Windows 8 en Studio 16
Computer, apps, software, tablet & smartphone
Plaats reactie

franslj.1

Superlid
Superlid
Antw.: 1448
Ma Dec 10, 2012 2:07 am Reageer met quote

Na een aantal jaren met Studio 12 te hebben gewerkt en deze versie verouderd blijkt te zijn, ging ik over op Studio 16 van Pinnacle.

Echter, Studio 16 blijkt niet te kunnen openen onder Windows 8 en steeds komt de vraag van Windows 8 terug, met welk programma ik Studio 16 wil openen.

Ten lange leste heb ik Studio 12 maar waar in gebruik genomen en wacht af of iemand een oplossing weet voor dit probleem.

De versie van Studio 16 is een proefversie van 30 dagen en is te downloaden.

Dank alvast voor het meedenken..

Groet.. franslj

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Advertentie

Chess.1

Superlid
Superlid
Antw.: 3823
Ma Dec 10, 2012 2:25 am Reageer met quote

Ik heb even voor je gekeken op de downloadsite en helemaal onderaan staat :

Picture resized

Het is dus duidelijk dat de demo niet applicatie gestuurd kan openen en daarom werkt het niet onder Windows 8.
Of de betaalversie die optie wel heeft weet ik natuurlijk niet, dat kun je het beste even bij hen navragen.

Om deze reden kun je beter Windows 7 naast Windows 8 laten draaien want dan kun je dit soort programma's welliswaar niet openen onder Windows 8 maar wel onder Windows 7.

Door de geschiedenis heen is het wetenschappers, academici, rechters en andere intellectuelen vaak verweten dat zij in een ivoren toren leven.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

franslj.1

Superlid
Superlid
Antw.: 1448
Ma Dec 10, 2012 3:13 am Reageer met quote

Chess schrijft;
Code:
Het is dus duidelijk dat de demo niet applicatie gestuurd kan openen en daarom werkt het niet onder Windows 8.

Op de website van Pinnacle, Chess, staat wel een windows 8-compatibel versie van studio 16 ultimate, maar is volgens mij geen proefversie en om 129 euro neer te tellen, zonder eerst te testen, doe ik dus niet.

Ik ben op zoek gegaan naar een ander merk en proefversie en heb er nu Video Studio Pro x 5 van Corel op staan en die opent dus wel direct onder Windows 8.

Eens kijken hoe dit programma werkt en mogelijk dat ik dan van 'firma' verander.

Dank, groet.. franslj.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Pagina 1 van 1

Plaats reactie