Bajes-azc geplunderd
Archief Discussie
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende Plaats reactie

humor

Superlid
Superlid
Antw.: 10439
Vr Apr 22, 2016 10:49 am Reageer met quote

Bajes-azc geplunderd

Alphen aan den Rijn - Asielzoekers die een half jaar in de gevangenis van Alphen aan den Rijn zijn opgevangen, hebben het gebouw gestript. Hoewel de Dienst JustitiŽle Inrichtingen de diefstal in de doofpot stopt, blijkt uit interne documenten dat er wel degelijk een grootschalige roof heeft plaatsgevonden.

Goed ingevoerde bronnen meldden eerder aan De Telegraaf dat onder andere veel televisieschermen zouden zijn verdwenen.
In de bajes van Alphen aan den Rijn werden sinds oktober 1140 vluchtelingen een half jaar gehuisvest.
Inmiddels wordt de gevangenis weer gereed gemaakt voor het herbergen van 268 arrestanten.

De schermen werden volgens de bronnen door de opgevangen asielzoekers verkocht.

bron https://www.telegraaf.nl/binnenland/25651672/__Bajes-azc_geplunderd__.html

Vandaar dat er nu natuurlijk sprake is om gedetineerden van een tablet te voorzien.....Very Happy.

Oei en dan lees ik ook nog iets over een doofpot??? Dat gebeurt toch niet in Nederland ???

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 26586
Vr Apr 22, 2016 10:56 am Reageer met quote

Een tablet... Ik zou ze zelf liever van een loden bal aan de voeten voorzien. Dan loop je wat minder gemakkelijk met de onderdelen van een gebouw weg...

Het gebouw zal wel weer hersteld worden. En uiteraard betaalt de belastingbetaler weer de rekening....

Faber quisque fortunae suae

jalis

Superlid
Superlid
Antw.: 4223
Vr Apr 22, 2016 4:48 pm Reageer met quote

humor schreef:
Bajes-azc geplunderd

Alphen aan den Rijn - Asielzoekers die een half jaar in de gevangenis van Alphen aan den Rijn zijn opgevangen, hebben het gebouw gestript. Hoewel de Dienst JustitiŽle Inrichtingen de diefstal in de doofpot stopt, blijkt uit interne documenten dat er wel degelijk een grootschalige roof heeft plaatsgevonden.

Goed ingevoerde bronnen meldden eerder aan De Telegraaf dat onder andere veel televisieschermen zouden zijn verdwenen.
In de bajes van Alphen aan den Rijn werden sinds oktober 1140 vluchtelingen een half jaar gehuisvest.
Inmiddels wordt de gevangenis weer gereed gemaakt voor het herbergen van 268 arrestanten.

De schermen werden volgens de bronnen door de opgevangen asielzoekers verkocht.

bron https://www.telegraaf.nl/binnenland/25651672/__Bajes-azc_geplunderd__.html

Vandaar dat er nu natuurlijk sprake is om gedetineerden van een tablet te voorzien.....Very Happy.

Oei en dan lees ik ook nog iets over een doofpot??? Dat gebeurt toch niet in Nederland ???

Doofpotten worden toch niet meer gebruikt in Nederland kan ook niet we hebben al tijden geen briketten en turf meer, of zou er ook een andere manier zijn om een doofpot te gebruiken kwee nie hoor ben niet zo slim.

Ik vaar niet Links en ik vaar niet Rechts, ik vaar een vaste koers Recht door Zee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

elvira

Superlid
Superlid
Antw.: 95219
Vr Apr 22, 2016 8:41 pm Reageer met quote

Die belastinggeld wordt dus uitgegeven aan spullen om ze zo aangenaam bezig te houden en dat wordt dus netjes gestolen. Als dat in het aard van het beestje zit, zullen ze dat later ook vaak doen als ze hier eenmaal wonen.

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 12809
Vr Apr 22, 2016 10:26 pm Reageer met quote

Wel twaalf beeldschermen verdwenen die toch al uitgefaseerd waren. Het is werkelijk een ramp van wereldformaat...

Niet goed te praten natuurlijk maar het onderschrijft mijn kritiek op noodopvang en dergelijke sobere regimes die anarchie in de hand werken. Oorzaak? Gebrek aan doorstroming door gebrek aan betaalbare woningen.

ďNiemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

humor

Superlid
Superlid
Vr Apr 22, 2016 10:49 pm Reageer met quote

Een woordvoerder van Justitie ontkende de plundering glashard tegenover verslaggevers. Staatssecretaris Dijkhoff heeft dus iets uit te leggen...

RobJ59

Superlid
Superlid
Antw.: 2271
Za Apr 23, 2016 12:29 am Reageer met quote

Keesvi schreef:
Wel twaalf beeldschermen verdwenen die toch al uitgefaseerd waren. Het is werkelijk een ramp van wereldformaat...

Niet goed te praten natuurlijk maar het onderschrijft mijn kritiek op noodopvang en dergelijke sobere regimes die anarchie in de hand werken. Oorzaak? Gebrek aan doorstroming door gebrek aan betaalbare woningen.

Ik vind het meer een gebrek aan aanpassingsvermogen een een overschot aan criminele goudzoekers.
Gelijk het land uit zetten is mijn mening.

nandes

Superlid
Superlid
Antw.: 8433
Za Apr 23, 2016 12:55 am Reageer met quote

RobJ59 schreef:
Keesvi schreef:

Ik vind het meer een gebrek aan aanpassingsvermogen een een overschot aan criminele goudzoekers.
Gelijk het land uit zetten is mijn mening.
\

dus omdat er twaalf beeldschermen verdwenen is er een overschot an criminele goudzoekers??

dat is toch ongelooflijk de boel op[blazen.
tuurlijk ze moeten met de vingers van de spullen afblijven

Met 'n oald hoes en 'n joonk wief he'j altied wat te knooi'n

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 26586
Za Apr 23, 2016 10:01 am Reageer met quote

nandes schreef:

dus omdat er twaalf beeldschermen verdwenen is er een overschot an criminele goudzoekers??

Een duidelijk geval van...

Zoals je zelf al zegt; ze hebben er gewoon vanaf te blijven.

En het moet zeker niet beloond worden door ze maar een huis te geven...

Faber quisque fortunae suae

humor

Superlid
Superlid
Za Apr 23, 2016 10:10 am Reageer met quote

Ja, wij willen toch niet de indruk wekken dat ze met hun I-phone naar huis gaan bellen om door te geven, dat je hier een huis kan krijgen als je beeldschermen steelt........ Very Happy

humor

Superlid
Superlid
Za Apr 23, 2016 2:01 pm Reageer met quote

Marguerite1 schreef:
Wat kan ons die 12 beeldschermen schelen? Het waren toch al oude modellen..

Dat maakt het alleen maar meer bizar dat de diefstal door de Dienst JustitiŽle Inrichtingen in de doofpot gestopt werd......................

Dus kan je gevoegelijk aannemen dat de toestellen nog niet helemaal uitgefaseerd waren .......

Kon trouwens ook de bron niet vinden dat het om oude toestellen ging, zal wel weer een linkse truc zijn, om de boel te bagatelliseren.... Very Happy

pieneke

Superlid
Superlid
Antw.: 3735
Za Apr 23, 2016 6:59 pm Reageer met quote

ja, in wat voor een wereld zijn we terecht gekomen, mijn dochter moet nog jaren wachten op een huisje dat in een rustige omgeving ligt, en als je ziet dat z.g.n. vluchtelingen( ik blijf het ec.vluchteling noemen) wel gelijk bediend wordt, dan vraag ik me af, waarvoor heb ik al die jaren belasting betaald? zijn ze echt nog normaal hier in nederland, ook als je al die vragen hoort in 2e kamer, omdat er zoveel splinterpartijen zijn nu, wat een kosten onbegrijpelijk.
er zal een grote ramp moeten gebeuren, voordat alles weer normaal wordt.

groetjes pieneke; leef en laat leven, zonder overlast te geven

humor

Superlid
Superlid
Za Apr 23, 2016 8:51 pm Reageer met quote

Verderop in de wijk wonen al 15 jaar statushouders uit SomaliŽ in een schitterend eengezinswoning.
De man heeft nog geen dag gewerkt, leeft met zijn gezin al die tijd van een uitkering en gaat ieder jaar op vakantie in....SomaliŽ........

Nu maar hopen dat de toestroom van de nieuwe statushouders niet dezelfde weg gaan volgen......
En dan bedoel ik niet de vakantie in SomaliŽ... Very Happy

En dat allemaal omdat noodopvang anarchie in de hand zou werken ????

En als we dŠt niet geloven , maken ze ons wel weer wat anders wijs......

