedriegt , en daar dweep jij dan wel weer mee.

Ik vaar niet Links en ik vaar niet Rechts, ik vaar een vaste koers Recht door Zee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Advertentie

humor

Superlid
Superlid
Antw.: 10439
Di Mei 17, 2016 4:28 pm Reageer met quote

Libelletje schreef:

Benneke, jij reageert wel op Douwe enz, maar waarom zag en zie ik je niet reageren op de lompe opmerkingen van JanRutgers? Zie je die fouten niet of b en je bang voor zijn reactie?

Dat komt omdat hij in de variabele hoek zit Very Happy

Nu werkt zijn snappertje ineens wel...... Laughing

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 25885
Di Mei 17, 2016 4:32 pm Reageer met quote

Benneke schreef:

Als jij het verschil niet kan zien tussen de in mijn ogen achterbakse manier van Douwe en het recht voor zijn raap zeggen van Jan, dan begrijp je mijn werkwijze waarschijnlijk ook niet.

Eerlijk gezegd begrijp ik het ook niet. Als jij Douwe achterbaks vindt en de lompe, en vaak net zo achterbakse manier van JanRutgers goedkeurt,
dan riekt dat naar mijn idee toch een beetje naar partijdigheid...

Faber quisque fortunae suae

Benneke

Superlid
Superlid
Antw.: 7754
Di Mei 17, 2016 5:58 pm Reageer met quote

Tympaan schreef:
Benneke schreef:

Als jij het verschil niet kan zien tussen de in mijn ogen achterbakse manier van Douwe en het recht voor zijn raap zeggen van Jan, dan begrijp je mijn werkwijze waarschijnlijk ook niet.

Eerlijk gezegd begrijp ik het ook niet. Als jij Douwe achterbaks vindt en de lompe, en vaak net zo achterbakse manier van JanRutgers goedkeurt,
dan riekt dat naar mijn idee toch een beetje naar partijdigheid...

Als Douwe, zonder daar enig commentaar bij te geven, een door Jan meerder jaren geleden geschreven reactie plaatst, vind ik dat achterbaks en vermoedelijk geplaatst alleen om iemand een hak te zetten.

Als Jan iets op zijn lever heeft, noemt hij man en paard, over zijn bedoeling kan nooit onduidelijkheid bestaan. Hij mag dan soms grof gebekt zijn, maar dat vind ik persoonlijk veel meer te waarderen, dan achterbaks gedoe.

Wie vrolijk is, laadt de schijn op zich oppervlakkig te zijn. (Godfried Bomans)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Tympaan

Superlid
Superlid
Di Mei 17, 2016 6:36 pm Reageer met quote

Benneke schreef:

Als Douwe, zonder daar enig commentaar bij te geven, een door Jan meerder jaren geleden geschreven reactie plaatst, vind ik dat achterbaks en vermoedelijk geplaatst alleen om iemand een hak te zetten.

Aangezien Jan hetzelfde deed naar Libelle toe, vind ik die opmerking van Douwe enkel maar terecht.
Maar okay, dat is mijn mening.

Quote:

Als Jan iets op zijn lever heeft, noemt hij man en paard, over zijn bedoeling kan nooit onduidelijkheid bestaan. Hij mag dan soms grof gebekt zijn, maar dat vind ik persoonlijk veel meer te waarderen, dan achterbaks gedoe.

Dat is jouw visie. Prima. Maar ik zie dat toch allemaal een beetje anders. En verder is het toch vooral een zaak tussen Douwe en Jan..

Dus ik laat het hier maar bij.

Benneke

Superlid
Superlid
Di Mei 17, 2016 6:38 pm Reageer met quote

Libelle schreef:

"Maar, Benneke, als moderator ben je dus gezakt . Je meet met twee maten.

Je vergist je omdat je mij nog niet goed kent denk ik Libelle.

Ik heb maar één maat en dat is de menselijke maat. Het zou voor dit land goed zijn als iedereen die wilde hanteren.

Tympaan

Superlid
Superlid
Di Mei 17, 2016 6:46 pm Reageer met quote

Benneke schreef:
Libelle schreef:
Ik heb maar één maat en dat is de menselijke maat. Het zou voor dit land goed zijn als iedereen die wilde hanteren.

Het lastige is dat die menselijke maat voor iedereen weer anders is...

Het valt nu eenmaal niet onder het SI-stelsel...

Albertus47.1

Superlid
Superlid
Antw.: 1973
Di Mei 17, 2016 6:51 pm Reageer met quote

Laat me niet lachen benneke. Jij meet als geen ander met twee maten. Getuige alleen al hoe je hier reageert.

Benneke

Superlid
Superlid
Di Mei 17, 2016 7:35 pm Reageer met quote

Libelle schreef:

"Benneke, ik dacht dat ik je kende vroeger, toen jij ook dolde en rijmpjes maakte en niet zo bitter was. Nu ben je anders, dus wordt moeilijk te zien wie je bent. "

Nou voor jou dan een limerick vers van de pers:

Er was eens een vrouw uit Itteren
Die iedereen hier zag verbitteren
Haar spiegelbeeld zei
Gelukkig zijn wij
De enigen die hier nog schitteren

Albertus47.1

Superlid
Superlid
Di Mei 17, 2016 7:43 pm Reageer met quote

Op het forum zijn enkele heren
Die anderen graag uitproberen
Schelden doen ze veel
En laten van de ander vaak geen spaan heel
Hun gedachtengoed komt uit de linkse hoek
Tja dan is het einde behoorlijk zoek

Albertus47.1

Superlid
Superlid
Di Mei 17, 2016 7:43 pm Reageer met quote

Graag zette ik 'm nogmaals neer
In de hoop dat het niet teveel wordt meneer.

