wie gaat er mee met een fietstocht?
Wandelen, fietsen & natuur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende Plaats reactie

elvira

Superlid
Superlid
Antw.: 89496
Di Apr 29, 2014 1:56 am Reageer met quote

Wat is er gezonder dan aan zee te zijn?
Nu even over het Hoogland hotel waar we logeren op kosten van deBelg Very Happy Very Happy
Het hotel ligt vlakbij de vuurtoren. Het hotel heeft themakamers en je kan een kabouter tegenkomen op de gang. Het heeft een engelentuin. Er is ook een ruime bibliotheek aanwezig. Kortom je kan je best vermaken.
Omdat Clara er niet meer bij was, sliep ik bij Greta in de Jungle apartment. (Anna, waar ik eerst mee op de kamer was, kreeg Marguerite erbij) Rondom ons waren pluche wilde beesten, zoals tijgers, leeuwen. Op de vloer lag een kleed met tijgerprint.En ook het dekbed was in tijgerprint. In welke themakamers de anderen sliepen (met zijn tweetjes) weet ik niet.Misschien hoor ik dat morgen wel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

elvira

Superlid
Superlid
Di Apr 29, 2014 8:28 am Reageer met quote

Kuklekuuuuuuuu good morning! Na het ontbijt maakten we een wandeling langs het strand, het was best lekker weer. Maar nog niet warm genoeg om in zee te gaan.Het was immers pas eind april.Om 10 uur waren we terug bij de plek waar we onze wandeling begonnen. We overlegden wat we verder zullen doen, iemand een idee?

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 26041
Di Apr 29, 2014 9:12 am Reageer met quote

Paaldansen schijnt de nieuwe trent te zijn. "zelfs de mannen vinden het leuk" wordt beweerd...
Ik heb er zelf andere associaties mee... Very Happy

Maar als de dames het wel iets vinden wil ik best de paal plaatsen. Maar verder ga ik toch maar niet...

Very Happy Very Happy

Faber quisque fortunae suae

Tympaan

Superlid
Superlid
Di Apr 29, 2014 9:52 am Reageer met quote

Wat die themakamer betreft, de onze was ingericht als middeleeuwse martelkerker..

Alle werktuigen waren weliswaar van zacht plastic, maar we hebben toch geen oog dichtgedaan. Vooral dat huisspook was erg ehh... overtuigend...

Smile

Tympaan

Superlid
Superlid
Di Apr 29, 2014 11:46 am Reageer met quote

Ik sta al genoeg voor paal. Bovendien is de gladheid ook wel wat minder geworden in de loop der jaren, dus dat danst vast niet meer zo lekker meer.. Smile Wink

Maar je kleinzoon is er helemaal klaar voor, zie ik. Dus laat maar meekomen...

elvira

Superlid
Superlid
Di Apr 29, 2014 12:15 pm Reageer met quote

Oke, we gaan naar een lokatie waar we kunnen paaldansen. Dus allemaal op de fiets, ook de kleine boy staat gereed zie ik. Hij is ons jurylid. We kunnen wel een ff voor paal staan voordat we de lunch gebruiken Ook de mannen onder gezelschap doen mee.

Dit is de eerste kandidaat.Ik ben het niet. Wie het is verklap ik niet Very Happy

elvira

Superlid
Superlid
Di Apr 29, 2014 12:19 pm Reageer met quote

Dit is Greta. Jammer, ik heb geen foto's van onze mannen.

humor

Superlid
Superlid
Antw.: 10439
Di Apr 29, 2014 12:19 pm Reageer met quote

Jaaaaah die ken ik....dat is eh eh eh ........ tjeeeeee......echt !!!......neee....... nou ja zeg !!!

debelg

Superlid
Superlid
Antw.: 9687
Di Apr 29, 2014 3:09 pm Reageer met quote

elvira schreef:
Oke, we gaan naar een lokatie waar we kunnen paaldansen. Dus allemaal op de fiets, ook de kleine boy staat gereed zie ik. Hij is ons jurylid. We kunnen wel een ff voor paal staan voordat we de lunch gebruiken Ook de mannen onder gezelschap doen mee.

