Columniste Umar opgepakt
Archief Discussie
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende Plaats reactie

Hizhi.o

Superlid
Superlid
Antw.: 5107
Vr Apr 29, 2016 12:53 am Reageer met quote

Keesvi schreef:
[...] Dit keer een oprisping van drie jaar oud. Hoe achterhaald wil je het hebben? [....]

Inderdaad bijzonder jammer dat een tweet uit november 2013 n.a.v de zwarte piet discussie nu misbruikt wordt om kracht bij te zetten in een discussie over het handelen van Erdogan.

Op die manier is het bijna (geheel) onmogelijk om deel te nemen.
De vreemde wendingen zijn niet te volgen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Albertus47.1

Superlid
Superlid
Antw.: 1973
Vr Apr 29, 2016 12:54 am Reageer met quote

En het hele clubje is terug.

nandes

Superlid
Superlid
Antw.: 8433
Vr Apr 29, 2016 1:08 am Reageer met quote

[quote="TheDon"]Onderstaande zegt genoeg hoe sommige Turken over ons, Nderlanders, denken. Confused

[/quot

Don zeg nou eens eerlij,mwat bezielt je om een 4 jaar oude tweet te gebruiken????????

Met 'n oald hoes en 'n joonk wief he'j altied wat te knooi'n

Chess.1

Superlid
Superlid
Antw.: 3823
Vr Apr 29, 2016 1:16 am Reageer met quote

Vier taalfouten in één tweet is best knap.....................

Maar dat terzijde.

Een 4 jaar oude tweet in de discussie gooien, een tweet die over heel iets anders gaat is, in mijn ogen, een bewuste manipulatie van de discussie.

Hiermee is de plaatser, voor mij, een onbetrouwbare deelnemer.

Door de geschiedenis heen is het wetenschappers, academici, rechters en andere intellectuelen vaak verweten dat zij in een ivoren toren leven.

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 12427
Vr Apr 29, 2016 5:09 pm Reageer met quote

TheDon schreef:
Waar haal jij uit dat deze tweet 4 jaar oud is?
Ik zie geen datum ofzo?
Deze stond afgelopen week op Facebook.

Ja, en vandaag op 50plusser. En in 2013 op Twitter. Oftewel je trekt gewoon je bronnen niet na met als motivatie 'het staat er toch?'

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Pluk

Superlid
Superlid
Antw.: 4385
Vr Apr 29, 2016 5:19 pm Reageer met quote

Man man

Een uiterst smerige (en kwetsende) tekst hier toch

4 x in de herhaling

Hoe treurig, onnadenkend en kortzichtig

Confused

All life matters

dikkiedik

Superlid
Superlid
Antw.: 1139
Vr Apr 29, 2016 6:07 pm Reageer met quote

Interviews op straat met die schoffies zegt toch genoeg hoe er gedacht wordt,zal daar thuis niet anders zijn.

Een aantal jaren geleden werd mij al eens verteld dat er een moment gaat komen dat we niet meer baas zijn in eigen land heb toen mijn schouders opgehaald,maar hoe dicht bij zijn we gekomen!

Albertus47.1

Superlid
Superlid
Vr Apr 29, 2016 6:10 pm Reageer met quote

En dat niet alleen, maar de polarisatie onder de autochtone bevolking is ook enorm toegenomen.

Het forum hier is daar al een voorbeeld van al mag je hopen dat deze niet representatief is voor de samenleving want die
wordt er beslist niet mooier op.

Benneke

Superlid
Superlid
Antw.: 7778
Vr Apr 29, 2016 7:20 pm Reageer met quote

Bas12 schreef:
En dat niet alleen, maar de polarisatie onder de autochtone bevolking is ook enorm toegenomen.

Het forum hier is daar al een voorbeeld van al mag je hopen dat deze niet representatief is voor de samenleving want die
wordt er beslist niet mooier op.