Benneke

Superlid
Superlid
Antw.: 7972
Za Apr 23, 2016 10:07 pm Reageer met quote

Wat heerlijk toch een forum waar iedereen weer even zijn hart heeft kunnen luchten. Alle ellende in Nederland komt gewoon door de vluchtelingen. Voor die tijd was het hier een land van melk en honing, waar nooit werd geklaagd toch........ Embarassed

Wie vrolijk is, laadt de schijn op zich oppervlakkig te zijn. (Godfried Bomans)

Fyrano

Superlid
Superlid
Antw.: 2063
Za Apr 23, 2016 10:16 pm Reageer met quote

Benneke schreef:

Quote:
Wat heerlijk toch een forum waar iedereen weer even zijn hart heeft kunnen luchten. Alle ellende in Nederland komt gewoon door de vluchtelingen. Voor die tijd was het hier een land van melk en honing, waar nooit werd geklaagd toch........

Komt het nou door je zonnebril, dat je iedere keer zulke wereldvreemde opmerkingen maakt en steeds maar inhakt op je eigen Nederlanders.

Waarom ga je niet in zo'n land wonen, dan kun je met je pensioen daar als een vorst leven.

Benneke

Superlid
Superlid
Za Apr 23, 2016 10:29 pm Reageer met quote

Fyrano schreef:
"Komt het nou door je zonnebril, dat je iedere keer zulke wereldvreemde opmerkingen maakt en steeds maar inhakt op je eigen Nederlanders.

Waarom ga je niet in zo'n land wonen, dan kun je met je pensioen daar als een vorst leven."

Dat ik een wat nuchterder kijk heb op gebeurtenissen, die door jou en anderen worden opgeblazen tot bombastische proporties, zet bij jou kennelijk kwaad bloed Fyrano.

Er wordt in heel Nederland voor kapitalen gestolen, verdonkermaand of gegraaid.
Maar nu een strafbaar feit door vluchtelingen wordt gepleegd is het land te klein.
Als jouw reactie niet zo zielig was, zou ik er nog om kunnen lachen.
Laughing

Fyrano

Superlid
Superlid
Antw.: 2063
Za Apr 23, 2016 10:55 pm Reageer met quote

Benneke schreef:

Quote:
Er wordt in heel Nederland voor kapitalen gestolen, verdonkermaand of gegraaid.
Maar nu een strafbaar feit door vluchtelingen wordt gepleegd is het land te klein.
Als jouw reactie niet zo zielig was, zou ik er nog om kunnen lachen.

Als er ergens een overval-, iemand in elkaar geslagen, loverboys met jonge meisjes is gepleegd, etc., dan zijn het voor 80% buitenlanders.
Vandaar dat de politie al jaren niet meer mag melden welke etnischiteit de pleger had.
Kijk naar de samenstelling van de Nederlandse gevangenissen.

RobJ59

Superlid
Superlid
Antw.: 2271
Za Apr 23, 2016 11:27 pm Reageer met quote

nandes schreef:

Deze mensen worden in Nederland opgevangen en voorzien van een beter leven, en wat doen ze, ze bestelen je nog ook. Ik vind dat ondankbare honden en dat jij met je consorten die ondankbare honden de handen boven het hoofd houdt maakt je dus geen haar beter.

Benneke

Superlid
Superlid
Zo Apr 24, 2016 12:25 am Reageer met quote

Het is nog niet eens zeker of de diefstal werd gepleegd door daar verblijvende vluchtelingen of door het daar werkend personeel of andere personen, die daar voor werkzaamheden die daar aanwezig waren.

Voorbarige conclusies trekken en wijzen naar vluchtelingen getuigt van een zeker vooroordeel.

nandes

Superlid
Superlid
Antw.: 8433
Zo Apr 24, 2016 12:37 am Reageer met quote

RobJ59 schreef:
nandes schreef:

Deze mensen worden in Nederland opgevangen en voorzien van een beter leven, en wat doen ze, ze bestelen je nog ook. Ik vind dat ondankbare honden en dat jij met je consorten die ondankbare honden de handen boven het hoofd houdt maakt je dus geen haar beter.

als je met "deze mensen" diegenen bedoeld die (tv's gestolen hebben) kan je nergens mee aantonen dat ik ze de hand boven het hoofd houdt, doe ik ook niet.

Met 'n oald hoes en 'n joonk wief he'j altied wat te knooi'n

Pagina 1 van 5 Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Plaats reactie