Bajes-azc geplunderd
Archief Discussie
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende Plaats reactie

humor

Superlid
Superlid
Antw.: 10439
Ma Apr 25, 2016 7:23 pm Reageer met quote

En waarom zou de Dienst JustitiŽle Inrichtingen de diefstal dan in de doofpot willen stoppen, als het de vluchtelingen NIET waren , vraag je je dan toch af ..... Very Happy

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

pieneke

Superlid
Superlid
Antw.: 3735
Ma Apr 25, 2016 7:27 pm Reageer met quote

humor schreef:
En waarom zou de Dienst JustitiŽle Inrichtingen de diefstal dan in de doofpot willen stoppen, als het de vluchtelingen NIET waren , vraag je je dan toch af ..... Very Happy

goed gezien. Laughing

groetjes pieneke; leef en laat leven, zonder overlast te geven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Albertus47.1

Superlid
Superlid
Antw.: 1973
Ma Apr 25, 2016 7:35 pm Reageer met quote

Het is wel heel erg bedenkelijk dat JI dit in de doofpot stopt. Dat wijst er terdege op dat er iets niet in de haak is. Ook al zou het vooralsnog niet voor 100% zijn te bewijzen dat de diefstal is gepleegd door de asielzoekers, het heeft er op zijn minst alle schijn van dat dit wel zo is, meerdere bronnen berichten hierover.

Enkele citaten:

"De schermen werden volgens de bronnen door de opgevangen asielzoekers verkocht."

"Zowel in de periode dat de asielzoekers net gevestigd waren als tijdens hun vertrek verdwenen er kostbare spullen, zeggen de bronnen."

Benneke

Superlid
Superlid
Antw.: 7777
Ma Apr 25, 2016 10:28 pm Reageer met quote

Zelfs de Telegraaf blijft vaag: Volgens bronnen..... Ja dat kan van alles zijn of niets toch.

Wie vrolijk is, laadt de schijn op zich oppervlakkig te zijn. (Godfried Bomans)

humor

Superlid
Superlid
Antw.: 10439
Ma Apr 25, 2016 11:26 pm Reageer met quote

Benneke schreef:
Het is nog niet eens zeker of de diefstal werd gepleegd door daar verblijvende vluchtelingen of door het daar werkend personeel of andere personen, die daar voor werkzaamheden die daar aanwezig waren.

Voorbarige conclusies trekken en wijzen naar vluchtelingen getuigt van een zeker vooroordeel.

Het stellen dat de diefstal door werkend personeel of door andere personen die daar werkzaam waren gepleegd zou kunnen zijn i.p.v. door de daar verblijvende vluchtelingen is dus NET zo suggestief als waarvan je de telegraaf beticht.
Het is dus voor hen ook niet bewezen, maar in ieder geval moet een van de drie verdachte groepen het gedaan hebben. Tenzij er nog een vierde groepering was ..... Very Happy

Benneke

Superlid
Superlid
Ma Apr 25, 2016 11:50 pm Reageer met quote

humor schreef:
Benneke schreef:
Het is nog niet eens zeker of de diefstal werd gepleegd door daar verblijvende vluchtelingen of door het daar werkend personeel of andere personen, die daar voor werkzaamheden die daar aanwezig waren.

Voorbarige conclusies trekken en wijzen naar vluchtelingen getuigt van een zeker vooroordeel.

Het stellen dat de diefstal door werkend personeel of door andere personen die daar werkzaam waren gepleegd zou kunnen zijn i.p.v. door de daar verblijvende vluchtelingen is dus NET zo suggestief als waarvan je de telegraaf beticht.
Het is dus voor hen ook niet bewezen, maar in ieder geval moet een van de drie verdachte groepen het gedaan hebben. Tenzij er nog een vierde groepering was ..... Very Happy

Ik wijs alleen op de open eindjes aan deze zaak beste Humor. Daar is niets suggestiefs aan. Het geeft slechts aan dat er meerdere mogelijkheden zijn wie deze schermen heeft weg genomen.

Werken vanuit een tunnelvisie heb ik al lang geleden afgeleerd.

nandes

Superlid
Superlid
Antw.: 8433
Ma Apr 25, 2016 11:52 pm Reageer met quote

Het is totaal niet interessant wie of welke bron het is, feit is dat er 12 tv toestellen gestolen zijn.

