Facebook
Computer, apps, software, tablet & smartphone
Ga naar pagina Vorige  1, 2 Plaats reactie

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 12630
Ma Aug 25, 2014 10:13 pm Reageer met quote

[quote="knabbel13"][quote="Keesvi"]
knabbel13 schreef:
Ja woon in een 55+ flat dus die handige buurman kan ik wel vergeten. Maar outlook is nu helemaal weg bureaublad staan dingen die ik er niet op wil hebben. En prullenbak is verdwenen?? Na opschonen pc???
Als je geen vertrouwen hebt in 55-plussers dan vraag ik me af waarom je hier hulp zoekt. Ik denk dat het met de computerkennis van veel ouderen heus wel meevalt.

Ik snap de connectie tussen Outlook en Facebook niet. Ik benader Facebook altijd via Mozilla Firefox maar via andere internet browsers, als Chrome en Internet Explorer lukt dat natuurlijk ook prima. Verder vraag ik me af wat je met 'opschonen' van de computer bedoelt en hoe je dat dan precies gedaan hebt.

Gezien de moeite die je hebt om je vraag adequaat te formuleren (geen schande, hoor!) raak ik er steeds meer van overtuigd dat je ter plekke iemand nodig hebt die je helpt om je computer weer in orde te maken en je wat uitleg geeft.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Advertentie

knabbel13

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 14
Di Aug 26, 2014 11:40 am Reageer met quote

[quote="Keesvi"][quote="knabbel13"]
Keesvi schreef:
knabbel13 schreef:
Ja woon in een 55+ flat dus die handige buurman kan ik wel vergeten. Maar outlook is nu helemaal weg bureaublad staan dingen die ik er niet op wil hebben. En prullenbak is verdwenen?? Na opschonen pc???
Als je geen vertrouwen hebt in 55-plussers dan vraag ik me af waarom je hier hulp zoekt. Ik denk dat het met de computerkennis van veel ouderen heus wel meevalt.

Ik snap de connectie tussen Outlook en Facebook niet. Ik benader Facebook altijd via Mozilla Firefox maar via andere internet browsers, als Chrome en Internet Explorer lukt dat natuurlijk ook prima. Verder vraag ik me af wat je met 'opschonen' van de computer bedoelt en hoe je dat dan precies gedaan hebt.

Gezien de moeite die je hebt om je vraag adequaat te formuleren (geen schande, hoor!) raak ik er steeds meer van overtuigd dat je ter plekke iemand nodig hebt die je helpt om je computer weer in orde te maken en je wat uitleg geeft.
Mijn zus is gisteren gekomen heb heeft bureau blad verschoont, nu werkt facebook alleen nog maar via favorieten maar via Groningen kom ik er wel Embarassed

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

knabbel13

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 14
Di Aug 26, 2014 11:43 am Reageer met quote

ron1 schreef:
Ik neem toch aan de je 2 accounts hebt bij FB met verschillende namen en 2 verschillende wachtwoorden. Dan moet er geen enkel probleem zijn.
Embarassed Had 2 face-books maar mijn zus is gekomen die rotzooi van Bureau blad is weg Idea Maar kan nog steeds niks vinden via outlook Question

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 12630
Di Aug 26, 2014 5:15 pm Reageer met quote

knabbel13 schreef:
nu werkt facebook alleen nog maar via favorieten maar via Groningen kom ik er wel Embarassed
De gebruikelijke manier om een internetpagina te bekijken is intypen van het adres, de url, in de adresregel. Facebook vormt daar geen uitzondering op. Als je in die adresregel www.facebook.com intypt dan krijg je gewoon de startpagina van Facebook. Via favorieten of via een link in een e-mail of een andere webpagina lukt natuurlijk ook.

ron1.1

Superlid
Superlid
Antw.: 5168
Vr Aug 29, 2014 3:43 pm Reageer met quote

Vraagje : heeft Facebook ook een zoekfunctie ?? Ik zoek op facebook een foto in de tijdlijn. Er staan wel 10.000 foto'' s in de tijdlijn, naam is bekend maar dat helpt niets. Moet ik nu de hele tijdlijn aflopen. (ja klik op foto's dan krijg je vier op een rij : maar dat is nog lang zoeken) er moet toch een andere mogelijkheid zijn.

Laatst aangepast door ron1.1 op Za Aug 30, 2014 3:53 pm, in totaal 1 keer bewerkt

ron1.1

Superlid
Superlid
Za Aug 30, 2014 3:54 pm Reageer met quote

ron1 schreef:
Vraagje : heeft Facebook ook een zoekfunctie ?? Ik zoek op facebook een foto in de tijdlijn. Er staan wel 10.000 foto'' s in de tijdlijn, naam is bekend maar dat helpt niets. Moet ik nu de hele tijdlijn aflopen. (ja klik op foto's dan krijg je vier op een rij : maar dat is nog lang zoeken) er moet toch een andere mogelijkheid zijn.

tekst aangepast.

ron1.1

Superlid
Superlid
Wo Sep 03, 2014 10:06 pm Reageer met quote

ron1 schreef:
ron1 schreef:

tekst aangepast.

weet de Moderator het ook niet???

Mod.1

Moderator
Moderator
Antw.: 1584
Do Sep 04, 2014 3:09 pm Reageer met quote

Quote:
weet de Moderator het ook niet?

Je kunt proberen gewoon de browser-zoekfunctie te gebruiken. Met ctrl +F verschijnt een zoekbalk waarin je een tekst zoekopdracht kunt invoeren. Echter een foto zoeken zonder caption of tekst zal moeilijk zijn.

Ben je nieuw? Lees ook de forum en algemene regels eens door. klik op www

Pagina 2 van 2 Ga naar pagina Vorige  1, 2

Plaats reactie