Bajes-azc geplunderd
Archief Discussie
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende Plaats reactie

Fyrano

Superlid
Superlid
Antw.: 2063
Zo Apr 24, 2016 1:10 am Reageer met quote

TheDon schreef:

Quote:
En kijk naar opsporing verzocht en zo zijn er op de regionale zenders ook van dat soort programma's.
Als ik dat zie, denk ik wel eens "hebben we een buitenlandse zender opstaan nu"?

Toen 2 aanvallers de man van de juweliersvrouw met het leven bedreigden en deze vrouw uit zelfverdediging schoot, werd er door de ouders van deze lieve jongen een proces aangespannen.
Gelukkig is deze aanklacht geseponeerd en werd de vrouw vrijgesproken.
Als je tegenwoordig op de Haagse markt loopt, waan je je in Marokko.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

nandes

Superlid
Superlid
Antw.: 8433
Zo Apr 24, 2016 1:14 am Reageer met quote

Fyrano schreef:
TheDon schreef:

Quote:
En kijk naar opsporing verzocht en zo zijn er op de regionale zenders ook van dat soort programma's.
Als ik dat zie, denk ik wel eens "hebben we een buitenlandse zender opstaan nu"?

Toen 2 aanvallers de man van de juweliersvrouw met het leven bedreigden en deze vrouw uit zelfverdediging schoot, werd er door de ouders van deze lieve jongen een proces aangespannen.

Kaan je toch mooi voor weinig geld een goed vakantiegevoel krijgen.

Met 'n oald hoes en 'n joonk wief he'j altied wat te knooi'n

RobJ59

Superlid
Superlid
Antw.: 2271
Zo Apr 24, 2016 1:49 am Reageer met quote

Benneke schreef:
Het is nog niet eens zeker of de diefstal werd gepleegd door daar verblijvende vluchtelingen of door het daar werkend personeel of andere personen, die daar voor werkzaamheden die daar aanwezig waren.

Voorbarige conclusies trekken en wijzen naar vluchtelingen getuigt van een zeker vooroordeel.

ALPHEN AAN DEN RIJN - Asielzoekers die een half jaar in de gevangenis van Alphen aan den Rijn zijn opgevangen, hebben het gebouw gestript. Hoewel de Dienst JustitiŽle Inrichtingen de diefstal in de doofpot stopt, blijkt uit interne documenten dat er wel degelijk een grootschalige roof heeft plaatsgevonden.

Goed ingevoerde bronnen meldden eerder aan De Telegraaf dat onder andere veel televisieschermen zouden zijn verdwenen. In de bajes van Alphen aan den Rijn werden sinds oktober 1140 vluchtelingen een half jaar gehuisvest. Inmiddels wordt de gevangenis weer gereed gemaakt voor het herbergen van 268 arrestanten. De schermen werden volgens de bronnen door de opgevangen asielzoekers verkocht.

Zowel in de periode dat de asielzoekers net gevestigd waren als tijdens hun vertrek verdwenen er kostbare spullen, zeggen de bronnen. Uit een intern document, dat bij De Telegraaf terechtkwam nadat woordvoerder Jaap Oosterveer de diefstal ontkende, blijkt dat bij het vertrek alleen al zestien televisies zijn verdwenen. De schermen waren niet, zoals normaliter wel in cellen gebeurt, vastgezet met speciale beugels.

Chess.1

Superlid
Superlid
Antw.: 3823
Zo Apr 24, 2016 2:42 am Reageer met quote

Rob, welk doel heeft je laatste bijdrage in dit topic?

Wil je de juridische onderbouwing van Benneke ontkrachten of tegenspreken door een artikeltje uit de Telegraaf te plaatsen?

Mocht dat zo zijn dan geef je duidelijk blijk van nog geen begin van begrip te hebben van het nederlands rechstssysteem, maar dat vermoeden heb je al vaker dan een keer bij mij opgewekt.

De standpunten van sommige forumleden zijn bijzonder grappig als je meerdere topics leest. Je eigen mening geven met geen enkele feitelijke onderbouwing, maar in een ander topic je bedenkingen hebben bij de onafhankelijkheid van nederlandse rechters en hen betichten van vooringenomenheid, ook dat weer zonder enige onderbouwing.

