Tijd voor rustige vakantie plekjes
Wandelen, fietsen & natuur
Plaats reactie

CKC

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Antw.: 56
Ma Sep 13, 2010 12:12 am Reageer met quote

We hebben jaren veel plezier onze vakantie samen met onze kinderen mogen genieten. Dit jaar zelfs met hun partners helemaal naar Australia en Singapore.

Nu is een nieuwe tijd aangebroken waar we eindelijk plannen willen maken met ons tweeŽn. We kijken ernaar uit naar prachtige bergen, rivieren en waterpartij en water vallen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet een berg wandelaar bent en zoek rustige berg wegen waar wij toch kunnen genieten van de natuur.

Ook kleine ouwe stadjes en andere culturen lijkt ons enig te gaan ontdekken van de Europese buurlanden.

Ik zal het leuk vinden als je je tips en ervaring wilt delen.

groetjes

Picture resized

Een blij hart zal een medicijn goed maken; maar een verslagen geest zal het gebeente verdrogen.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

l.rozewater

Superlid
Superlid
Antw.: 2967
Ma Sep 13, 2010 7:32 am Reageer met quote

Je moet gaan waar de toeristen nog niet komen,35 jaar geleden gingen we naar noord Griekenland op vakantie,toen de eerste hotels werden gebouwd gingen we naar Turkije.Nu kan je voor 100 euro 7 weken all in,dus gaan we nu naar noord Turkije(zwarte zee).Landen in Europa die nog niet ontdekt zijn,zijn er niet,wat relatief nog rustig is ,is Estland-Letland-Litouwen,ScandinaviŽ.Het word steeds moeilijker om een plek te vinden dat nog niet door de toeristen (massa) is ontdekt, of je moet tijd en geld hebben om naar buiten MongoliŽ te gaan Wink Succes met je zoektocht.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

CKC

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Ma Sep 13, 2010 1:00 pm Reageer met quote

Hallo l.rozewater,
Bedankt voor je reaktie
Ik denk dat 100euro voor 7weken all-in echt niet meer bestaat. Misschien bedoelt u 7dagen. Maar ik geloof dat ook niet mogelijk is tegenwoordig.

Wij zijn een aantal jaar geleden met de familie naar Kusadasi, Turkij geweest en het was zeker niet rustig met alle entertainment en commerciŽle stad. De stranden waren prachtig maar we werden geteisterd door minstens 7 aardbeving schokken waarvan 2 aardig heftig waren. Dus ik ga liever niet meer naar Turkij..

Wij hoeven niet perse plekjes te zoeken waar toeristen nooit geweest is hoor. Dat zal ik ook eng vinden. Hopelijk is het overal gewoon al rustig als we niet meer in de hoog seizoen moeten gaan.

Nogmaals we zoeken plekjes vooral waar we mogen genieten van korte wandel padjes waar je waterpartijes enz..tegen komt.

groetjes

Een blij hart zal een medicijn goed maken; maar een verslagen geest zal het gebeente verdrogen.

vrouwg

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 6
Vr Dec 10, 2010 12:22 pm Reageer met quote

Ik ben ook echt gek op watervallen, bergen en rivieren! Het ziet er naar uit dat je ervan houdt om ver weg te gaan, of is dat toeval? Ik ben ook enkele jaren geleden naar Canada geweest, en dat was daar ook echt prachtig! Je hebt daar natuurlijk ook de Niagara Falls, die heb ik zelf niet bezocht. Maar je kunt het ook dichterbij huis zoeken. In Duitsland bijvoorbeeld kun je veel wandelen door de bergen. En ook Scandinavie is erg bergrijk en heeft een prachtige natuur om uren te wandelen, ik heb 2 jaar terug in Noorwegen een huis gehuurd in de natuur, erg mooi!

HansBrandsma

Stamgast
Stamgast
Antw.: 293
Za Dec 11, 2010 2:19 pm Reageer met quote

Ik woon in de Combrailles en er is een club de Combrailles. Ik ben van plan om regelmatig tips, wandelingen en autotochten te publiceren.
Dit moois is slechts een dag rijden van Nederland!

Vakantiestreek in opkomst: Combrailles.
Zie voor info bij de digitale clubs.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

JohnvanDort.1

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Antw.: 35
Di Jan 25, 2011 3:59 pm Reageer met quote

Mijn vriend en ik wonen in het noord-oosten van Hongarije.
tussen twee nationale parken het Agtelek en Bukk gebergte
vanaf ons erf kun je zo de natuur in wandelen. En zeker hier nog geen massa toerisme.
kijk maar eens op mijn weblog daar kun je foto's zien en meer info

CKC

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Di Jul 19, 2011 12:09 am Reageer met quote

Dank jullie wel voor de ideeŽn. Ik was even van 50+ weg geweest en zie nu pas de reacties. Ik zal zeker een kijkje nemen omdat ik i.d.d gek bent op watervallen of waterpartijtjes..
Ik hoef niet perse ver weg te gaan maar verlang wel dat ik lekker naast zo een water geval kan picknicken en lezen.
We zijn uiteindelijk naar Lago Maggiore in Italie geweest in Mei. Het is werkelijk prachtig daar en er waren veel bronnen waar watervallen zullen zijn als het niet zo droog was geweest.
We hebben gelukkig tegen het eind van ons verblijf een prachtig waterval gevonden in de berg.
Ik hoop een andere keer een woning dicht bij te kunnen vinden bij de waterpartijen.
groetjes en hopelijk mag ik aan de bel trekken als ik vragen hebt!

Picture resized

Pagina 1 van 1

Plaats reactie