Het Wilders proces.
Archief Discussie
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende Plaats reactie

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 25925
Di Mrt 22, 2016 1:47 pm Reageer met quote

douwe schreef:
deze aanslagen? das koren op de molen van Wilders.

Dat in ieder geval....

Faber quisque fortunae suae
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

humor

Superlid
Superlid
Antw.: 10439
Di Mrt 22, 2016 2:48 pm Reageer met quote

Het islamisme is een groter gevaar dan Wilders en zijn partij.
Helaas is dat vandaag maar weer eens duidelijk geworden.

jalis

Superlid
Superlid
Antw.: 4222
Di Mrt 22, 2016 3:09 pm Reageer met quote

Benneke schreef:
Fyrano schreef:
Wilders heeft inmiddels op een heleboel punten van zijn uitspraken gelijk gekregen, al durven die zogenaamde politiek correcte partijen dat niet toe te geven.
Kijk naar de allochtonen die in de moskee een voorgedrukt papiertje moesten ondertekenen en dachten dat ze moesten stemmen.
Deze mensen hadden niets tegen Wilders.
Het hele proces is een schertsvertoning.

Jammer dat jij dan geen officier van justitie bent Fyrano, die denkt daar namelijk heel anders over. Het klinkt in jouw beleving misschien vreemd, maar ik heb meer vertrouwen in het oordeel van het openbaar ministerie dan in jouw oordeel.

Heb je niet in de gaten Ben dat je vertrouwen steeds vaker beschaamd word.

Ik vaar niet Links en ik vaar niet Rechts, ik vaar een vaste koers Recht door Zee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Albertus47.1

Superlid
Superlid
Antw.: 1973
Di Mrt 22, 2016 8:50 pm Reageer met quote

De Tweede Kamer debatteert donderdag met premier Mark Rutte en minister Ard van der Steur (Veiligheid en Justitie) over de aanslagen in Brussel.

PVV-leider Geert Wilders kwam dinsdag met het voorstel en hij kreeg bijval van de andere partijen. ,,Parijs was al dichtbij, maar Brussel is om de hoek’’, aldus Wilders. Hij vindt een debat hard nodig en meent dat het kabinet betere antiterreurmaatregelen moet nemen.

nandes

Superlid
Superlid
Antw.: 8433
Wo Mrt 23, 2016 12:53 am Reageer met quote

TheDon schreef:
Bas12 schreef:

PVV-leider Geert Wilders kwam dinsdag met het voorstel en hij kreeg bijval van de andere partijen. ,,Parijs was al dichtbij, maar Brussel is om de hoek’’, aldus Wilders. Hij vindt een debat hard nodig en meent dat het kabinet betere antiterreurmaatregelen moet nemen.

En weer heeft hij gelijk!!!
Andere partijen beginnen dat dus ook al te merken!

ik weet niet waar je de onzin vandaan haalt dat andere partijen ook iets beginnen te merken, een land besturen is iets anders dan een wasmachine zaak, je zal vooruit moeten kijken je beslissingen wegen, kijken wat de effecten zijn en dan knopen hakken.

Dee aanslag is natuurlijk koren op de haatzaaimolen van Geertje.

maar het levert weinig op.

Met 'n oald hoes en 'n joonk wief he'j altied wat te knooi'n

nandes

Superlid
Superlid
Wo Mrt 23, 2016 1:11 am Reageer met quote

TheDon schreef:
nandes schreef:
TheDon schreef:
Bas12 schreef:

En weer heeft hij gelijk!!!
Andere partijen beginnen dat dus ook al te merken!

ik weet niet waar je de onzin vandaan haalt dat andere partijen ook iets beginnen te merken, een land besturen is iets anders dan een wasmachine zaak, je zal vooruit moeten kijken je beslissingen wegen, kijken wat de effecten zijn en dan knopen hakken.

Dee aanslag is natuurlijk koren op de haatzaaimolen van Geertje.

maar het levert weinig op.