Niet zo heel vreemd dat veel mensen jou, en een aantal anderen, absoluut niet meer serieus nemen en dit forum steeds meer gaan zien als een verzameling freaks..........

Dat is nu eenmaal (denk ik) het onafwendbare lot van roeptoeters......

p.s. Ik hoop dat er niet te veel moeilijke woorden in mijn bijdrage zitten, ik probeer zo veel mogelijk "Jip en Janneke taal" te gebruiken... Ik wens dat Henk en Ingrid het ook kunnen snappen.(zij het vermoedelijk met moeite).

Door de geschiedenis heen is het wetenschappers, academici, rechters en andere intellectuelen vaak verweten dat zij in een ivoren toren leven.

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 26072
Zo Apr 24, 2016 9:41 am Reageer met quote

nandes schreef:

Kaan je toch mooi voor weinig geld een goed vakantiegevoel krijgen.

Als dat jouw idee van vakantiegevoel is, dan krijg ik toch bijna medelijden..

Faber quisque fortunae suae

Albertus47.1

Superlid
Superlid
Antw.: 1973
Zo Apr 24, 2016 11:54 am Reageer met quote

Waarom gaan sommige lui niet naar landen als Marokko emigreren? Daar voelen ze zich vast beter thuis dan hier.

Hebben zij meer levenslust en wij meer rust. Een win win situatie.

RobJ59

Superlid
Superlid
Zo Apr 24, 2016 12:38 pm Reageer met quote

Chess schreef:
Rob, welk doel heeft je laatste bijdrage in dit topic?

Wil je de juridische onderbouwing van Benneke ontkrachten of tegenspreken door een artikeltje uit de Telegraaf te plaatsen?

Mocht dat zo zijn dan geef je duidelijk blijk van nog geen begin van begrip te hebben van het nederlands rechstssysteem, maar dat vermoeden heb je al vaker dan een keer bij mij opgewekt.

De standpunten van sommige forumleden zijn bijzonder grappig als je meerdere topics leest. Je eigen mening geven met geen enkele feitelijke onderbouwing, maar in een ander topic je bedenkingen hebben bij de onafhankelijkheid van nederlandse rechters en hen betichten van vooringenomenheid, ook dat weer zonder enige onderbouwing.

Niet zo heel vreemd dat veel mensen jou, en een aantal anderen, absoluut niet meer serieus nemen en dit forum steeds meer gaan zien als een verzameling freaks..........

Dat is nu eenmaal (denk ik) het onafwendbare lot van roeptoeters......

p.s. Ik hoop dat er niet te veel moeilijke woorden in mijn bijdrage zitten, ik probeer zo veel mogelijk "Jip en Janneke taal" te gebruiken... Ik wens dat Henk en Ingrid het ook kunnen snappen.(zij het vermoedelijk met moeite).

Welnu Drs. cowboyhoed, welke juridische onderbouwing bedoel je want ik kan hem niet vinden in de tekst van benneke?

Wat is een nederlands rechstssysteem?

Wie bedoel je met een verzameling freaks?
Wie of wat zijn roeptoeters?
Wie zijn Henk en Ingrid?

Wees eens duidelijk want volgens mij doe je alleen aan uitlokking en draag je niets bij aan de discussie.

Benneke

Superlid
Superlid
Antw.: 7795
Zo Apr 24, 2016 12:59 pm Reageer met quote

Niemand wordt schuldig bevonden aan een strafbaar feit dan na een onherroepelijk vonnis van een rechter.

Door een aantal leden van dit forum worden vluchtelingen uit het AZC al schuldig bevonden aan het wegnemen van een aantal TV schermen.

Er is nog niemand voor deze zaak aangehouden, laat staan veroordeeld.

Slechts op grond van een suggestief bericht in de Telegraaf gaan hier een aantal leden los over de boosaardigheid van alle vluchtelingen.

Ik vind dit een walgelijke manier van het verspreiden van bekrompen vooroordelen.

Wie vrolijk is, laadt de schijn op zich oppervlakkig te zijn. (Godfried Bomans)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

RobJ59

Superlid
Superlid
Zo Apr 24, 2016 1:25 pm Reageer met quote

Benneke schreef:

Slechts op grond van een suggestief bericht in de Telegraaf gaan hier een aantal leden los over de boosaardigheid van alle vluchtelingen.

