Columniste Umar opgepakt
Archief Discussie
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende Plaats reactie

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 12475
Zo Mei 01, 2016 7:47 pm Reageer met quote

TheDon schreef:
Je bent nu te laat

Als jou niet duidelijk is wie er als eerste aankaartte, een halve week geleden, Do Apr 28, 2016 9:33 pm, dat je een obsoleet Twitter berichtje aanhaalde dan ben jij rijkelijk te laat en niet ik. Lees maar na, gewoon in deze discussie.

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)

Laatst aangepast door Keesvi op Di Mei 03, 2016 9:34 am, in totaal 1 keer bewerkt
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Advertentie

Chess.1

Superlid
Superlid
Antw.: 3823
Zo Mei 01, 2016 9:06 pm Reageer met quote

TheDon schreef:

Nogmaals kees nandes en kornuiten waar blijven jullie met je antwoorden of kunnen we het afdoen als linkse zwartmakerij?

Het was dus linkse zwartmakerij, kon dus ook niet anders verwachten van de mensen die Nederland laten verzuipen!!

Niets van de alles, het was dus een, al dan niet bewuste, poging om de discussie te manipuleren door onjuiste "informatie" in dit topic te plaatsen.

En leg nog even uit welke mensen op welke wijze Nederland laten verzuipen........ Je brengt het immers als een vaststaand feit.

Door de geschiedenis heen is het wetenschappers, academici, rechters en andere intellectuelen vaak verweten dat zij in een ivoren toren leven.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

nandes

Superlid
Superlid
Antw.: 8433
Zo Mei 01, 2016 11:41 pm Reageer met quote

Je kan nu wel heftig blijven sputteren Don maar je zat er vreselijk naast.

Dit is wat je schreef: "Als iemand mij bewijst dat het idd zo oud is, heb ik er vrede mee en kan ik excuus aanbieden maar dat doen jullie niet."

Nu ligt de bal toch echt bij jou.
Ik ben benieuwd of je zoveel ballen hebt.

Met 'n oald hoes en 'n joonk wief he'j altied wat te knooi'n

Chess.1

Superlid
Superlid
Zo Mei 01, 2016 11:58 pm Reageer met quote

Chess schreef:
TheDon schreef:

.............kon dus ook niet anders verwachten van de mensen die Nederland laten verzuipen!!

En leg nog even uit welke mensen op welke wijze Nederland laten verzuipen........ Je brengt het immers als een vaststaand feit.

Ben héél benieuwd hoe snel we zijn uitleg zullen kunnen gaan lezen.

Zeker van iemand die zo klaagt dat zijn vragen niet snel genoeg beantwoord worden,

Door de geschiedenis heen is het wetenschappers, academici, rechters en andere intellectuelen vaak verweten dat zij in een ivoren toren leven.

nandes

Superlid
Superlid
Antw.: 8433
Ma Mei 02, 2016 12:13 am Reageer met quote

TheDon schreef:
nandes schreef:
Je kan nu wel heftig blijven sputteren Don maar je zat er vreselijk naast.

Dit is wat je schreef: "Als iemand mij bewijst dat het idd zo oud is, heb ik er vrede mee en kan ik excuus aanbieden maar dat doen jullie niet."

Nu ligt de bal toch echt bij jou.
Ik ben benieuwd of je zoveel ballen hebt.

Pluk heeft gereageerd en niet jullie!!!!!
De bal blijft dus bij jullie liggen!!!!!
Ik zie niet in waarom ik jullie die gereageerd hebben maar niet op mijn vraag ingingen, excuses aan zou moeten bieden.
Mijn uitleg staat in de post bij Pluk, dus even lezen!

Mr, Ing, enz, enz,.Chess ik zie niet in waarom ik dat uit moet gaan leggen, iets wat overduidelijk is lijkt mij en ga daar derhalve geen discussie over voeren!

Je zei als "iemand"
Pluk is ook iemand ( hoi pluk)
toon dat je ballen hebt.

Met 'n oald hoes en 'n joonk wief he'j altied wat te knooi'n

Chess.1

Superlid
Superlid
Ma Mei 02, 2016 12:13 am Reageer met quote

TheDon schreef:
................ ik zie niet in waarom ik dat uit moet gaan leggen, iets wat overduidelijk is lijkt mij en ga daar derhalve geen discussie over voeren!

Ik vroeg niet om een discussie, ik vroeg om een uitleg inzake je stelling.

Chess.1

Superlid
Superlid
Ma Mei 02, 2016 12:48 am Reageer met quote

TheDon schreef:

@ Chess, lees het forum eens door, ik ben gelukkig nog niet dement dat ik in herhalingen voor jou gaat vallen!

Conclusie : Meneer "eist" van anderen een antwoord op zijn vraag te krijgen maar is niet voornemens om op een vraag van een ander antwoord te geven.

Zou hij nu begrijpen waarom hij geen antwoord kreeg?
Ik vrees van niet....... !