Dat klopt wel een beetje, al die aanhangers van Wilders, die naar voorbeeld van de leider, ook maar een haat zaaiende duit in het zakje doen.
Het forum wordt er daardoor niet gezelliger op.
Als ik dan lees dat er door hen zeer oude tweets worden gebruikt om daar een beeld aan te koppelen, zodat het lijkt alsof ze gelijk hebben, is dat niet alleen een treurige ontwikkeling op dit forum, maar ook uitermate zielig, omdat er van eigen inbreng kennelijk geen sprake kan zijn.

Wie vrolijk is, laadt de schijn op zich oppervlakkig te zijn. (Godfried Bomans)

Albertus47.1

Superlid
Superlid
Vr Apr 29, 2016 7:26 pm Reageer met quote

Ik zou niet steeds Wilders erbij halen Benneke, ik vrees dat de polarisatie daardoor juist eerder toeneemt. Hoe harder je roept tegen de tegenstanders des te harder zullen je tegenstanders roepen en zich laten horen.

Los daarvan zij het dat Wilders nog steeds de grootste is in de peilingen maar dat terzijde.

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 26030
Vr Apr 29, 2016 7:32 pm Reageer met quote

Benneke schreef:

Dat klopt wel een beetje, al die aanhangers van Wilders, die naar voorbeeld van de leider, ook maar een haat zaaiende duit in het zakje doen.
Het forum wordt er daardoor niet gezelliger op.
Als ik dan lees dat er door hen zeer oude tweets worden gebruikt om daar een beeld aan te koppelen, zodat het lijkt alsof ze gelijk hebben, is dat niet alleen een treurige ontwikkeling op dit forum, maar ook uitermate zielig, omdat er van eigen inbreng kennelijk geen sprake kan zijn.

Zou jij niet eens een beetje naar jezelf kunnen kijken, Benneke..

Want ook deze bijdrage draagt niet bepaald bij aan de ontwikkeling van dit forum....

Faber quisque fortunae suae

Benneke

Superlid
Superlid
Antw.: 7778
Vr Apr 29, 2016 8:18 pm Reageer met quote

Ik ben er altijd voor om de dingen bij hun naam te noemen Tympaan. Ik draai er nooit om heen om duidelijk te maken hoe ik over een aantal zaken denk.
Ik weet ook dat mij dat niet altijd in dank wordt afgenomen omdat de vinger op de zere plek wordt gelegd en dat kan confronterend zijn.

Wie vrolijk is, laadt de schijn op zich oppervlakkig te zijn. (Godfried Bomans)

Albertus47.1

Superlid
Superlid
Vr Apr 29, 2016 8:22 pm Reageer met quote

De populariteit voor Wilders is wellicht minstens zo confronterend voor zijn tegenstanders.

Tympaan

Superlid
Superlid
Za Apr 30, 2016 11:39 am Reageer met quote

Benneke schreef:
Ik ben er altijd voor om de dingen bij hun naam te noemen Tympaan. Ik draai er nooit om heen om duidelijk te maken hoe ik over een aantal zaken denk.
Ik weet ook dat mij dat niet altijd in dank wordt afgenomen omdat de vinger op de zere plek wordt gelegd en dat kan confronterend zijn.

Dat is je goed recht. Maar verwijt een ander dan ook niet als hij/zij zonder er omheen te draaien hùn standpunt duidelijk maken. Ook als dat standpunt afwijkend of tegengesteld is aan jouw standpunt....

Tympaan

Superlid
Superlid
Za Apr 30, 2016 11:54 am Reageer met quote

Linea recta terugsturen naar dat "mooi land Turkije"....

En dan te bedenken dat er alweer een heleboel Turken op het vinketouw zitten om ook nog eens richting Europa en Nederland te komen...

nandes

Superlid
Superlid
Zo Mei 01, 2016 12:25 am Reageer met quote

TheDon schreef:
TheDon schreef:
[quote="Benneke]

Waar blijven jullie met je antwoordt op mijn vraag?
Ook meneer Benneke gaat dus mee met leugens en bedrog van zijn "clubje", zeker op rutte gestemd.