Ik vind dit een walgelijke manier van het verspreiden van bekrompen vooroordelen.

Onderbouw dat eens dat dat gemekker over ALLE vluchtelingen?
Ik vind namelijk dat je mekkert.

pieneke

Superlid
Superlid
Antw.: 3735
Zo Apr 24, 2016 2:30 pm Reageer met quote

mensen ebru umar is gearresteerd in turkije, op twitter wordt er veel over gesproken nu op buitenhof partij denk en d 66.
ook over ebru.
nooit meer vakantie in turkije houden. is een HEEL gevaarlijk land, heb het altijd al gezegd. en ze maar binnenhalen al die buitenlanders, nou ik ben er nu beu van.
ook die somaliers, waarom zijn ze dan gevlucht.
juist om ec.vluchteling te zijn
niks dat het land van hun hen daartoe dwingt.

groetjes pieneke; leef en laat leven, zonder overlast te geven

Chess.1

Superlid
Superlid
Antw.: 3823
Ma Apr 25, 2016 4:30 am Reageer met quote

RobJ59 schreef:

Welnu Drs. cowboyhoed, welke juridische onderbouwing bedoel je want ik kan hem niet vinden in de tekst van benneke?

Wie zijn Henk en Ingrid?

Wees eens duidelijk want volgens mij doe je alleen aan uitlokking en draag je niets bij aan de discussie.

Deze reactie is, in mijn ogen, zo infantiel dat ik de moeite niet ga nemen om er een reactie op te geven. Domheid is slechts te bestrijden met educatie en niet met argumenten.

Het is me wel duidelijk dat op dit forum onderbouwde meningen niet welkom zijn, kennelijk is het gewenst om te reageren met niet onderbouwde meningen en anders met misplaatste onderbuikgevoelens.

Mijn probleem met democratie is dat dan de domme meerderheid regeert en dit forum toont dat overduidelijk aan.

En laten de Gremlins hun gif maar gaan spuiten in mijn richting, ik lees het waarschijnlijk toch niet want ik ga weer een weekje naar Singapore......

Happy forum zeg ik maar...........

Doeiiiiii

p.s. Als je me correct wil aanspreken is het: mr. ing. (maar dat terzijde)

Door de geschiedenis heen is het wetenschappers, academici, rechters en andere intellectuelen vaak verweten dat zij in een ivoren toren leven.

RobJ59

Superlid
Superlid
Ma Apr 25, 2016 9:23 am Reageer met quote

Chess schreef:
RobJ59 schreef:

Wie zijn Henk en Ingrid?

Deze reactie is, in mijn ogen, zo infantiel dat ik de moeite niet ga nemen om er een reactie op te geven. Domheid is slechts te bestrijden met educatie en niet met argumenten.

Het is me wel duidelijk dat op dit forum onderbouwde meningen niet welkom zijn, kennelijk is het gewenst om te reageren met niet onderbouwde meningen en anders met misplaatste onderbuikgevoelens.

Mijn probleem met democratie is dat dan de domme meerderheid regeert en dit forum toont dat overduidelijk aan.

En laten de Gremlins hun gif maar gaan spuiten in mijn richting, ik lees het waarschijnlijk toch niet want ik ga weer een weekje naar Singapore......

Happy forum zeg ik maar...........

Doeiiiiii

p.s. Als je me correct wil aanspreken is het: mr. ing. (maar dat terzijde)

Hahahahaha......hoog van de toren blazen is je niet geheel vreemd en mensen wegzetten als dom en gremlins ook niet, laat je hier weer zien vind ik. Weet je zeker dat het niet mr. Eng moet zijn?
Je ontwijkt de vragen die gesteld zijn door gebrek aan kennis m.i.
En wat Singapore betreft; jij als behulpzaam mens zal daar wel goed voor de kleine kindertjes gaan zorgen. Succes er mee.

Albertus47.1

Superlid
Superlid
Antw.: 1973
Ma Apr 25, 2016 10:51 am Reageer met quote

Oh ik dacht hij gaat naar Texas.

