Kan geen Adobe Flasplayer downloaden op mijn Nexus Tablet
Computer, apps, software, tablet & smartphone
Ga naar pagina 1, 2  Volgende Plaats reactie

Netty9

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Antw.: 90
Za Mei 11, 2013 5:12 pm Reageer met quote

Ik heb een Nexus7C Asus, 7 inch Tablet en ik wil daar graag een spel op spelen. Ik kan hem wel installeren, maar hij moet eerst geupdated worden, staat er. En in mijn Playstore (Android) heeft dit niet in het pakket. Wel kan ik Adobe Reader downloaden, maar dat is niet genoeg.
Wie kan mij helpen toch langs een andere weg een Flasplayer te downloaden, zodat ik mijn spel er op kan spelen.

Er gaat niets boven Groningen
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Advertentie

ron1.1

Superlid
Superlid
Antw.: 5168
Za Mei 11, 2013 8:29 pm Reageer met quote

Kijk hier : https://get.adobe.com/nl/flashplayer/

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Netty9

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Zo Mei 12, 2013 12:27 am Reageer met quote

ron1 schreef:
Kijk hier : https://get.adobe.com/nl/flashplayer/

Ik kan dat juist niet downloaden. Er komt dan te staan: "We're sorry. This content requires Adobe Flash Player, which is not suppored by your device. This content can be viewed on a desktop computer or on mobile devices that support Flash Player". En dan kun je Adobe Reader downloaden, en dat heb ik al gedaan.

ron1.1

Superlid
Superlid
Zo Mei 12, 2013 7:32 pm Reageer met quote

Uw content kan alleen bekeken worden op een desktop computer of op mobiele apparaten die Flash Player ondersteund.
Dit betekend volgens mij dat de Nexus7C Asus, 7 inch Tablet de flash player niet ondersteund. Ik hoop voor U dat ik het fout heb.

wacom.1

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Antw.: 83
Zo Mei 12, 2013 8:23 pm Reageer met quote

Helaas, je hebt het helemaal juist Ron.

De nacht is altijd het donkerste nét voor de zon opkomt !

Ilovesauna

Stamgast
Stamgast
Antw.: 892
Ma Mei 13, 2013 1:16 am Reageer met quote

ja zeg een Nexus....... ook nu blijkt maar weer, goedkoop is duurkoop.

nandes

Superlid
Superlid
Antw.: 8433
Ma Mei 13, 2013 1:34 am Reageer met quote

weet niet of nexus goedkoop is of niet maar dat is feitelijk ook niet zo interessant? tochhhhh ?

btw nexus is iets van Google, toch ????

Met 'n oald hoes en 'n joonk wief he'j altied wat te knooi'n

Netty9

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Ma Mei 13, 2013 2:45 am Reageer met quote

Ilovesauna schreef:
ja zeg een Nexus....... ook nu blijkt maar weer, goedkoop is duurkoop.

Dat is niet waar. Het was een hele dure. En hij is hartstikke mooi en duideijk. Alleen heeft ie geen Flash Player. Ik ben er heel blij mee, hoor.

Netty9

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Ma Mei 13, 2013 2:46 am Reageer met quote

nandes schreef:
weet niet of nexus goedkoop is of niet maar dat is feitelijk ook niet zo interessant? tochhhhh ?

btw nexus is iets van Google, toch ????

Ja, inderdaad. En dit is wel een dure. Maar daar gaat het niet om.

Chess.1

Superlid
Superlid
Antw.: 3823
Ma Mei 13, 2013 3:17 am Reageer met quote

Deze vraagstelling was een vrij lastige en heeft me nogal wat tijd gekost om het uit te vogelen, maar ik heb de oplossing voor je :

Flash wordt niet meer ondersteund op apparaten met Android 4.1 of hoger. Op zich is het geen ramp: Flash is een verouderde techniek die aan het verdwijnen is. Toch zijn er nog veel websites waarop flash gebruikt wordt. Ontzettend irritant als je een site bezoekt en je de inhoud deels niet kunt zien. Hoe installeer je Adobe Flash op je Nexus 7?