Laatst aangepast door Albertus47.1 op Di Mei 17, 2016 8:40 pm, in totaal 2 keer bewerkt

Benneke

Superlid
Superlid
Di Mei 17, 2016 7:46 pm Reageer met quote

Vond je dat zo mooi geschreven dat je het maar twee keer hebt geplaatst Bas. Laughing

Albertus47.1

Superlid
Superlid
Wo Mei 18, 2016 5:47 pm Reageer met quote

In Oostenrijk heeft Norbert Hofer van de uiterst-rechtse Vrijheidspartij (FPÖ) de beste kaarten in handen om straks de presidentsverkiezingen te winnen. Hoewel de president een hoofdzakelijk ceremoniële functie heeft, worden deze verkiezingen tot ver buiten Europa met grote belangstelling gevolgd.

Albertus47.1

Superlid
Superlid
Wo Mei 18, 2016 6:09 pm Reageer met quote

JanRutgers schreef:
Bas12 schreef:
In Oostenrijk heeft Norbert Hofer van de uiterst-rechtse Vrijheidspartij (FPÖ) de beste kaarten in handen om straks de presidentsverkiezingen te winnen. Hoewel de president een hoofdzakelijk ceremoniële functie heeft, worden deze verkiezingen tot ver buiten Europa met grote belangstelling gevolgd.

In Apeneukeveen, een plaatsje net boven Broek in waterland, worden volgende maand verkiezingen gehouden voor een nieuwe voorzitter van de hengelsport vereniging "Schoon aan de haak". Ze doen dat in het clubgebouw van de biljart vereniging "Krijt Uw Topje", ze heette vroeger "Laat Um Lopen", maar dat moesten ze veranderen van de bond.
Die verkiezingen zijn belangrijk, hoewel de voorzitter eigenlijk alleen maar ceremonieel werk doet, zoals de biervaten aanslaan en de bekers oppoetsen. Wij volgen e.e.a. met grote spanning.

Ja ik weet het, het is volkomen off topic, maar dat is de bijdrage van Bas12 ook. Dus ik dacht ik doe effe met hem mee. Laughing

Dank jewel Jan voor je bijdrage. Het is geheel oftopic maar goed je hebt je tijd weer nuttig besteedt. Ja lastig als de verveling vaak toeslaat he.
Ik heb nog wel wat stripboekjes van Tom en Jerry, interesse?

Enne... Fryslân boppe is t net?

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 12234
Wo Mei 18, 2016 6:35 pm Reageer met quote

JanRutgers schreef:
Ja ik weet het, het is volkomen off topic, maar dat is de bijdrage van Bas12 ook. Dus ik dacht ik doe effe met hem mee.
Maar je blijft wel binnenslands en dat kan van Bas niet gezegd worden. Smile Hij is de enige niet, bij gebrek aan binnenlandse argumenten.

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)

Albertus47.1

Superlid
Superlid
Wo Mei 18, 2016 7:20 pm Reageer met quote

Keesvi schreef:
JanRutgers schreef:
Ja ik weet het, het is volkomen off topic, maar dat is de bijdrage van Bas12 ook. Dus ik dacht ik doe effe met hem mee.
Maar je blijft wel binnenslands en dat kan van Bas niet gezegd worden. Smile Hij is de enige niet, bij gebrek aan binnenlandse argumenten.

Oh worden we nu beperkt in wat we en waarover geschreven mag worden? Wat een kul.
Als er iets anders was geschreven in het voordeel van jullie dan zou het geen enkel punt zijn geweest. Stompzinniger kan het niet.

hier het hele artikel:

https://www.nrc.nl/nieuws/2016/04/24/extreem-rechts-wint-eerste-ronde-presidentsverkiezing-oostenrijk

ron1.1

Superlid
Superlid
Antw.: 5168
Vr Mei 20, 2016 8:36 pm Reageer met quote

NicolaasP schreef:
Wat een onzin weer om Jan Rutgers hier van hatelijk uithalen te betichten, dat is schering en inslag op dit forum, je komt het nog veel meer tegen bij Rob, Bas, Don, Ron, de Jodeljongen en consorten bij wie je alléén maar hatelijk uithalen ziet, zonder enige inhoud. En die inhoud die kan Jan zeker niet ontzegd worden

Ik voel mij in mijn goede naam aangetast. Gepaste maatregelen zal ik overwegen.

nandes

Superlid
Superlid
Antw.: 8433
Vr Mei 20, 2016 8:45 pm Reageer met quote

ron1 schreef:
NicolaasP schreef:
Wat een onzin weer om Jan Rutgers hier van hatelijk uithalen te betichten, dat is schering en inslag op dit forum, je komt het nog veel meer tegen bij Rob, Bas, Don, Ron, de Jodeljongen en consorten bij wie je alléén maar hatelijk uithalen ziet, zonder enige inhoud. En die inhoud die kan Jan zeker niet ontzegd worden

Ik voel mij in mijn goede naam aangetast. Gepaste maatregelen zal ik overwegen.

Had je die dan?

Met 'n oald hoes en 'n joonk wief he'j altied wat te knooi'n

Albertus47.1

Superlid
Superlid
Za Mei 21, 2016 12:56 pm Reageer met quote

Als de PVV bij de komende verkiezingen de grootste wordt, is het weinig democratisch als ze wordt gepasseerd als het op regeren aankomt.

https://www.telegraaf.nl/binnenland/25836174/___Revolte_als_PVV_wordt_gepasseerd___.html

Pagina 4 van 4 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Plaats reactie