50plusser.nl

Administrator
Administrator
Antw.: 3183
Ma Apr 25, 2016 1:46 pm Reageer met quote

[quote="RobJ59"][quote="Chess"]
RobJ59 schreef:

En wat Singapore betreft; jij als behulpzaam mens zal daar wel goed voor de kleine kindertjes gaan zorgen. Succes er mee.

Ik begrijp dat je het irritant vindt dat je geen inhoudelijke antwoorden op je vragen krijgt maar de bovenstaande suggestieve reactie valt onder trollen. Daar krijg je 2 punten voor.

Reacties op deze punten kun je in het moderatortopic kwijt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

pieneke

Superlid
Superlid
Ma Apr 25, 2016 2:39 pm Reageer met quote

Fyrano schreef:
TheDon schreef:

Quote:

alleen in marokko zie je niet zoveel doekjes om hoofden. hier zijn de z.g.n. gereformeerden van marokko gelandt

pieneke

Superlid
Superlid
Ma Apr 25, 2016 2:43 pm Reageer met quote

Bas12 schreef:
Waarom gaan sommige lui niet naar landen als Marokko emigreren? Daar voelen ze zich vast beter thuis dan hier.

Hebben zij meer levenslust en wij meer rust. Een win win situatie.

ja dat zou mooi zijn, de politie daar is niet mals, heb met eigen ogen gezien dat ze heel streng zijn, maar sommigen zeer corrupt bij boete in verkeer onopvallend wat geld laten zien, en weg boete.

Benneke

Superlid
Superlid
Ma Apr 25, 2016 5:51 pm Reageer met quote

Marguerite1 schreef:
ALPHEN A/D RIJN ....enz.
Dat was toch gewoon een aanhaling van een kranten artiekel?
Dit heeft Rob toch overgenomen en niet zelf geschreven. Het is een heel duidelijk bericht. Waarom wordt daar zo moeilijk over gedaan?

Enfin, als je geen waarde aan zulke berichten hecht, waarom kom je dan nog op de topic reageren? Dat snap ik nou niet.

Voor mij is het heel duidelijk: die lui zaten daar al een half jaar en hebben toch vast wel geleerd dat je van spullen van een ander afblijft? De tv's zijn verkocht, ik geloof dat best. Waarom mogen we deze mensen dan niet aansprakelijk stellen voor hun daden? Als je dat niet doet denken ze dat het veroorloofd is en verdwijnen er straks nog meer spullen.

Wat vast staat is dat er beeldschermen zijn verdwenen.
Wat niet vast staat is wie dit heeft gedaan. Ook staat niet vast wanneer de beeldschermen zijn verdwenen en wie er toen toegang hadden tot het complex.

Om dan op voorhand vluchtelingen, die in dat complex hebben gewoond te bestempelen als dieven gaat veel te ver. Tot nu toe staat alleen vast dat die schermen zijn verdwenen. Meer niet

De rest wat er over werd geschreven is ontsproten aan de fantasie van de forumdeelnemers.

Benneke

Superlid
Superlid
Ma Apr 25, 2016 6:59 pm Reageer met quote

Er staat niet in de Telegraaf dat iemand gezien heeft dat de schermen werden weg gehaald door de aldaar gehuisveste vluchtelingen Don.

Voor het bewijs dat iemand iets heeft weg genomen zal je toch zeker een aantal getuigen moeten hebben, die de diefstal hebben waargenomen.

Zolang dus niet vast staat, wie de schermen hebben weg genomen, kan je ook niemand zomaar beschuldigen.

Dat de Telegraaf nogal suggestief is in zijn berichtgeving, zet lezers misschien makkelijk op een dwaalspoor.

pieneke

Superlid
Superlid
Ma Apr 25, 2016 7:20 pm Reageer met quote

tot nu toe heb ik telegraaf niet op fantasie berustende artikelen kunnen betrappen, integendeel, meestal zijn zij het eerst met berichtgevingen.
die later allen worden overgenomen door radio en tv.
zal dus toch echt wel de waarheid zijn.

Benneke

Superlid
Superlid
Ma Apr 25, 2016 7:21 pm Reageer met quote

Een dergelijke tekst zegt in het geheel niets. Don, dat is een tekst van een redacteur.

Maar als jij alle krantenberichten letterlijk gelooft, prima toch.

Pagina 2 van 5 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Plaats reactie