Ik leef vandaag en niet in de middeleeuwen zoals jij met je incidentjes!
Je hebt geen greintje fatsoen in je donder om dat tuig nog de hand boven het hoofd te houden vind ik, kan jij je medemensen nog wel recht in de ogen kijken en dan bedoel ik niet de Moslims.
Tuurlijk krijgt Geert er stemmen bij en waarom...omdat hij gelijk heeft!!
Er zijn door andere partijen al diverse dingen van hem overgenomen maar dat zie jij niet door je haat tegen Wilders.

beste don dat ik niet geilend en kwijlkend achter Wilders aan loop moet je mij niet kwalijk nemen, wat ik joui wel kwalijk neem is dat je mij onfatsoenlijk noem omdat ik volgens jou bep mensen de hand boven het hoofd houdt

Nou laat ik het ff heel duidelijk zeggen,dat soort mogen van mij afgeknald worden,
wat ze met jou lieffie Wilders doen laat ik aan anderen

maar één ding is voor mij zeker, HIJ met zijn uitspraken en zijn volgers maken Nederland kappot.

Albertus47.1

Superlid
Superlid
Antw.: 1973
Wo Mrt 23, 2016 1:16 am Reageer met quote

Wat een walgelijke en ontzettend domme opmerking nandes. Wie de wereld kapot maken is het tuig wat aanslagen pleegt. En die verderfelijke islam!
Maar blijkbaar ben je volslagen blind.

Tympaan

Superlid
Superlid
Wo Mrt 23, 2016 11:50 am Reageer met quote

nandes schreef:

maar één ding is voor mij zeker, HIJ met zijn uitspraken en zijn volgers maken Nederland kappot.

En volgens mij begrijp je het nog steeds niet. Het is het islamisme dat Nederland en in feite de hele wereld kapot maakt...

Wilders is de enige politicus die daar nog wat tegengas aan durft te geven. Alle anderen lopen maar een beetje verdwaast naar elkaar te kijken en zijn het overzicht allang kwijt..

Tympaan

Superlid
Superlid
Wo Mrt 23, 2016 11:54 am Reageer met quote

Libelletje schreef:
Nandes schreef: een land besturen is iets anders dan een wasmachine zaak, je zal vooruit moeten kijken je beslissingen wegen, kijken wat de effecten zijn en dan knopen hakken.

Zo is het Nandes, deden ze dat maar. Ze hakken met een botte bijl en de verkeerde knopen. Vooruit zien.... lamenielachu

Als Nederland een wasmachinezaak was, was het binnen twee dagen al failliet geweest...
Volgens mij zouden ze ze niet eens een marktkraam kunnen runnen..

nandes

Superlid
Superlid
Wo Apr 13, 2016 12:16 am Reageer met quote

TheDon schreef:
Volgens mij is dit meten met 2 maten!!!

Waar Geert Wilders wel voor de rechter moet verschijnen vanwege zijn uitspraken over Marokkaanse jongeren, worden PvdA-voorman Diederik Samsom en voorzitter Hans Spekman niet vervolgd. Samsom en Spekman deden ook omstreden uitspraken over Marokkanen, maar het gerechtshof van Amsterdam besloot dinsdag dat zij niet in het gedaagdenbankje hoeven te verschijnen

Lees verder; klikkie

De uitspraak is helder en laat ook geen twijfel over het verschil met de Wilders zaak.

RobJ59

Superlid
Superlid
Antw.: 2271
Wo Apr 13, 2016 12:42 am Reageer met quote

[quote="nandes"]
TheDon schreef:

Waar Geert Wilders wel voor de rechter moet verschijnen vanwege zijn uitspraken over Marokkaanse jongeren, worden PvdA-voorman Diederik Samsom en voorzitter Hans Spekman niet vervolgd. Samsom en Spekman deden ook omstreden uitspraken over Marokkanen, maar het gerechtshof van Amsterdam besloot dinsdag dat zij niet in het gedaagdenbankje hoeven te verschijnen

De uitspraak is helder en laat ook geen twijfel over het verschil met de Wilders zaak.

Leg dat dan eens helder uit dan nandes?

nandes

Superlid
Superlid
Wo Apr 13, 2016 11:28 pm Reageer met quote

TheDon schreef:
Tsja, wat is het rechtssysteem in Nederland nou????

Vrijspraak voor asielzoeker wegens aanranding.

Lees verder; klikkie

Ja en wat wil je nou??? dat iedere asielzoeker wordt veroordeeld voor elke beschuldiging??
De man heeft ogenschijnlijk niets misdaan wat een straf verdient.

Of weet jij het weer beter?

nandes

Superlid
Superlid
Wo Apr 13, 2016 11:31 pm Reageer met quote

Libelletje schreef:
Ik denk dat het hele linkse rechters waren die Spekman en Samson kregen.