Stap 1: Download de Flash player apk

Helaas pindakaas kan je niet via de officiŰle website van Adobe of via de Play Store de Flash Player te downloaden. Probeer het maar en je krijgt de melding dat je apparaat niet compatible is. Nu moet je via een omweg de flashplayer op je Nexus zien te krijgen. Via deze link kan je de player downloaden.

Stap 2: Download AppInstaller

Met AppInstaller kan je apk bestanden (dat is het bestandsformaat voor Android apps) installeren op je tablet. . De app is in de Play Store gratis te downloaden.

Stap 3: Ga naar Instellingen -> beveiliging en vink bij apparaatbeheer het vakje achter onbekende bronnen aan. Hiermee maak je het mogelijk om ook apps te installeren die niet uit de Play Store komen.

Stap 4: Installeer Appinstaller

Stap 5: Als je AppInstaller ge´nstalleerd hebt open je de app en zoek je naar de Flashplayer apk die je zojuist gedownload hebt. Klik op het bestand en Flash Player zal ge´nstalleerd worden.

Stap 6: Download Firefox Beta

Chrome is de standaard browser op je Nexus 7. Een prima browser, maar het biedt geen ondersteuning voor Flash. Download daarom Firefox Beta. Deze ook meer dan uitstekende browser kan wel flash bestanden afspelen

Stap 7: Open Firefox Beta, klik rechtsboven in voor opties en kies Instellingen. Klik op Plug-ins (bij inhoud) en kies ingeschakeld. De Flash player zal nu automatisch gebruikt worden als je op een site komt waar flash gebruikt wordt.

Succes er mee, op deze manier moet het gaan werken.

Door de geschiedenis heen is het wetenschappers, academici, rechters en andere intellectuelen vaak verweten dat zij in een ivoren toren leven.

Netty9

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Ma Mei 13, 2013 1:19 pm Reageer met quote

Chess schreef:
Deze vraagstelling was een vrij lastige en heeft me nogal wat tijd gekost om het uit te vogelen, maar ik heb de oplossing voor je :

Flash wordt niet meer ondersteund op apparaten met Android 4.1 of hoger. Op zich is het geen ramp: Flash is een verouderde techniek die aan het verdwijnen is. Toch zijn er nog veel websites waarop flash gebruikt wordt. Ontzettend irritant als je een site bezoekt en je de inhoud deels niet kunt zien. Hoe installeer je Adobe Flash op je Nexus 7?

Helaas pindakaas kan je niet via de officiŰle website van Adobe of via de Play Store de Flash Player te downloaden. Probeer het maar en je krijgt de melding dat je apparaat niet compatible is. Nu moet je via een omweg de flashplayer op je Nexus zien te krijgen. Via deze link kan je de player downloaden.

Met AppInstaller kan je apk bestanden (dat is het bestandsformaat voor Android apps) installeren op je tablet. . De app is in de Play Store gratis te downloaden.

Stap 3: Ga naar Instellingen -> beveiliging en vink bij apparaatbeheer het vakje achter onbekende bronnen aan. Hiermee maak je het mogelijk om ook apps te installeren die niet uit de Play Store komen.

Stap 5: Als je AppInstaller ge´nstalleerd hebt open je de app en zoek je naar de Flashplayer apk die je zojuist gedownload hebt. Klik op het bestand en Flash Player zal ge´nstalleerd worden.

Chrome is de standaard browser op je Nexus 7. Een prima browser, maar het biedt geen ondersteuning voor Flash. Download daarom Firefox Beta. Deze ook meer dan uitstekende browser kan wel flash bestanden afspelen

Stap 7: Open Firefox Beta, klik rechtsboven in voor opties en kies Instellingen. Klik op Plug-ins (bij inhoud) en kies ingeschakeld. De Flash player zal nu automatisch gebruikt worden als je op een site komt waar flash gebruikt wordt.