De vraag is dan, is het werkelijk interessant nieuws dat er 12 tv toestellen gestolen zijn ? Nee natuurlijk niet, er wordt zoveel gestolen in Nederland wat allemaal de krant niet haalt, ik wil het dan helemaal niet hebben over de echte grote dieven zoals diverser hoog geplaatste bestuurders die zichzelf een vette loonsverhoging geven terwijl ze op hetzelfde moment het personeel een beroerde boodschap meegeven, reorganisatie, dus ontslag of een flink loonoffer vragen omwille van het voortbestaan.

iets waar je hier zelden iemand over hoort.

er wordt dus zoveel gestolen, het kwadraat van die 12 tv toestellen, waarom dan hier zoveel kabaal over, kan mij dat iemand uitleggen?

Met 'n oald hoes en 'n joonk wief he'j altied wat te knooi'n

RobJ59

Superlid
Superlid
Antw.: 2271
Di Apr 26, 2016 12:13 am Reageer met quote

Inderdaad waar maakt men zich toch druk om? 12 ellendige tv-tjes poehee,
er zijn wel ergere dingen in het leven zeg.
Nandes en benneke hebben gewoon helemaal gelijk.

nandes

Superlid
Superlid
Di Apr 26, 2016 12:25 am Reageer met quote

RobJ59 schreef:

Het gaat er wat mij betreft hierom, waarom maak jij en de rest zich zo druk om 12 schermen in plaats dat je je druk maakt om de grote graaierij in het bankwezen.

RobJ59

Superlid
Superlid
Di Apr 26, 2016 12:28 am Reageer met quote

nandes schreef:
RobJ59 schreef:

Het gaat er wat mij betreft hierom, waarom maak jij en de rest zich zo druk om 12 schermen in plaats dat je je druk maakt om de grote graaierij in het bankwezen.

Was mijn tekst niet duidelijk genoeg?
En waarom maak jij je zo druk over het feit dat een ander zich druk maakt?

nandes

Superlid
Superlid
Di Apr 26, 2016 12:42 am Reageer met quote

RobJ59 schreef:
nandes schreef:
RobJ59 schreef:

De vraag zou moeten zijn waarom blijf jij je druk maken

Benneke

Superlid
Superlid
Di Apr 26, 2016 12:58 am Reageer met quote

RobJ59 schreef:

De enige reden dat dit een forumonderwerp is geworden, is het feit dat vluchtelingen mogelijk de daders kunnen zijn.

Er zijn hele electronicawinkels leeg geroofd, er worden ramkraken gepleegd en nog veel meer zaken, die veel ernstiger zijn. Daar wordt hier nooit of haast nooit een onderwerp van gemaakt.

Ik vermoed dat Rob en Don, zich inderdaad druk maken om vluchtelingen te kunnen bashen. Dat is hun goed recht, maar wees daar dan eerlijk in en verschuil je niet achter een aantal weg genomen TV schermen, die vermoedelijk al lang boekhoudkundig afgeschreven zijn.
Ik vind dat heel erg doorzichtig en ik denk dat ik daar in niet de enige ben.

RobJ59

Superlid
Superlid
Di Apr 26, 2016 1:24 am Reageer met quote

nandes schreef:
RobJ59 schreef:
nandes schreef:
RobJ59 schreef:

De vraag zou moeten zijn waarom blijf jij je druk maken

Voor jou dan nog maar een keer;

RobJ59

Superlid
Superlid
Di Apr 26, 2016 1:25 am Reageer met quote

Benneke schreef:
RobJ59 schreef:

De enige reden dat dit een forumonderwerp is geworden, is het feit dat vluchtelingen mogelijk de daders kunnen zijn.

Er zijn hele electronicawinkels leeg geroofd, er worden ramkraken gepleegd en nog veel meer zaken, die veel ernstiger zijn. Daar wordt hier nooit of haast nooit een onderwerp van gemaakt.

Ik vermoed dat Rob en Don, zich inderdaad druk maken om vluchtelingen te kunnen bashen. Dat is hun goed recht, maar wees daar dan eerlijk in en verschuil je niet achter een aantal weg genomen TV schermen, die vermoedelijk al lang boekhoudkundig afgeschreven zijn.

En ook voor jou dan nog maar een keer;

nandes

Superlid
Superlid
Di Apr 26, 2016 1:34 am Reageer met quote

RobJ59 schreef:
Benneke schreef:
RobJ59 schreef:

En ook voor jou dan nog maar een keer;

of je het nu meent of niet doet er niet zoveel toe. menen we wat jij zxrgt of niet??

RobJ59

Superlid
Superlid
Di Apr 26, 2016 1:06 pm Reageer met quote

[quote="50plusser.nl"][quote="RobJ59"]
Chess schreef:
RobJ59 schreef:

En wat Singapore betreft; jij als behulpzaam mens zal daar wel goed voor de kleine kindertjes gaan zorgen. Succes er mee.

