Hoe kan ik bewakingscamera's aansluiten op mijn laptop e.d
Computer, apps, software, tablet & smartphone
Plaats reactie

ellenNB

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 23
Do Jul 24, 2014 11:35 pm Reageer met quote

Bij thuiskomst van mijn vakantie wachtte ons een nare ervaring. onverlaten hadden geprobeerd bij ons in te breken en onze caravan van de oprit te stelen gelukkig had deze een disselslot. De poort voor onze oprit was geforceerd.

nu willen we bewakingscamera's aansluiten op laptop en of mobieltje om zo zelf ons huis te kunnen monitoren.

Hoe gaat dat in zijn werk,
Wat heb ik nodig,
hoe sluit ik dit aan of is dit werk voor profesionals,
wat kost zo'n systeem ik heb niet echt een grote beurs , dus wat is haalbaar?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

50plusser.nl

Administrator
Administrator
Antw.: 3183
Wo Dec 17, 2014 11:45 pm Reageer met quote

wat naar!
Er zijn genoeg relatief goedkope systemen die wireless werken aan te schaffen. let wel op dat je het admin wachtwoord verandert anders kan iedereen met je meekijken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Chess.1

Superlid
Superlid
Antw.: 3823
Do Dec 18, 2014 3:20 am Reageer met quote

De wereld van de beveiligingssystemen is enorm groot en voor elk probleem zijn wel honderd oplossingen te bedenken, maar elk systeem komt met een prijskaartje.

Als je het goed wilt aanpakken dan kun je het beste een beveiligingsplan gaan opstellen, wat wil je beveiligen en op welke wijze en tegen welke kosten.

Wil je een beveiliging met lokale alarmering, met alarmering naar je telefoon of tablet, alarmering naar de politie of bewakingsdiensten met of zonder abonnement, enz enz.

Je kunt het beste een gesprek hebben met een beveiligingsexpert over wat je wilt hebben en voor welke prijs.
Dit soort jongens komen vaak niet gratis langs en hebben meestal geen onafhankelijke mening omdat ze altijd werken voor een bepaald bedrijf.

Maar nu komt het goede nieuws..................

Ik ben door mijn werkervaringen redelijk goed op de hoogte van wat zo'n beetje de mogelijkheden zijn. Als ik je Nickname hier goed interpreteer dan woon je in Noord Brabant. Ik woon in het midden van Brabant en of jullie nu in Roosendaal, Oss of Eindhoven wonen, voor mij is dat hooguit een uurtje rijden. Bij deze wil ik je dus aanbieden om een keertje bij jullie langs te komen om jullie wensen te bespreken (kostenloos uiteraard).

We gaan dat niet regelen via dit topic, stuur me maar een PB-je als jullie belangstelling hebben of nog wat vragen willen stellen.

Door de geschiedenis heen is het wetenschappers, academici, rechters en andere intellectuelen vaak verweten dat zij in een ivoren toren leven.

50plusser.nl

Administrator
Administrator
Antw.: 3183
Do Dec 18, 2014 1:28 pm Reageer met quote

Top van je Chess! Very Happy

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

ellenNB

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 23
Do Dec 18, 2014 6:51 pm Reageer met quote

bedankt voor je aanbod ik ga dit met mijn wederhelft bespreken.
Ik hoop dat je mij het niet kwalijk neemt dat ik heel voorzichtig ben in deze situatie. Ik ken je niet en ben daarom ook heel voorzichtig. Ik laat niet zomaar iemand bij mij binnen. Confused

Chess.1

Superlid
Superlid
Antw.: 3823
Vr Dec 19, 2014 1:52 am Reageer met quote

Alle begrip Ellen, maar dat is iets wat jullie zelf moeten beslissen.

Het was in ieder geval gewoon goed bedoeld.

Door de geschiedenis heen is het wetenschappers, academici, rechters en andere intellectuelen vaak verweten dat zij in een ivoren toren leven.

Pagina 1 van 1

Plaats reactie