nieuw lettrtype in outlooke-mailaccount
Computer, apps, software, tablet & smartphone
Plaats reactie

amida

Superlid
Superlid
Antw.: 2039
Za Dec 06, 2014 12:36 am Reageer met quote

Beste Mensen, Ik wilde een nieuw (ander) lettertype plaatsen in het lettertypenlijstje van outlook.com. Dit lukt mij niet. Bij het downloaden van dit lettertype kwam dit overal terecht waar ik dit wilde hebben behalve in mijn e-mail account van outlook. Evil or Very Mad Wie kan mij helpen om dit op te lossen?

Groet Hans

Vrede & alle Goeds
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

50plusser.nl

Administrator
Administrator
Antw.: 3184
Wo Dec 17, 2014 11:32 pm Reageer met quote

Volgens mij kun je na het downloaden met je rechtermuisknop op het bestand klikken en 'installeren' kiezen. Hierna moet dit lettertype in alle bestanden beschikbaar zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

amida

Superlid
Superlid
Antw.: 2039
Do Dec 18, 2014 12:29 am Reageer met quote

Heb ik al geprobeerd maar dit lukt niet. Ik heb hierover contact gehad met Microsoft en zij vertelden mij dat outlook.com een vast aantal lettertypes heeft en je zelf GEEN nieuw lettertype kunt toevoegen. Als gebruiker moet je het met de binnen outlook.com voorgeschreven lettertypes doen.

Hans

Vrede & alle Goeds
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

50plusser.nl

Administrator
Administrator
Antw.: 3184
Do Dec 18, 2014 1:32 pm Reageer met quote

Dat is raar, misschien tijd om een keer over te stappen naar Thunderbird. Dat programma gebruik ik nu al een jaar of 4 en is uiterst gebruiksvriendelijk en van Mozilla, de opensource community die ook de Firefox browser ontwikkelt.

https://www.mozilla.org/nl/thunderbird/

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Pagina 1 van 1

Plaats reactie