wie gaat er mee met een fietstocht?
Wandelen, fietsen & natuur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 Plaats reactie

elvira

Superlid
Superlid
Antw.: 99545
Di Apr 29, 2014 8:12 pm Reageer met quote

ik zie jullie veel liever zo verschijnen (zie foto) dan die gespierde mannen, we gaan immers naar de engelenkamer Very Happy Very Happy

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

debelg

Superlid
Superlid
Antw.: 9687
Di Apr 29, 2014 8:47 pm Reageer met quote

Wij heten geen gordon of zo.ik heb onze vrienden zo mooi getraind, en dan wil jij ons zien als een gordon..elvira toch, dat valt me wel een beetje tegen.

sterven is het toetje van het leven
japans gezegde

Anna J

Superlid
Superlid
Antw.: 11212
Di Apr 29, 2014 9:02 pm Reageer met quote

Ja Elvira ik ben ook erg benieuwd hoe iedereen er uitziet op ons afscheidsfeest in de engelenkamer.

Zou het deze kamer zijn ?

Wat was het leuk om te winkelen vanmiddag,
en ik heb een totaal ander kapsel genomen Very Happy
Ben benieuwd of Marguerite haar nieuwe pruik ook op doet........

elvira

Superlid
Superlid
Di Apr 29, 2014 9:48 pm Reageer met quote

In de engelenkamer werden we verwelkomd door de eigenaar van het hotel, die ook de koffie serveerde.De engelenkamer zag er gezellig uit, Anna heeft er een foto van geplaatst.Een voor een druppelden ons gezelschap binnen. Wat zag iedereen er mooi uit! Ik denk dat de mannen van de getrouwden vrouwen onder ons, hun eigen vrouw niet meer zal herkennen Very Happy Maar ook de vier mannen waren heel netjes gekleed...dus niet met veren of wat dan ook. (was een geintje)
Na de koffie kwam een serveerster vragen wat we wilden drinken en toen iedereen was voorzien, proostten we op de geslaagde fietstocht (althans hoop ik voor iedereen die heeft meegedaan) en een goede thuisreis.We feesten door tot een uur of elf, toen zocht iedereen zijn themakamer op:
Thedon/deBelg in de strand en zee kamer, Loezie/Annelies in de vlinderkamer.(als de vlinders maar niet gaan fladderen vannacht) Humor/Tympaan in de piratenkamer Marguerite/Anna in de Assepoesterkamer en Greta/ik in de junglekamer.(hoop maar niet de leeuwen gaan brullen) Ondanks de alchohol was er gelukkig niemand echt dronken. Very Happy Very Happy Sleep well

Laatst aangepast door elvira op Wo Apr 30, 2014 2:13 am, in totaal 8 keer bewerkt

humor

Superlid
Superlid
Antw.: 10439
Di Apr 29, 2014 9:54 pm Reageer met quote

elvira schreef:
Maar ook de vier mannen waren heel netjes gekleed...

Ja ik vond wel dat we er goed gekapt bijliepen...... Laughing Laughing

elvira

Superlid
Superlid
Wo Apr 30, 2014 3:10 am Reageer met quote

Na het ontbijt fietsten Loezie, Annelies, Anna, TheDon richting het station om met de trein weer naar huis te gaan. Greta en ik moesten wachten totdat Bert zou arriveren. Ook de overigen hadden geen haast. Hoewel Marguerite wilde wel binnen een uur vertrekken naar het dichtbijzijnde vliegveld waar haar privevliegtuig stond en ging alvast haar spullen inpakken. Terwijl ze bezig was, zaten we op het terras aan de voorkant en zagen ineens een auto stoppen met Clara achter het stuur. "Oooo,Clara komt ons halen i. p. v van Bert" zei Greta. Maar dat bleek niet het geval, want Bert zou komen.Clara wilde zien waar we logeerden en had spijt dat ze niet mee was gegaan toen ze de jungle kamer zag. Intussen was Marguerite naar beneden gekomen en Clara was verrast dat ze er ook bij was. Ze bood direct aan om haar naar het vliegveld te brengen, dus fiets in de achterbak en weekendtas op de achterbank en hup daar gingen ze. Nagewuifd door de achterblijvers. Clara zou nog ff terugkomen zei ze en Humor thuisbrengen, want hij moest ook richting Zuid-Holland.

humor

Superlid
Superlid
Wo Apr 30, 2014 9:00 am Reageer met quote

elvira schreef:
Clara zou nog ff terugkomen zei ze en Humor thuisbrengen, want hij moest ook richting Zuid-Holland.

Ja , want ze had nog een appeltje te schillen met hem..... Very Happy

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 26861
Wo Apr 30, 2014 9:26 am Reageer met quote

Zo. Ook weer helemaal opgeknapt thuisgekomen. M'n jacht weer netjes aangemeerd. Iemand is vergeten zijn of haar fiets uit het vooronder te halen. Bedankt voor het fiets,vaar, eet en feesttochtje...