Ik begrijp dat je het irritant vindt dat je geen inhoudelijke antwoorden op je vragen krijgt maar de bovenstaande suggestieve reactie valt onder trollen. Daar krijg je 2 punten voor.

Reacties op deze punten kun je in het moderatortopic kwijt

Moderator topic is gesloten daarom maar even hier de vraag, maar wat is er suggestief aan mijn tekst dan?

Chess.1

Superlid
Superlid
Antw.: 3823
Vr Apr 29, 2016 12:18 am Reageer met quote

RobJ59 schreef:

En wat Singapore betreft; jij als behulpzaam mens zal daar wel goed voor de kleine kindertjes gaan zorgen. Succes er mee.

Het simpele feit dat dit soort, in mijn ogen behoorlijk zieke, insinuaties in je hersenen naar boven komen borrelen, zegt. voor mij, overduidelijk meer over jou dan over mij.

Een goed nederlands spreekwoord luidt : Waar het hart van vol is .........

Dat er netwerken, waar jouw suggestie naar wijst, in Bangkok bestaan is mij, via openbare bronnen, bekend, maar dat deze ook voorkomen in Singapore heb ik nimmer vernomen uit welke bron dan ook. Kennelijk ben jij dusdanig goed ingevoerd in dit soort netwerken dat jij wel met stelligheid blijkt te weten dat die er wel degelijk zijn.

Gaarne zou ik al je info inzake willen ontvangen (via een PB) zodat ik deze waardevolle informatie kan doorspelen aan mijn contacten bij de justitiŽle autoriteiten aldaar.

Door de geschiedenis heen is het wetenschappers, academici, rechters en andere intellectuelen vaak verweten dat zij in een ivoren toren leven.

RobJ59

Superlid
Superlid
Vr Apr 29, 2016 12:23 am Reageer met quote

Chess schreef:
RobJ59 schreef:

Het simpele feit dat dit soort, in mijn ogen behoorlijk zieke, insinuaties in je hersenen naar boven komen borrelen, zegt. voor mij, overduidelijk meer over jou dan over mij.

Een goed nederlands spreekwoord luidt : Waar het hart van vol is .........

Dat er netwerken, waar jouw suggestie naar wijst, in Bangkok bestaan is mij, via openbare bronnen, bekend, maar dat deze ook voorkomen in Singapore heb ik nimmer vernomen uit welke bron dan ook. Kennelijk ben jij dusdanig goed ingevoerd in dit soort netwerken dat jij wel met stelligheid blijkt te weten dat die er wel degelijk zijn.

Gaarne zou ik al je info inzake willen ontvangen (via een PB) zodat ik deze waardevolle informatie kan doorspelen aan mijn contacten bij de justitiŽle autoriteiten aldaar.

Beetje aan het het flippen? Leg eens haarfijn uit wat jij insinueert?

Chess.1

Superlid
Superlid
Antw.: 3823
Vr Apr 29, 2016 12:30 am Reageer met quote

RobJ59 schreef:

In insinueer niks, ik lees het op een wijze die, door zeker vijf andere mensen op precies dezelfde wijze gelezen is.

Je loopt niet voor niks tegen 2 punten aan hŽ?

Maar'als dan iedereen het op de verkeerde wijze heeft gelezen, leg dan eens uitputtend uit wat je precies bedoelde met die opmerking.

Door de geschiedenis heen is het wetenschappers, academici, rechters en andere intellectuelen vaak verweten dat zij in een ivoren toren leven.

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 12409
Vr Apr 29, 2016 1:00 am Reageer met quote

RobJ59 schreef:

Als jij wilt ontkennen dat je Chess verdacht wilde maken van pedofiliteit dan raad ik je ernstig aan om je mond te gaan spoelen en dan druk ik me heel mild uit. Toevallig sta ik evenals jij meestal vroeg op en las je aanvankelijke commentaar over jongetjes, aangevuld met meisjes. Daar heb ik tot mijn grote spijt geen screenshot van gemaakt want je hebt dat korte tijd later afgezwakt naar 'kindertjes'. Wat mij betreft was je daarvoor minstens een maand het forum afgeflikkerd want de grootste en enige viespeuk in dit verhaal ben jij met je vermoorde onschuld gedrag.

Je vraagt erom en je krijgt het. Daar zal ik de wrange vruchten wel van mogen plukken maar het zij zo. Misschien is het wel goed voor mijn gemoedsrust om even niet met misbaksels van dergelijk kaliber geconfronteerd te worden.

ďNiemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)

Pagina 3 van 5 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Plaats reactie