Rokjesverbod bij Amsterdams stadsdeel
Archief Discussie
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende Plaats reactie

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 12237
Do Mrt 17, 2016 12:37 am Reageer met quote

Fyrano schreef:
Zal niet meevallen voor die Siriers en andere allochtonen die hun poten niet thuis kunnen houden, zoals in Duitsland, waar honderden vrouwen zijn lastig gevallen.

Je bent ongetwijfeld door sommigen hier gemist maar je hebt ook veel gemist. De juiste informatie, bijvoorbeeld.

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Advertentie

Keesvi

Superlid
Superlid
Do Mrt 17, 2016 12:59 am Reageer met quote

TheDon schreef:
Nou Kees, wat let je....praat hem eens even bij!!

Daar ben jij veel beter in. Ik ben een en al oor.

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)

nandes

Superlid
Superlid
Antw.: 8433
Do Mrt 17, 2016 1:03 am Reageer met quote

HET VOOROORDEEL, was een betere naam voor het topic geweest.

een vertroebelde blik.

tympaan zegt, we worden de zwarte islamitische dictatuur ingezogen.

Donn haalt de zijn geliefde knuffelaars erbij.

Bas heeft het over "tegen de ned cultuur ingaan" en bepaalde opdringerige groepen.

we zijn weer een stap verder roept er eentje

Laughing Laughing Laughing zijn jullie ff bij de hakken genomen.

Met 'n oald hoes en 'n joonk wief he'j altied wat te knooi'n
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Fyrano

Superlid
Superlid
Antw.: 2063
Do Mrt 17, 2016 1:43 am Reageer met quote

Hallo Don,
Leuk je weer te ontmoeten op dit forum.
Ik zie dat jij ook een natuurliefhebber bent.
Ja, als je zomers al die mooie bloemetjes ziet lopen, vraag je je toch af hoe dat alles groeit zonder steeltje, ha, ha.

elvira

Superlid
Superlid
Antw.: 87541
Do Mrt 17, 2016 2:09 am Reageer met quote

Hallo Fyrano, weer back? welkom hier. Hele korte rokjes die tot de billen reiken op de werkvloer vind dat niet kunnen. Dat is vragen om moeilijkheden, ook al zijn de heren het hier niet mee eens. Maar leuke rokjes net boven de knie wel. En als ze het toch verbieden moeten ze de hoofddoekjes ook maar verbieden op de werkvloer.

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 25886
Do Mrt 17, 2016 11:20 am Reageer met quote

nandes schreef:
HET VOOROORDEEL, was een betere naam voor het topic geweest.

een vertroebelde blik.

tympaan zegt, we worden de zwarte islamitische dictatuur ingezogen.

Als er één een vertroebelde blik heeft , dan ben jij dat zelf wel, Nandes...
Maar daar kun je verder ook niets aan doen.
Dat het islamisme steeds verder om zich heen grijpt, dat is voor mij nu onderhand wel duidelijk. Dit is het zoveelste bewijs, ook al stuiteren ze nu over elkaar heen om te beweren dat het niet zo is.

Overigens zou die 'dresscode' wel een voordeel kunnen hebben. Er is dan ook een mooie reden om die gekke hoofddoekjes en zeker de spookpakken te verbieden...

Slaap maar lekker verder, Nandes. Je zal waarschijnlijk sneller wakker schrikken dan je lief is...

Faber quisque fortunae suae

RobJ59

Superlid
Superlid
Antw.: 2271
Do Mrt 17, 2016 6:21 pm Reageer met quote

Doe de rokjes maar lekker kort zodat we kunnen genieten van de creatie van onze schepper...........als ik mannen in een jurk wil zien ga ik wel elders heen.

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 25886
Do Mrt 17, 2016 8:08 pm Reageer met quote

Schoonheid is om van te genieten....

Dat is mijn standpunt ook. Lelijkheid is er al genoeg... Very Happy

Faber quisque fortunae suae

humor

Superlid
Superlid
Antw.: 10439
Do Mrt 17, 2016 8:38 pm Reageer met quote

Vandaar die burka's denk je ??
Of zal het gewoon jaloezie zijn ? Very Happy

humor

Superlid
Superlid
Antw.: 10439
Do Mrt 17, 2016 8:40 pm Reageer met quote

Loezie schreef:
RobJ59 schreef:

Zolang de put van vrouw Holle niet zichtbaar is vind ik het best.