Ik zal het je uitleggen en zal zoveel mogelijk "Jip en Janneke" taal gebruiken. Als je aan een van de Gremlins een vraag stelt dat krijg je nimmer een inhoudelijk reactie. Nou nimmer, laat ik zeggen, zelden tot nooit. Als een Gremlin een vraag heeft begint die meteen te gillen als het antwoord uit blijft. Grappig hé ?

Dus, als anderen Gremlins behandelen zoals Gremlins anderen behandelen dan worden de Gremlins boos.........

Nee, ik ga er geen psychologische analyse op loslaten want dan zou de hel hier losbreken.......

Denk er gewoon et mijne van en dat moet iedereen ook maar voor zichzelf doen

humor

Superlid
Superlid
Antw.: 10439
Ma Mei 02, 2016 7:34 pm Reageer met quote

En boeven zijn het !!! Laughing Laughing Laughing

Albertus47.1

Superlid
Superlid
Antw.: 1973
Ma Mei 02, 2016 8:11 pm Reageer met quote

humor schreef:
En boeven zijn het !!! Laughing Laughing Laughing
i

De grootste is die achterste dan hè.

En die lange dalton die loopt achter de kleine daltontjes aan die hij zo goed kan overzien.
Laughing Laughing Laughing

Leuk dat ze nu geïntroduceerd zijn.

Chess.1

Superlid
Superlid
Di Mei 03, 2016 2:19 am Reageer met quote

TheDon schreef:
Leuk bedacht Chess, Gremlins!!!
……………………………………………………….
Volgens mij leef je nog in de tijd van de kleuterschool en lees je nog steeds die boekjes.

Zijn er boeken over Gremlins? Dat wist ik nog niet. Ik kan natuurlijk vragen naar ISBN nummers maar die ga je toch niet geven, als je al weet wat ISBN betekent.

TheDon schreef:
Maargoed, als je het wil, ik vind The Daltons wel een leuke naam voor jullie/jou en volgens mij is de langste jij want je steekt steeds je nek uit.

Hebben de Gremlins een on-line vergadering gehad waarbij alle jongens en meisjes hun stripboeken te voorschijn hebben gehaald en gezamenlijk besloten hebben dat “De Daltons” de beste optie was?

Lijkt me een beetje kinderachtig, maar verbaast me niet.

Dat meneer Humor in een berichtje er onder weet de melden dat de mensen waar ze op doelen ook boeven (lees criminelen) zijn gaat wellicht iets té ver. Als de drie smiley’s erachter aangeven dat het maar een grapje is en dat je er zo dan mee weg kunt komen dan ken ik er ook nog wel eentje :

Humor is ..................... Laughing Laughing Laughing

Ik ga daar niks invullen want ik sta er toch echt boven.

Daarnaast hebben jullie, blijkbaar, geen enkel historisch besef inzake het woord “Gremlins”. Gooi dat woord eens in Google................
En nee, ik ga jullie niet minder dom maken dan jullie al kennelijk zijn, zoek het zelf maar even op.......

Albertus47.1

Superlid
Superlid
Di Mei 03, 2016 10:29 am Reageer met quote

Chess schreef:
TheDon schreef:
Leuk bedacht Chess, Gremlins!!!
……………………………………………………….
Volgens mij leef je nog in de tijd van de kleuterschool en lees je nog steeds die boekjes.

Zijn er boeken over Gremlins? Dat wist ik nog niet. Ik kan natuurlijk vragen naar ISBN nummers maar die ga je toch niet geven, als je al weet wat ISBN betekent.

TheDon schreef:
Maargoed, als je het wil, ik vind The Daltons wel een leuke naam voor jullie/jou en volgens mij is de langste jij want je steekt steeds je nek uit.

Hebben de Gremlins een on-line vergadering gehad waarbij alle jongens en meisjes hun stripboeken te voorschijn hebben gehaald en gezamenlijk besloten hebben dat “De Daltons” de beste optie was?

Lijkt me een beetje kinderachtig, maar verbaast me niet.

Dat meneer Humor in een berichtje er onder weet de melden dat de mensen waar ze op doelen ook boeven (lees criminelen) zijn gaat wellicht iets té ver. Als de drie smiley’s erachter aangeven dat het maar een grapje is en dat je er zo dan mee weg kunt komen dan ken ik er ook nog wel eentje :

Humor is ..................... Laughing Laughing Laughing

Ik ga daar niks invullen want ik sta er toch echt boven.

Daarnaast hebben jullie, blijkbaar, geen enkel historisch besef inzake het woord “Gremlins”. Gooi dat woord eens in Google................
En nee, ik ga jullie niet minder dom maken dan jullie al kennelijk zijn, zoek het zelf maar even op.......

En dat moet jij notabene zeggen, tjonge jonge wat een zelfkennis. Wellicht past dat bij een dalton.

