Ik kan Picasa niet downloaden
Foto- & videobewerking
Plaats reactie

Jarie.1

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Antw.: 33
Di Nov 19, 2013 2:51 pm Reageer met quote

Ik wil graag de cursus picasa volgen maar ik kan Picasa niet downloaden . als ik de Picasa downloaden op het scherm heb en ik druk de muis op downloaden dan reageert de laptop niet en komt het scherm van uitvoeren niet in zicht. Misschien heb ik wat niet goed staan wat het downloaden tegen houd. Wie kan mij helpen en zeggen wat ik moet doen, groetjes Jarie.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Joyfull1959.1

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Antw.: 49
Vr Nov 22, 2013 2:46 am Reageer met quote

de pc geeft ook niet aan dat de beveiliging het niet toe staat of iets van dien aard?
Anders zou die het gewoon moeten doen ! Confused
Succes !

Jarie.1

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Antw.: 33
Vr Nov 22, 2013 10:17 pm Reageer met quote

Het is mij gelukt om Picasa te downloaden en ik wil iedereen bedanken voor de nuttigen inlichtingen.

gooilander

Stamgast
Stamgast
Antw.: 132
Do Feb 20, 2014 7:49 pm Reageer met quote

Vanaf 2004 plaats ik afbeeldingen via Picasa op mijn blogger weblogs. De laatste maanden lukt het mij niet meer. In een poging Picasa 3.9 binnen te halen raakte mijn laptop ( met windows 8 ) buiten werking. Een computerbedrijf heeft mijn laptop weer kunnen repareren. Nu heb ik nog steeds Picasa 3, maar mijn verbinding met blogger kan ik nog steeds niet leggen.

Wie kan mij helpen???

groet
Frans de Gooijer

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Mod.1

Moderator
Moderator
Antw.: 1584
Do Feb 20, 2014 7:56 pm Reageer met quote

Ik neem aan dat je daarvoor een wachtwoord en gebruikersnaam nodig hebt. Heb je die nog? Zoniet zou je contact kunnen opnemen met Blogger. Ik neem aan dat je ergens in Picassa de Blogger-inloggegevens moet invoeren. Ik heb zelf geen Picassa dus ik kan je niet echt helpen.

Ben je nieuw? Lees ook de forum en algemene regels eens door. klik op www
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

gooilander

Stamgast
Stamgast
Do Feb 20, 2014 8:11 pm Reageer met quote

Moderator schreef:
Ik neem aan dat je daarvoor een wachtwoord en gebruikersnaam nodig hebt. Heb je die nog? Zoniet zou je contact kunnen opnemen met Blogger. Ik neem aan dat je ergens in Picassa de Blogger-inloggegevens moet invoeren. Ik heb zelf geen Picassa dus ik kan je niet echt helpen.

--------------------------------------
Sorry, moet ik hieronder antwoorden of op een andere manier? (ben amateur van 80 jaar )

Antwoord:
Het is mij nog steeds mogelijk om mijn oude blogspots bij te werken met TEKST. Alleen het verplaatsen van afbeeldingen lukt niet meer.
Een verslechtering van windows 8 naar 8.1 bij mijn blogger dasboard is, het ontbreken van de zoekmogelijkheid. Vroeger III drie streepjes, nu niets meer iets van te vinden.

Nog bedankt voor de hulppoging
Frans

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Mod.1

Moderator
Moderator
Antw.: 1584
Do Feb 20, 2014 8:17 pm Reageer met quote

Ja, hier mag je gewoon antwoorden, Frans.

Ik denk dat je echt even persoonlijke hulp nodig hebt. Mogelijk wonen er leden bij je in de buurt (Naarden) die enige kennis van zaken hebben. Mocht je die hulp willen zou je dat kunnen melden hier.

Ben je nieuw? Lees ook de forum en algemene regels eens door. klik op www

Concierge.1

Superlid
Superlid
Antw.: 1765
Do Feb 20, 2014 8:23 pm Reageer met quote

Beste Frans, heb je al gekeken of er een nieuwe versie beschikbaar is van je blogger website.

Voor windows 8 en 8.1 zijn vele updates van programma's recent besschikbaar.

Kijk eens bij je inloggegevens en of opties van je blogger website.

Succes Antonius

P.s. ik weet niet of je blogger een gratis of betaald programma is, of als het aanwezig is lees de handleiding.

In Picasa 3.9 zit een optie om foto's naar je blogger te verzenden.

klik hier voor de uitleg.

We stoppen met spelen omdat we ouder worden.
We worden ouder omdat we stoppen met spelen.

Klik op WWW voor eerder geplaatste artikelen.

gooilander

Stamgast
Stamgast
Do Feb 20, 2014 9:40 pm Reageer met quote

Concierge schreef:
Beste Frans, heb je al gekeken of er een nieuwe versie beschikbaar is van je blogger website.

Voor windows 8 en 8.1 zijn vele updates van programma's recent besschikbaar.

Kijk eens bij je inloggegevens en of opties van je blogger website.

Succes Antonius

P.s. ik weet niet of je blogger een gratis of betaald programma is, of als het aanwezig is lees de handleiding.

In Picasa 3.9 zit een optie om foto's naar je blogger te verzenden.

klik hier voor de uitleg.

Hartelijk bedankt voor de tips. Woensdag komt mijn computerhelper.
Ik weet niet of hij de oplossing weet. Wacht dus tot woensdag en kom er dan op terug.

nogmaals bedankt.
Frans

Pagina 1 van 1

Plaats reactie