Facebook
Computer, apps, software, tablet & smartphone
Ga naar pagina 1, 2  Volgende Plaats reactie

knabbel13

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 14
Za Aug 16, 2014 9:18 pm Reageer met quote

Hallo ik heb twee facebook"s en op een kom ik niet in of ik kan niemand zien. Wie o wie kan mij raad geven heb ook twee wachtwoorden wat vroeger gewoon hetzelfde was?? b,v,d knabbel13

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

ron1.1

Superlid
Superlid
Antw.: 5168
Di Aug 19, 2014 6:18 pm Reageer met quote

knabbel13 schreef:
Hallo ik heb twee facebook"s en op een kom ik niet in of ik kan niemand zien. Wie o wie kan mij raad geven heb ook twee wachtwoorden wat vroeger gewoon hetzelfde was?? b,v,d knabbel13

Niet erg duideijk, geef eens voorbeelden

knabbel13

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Di Aug 19, 2014 6:28 pm Reageer met quote

Een faceboook voormensen die ik niet echt goed ken........en tweede facebook voor familie kenissen enz....maar bij die familie staat nu geen mensen lijst en ik kan niks beantwoorden???
Bij die kenissen lijst kan ik iedereen zien en beantwoorden?? Question Question

knabbel13

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Di Aug 19, 2014 6:30 pm Reageer met quote

Ik woon in rotterdam............ook volgens mij geen studenten pc onderhouder voor 9 euro fietsuur

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 12642
Wo Aug 20, 2014 1:20 am Reageer met quote

Als je je andere account wilt gebruiken moet je uitloggen en bij opnieuw inloggen die andere accountgegevens, dus inlognaam en wachtwoord, invoeren.

Facebook kan niet ruiken of je er een ander account op nahoudt dus ziet jouw twee accounts als twee verschillende 'personen' die onderling niets met elkaar delen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Keesvi

Superlid
Superlid
Do Aug 21, 2014 10:01 am Reageer met quote

TheDon schreef:
Het is ingewikkeld maar je kan wel degelijk 2 Facebook accounts tegelijk open hebben staan.
Ik heb mijn privé account altijd open staan en van een museum waar ik de Facebook pagina voor verzorg. Wink
De meest voor de hand liggende methode is natuurlijk met twee verschillende computers maar ik neem aan dat je dat niet bedoelt. Ik ben wel benieuwd hoe je dat dan wel doet?

knabbel13

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Do Aug 21, 2014 1:11 pm Reageer met quote

Keesvi schreef:
Als je je andere account wilt gebruiken moet je uitloggen en bij opnieuw inloggen die andere accountgegevens, dus inlognaam en wachtwoord, invoeren.

Facebook kan niet ruiken of je er een ander account op nahoudt dus ziet jouw twee accounts als twee verschillende 'personen' die onderling niets met elkaar delen.
Nee klopt maar ik log altijd uit??

knabbel13

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Do Aug 21, 2014 1:13 pm Reageer met quote

TheDon schreef:
Het is ingewikkeld maar je kan wel degelijk 2 Facebook accounts tegelijk open hebben staan.
Ik heb mijn privé account altijd open staan en van een museum waar ik de Facebook pagina voor verzorg. Wink
Ik log altijd uit maar het gaat mij om dat ik de lijst met mensen ben kwijt geraakt hoe krijg ik die terug??

Keesvi

Superlid
Superlid
Do Aug 21, 2014 3:38 pm Reageer met quote

knabbel13 schreef:
Ik log altijd uit maar het gaat mij om dat ik de lijst met mensen ben kwijt geraakt hoe krijg ik die terug??
Zo snel ben je niet van me af... Wat bedoel je met 'ik log altijd uit?' Dat je je in Facebook zelf afmeldt? Dat doe je als volgt:

Als je dat doet kun je de gegevens van je andere account ingeven waardoor je hopelijk je plaatjes weer terug kunt vinden.

knabbel13

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Do Aug 21, 2014 9:42 pm Reageer met quote

Keesvi schreef:
TheDon schreef:
De meest voor de hand liggende methode is natuurlijk met twee verschillende computers maar ik neem aan dat je dat niet bedoelt. Ik ben wel benieuwd hoe je dat dan wel doet?
Laten aan maken door een buurman............die zei ook wat moet je met twee facebook"s en die had ik bij de vorige pc ook...........maar mijn punt is ik kan dus in die goede facebook niemand meer zien........zus zei klik op balkje maar ik zie geen balkje. En ik heb een facebook op outlook en ander op gewoon chello.nl zo zit het in mekaar maar nuHELP geen contact meer?

knabbel13

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Do Aug 21, 2014 9:47 pm Reageer met quote

ron1 schreef:
knabbel13 schreef:

Niet erg duideijk, geef eens voorbeelden
Ik heber een via outlook en daar kan ik niemand meer terug vinden????? En een facebook via chello.nl die kan ik wel lezen en zien??? maar HELP ik wil graag die andere facebook (kon ik altijd wel) lezen en schrijven en mensen zien?