Btw, op de stippellijntjes past geestig of inventief goed. Hoewel dat niet door iedereen zo zal worden ingevuld vanwege gebrek aan empathisch vermogen en een te laag niveau.
En je bent te dom om daar iets over te zeggen.

YvanH.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 178
Di Mei 03, 2016 11:48 am Reageer met quote

Ga vooral zo door Chess! Je wordt nog de publiekslieveling. KLASSE!
Hoe jij denkt je ergens boven te kunnen stellen!

RobJ59

Superlid
Superlid
Antw.: 2271
Di Mei 03, 2016 1:11 pm Reageer met quote

YvanH schreef:
Ga vooral zo door Chess! Je wordt nog de publiekslieveling. KLASSE!
Hoe jij denkt je ergens boven te kunnen stellen!

Wijze woorden van u, ik hoop dat ze begrepen worden. Wink

humor

Superlid
Superlid
Antw.: 10439
Wo Mei 11, 2016 9:47 am Reageer met quote

Ze heeft in ieder geval haar eigen naam nog gehouden, dat kan je niet van iedereen zeggen hier...... Very Happy

Albertus47.1

Superlid
Superlid
Wo Mei 11, 2016 11:16 am Reageer met quote

Of het verstandig is geweest of niet daar kun je over redetwisten. Feit blijft dat je nooit zo behandeld mag worden, door wie dan ook.
Maar ja als je met dictators te maken krijgt is er nu eenmaal geen sprake meer van mensenrecht.

Dat deze mevrouw durft in te gaan tegen dit soort vreselijke figuren getuigd wel van moed in elk geval.

amber

Superlid
Superlid
Antw.: 6850
Wo Mei 11, 2016 1:34 pm Reageer met quote

Marguerite1 schreef:
Nee, volgens mij heeft haar Turkse papoort ingeleverd.
En Nederland is haar vaderland en moederland. Dus ze was helemaal niet thuis in Turkije. Lekker land als ze zo tegen hun landgenoten te keer gaan.
Ik ben reuze blij voor haar.

Je kunt je paspoort wel inleveren, maar je nationaliteit zeker niet! Laughing

Marokkaans/Arabisch koken; verras jezelf en anderen en bezoek eens mijn Weblog.
Klik daarvoor op WWW hieronder en je bent er meteen......

Albertus47.1

Superlid
Superlid
Wo Mei 11, 2016 2:36 pm Reageer met quote

Fantastisch dat Ebru weer terug is in Nederland.

Nu maar hopen dat ze veilig is want ze heeft veel bedreigingen over zich heen gekregen van de Turken hier.

pieneke

Superlid
Superlid
Antw.: 3735
Do Mei 12, 2016 1:33 pm Reageer met quote

humor schreef:
Ze heeft in ieder geval haar eigen naam nog gehouden, dat kan je niet van iedereen zeggen hier...... Very Happy

goed gezegd, wat een flauwekul om namen te veranderen, hebben die mensen iets te verbergen soms? Sad

groetjes pieneke; leef en laat leven, zonder overlast te geven

pieneke

Superlid
Superlid
Do Mei 12, 2016 1:35 pm Reageer met quote

JanRutgers schreef:
Mevrouw Umar werd min of meer slachtoffer van haar eigen doldriestheid. Als ik voorbij een hek loop en daar staat op: "Pas op gevaarlijke hond", dan ga ik dat hek niet binnen, zonder de zekerheid, dat die hond is opgesloten en mij niet kan benaderen. Ben ik zo eigenwijs en wil ik toch bij die hond in zijn hok, ja dan moet ik niet klagen, als ik wordt gebeten.

Het was genoegzaam bekend, dat mevrouw bij meneer Erdogan niet echt goed stond aangeschreven, ze had gebruikmakend van de vrijheid van meningsuiting in Nederland, meermaals op de lange tenen van voornoemde meneer gestaan. Er stond dus op het hek van Turkije "Pas op gevaarlijke hond", maar mevrouw was eigenwijs en meneer Erdogan boos. In Turkije kan je beter niet komen, als meneer Erdogan boos is, toch?

Inschattingsfoutje van mevrouw Umar?

ik vind dat mevr.ebru moedig is. en tenminstte durft te zeggen wat ze denkt.
ik vind het heerlijk dat ze nu hier terug is. geniet altijd van haar columns.
vanmorgen op bnr weer zo,n goede column die ook voor ebru sprak

pieneke

Superlid
Superlid
Do Mei 12, 2016 1:38 pm Reageer met quote

Bas12 schreef:
Fantastisch dat Ebru weer terug is in Nederland.

Nu maar hopen dat ze veilig is want ze heeft veel bedreigingen over zich heen gekregen van de Turken hier.

ja ik ben ook zo blij dat ze uit dat K..land is.
en ik hoop dat ook zij hier bescherming krijgt t.o.v. die nederturken,
waarvan sommigen reageren als nsbers

Pagina 5 van 7 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Plaats reactie