Nogmaals kees nandes en kornuiten waar blijven jullie met je antwoorden of kunnen we het afdoen als linkse zwartmakerij?

Het was dus linkse zwartmakerij, kon dus ook niet anders verwachten van de mensen die Nederland laten verzuipen!![/quote]

als je nou gewoon eens een klein beetje oplette............. Laughing

Pluk

Superlid
Superlid
Antw.: 4385
Zo Mei 01, 2016 10:45 am Reageer met quote

TheDon schreef:

Als iemand mij bewijst dat het idd zo oud is, heb ik er vrede mee

Ik behoor niet tot een 'clubje' maar voel me nu wel geroepen
om te reageren Don

klik

All life matters

nandes

Superlid
Superlid
Zo Mei 01, 2016 12:55 pm Reageer met quote

Marguerite1 schreef:
Geeft het iets dat die tweet uit 2013 is?
Ik dacht van niet.
Het wordt alleen maar steeds erger. Ik lees elke dag op twitter en als ik zie wat er voorbij komt is het niet normaal meer.
Er is zoveel haat dat ik er niets meer van begrijp.
Jonge mensen die elkaar de gaskamer/hangen/onthoofden enz. toewensen met gore taal en dan nog moeilijk geschreven Nederlands, niet te geloven.
Maar niet alleen jonge lui, ze sturen dezelfde tweets naar leden van de PVV.
Het rotte is, dat altijd weer die schreeuwers er mee door kunnen gaan, terwijl de ontvangers van die tweets geblokkeerd worden, monddood gemaakt etc. als zij wat terug plaatsen.
Ik zie dus alleen maar meer en meer ellende hiervan komen, omdat er geen eerlijkheid meer is. Zelfs de rechters zijn bang of links of wat dan ook, maar zelden krijgt zo iemand de straf die hij zou moeten verdienen.

Niet om dit goed te praten maar ik heb je een tijd geleden ook niet gehoord over de schreeuwers die informatiebijeenkomsten verstoorden met dezelfde soort praat.

dat waren extremen zoals Pegida of de pvv.

Keesvi

Superlid
Superlid
Zo Mei 01, 2016 6:46 pm Reageer met quote

TheDon schreef:
Nogmaals kees nandes en kornuiten waar blijven jullie met je antwoorden of kunnen we het afdoen als linkse zwartmakerij?

Valt me vies tegen van een computer- en internetexpert zoals jij. En beweren dat ik uit mijn nek klets maar Pluk had 'm dus ook al gevonden:

OKT 21, 2013

Ze verwachtte vast niet zo’n shitstorm toen ze het tweette. ImaDima verkondigde op Twitter: ‘Zucht als ik die achterlijke reacties lees, denk ik waarom hadden de Duitsers de Hollanders niet vergast. Was de wereld stuk relaxter nu.’ Dit naar aanleiding van, jawel/gaap/daargaanweweer, de Zwarte-Pieten-discussie. De Facebookpagina Ons land, Onze regels dook er op. De rest van Twitter trouwens ook. We zetten een paar kleurrijke reacties op een rijtje.

Dit is vandaag het meest gehate meisje op Twitter

Nog meer van uw dienst? Nee? Kom dan maar met die aangeboden excuses.

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)

Keesvi

Superlid
Superlid
Zo Mei 01, 2016 7:27 pm Reageer met quote

TheDon schreef:
Op Facebook stond er verder geen link bij en helemaal niet waar het vandaan kwam en wanneer het was.
Daarom kon ik het niet achterhalen.

Waarom anderen dan wel, en dit keer niet eens zo moeilijk? Omkeren van bewijslast, noem ik dat. Jij pleurt iets op het forum en anderen moeten bewijzen dat het niet waar is. Raar wereldje leef jij in...

Pagina 4 van 7 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Plaats reactie