windows10
Computer, apps, software, tablet & smartphone
Plaats reactie

duinroos

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Antw.: 26
Zo Sep 13, 2015 1:44 pm Reageer met quote

Probleem

Bij "Mail" n "Agenda" Als ik een account wil toevoegen krijg ik steeds een foutcode 0x8007054e.

Wat betekent dit en hoe kan ik dit oplossen ?

dank u

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

avos3770

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Antw.: 79
Zo Sep 13, 2015 5:28 pm Reageer met quote

Deze foutcode invoeren in google geeft oa. dit antwoord:

https://www.tenforums.com/software-apps/7724-error-0x8007054e-when-adding-account-mail-calendar.html

weliswaar engels, maar ik denk dat je zo ook wel iets in het nederlands kan vinden.

Bram

Aquarel

Superlid
Superlid
Antw.: 2570
Ma Okt 05, 2015 6:23 pm Reageer met quote

Wij hebben onlangs Windows 10 laten installeren en zijn na ingebruikname al op diverse problemen gestuit.
Zoals b.v. de pc herkent de USB stick of de fotocamera ( bij het overzetten van foto's ) niet.
Ook missen wij soms bij het opstarten als het bureaublad verschijnt, de cursor. We weten inmiddels wat we dan moeten doen.

Wie heeft er ook problemen met Windows 10?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

quillo54

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 8
Za Nov 21, 2015 9:01 pm Reageer met quote

Begin er voorlopig niet aan.Alles werkt nog goed met mijn Windows 7 en 8.1 en eigenlijk wel tevreden.Voorlopig niet meer kopzorgen erbij.
Met firefox browser er bij op en deze nog met een prima gratis Thunderbird mailaccount (post).
///Will.

paulmazeres

Superlid
Superlid
Antw.: 5002
Za Nov 21, 2015 10:11 pm Reageer met quote

Ik heb drie maanden gewerkt met Windows10 en is mij slecht bevallen, dan draait een programma opeens niet meer of je mailbox synchroniseerd niet meer en veel browsers zijn opeens een stuk langzamer geworden enz.

Mijn advies wacht ermee om windows 10 te downloaden, ondanks het nu nog gratis is.
Blijf gewoon werken met Windows 7 of 8.1.

er gaat niets boven een leven als god in frankrijk
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

quillo54

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 8
Zo Nov 22, 2015 1:56 pm Reageer met quote

En dat blijf ik dan ook maar doen met mijn dure aangekochte Window-schijven en er weer mee kan herstellen of installeren na eventueel formatteren.. .Ook de toen ook dure office 2007 blijft in ieder geval werken.
Verschillende computerwinkels raden me dat ook aan als alles goed en blijft werken.
Heb ook nog een een computer met windows xp erop waar een oudere canon printer nog feilloos op werkt en zelf goedkope zwarte inkt bij kan vullen met de naald.
Dure inkt kopen steekt mij .
Heb ook nog Linux mint op een andere computer staan in het N.L...Alles gratis en werkt iets anders.Geen virusscanner echt nodig en ook daardoor weer sneller.Veiligheid gecontroleerd door complete updates en instellingen.

veba

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 2
Do Nov 26, 2015 6:09 pm Reageer met quote

[

Werkt PERFECT WINDOWS 10 PRO.

Pagina 1 van 1

Plaats reactie