wie gaat er mee met een fietstocht?
Wandelen, fietsen & natuur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende Plaats reactie

elvira

Superlid
Superlid
Antw.: 92066
Za Apr 26, 2014 8:28 pm Reageer met quote

Natuurlijk Anna gaan we de bloembollenvelden in. We logeren zelfs in Lisse,maar dit is voor morgen .
Eerst ff gaan vissen. Very Happy Er waren drie hengels gehuurd (voor degenen die willen) en een bqq. Het stokbrood en andere dingen lagen in een mand. En nu maar hopen dat ze bijten! Het eerste visje werd met gejuich opgehaald, maar wat een kleintje! Na het bekeken te hebben werd het weer teruggegooid. Ook het tweede exemplaar was maar een kleintje. Als het zo door gaat eten we geen verse vis Surprised De derde was een vreemd visje die we nooit eerder gezien hadden. Eindelijk na ong, driekwartier (leek wel uren) was er een vis aan het haakje die wel wat leek om opgegeten te worden. (vraag me niet naar namen, heeft er weinig verstand van) Dus na veel gespartel van de vis werd deze verlost van het haakje in zijn bek en een emmer water gegooid. En op deze manier werden er vier vissen gevangen. Maar nu was de vraag wie snijdt de kop eraf.......ik moest er niets van hebben en ging met nog twee anderen een eind er vandaan zitten. Greta zou wel voor beul spelen zei ze. En ook de ingewanden eruit halen.Goed dat er zulke mensen bestaan, anders kocht en at niemand vis Very Happy Toen ze eindelijk op de bqq lagen, kwamen we wat dichterbij en gingen rondom het vuur zitten. Verser dan deze vis kon het immers niet. Het werd een paar gezellige uurtjes en het weer werkte prima mee.Voldaan om de geslaagde dag gingen we naar ons bed and breakfast terug.

Laatst aangepast door elvira op Za Apr 26, 2014 8:39 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

elvira

Superlid
Superlid
Za Apr 26, 2014 8:43 pm Reageer met quote

Very Happy Very Happy TheDon aan het vissen

humor

Superlid
Superlid
Antw.: 10439
Za Apr 26, 2014 8:51 pm Reageer met quote

Elvira had ook een visje gevangen..... Very Happy

elvira

Superlid
Superlid
Za Apr 26, 2014 9:04 pm Reageer met quote

Very Happy Very Happy Humor, ik zie zeker de humor er van in, maar in werkelijkheid brrrrr. Maar waar blijft DeBelg is die aan het feesten?

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 26289
Zo Apr 27, 2014 10:11 am Reageer met quote

Wees wel voorzichtig met vissen, TheDon, vooral als het koud is. Je weet maar nooit wat er onder het wateroppervlak zit..

Dan kom je niet meer aan je Duveltje toe..

Smile

Faber quisque fortunae suae

elvira

Superlid
Superlid
Zo Apr 27, 2014 10:35 am Reageer met quote

Ja, deBelg is maar stil, is niets voor hem.
Rond 10 uur stapten we weer op de fiets en reden richting Uithoorn. Dit lag volgens de kaart 9 km verderop en we waren er rond half 11. Dat was te vroeg om te lunchen, maar wel voor een pauze in te lassen.Dus fietsen langs de kant en ergens te gaan zitten om iets te drinken. Daarna hadden we ong. 16 km voor de boeg om Kudelstaart te bereiken. Deze plaats bereikten we een uur later. Rond kwart voor 12 waren we er. Kudelstaart ligt aan een plas. Dus van de ene plas naar de andere plas Very Happy Hier besloten we te lunchen en kunnen een paar uur blijven, want we worden pas rond 5 uur in het Bed and breakfest te Lisse verwacht (morgenochtend de bloembollen) ff kijken hoe we de middag zullen invullen, of heeft iemand een idee ? (ik heb wel wat in gedachten, maar wil liever jullie er ook bij betrekken....alleen deze keer de vissen met rust laten graag)

humor

Superlid
Superlid
Zo Apr 27, 2014 10:47 am Reageer met quote

Wat dacht je van zaklopen..... Very Happy

Tympaan

Superlid
Superlid
Zo Apr 27, 2014 11:37 am Reageer met quote

Ha...

Je bent in de war met koningsdag..

Ik doe wel mee met koekhappen..

...Maar dan gewoon aan tafel met de koek op een bord...

