Probleem openen bijlage.
Computer, apps, software, tablet & smartphone
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk

kattenoog

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 23
Ma Mei 14, 2012 2:12 am Reageer met quote

Hallo allemaal,

Bij het ontvangen van een e-mail met bijlage krijg ik te zien een rood schildje met een wit kruis erin, dus een niet toegestaan bestandstype.
Zou dit graag veranderen zodat ik mij toegestuurde mail met bijlage wel kan openen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Advertentie

kattenoog

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Di Mei 15, 2012 1:17 am Reageer met quote

t,is een document in word!

Respecteer een ander zoals jezelf ook gerespecteerd wilt worden.

kattenoog

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Vr Mei 18, 2012 12:06 am Reageer met quote

Voor alle duidelijkheid, het programma office heb ik niet en ook maak ik geen gebruik van outlook expres....wel windows live mail. Heb een windows 7.
Kun je zo,n office programma gratis downloaden? Heb wel wat gegoogeld, maar zie zoveel verschillende dingen staan dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

hagar.1

Superlid
Superlid
Antw.: 4679
Vr Mei 18, 2012 12:13 pm Reageer met quote

kattenoog schreef:
Voor alle duidelijkheid, het programma office heb ik niet en ook maak ik geen gebruik van outlook expres....wel windows live mail. Heb een windows 7.
Kun je zo,n office programma gratis downloaden? Heb wel wat gegoogeld, maar zie zoveel verschillende dingen staan dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

Don heeft gelijk dat je een bijlage met de extensie .doc of .docx alleen kunt openen als je het juiste programma op je PC hebt staan. Normaal is dat Office/Word van Microsoft, maar dat is niet gratis te krijgen. Ik zag dat je een studenten versie van Microsoft Office met 3 licenties, voor €129 bij Saturn kunt kopen. Maar er is ook een gratis alternatief. Download dan Open Office en installeer dat op je PC. (klik op de link)

Probeer daarna de bijlage. Het kan zijn dat de .doc-bijlage direct opent. Opent de bijlage niet en krijg je de keuze om een programma te zoeken op je PC, kies dan openen met Open Office of Open Office Writer

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

hagar.1

Superlid
Superlid
Antw.: 4679
Vr Mei 18, 2012 8:02 pm Reageer met quote

theDon schreef:
Overigens heb je ook een word office versie voor 1 pc en is gemiddeld nog een 20 euro goedkoper. Wink

Klopt, maar verhoudingsgewijs ben je beter af met de 3 licentie versie vind ik, want die kun je op drie verschillende pc's zetten. Als je dat met kennissen samen doet heb je voor nog geen €45 een officepakket. Of je houdt ze zelf, want de meeste gezinnen, ook de ouderen, hebben vaak meer dan een pc in gebruik. En heb je maar één PC is het ook handig. Het is namelijk zo dat de licentie gekoppeld wordt aan de PC waarop je het installeert, gaat die pc stuk en moet je een andere pc aanschaffen, dan kun je toch dat office pakket er weer opzetten, want je had nog twee licenties over.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

kattenoog

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Za Mei 19, 2012 3:01 am Reageer met quote

Wat een tips, dankjewel!
Overdag ga ik alles op mijn gemak doorlezen en kijken of ik er daadwerkelijk iets mee kan....maar dat horen jullie dan wel.

Fijn weekend, groetjes, kattenoog.

kattenoog

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Za Jun 02, 2012 10:34 pm Reageer met quote

Dankzij jullie meedenken is het mij gelukt om de bijlage te kunnen openen, mijn dank hiervoor!

Fijn weekend, gr, kattenoog.

Pagina 1 van 1

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk