Politiek in Turkije
Archief Discussie
Plaats reactie

ron1.1

Superlid
Superlid
Antw.: 5168
Zo Mei 22, 2016 7:55 pm Reageer met quote

x

Een nieuwe grondwet geeft Erdogan executieve bevoegdheden en feitelijk alle macht, iets waar de president al geruime tijd op aanstuurt. Kunnen we dan stellen dar er een nieuwe dictator is opgestaan ??

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 25884
Zo Mei 22, 2016 9:29 pm Reageer met quote

Meer bewijzen heb je toch niet meer nodig...

En daar doet Europa dan 'zaken' mee...

Faber quisque fortunae suae

Chess.1

Superlid
Superlid
Antw.: 3823
Zo Mei 22, 2016 9:44 pm Reageer met quote

ron1 schreef:
x

Een nieuwe grondwet geeft Erdogan executieve bevoegdheden en feitelijk alle macht, iets waar de president al geruime tijd op aanstuurt. Kunnen we dan stellen dar er een nieuwe dictator is opgestaan ??

Nee, dat kun je zo niet stellen, dat is, zoals wel vaker, véél te kort door de bocht.

Door de geschiedenis heen is het wetenschappers, academici, rechters en andere intellectuelen vaak verweten dat zij in een ivoren toren leven.

Laatst aangepast door Chess.1 op Zo Mei 22, 2016 9:50 pm, in totaal 1 keer bewerkt

Chess.1

Superlid
Superlid
Zo Mei 22, 2016 9:49 pm Reageer met quote

Libelletje schreef:
Ik begrijp dat ook niet. Heel gevaarlijk die vent. Heeft al veel invloed in Duitsland en ook in ons eigen tweede kamer.

Wat versta jij onder "veel invloed in onze eigen tweede kamer"?

Door de geschiedenis heen is het wetenschappers, academici, rechters en andere intellectuelen vaak verweten dat zij in een ivoren toren leven.

Chess.1

Superlid
Superlid
Zo Mei 22, 2016 9:51 pm Reageer met quote

Libelletje schreef:
Ik ben blij dat je het er mee eens bent Chess en dat we dit zo kunnen stellen. Ja, die Erdogan is steeds vaker veel te kort door de bocht.

Je begint behoorlijk in te lopen op Rob.

Chess.1

Superlid
Superlid
Zo Mei 22, 2016 9:52 pm Reageer met quote

Libelletje schreef:
Wat denk je?

Het gaat er niet om wat ik denk, de vraag was duidelijk, dacht ik zo.

Tympaan

Superlid
Superlid
Zo Mei 22, 2016 10:05 pm Reageer met quote

Alles is beter dan een islamitische dictator...

Chess.1

Superlid
Superlid
Zo Mei 22, 2016 10:13 pm Reageer met quote

Libelletje schreef:
Chess schreef:Je begint behoorlijk in te lopen op Rob.

Ach, jou halen we toch niet meer is, al doen we nog zo ons best.

Je gaat mijn vraag dus niet beantwoorden. Had ook niet anders verwacht, het zou de eerste keer zijn.

Duidelijk dat je weer wat loopt te brabbelen zonder enige vorm van onderbouwing, het oude liedje.

nandes

Superlid
Superlid
Antw.: 8433
Zo Mei 22, 2016 10:29 pm Reageer met quote

Libelletje schreef:
Omdat, beste Chess, je naar de bekende weg vraagt. Het verlengde van Erdogan bestaat uit twee mannen in de tweede kamer, lees verder bij het topic over Sylvana.

Waarom denk je dat ik je vragen niet beantwoord? Je hebt je in de groep van Agora geplaatst en gedraagt je ook zo. Schelden, uitlokken, vragen en vragen en als een bok op een haverkist erop springen om het vooral niet te willen begrijpen.

Nee, maatje, daar ga ik niet in mee. In een goed gesprek, met wederzijds respect, ja. Maar dat is al zo lang geleden hé

Jij wil helemaal geen goed gesprek Libelle, op alle topics zit je ruzie te maken, gesteund door je handlangers.
en dan niet een beetje ruzie maar gewoon te gek voor woorden, een bootwerker zou met het schaamrood op de kaken weglopen.

je wil geen gesprek zei ik, vd week ging het even over armoede terugdringen door de rijken aan te pakken, geen onvertogen woord en dan ineens laat je het topic voor wat het is en begint op andere topic's volop te ruziën.

je spreekt met gespleten tong.

Met 'n oald hoes en 'n joonk wief he'j altied wat te knooi'n

Tympaan

Superlid
Superlid
Zo Mei 22, 2016 10:34 pm Reageer met quote

nandes schreef:

Jij wil helemaal geen goed gesprek Libelle, op alle topics zit je ruzie te maken, gesteund door je handlangers.
en dan niet een beetje ruzie maar gewoon te gek voor woorden, een bootwerker zou met het schaamrood op de kaken weglopen

En ben jij dan geen handlanger van JanRutgers en consorten..

Hoe kan je dan een ander verwijten wat je zelf ook doet..??

Chess.1

Superlid
Superlid
Zo Mei 22, 2016 10:39 pm Reageer met quote

Libelletje schreef:
Het verlengde van Erdogan bestaat uit twee mannen in de tweede kamer ..........

Dank, nu ben je helder. Hoewel op geen enkele wijze aangetoond, zou de politieke invloed van Erdogan in onze tweede kamer dus maximaal 1,33 % zijn.

Goed dat we nu weten wat jij onder het woord "veel" verstaat. Ik zal maar niet vragen wat je dan onder het woord "weinig" verstaat.

Geheel terzijde; er is nog nooit één nederlander geweest die zijn of haar stem heeft uitgebracht op de partij DENK.

Chess.1

Superlid
Superlid
Zo Mei 22, 2016 10:44 pm Reageer met quote

Libelletje schreef:
Dat kon nog niet Chess, ze zijn een afsplitsing.

Zo kan je het stellen en zien, maar naar mijn mening zijn het twee heren die niet het fatsoen hebben gehad om hun zetel ter beschikking te stellen op het moment dat zij, om hen moverende redenen, uit hun partij stapten.

nandes

Superlid
Superlid
Antw.: 8433
Zo Mei 22, 2016 10:52 pm Reageer met quote

Libelletje schreef:
Kijk nou toch eens op dat topic Nandes, ik heb nota bene top tien rijke mensen geplaatst!!! Ik gaf antwoord!!

IK gaf antwoord hoe ik het zou willen, einde aan armoe en wie begon er over Robin Hood? Ik niet hoor/

Jij nog geen enkele bijdrage, alleen vragen uitlokkingen. Ik heb topics geopend en werd op onbeschofte wijze aangevallen.

Kijk eens op dit topic, ik gaf een mening, gaf Chess een compliment en dan gaat hij domme vragen stellen.

Maar waar bemoei jij je mee?
Ik kan heel aardig zijn,

na enig aandringen kom je nu met een top tien.

Ik ook niet.

ik heb 6000 bijdrage's en dat voor iemand die hele dagen werkt.

moet je bij Chess zijn.

owhh jij vindt dus dat jij mag bepalen waar iemand zich wel of niet mee mag bemoeien

Met 'n oald hoes en 'n joonk wief he'j altied wat te knooi'n

Pagina 1 van 1

Plaats reactie