Keesvi

Superlid
Superlid
Do Aug 21, 2014 10:07 pm Reageer met quote

knabbel13 schreef:
maar mijn punt is ik kan dus in die goede facebook niemand meer zien........zus zei klik op balkje maar ik zie geen balkje. En ik heb een facebook op outlook en ander op gewoon chello.nl zo zit het in mekaar maar nuHELP geen contact meer?
Outlook is een programma om je e-mail te lezen en Chello is een internetprovider. Ik begrijp niet wat je daarmee bedoelt maar ik denk nog steeds dat je twee Facebook accounts hebt, uit wat je verder vertelt. Maar die hebben geen van beide met Outlook of Chello te maken. Belangrijk is dat het om twee verschillende accountnamen met bijbehorende wachtwoorden binnen Facebook gaat.

Normaal start je Facebook op in je browser, bijvoorbeeld Internet Explorer. De meeste mensen hebben maar één account en laten de instellingen opslaan, waardoor je na het aanmaken van zo'n account automatisch kunt inloggen, oftewel aanmelden. Wil je van het andere account gebruikmaken dan kan dat gewoon binnen dezelfde Facebook-sessie maar je moet wel afmelden en met die andere accountgegevens weer aanmelden. Vervolgens klik je bovenin het scherm op 'Startpagina' waarna je links in je scherm een hele opsomming krijgt van keuzemogelijkheden. Daar klik je 'Vrienden' om je contacten te kunnen zien:

ron1.1

Superlid
Superlid
Antw.: 5168
Vr Aug 22, 2014 5:05 pm Reageer met quote

Ik neem toch aan de je 2 accounts hebt bij FB met verschillende namen en 2 verschillende wachtwoorden. Dan moet er geen enkel probleem zijn.

Keesvi

Superlid
Superlid
Vr Aug 22, 2014 11:58 pm Reageer met quote

ron1 schreef:
Ik neem toch aan de je 2 accounts hebt bij FB met verschillende namen en 2 verschillende wachtwoorden. Dan moet er geen enkel probleem zijn.
Het is tenenkrullend, Ron, maar we houden vol totdat het probleem opgelost is!

knabbel13

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Zo Aug 24, 2014 8:31 pm Reageer met quote

TheDon schreef:
Keesvi, ik open mijn browser en log in op mijn Facebook.
In de andere account, heb ik een groep aangemaakt van een voor mijn bekende persoon.
Nu krijg ik een e-mail van een persoon die lid wil worden van die groep.
In die mail staat een link en druk daar op.
Er wordt nu een nieuw tabblad geopend om mij aan te malden voor die account.
Dat doe ik en walla, 2 Facebook pagina's.
Vervolgens sleep ik de koppeling naar mijn taakbalk en zo kan ik ze allebei openen.
Als je echter je pc schoon maakt en je browser geschiedenis wist, ben je alles weer kwijt en moet je de procedure weer opnieuw doen.
Bij mij werkt dit prima. Wink
Denk dat het dat is ik heb pc schoongemaakt???
dank je wel (Y)

Keesvi

Superlid
Superlid
Zo Aug 24, 2014 8:48 pm Reageer met quote

knabbel13 schreef:
Denk dat het dat is ik heb pc schoongemaakt???
dank je wel (Y)
Dus, probleem opgelost waardoor je weer bij allebei je accounts kunt?

knabbel13

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Zo Aug 24, 2014 9:29 pm Reageer met quote

Keesvi schreef:
ron1 schreef:
Het is tenenkrullend, Ron, maar we houden vol totdat het probleem opgelost is!
Jadat heb ik gedaan de laptop schoongemaakt.............maar daarvoor had ik ook die problemen met die Facebook 1 zal ik maar ff zeggen Idea Dus dat kan het niet zijn denk ik nu pas Question

knabbel13

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Zo Aug 24, 2014 9:31 pm Reageer met quote

ron1 schreef:
Ja niks opgelost tot op heden?? want die problemen waren er vandaar dat ik de pc ging schoonmaken(HELP)

Keesvi

Superlid
Superlid
Zo Aug 24, 2014 10:51 pm Reageer met quote

knabbel13 schreef:
Ja niks opgelost tot op heden?? want die problemen waren er vandaar dat ik de pc ging schoonmaken(HELP)
Sorry, maar je communiceert niet bepaald helder... Is je probleem nu opgelost en zo nee, wat is dan nu, op dit moment, precies je probleem?

Vraag anders een handige buur, kennis of familielid om even met je mee te kijken. Dat werkt doorgaans stukken beter.

knabbel13

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Ma Aug 25, 2014 11:22 am Reageer met quote

Keesvi schreef:
knabbel13 schreef:
Sorry, maar je communiceert niet bepaald helder... Is je probleem nu opgelost en zo nee, wat is dan nu, op dit moment, precies je probleem?

Vraag anders een handige buur, kennis of familielid om even met je mee te kijken. Dat werkt doorgaans stukken beter.
Ja woon in een 55+ flat dus die handige buurman kan ik wel vergeten. Maar outlook is nu helemaal weg bureaublad staan dingen die ik er niet op wil hebben. En prullenbak is verdwenen?? Na opschonen pc???

Pagina 1 van 2 Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Plaats reactie