Very Happy Very Happy

debelg

Superlid
Superlid
Antw.: 9687
Zo Apr 27, 2014 12:55 pm Reageer met quote

ja ik haal jullie wel weer in ,hoor . vrijdag ben ik onder het mes geweest en vandaag kwam ik thuis.

sterven is het toetje van het leven
japans gezegde

humor

Superlid
Superlid
Zo Apr 27, 2014 1:43 pm Reageer met quote

Tympaan schreef:
Ha...
Je bent in de war met koningsdag..
Very Happy Very Happy

Ja vind je het gek....ik dacht het is nog geen 30 april Very Happy

elvira

Superlid
Superlid
Zo Apr 27, 2014 4:14 pm Reageer met quote

Clara zou voortaan de mannen links laten liggen, die een afspraakje met haar zouden gedurende deze tocht, dus ik ben zeer benieuwd of ze haar woord houdt. Na de tocht gaat ze haar gang maar, dan brengt ze ons niet in verlegenheid. Hoewel ons niet in verlegenheid brengen? We waren in het centrum van Kudelstaart en in een van de winkels zag ze een grote pluche hond. Die wilde ze graag kopen, maar wij raadden het af omdat we met de fiets waren. Ga hem maar een keer met de auto ophalen zeiden we.Natuurlijk kan Tympaan hem zolang in zijn caravan opbrengen, maar hij was niet van plan om iedereen thuis te brengen. We woonden allemaal verspreid en hij zou een dagtaak hebben. Maar goed, Clara was eigenwijs en zei, dat hij over een paar dagen misschien wel verkocht zou zijn. Dat risico nam ze niet en kocht het beest. De hond werd op de bagagedrager vastgebonden en zo reden we verder richting de plas. Je zag voorbijgangers zich omdraaien en denken dat het een echte hond was op de bagagedrager. Maar bij de plas aangekomen borg ze hem toch maar zolang op de achterbank van Tympaans auto.

debelg

Superlid
Superlid
Zo Apr 27, 2014 4:21 pm Reageer met quote

ze had beter deze hond mee kunnen nemen

japans gezegde

elvira

Superlid
Superlid
Zo Apr 27, 2014 4:26 pm Reageer met quote

Niemand brengt een idee naar voren, dus doe ik het maar. We gaan waterskieen.

Uiteraard zegt men dat heb ik nooit gedaan in het echt Very Happy maar hier op het topic kan alles. Een persoon tegelijk werd vastgemaakt aan een bootje die ons zou trekken. TheDon was het eerste aan de beurt en we keken toe hoe hij zich rechtop staand op skies liet trekken.Het ging best super hard!

debelg

Superlid
Superlid
Zo Apr 27, 2014 4:39 pm Reageer met quote

gaan jullie maar lekker waterskien,daar vind ik het te koud voor.maar ik heb al wat anders gezien.krijg ik mooie voeten van.hahahaha

japans gezegde

humor

Superlid
Superlid
Zo Apr 27, 2014 4:40 pm Reageer met quote

dat was wel heftig .....
Ik moest alle tanden bijzetten.... Very Happy

debelg

Superlid
Superlid
Zo Apr 27, 2014 4:51 pm Reageer met quote

had je een zeiltje moeten meenemen,elvira doet het wel goed moet ik zeggen.

japans gezegde

Tympaan

Superlid
Superlid
Zo Apr 27, 2014 6:56 pm Reageer met quote

Mooi. De dames willen waterskieŽn.... Very Happy

Dat komt goed uit want toevallig ligt mijn bootje in de buurt...

De snelheid is groot genoeg om op je blote voeten te skieŽn...

Daarna een gezellige afterskie op het achterdek in de maneschijn...

Very Happy Very Happy

Tympaan

Superlid
Superlid
Zo Apr 27, 2014 7:45 pm Reageer met quote

In het vooronder is de fietsenberging..
We kunnen allemaal mee...

Very Happy Very Happy

elvira

Superlid
Superlid
Zo Apr 27, 2014 10:44 pm Reageer met quote

Heel leuk jullie reacties. Tympaan is maar een rijke man.... eerst een caravan en nu een mooie jacht Very Happy Nadat iedereen een beurt had gehad met waterskieen, zijn we met dat mooie jacht van Tympaan de plas overgevaren.Na afloop zette hij ons weer aan wal met de fietsen. (het scheelde ons wel een stuk om naar Lisse te rijden, deze weg was korter) Tympaam moest zelf wel terug varen om zijn auto met caravan op te halen, maar hij haalt ons gemakkelijk weer in.
Tegen half 6 kwamen in Lisse aan en zochten een gezellig restaurant op om te dineren. Daarna gingen we naar het Bed and Breakfest dat gereserveerd was voor een nacht. Nadat we onze rugzakken en weekendtassen op onze kamers hadden gezet, gingen we naar beneden om in een soort grote huiskamer tv te kijken,of te klaverjassen, want we waren te moe om iets te ondernemen. Morgen dus de keukenhof en daarna op de fiets naar Zandvoort.

humor

Superlid
Superlid
Zo Apr 27, 2014 10:54 pm Reageer met quote

Je begrijpt wel wie er won met klaverjassen he Razz

Pagina 5 van 9 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Plaats reactie