Ja die put van vrouw Holle is wel een dijenkletser !!! Laughing Laughing Laughing

Keesvi

Superlid
Superlid
Do Mrt 17, 2016 11:03 pm Reageer met quote

Ook nu blijkt het echter een hoop commotie om niets. Naar verluidt was er op het bewuste stadsdeelkantoor een dame wier rok zo miniem was, dat haar billen er onder uit waggelden. Hierop had de manager ter plaatse naar een richtlijn van een voorganger gegrepen (en zwaar overtrokken gereageerd). Een incident dus.

Lees verder: Kunnen we de moslims nog ergens de schuld van geven?

douwe

Superlid
Superlid
Antw.: 11344
Do Mrt 17, 2016 11:31 pm Reageer met quote

Kees, ik wil niet zeggen dat dit verhaal alleen maar kul is, het is gewoon net wat je wilt lezen. Zoals anderen "Geenstijl" aanhalen.

Maar als ik ff terug kijk in de geschiedenis; in Afrika hadden we en hebben we stammen oorlogen, ook nog aangewakkerd door Alqueda.
in Syrie heb je te maken met 3 geloofsgroepen, de alawieten (de minderheid) van Assad, daarnaast heb je soennisme en sjiisme. Daar de turken het soennisme aanhangen net als het IS is er een soort wapenstilstand tussen beide groepen. Daar zal nooit geen vrede komen, tenzij men het gebied opnieuw zal indelen. Echter in tussentijd zien vele syriers het niet meer zitten in hun land en komen naar Europa, al of niet wijsgemaakt dat dit het beloofde land is. Mede op basis van gedane beloftes, stellen ze hier hun eisen en dat begint zowel de duitsers als de nederlanders en fransen tegen de borst te stoten. Naar mijn idee komt er nog veel meer verzet tegen nog meer asielzoekers.
Daar de westerse maatschappij zich steeds ingeleefd en aangepast heeft aan andere culturen en anders-denkenden zullen ze tzt daarvan de rekening gepresenteerd krijgen.
Vandaag waren het de rokjes, poosje terug de testen hoever men kon gaan met de oproepberichten via luidsprekers vanaf de moskee in Enschede.
Wat mij dan weer tegen de borst stuit, hier kunnen moskeeën gebouwd worden en in de arabische landen krijgen de christenen geen kans om een kerk te bouwen.

Kees, als ik alles analiseer wat jij hier schrijft zou ik zeggen dat je nog roomser bent dan de paus, maar dan op islamitische basis.

Je hebt denkers en je hebt doeners. De ergste zijn de denkers die denken dat ze wat doen!

Laatst aangepast door douwe op Do Mrt 17, 2016 11:40 pm, in totaal 1 keer bewerkt

Keesvi

Superlid
Superlid
Do Mrt 17, 2016 11:35 pm Reageer met quote

douwe schreef:
Kees, als ik alles analiseer wat jij hier schrijft zou ik zeggen dat je nog romser bent dan de paus, maar dan op islamitische basis.

Als je daarmee bedoelt dat ik de waarheid prefereer boven leugens, verdraaiingen en aannames dan ontgaat me het verband met de islam maar dank ik je hartelijk voor je compliment.

Laatst aangepast door Keesvi op Vr Mrt 18, 2016 6:10 am, in totaal 1 keer bewerkt

nandes

Superlid
Superlid
Vr Mrt 18, 2016 12:21 am Reageer met quote

We leven in een vrij land waar we bijv vrijheid van Godsdienst hebben, dan is het nmm niet van belang of diezelfde vrijheid in een ander land niet aanwezig is.

maw hier mag je moslim zijn en naar het huis van jou god gaan, dat dat dan in verweggiestan niet mag doet dan toch niet ter zake.

evenzo schrijft het bedrijf voor dat rokjes niet korter mogen zijn dan de knie, een bedrijf mag dat ( in alle redelijkheid voorschrijven) evenals een bedrijf niet verplicht is hoofddoekjes te verbieden.
het één heeft niets met het ander te maken.

RobJ59

Superlid
Superlid
Antw.: 2271
Vr Mrt 18, 2016 12:27 am Reageer met quote

Hee, Fyrano welkom terug man Laughing Laughing Laughing

Albertus47.1

Superlid
Superlid
Antw.: 1973
Vr Mrt 18, 2016 12:29 am Reageer met quote

Nandes, het wil zeggen dat wij wel tolerant naar buitenlanders moeten zijn maar omgekeerd inwoners van andere landen niet naar ons.