Dit is de eerste kandidaat.Ik ben het niet. Wie het is verklap ik niet Very Happy

het doet me erg sterk denken aan iemand op dit forum ,die het nogal vrij agressief opneemt voor buitenlanders. Laughing Laughing

sterven is het toetje van het leven
japans gezegde

debelg

Superlid
Superlid
Di Apr 29, 2014 3:17 pm Reageer met quote

elvira schreef:
Jammer, ik heb geen foto's van onze mannen.

hier heb ik de foto van de mannen.

van rechts naar links :tympaan,humor don en de belg Laughing Laughing ik krijg ons wel op de foto,maar jij durfde het niet te vragen.

japans gezegde

elvira

Superlid
Superlid
Di Apr 29, 2014 3:31 pm Reageer met quote

Marguerite trakteert ons op een feestje vanavond. Ik heb ook wat gewonnen en ik trakteer jullie om een middagje te shoppen. In het centrum van Zandvoort zijn mooie kledingzaken, dus zoek maar iets uit om dat aan te doen op onze afscheidsavond. Dat hebben jullie wel verdiend vind ik. Degenen die het nodig vinden mogen ook naar de kapper op mijn kosten. Het weer is sinds vanmorgen erg veranderd, het is triest en af en toe valt er regen.Maar we vermaken ons wel nietwaar, shoppen is ook leuk.Ik denk dat vooral Marguerite het fijn vind om wat kleding uit Holland mee te nemen.De eigenaar van ons hotel heeft speciaal voor ons de engelenkamer gereserveerd, om half 8 worden jullie verwacht.

humor

Superlid
Superlid
Di Apr 29, 2014 3:53 pm Reageer met quote

elvira schreef:
De eigenaar van ons hotel heeft speciaal voor ons de engelenkamer gereserveerd, om half 8 worden jullie verwacht.

humor

Superlid
Superlid
Di Apr 29, 2014 3:58 pm Reageer met quote

debelg schreef:
elvira schreef:

het doet me erg sterk denken aan iemand op dit forum ,die het nogal vrij agressief opneemt voor buitenlanders. Laughing Laughing

ze kwam me ook al bekend voor . Laughing

Tympaan

Superlid
Superlid
Di Apr 29, 2014 4:56 pm Reageer met quote

Is dat nu wat je noemt: een dubbele paalsteek...?

Laughing Laughing

debelg

Superlid
Superlid
Di Apr 29, 2014 5:00 pm Reageer met quote

Tympaan schreef:
Is dat nu wat je noemt: een dubbele paalsteek...?

Laughing Laughing

insteken, doorhalen en af laten glijden?

japans gezegde

elvira

Superlid
Superlid
Di Apr 29, 2014 6:22 pm Reageer met quote

Marguerite1 schreef:
Ik kon niet goed zien wie dit was, maar misschien weet jij het elvira?

Picture resized

Dat ben ik dus Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

elvira

Superlid
Superlid
Di Apr 29, 2014 6:33 pm Reageer met quote

Tegen 4 uur was iedereen weer in het hotel. De laatste was net binnen of het begon te regenen. Tjeetje, als bakken viel het uit de hemel! Vier van de dames (w.o. ikzelf) waren naar de kapper geweest en vanavond zouden we onze nieuwe nieuwe kleding showen. Tussen nu en het diner vermaakten we ons in de bibliotheek van het hotel. Wat een boeken en tijdschriften waren daar!

debelg

Superlid
Superlid
Di Apr 29, 2014 6:36 pm Reageer met quote

Don en ik hadden hetzelfde idee, buiten nat binnen nat .de bar was heel gezellig, en het bier lekker en koud.

japans gezegde

elvira

Superlid
Superlid
Di Apr 29, 2014 7:16 pm Reageer met quote

Ja, leuk he theBelg, die gezellige bar. (was daarnet nog ff foto's aan het bekijken om een goed beeld te krijgen....foto's kan ik hier niet laten zien, omdat het prive is)) In het hotel kunnen we ons best vermaken en grappig dat ik de themakamer mocht zien waar jij en theDon sliepen.Het thema is strand en zee Very Happy Er stond een strandstoel in de kamer,de schilderijen waren blauw met wolken en de sprei was donkerblauw.Je heeft een mooi hotel uitgekozen.Ben je er misschien in het echt weleens geweest deBelg? Ook ging ik alvast op zoek naar de engelenkamer, daar hoord een tuin bij. Maar helaas is het nog te koud om in de tuin te zitten. Over een half uur gaan we dineren en daarna naar onze kamers om zich te verkleden en zich mooi te maken. Ik ben benieuwd hoe jullie eruit zien! In ieder geval zijn alle dames keurig gekapt. Greta heeft van nature al prachtig haar dat heel soepel valt.

humor

Superlid
Superlid
Di Apr 29, 2014 7:57 pm Reageer met quote

elvira schreef:
Ik ben benieuwd hoe jullie eruit zien!

Dat weet je toch al ?? .......

Pagina 8 van 9 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Plaats reactie