Gisteren in Vragenuurtje: Rechters laten drugscriminelen in Brabant gewoon hun gang gaan, ze veroordelen niet. Huh? Van der Scheur zag het ook liever anders, maar ja, staat en recht is gescheiden, dus hij kan er niks aan doen.

Hoezo is onze rechtstaat dan nog een rechtstaat? Ondanks dat rechters nevenfuncties moeten melden gebeurt dat nog steeds niet.

En waar ze eerlijk en onpartijdig moeten oordelen doen ze dat ook niet. En Wilders is het haasje. Met zulke rechters heb je geen criminelen meer nodig.

kom eens met man en paard waar rechters niet eerlijk en niet onpartijdig zijn, wel gewoon met feiten komen.

nandes

Superlid
Superlid
Wo Apr 13, 2016 11:44 pm Reageer met quote

TheDon schreef:
nandes schreef:
TheDon schreef:
Tsja, wat is het rechtssysteem in Nederland nou????

Vrijspraak voor asielzoeker wegens aanranding.

Lees verder; klikkie

Ja en wat wil je nou??? dat iedere asielzoeker wordt veroordeeld voor elke beschuldiging??
De man heeft ogenschijnlijk niets misdaan wat een straf verdient.

Of weet jij het weer beter?

Och die nandes toch, komt je Wilders fobie weer boven?

Ieder strafbaar feit moet gestraft worden of het nu een Nederlander of een asielzoeker is, punt uit!
Ga daar aub weer niet over lopen melken hé!!!!

Ja iedereen moet zijn terechte straf krijgen,.
en deze man heeft dus niets misdaan.

Ik melk niet, probeer slechts jou leugens te ontkrachten..

ze zouden leugens eens strafbaar moeten stellen, zou jij waarschijnlijk levenslang krijgen Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

RobJ59

Superlid
Superlid
Wo Apr 13, 2016 11:59 pm Reageer met quote

[quote="RobJ59"]
nandes schreef:
TheDon schreef:

Er staat nog een vraag open nandes......ennuh, met feiten komen graag?

nandes

Superlid
Superlid
Do Apr 14, 2016 12:06 am Reageer met quote

[quote="RobJ59"]
RobJ59 schreef:
nandes schreef:
TheDon schreef:

lees gewoon hert stukje geschreven voor mijn reaktie ,met de quote ff door en je snapt het misschien, het staat er zo helder, daar kan ik niet veel aan toe voegen, gewoon ff lezen

RobJ59

Superlid
Superlid
Do Apr 14, 2016 1:28 am Reageer met quote

[quote="nandes"]
RobJ59 schreef:
RobJ59 schreef:
nandes schreef:
TheDon schreef:

lees gewoon hert stukje geschreven voor mijn reaktie ,met de quote ff door en je snapt het misschien, het staat er zo helder, daar kan ik niet veel aan toe voegen, gewoon ff lezen

Helder hoor whahaha...ik vind je een beetje zielig.

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 12305
Do Apr 14, 2016 2:28 am Reageer met quote

TheDon schreef:
Ieder strafbaar feit moet gestraft worden

Conform onze rechtstaat moet de wet gevolgd worden en dat is niet jouw of mijn willekeur. En dat is maar goed ook...

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Tympaan

Superlid
Superlid
Do Apr 14, 2016 10:43 am Reageer met quote

nandes schreef:

...kom eens met man en paard waar rechters niet eerlijk en niet onpartijdig zijn, wel gewoon met feiten komen.

Kun jij bewijzen dat het niet zo is....??

Rechters zijn uiteindelijk ook maar mensen met hun voorkeuren en afwijzingen...

jalis

Superlid
Superlid
Antw.: 4222
Do Apr 14, 2016 11:43 am Reageer met quote

Keesvi schreef:
TheDon schreef:
Ieder strafbaar feit moet gestraft worden

Conform onze rechtstaat moet de wet gevolgd worden en dat is niet jouw of mijn willekeur. En dat is maar goed ook...

Maar er word wel gekeken wat voor haar je op de kop hebt en of de scheiding links of rechts zit.

Ik vaar niet Links en ik vaar niet Rechts, ik vaar een vaste koers Recht door Zee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Pagina 4 van 5 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Plaats reactie