Heel hartelik bedankt, Chess. Ik heb nu Mozilla Firefox Beta geinstalleerd, maar ik kan de instellingen niet vinden. Waar staan die opties dan? Ja, rechtsboven, schrijf je, maar ik kan het niet vinden. Groetjes van Netty

Netty9

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Ma Mei 13, 2013 2:44 pm Reageer met quote

Netty9 schreef:
Chess schreef:

Heel hartelik bedankt, Chess. Ik heb nu Mozilla Firefox Beta geinstalleerd, maar ik kan de instellingen niet vinden. Waar staan die opties dan? Ja, rechtsboven, schrijf je, maar ik kan het niet vinden. Groetjes van Netty

Chess, Ik heb hem nu ingeschakeld, die plug-in, maar het lukt me nog niet, hoor. Groeten van Netty

ron1.1

Superlid
Superlid
Ma Mei 13, 2013 7:44 pm Reageer met quote

Prtobeer eens de alternatieve flashplayer te downloaden en wel hier:

https://alternative-flash-player-auto-updater.nl.softonic.com/download

Chess.1

Superlid
Superlid
Ma Mei 13, 2013 8:14 pm Reageer met quote

ron1 schreef:

Ron, volgens mij is die voor tablets die draaien op Windows 8.

Voor Android besturing moet je deze hebben : https://adobe-flash-player.nl.softonic.com/android

Door de geschiedenis heen is het wetenschappers, academici, rechters en andere intellectuelen vaak verweten dat zij in een ivoren toren leven.

Netty9

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Ma Mei 13, 2013 9:06 pm Reageer met quote

Chess schreef:
ron1 schreef:

Ron, volgens mij is die voor tablets die draaien op Windows 8.

Voor Android besturing moet je deze hebben : https://adobe-flash-player.nl.softonic.com/android

Chess, Ik heb deze fflashplayer gedownload, maar bij settings manager Mobile staat er: Er is een plug-in nodig om deze inhoud weer te geven. Wat moet ik nu doen? Groeten van Netty

Chess.1

Superlid
Superlid
Ma Mei 13, 2013 9:26 pm Reageer met quote

1.Ga naar Menu > Meer > Instellingen.

2.Tik op Plug-ins in de sectie Inhoud. Het Plug-ins-contextmenu verschijnt.

3.Tik op Ingeschakeld om Flash op alle websites standaard te laten afspelen.

4.Klik op Uitgeschakeld om plug-ins voor alle websites uit te schakelen.

Ilovesauna

Stamgast
Stamgast
Antw.: 892
Di Mei 14, 2013 1:25 am Reageer met quote

kijk, bij een Ipad heb je tenminste al dat gedoe niet.

Netty9

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Di Mei 14, 2013 1:48 am Reageer met quote

Chess schreef:
1.Ga naar Menu > Meer > Instellingen.

2.Tik op Plug-ins in de sectie Inhoud. Het Plug-ins-contextmenu verschijnt.

3.Tik op Ingeschakeld om Flash op alle websites standaard te laten afspelen.

4.Klik op Uitgeschakeld om plug-ins voor alle websites uit te schakelen.

Ik neem aan dat ik moet kijken bij Firefox Beta? Nou, ik vind dat maar een rare browser, ik weet niet waar ik dat kan vinden. Sorry. Groetjes van Netty

Netty9

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Di Mei 14, 2013 1:49 am Reageer met quote

Ilovesauna schreef:
kijk, bij een Ipad heb je tenminste al dat gedoe niet.

Daar heb ik nu niets aan, wel?

Chess.1

Superlid
Superlid
Di Mei 14, 2013 2:05 am Reageer met quote

Ik heb zelf geen Firefox, maar zal die morgen even op een van de computers gaan installeren, daarna meld ik me hier wel weer.

Pagina 1 van 2 Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Plaats reactie