Is best voor herhaling vatbaar...

Hierbij nog een kleine impressie van het vaargedeelte van ons uitje...

Laughing

Faber quisque fortunae suae

humor

Superlid
Superlid
Wo Apr 30, 2014 10:07 am Reageer met quote

Ja het was reuze gezellig.
Thnx voor de trip Elvira, we hebben genoten Very Happy

debelg

Superlid
Superlid
Antw.: 9687
Wo Apr 30, 2014 11:02 am Reageer met quote

Elvira bedankt , het was reuze gezellig.moet wel even uit hijgen van het laatste stuk fietsen.

sterven is het toetje van het leven
japans gezegde

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 26861
Wo Apr 30, 2014 11:05 am Reageer met quote

Voor de liefhebbers van het genre de meer originele versie van de song 'yo ho ho and a bottle of rum', of 15 men on a Dead Man's chest , zoals het eigenlijk heet...

Faber quisque fortunae suae

AnneliesGld

Superlid
Superlid
Antw.: 3161
Wo Apr 30, 2014 11:41 am Reageer met quote

inderdaad ook een bloemetje van mij voor het organiseren

Het leven komt zoals het komt

elvira

Superlid
Superlid
Wo Apr 30, 2014 3:54 pm Reageer met quote

Greta en ik gingen naar boven om alles in te pakken, ook Humor, deBelg en Tympaan zouden dat doen. Toen we naderhand beneden kwamen zagen we alleen Humor. "Zijn deBelg en Tympaan nog boven ?" vroeg Greta. "Die zijn inmiddels vertrokken"' zei Humor.(ja, ik lees hierboven dat ze al thuis zijn Very Happy ik had een andere plan in gedachten gehad, die dag is immers nog niet om!)
Clara kwam weer aanrijden. Ze had veel bekijks, voor zowel haarzelf en de auto (een cabrio, waarvan het dak open kon, maar dat was nu te koud) en menigeen zal best jaloers zijn op Humor die er straks naast zou zitten. Trots liet ze ons de bloemen zien die ze van Marguerite had gekregen, ze zette ze ff op onze kamer in het water.
Want Clara was niet van plan om meteen weg te rijden, ze wilde "inhalen" wat ze gemist had, deze dagen. Ze wilde graag een strandwandeling maken en vroeg ons om mee te gaan.Aangezien Bert er nog niet was, gingen we mee. Humor met drie vrouwen op stap Very Happy Tijdens de wandeling belde Greta haar man op, waar hij bleef.(wat een uitkomst die mobieltjes!) Hij zou over een uurtje vertrekken.
Bij terugkomst dronken we met allen koffie op het terras en daarna vertrok Clara en Humor met de fiets in de achterklep richting huiswaarts. Vrolijk zwaaiend wuifden Greta en ik hun uit.Het was maar stil met zijn tweetjes, nu iedereen weg was.

elvira

Superlid
Superlid
Wo Apr 30, 2014 4:08 pm Reageer met quote

Clara's auto.

elvira

Superlid
Superlid
Wo Apr 30, 2014 4:41 pm Reageer met quote

Intussen is Bert ook gearriveerd en de fietsen staan op de imperiaal en zo verlaten Greta en ik als laatsten het hotel.

Bedankt voor de mooie bloemen Annelies en ook Humor en deBelg bedankt voor de complimenten.
Maar ik wil vooral de deelneemsters/deelneemers bedanken voor het meedoen, want zonder jullie was deze topic allang gestopt en ook minder leuk geworden als ik in mijn eentje een verhaal had moeten bedenken.
byeeee

Anna J

Superlid
Superlid
Antw.: 11212
Do Mei 01, 2014 1:10 am Reageer met quote

Ben weer thuis..........
en geniet nog na van onze heerlijke fietstocht Very Happy

Hebben jullie ook leuke foto's ?

elvira

Superlid
Superlid
Do Mei 01, 2014 1:17 am Reageer met quote

Ja, hoor Anna hier zijn wat foto's dus we kunnen nog nagenieten Very Happy Very Happy

elvira

Superlid
Superlid
Do Mei 01, 2014 1:18 am Reageer met quote

Alleen weet ik niet wie nu wie is.. . Very Happy Very Happy Very Happy Jullie moeten maar het raden, alleen Tympaan is hier niet bij, want die was met de caravan. En ik maakte de foto, dus weer niet gelukt om me in beeld te krijgen Anna Very Happy

elvira

Superlid
Superlid
Do Mei 01, 2014 2:07 am Reageer met quote

Natuurlijk mag Tympaan niet ontbreken Very Happy Very Happy Very Happy

Pagina 9 van 9 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Plaats reactie