Dan is er dus sprake van ongelijkheid en dat wordt toch door jullie niet geaccepteerd en dus zijn jullie willekeurig.

nandes

Superlid
Superlid
Vr Mrt 18, 2016 1:05 am Reageer met quote

Bas12 schreef:
Nandes, het wil zeggen dat wij wel tolerant naar buitenlanders moeten zijn maar omgekeerd inwoners van andere landen niet naar ons.

Dan is er dus sprake van ongelijkheid en dat wordt toch door jullie niet geaccepteerd en dus zijn jullie willekeurig.

Je staat toch voor je eigen waarden ????

bijv Vrijheid van Godsdienst

En wil je dan al die Nederlandse Moslims het recht op een eigen geloof ontzeggen

In China worden de mensenrechten geschonden wil je dan die rechten van de chinesen hier ook schenden??

Albertus47.1

Superlid
Superlid
Antw.: 1973
Vr Mrt 18, 2016 1:14 am Reageer met quote

nandes schreef:
Bas12 schreef:

Je staat toch voor je eigen waarden ????
bijv Vrijheid van Godsdienst
En wil je dan al die Nederlandse Moslims het recht op een eigen geloof ontzeggen
In China worden de mensenrechten geschonden wil je dan die rechten van de chinesen hier ook schenden??

De moslims die hier komen behoren onze waarden te respecteren die alsmaar meer onder druk te komen staan.
Tolerantie komt vooral van onze kant, in moslimlanden is vrijwel of geen tolerantie t.a.v. westerse opvattingen. Is dat soms nieuw voor jou?

nandes

Superlid
Superlid
Vr Mrt 18, 2016 1:38 am Reageer met quote

Libelletje schreef:
Nandes, in Nederland heeft men er eeuwen over gedaan om te komen waar we nu zijn. Niet dat het volmaakt is, verre van dat, maar vrouwen kregen gelijke rechten bv en nu ineens heb je te maken met mannen die bv wel een man een hand geven, maar de vrouw die er naast staat niet.

We proberen wat menselijker voor dieren te zijn en hebben nu massaal te maken met mensen die vanwege hun religie dieren de hals afsnijden.
En dat heeft met die verwerpelijke religie te maken.
Op dat moment overschrijdt die religie onze verworvenheden en normen.
Hier zag ik op een speelveld een schoolvoetbal. Kinderen rennen achter een bal aan, behalve één meisje van een jaar of 9. Met zo'n achterlijke hoofddoek en een lange rok. Ze wilde mee doen, integratie heet dat en is goed, maar ze kón niet mee rennen vanwege die idiote rok.
Kun jij wel stellen, vrijheid van godsdienst, maar geen vrijheid voor dat kind en kinderen hebben hier rechten, behalve deze kinderen kennelijk vanwege een religie.

Terwijl hier minderjarige kindertje niet mogen trouwen zie je uit andere landen kindbruidjes komen. Volwassen vuile viezerikken die zo'n meiske misbruiken, daar kan ik kwaad om worden. Maar ja, zo'n even vuile vieze imam heeft zo'n huwelijk voltrokken en moeten wij dat dan maar hier toelaten onder mom van religie?????

Sorry, Nandes, jij noemt jezelf tolerant, maar hier zie ik alleen maar misplaatste tolerantie over de rug van kinderen.

Je staat voor je eigen waarden maar niet je eigen waarde boven die van een ander verheffen

alle andere onzin die je weer eens uitkraamtnmm , hoef je alleen maar te toetsen aan de nederlandse wet meer niet, en of jij dat noui leuk vindt of niet doet er geen fuck toe

en laaat het even heel duidelijk zijn ( DAME) beticht mij niet van wat dan ook over de rug van kinderen, jij bent daar namelijk wel voor de zoveelste keer mee bezig, door hun ellende te gebruiken voor jou punten.

ik vindt jou ziekelijk

nandes

Superlid
Superlid
Vr Mrt 18, 2016 1:51 am Reageer met quote

Libelletje schreef:
Ik geef jou beleefd antwoord Nandes, ik zeg geen onvertogen woord en dan begin jij te schelden?

Wat een raar mannetje ben je toch, ik dacht een gewoon gesprek te hebben. Maar .... ach ja.

Jij beticht mij van misplaatste tolerantie over de rug van kinderen.

Noem jij dat beleefd??

Pagina 2 van 4 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Plaats reactie