Utrecht integreert asielzoekers
Archief Discussie
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 18, 19, 20  Volgende Plaats reactie

Albertus47.1

Superlid
Superlid
Antw.: 1973
Wo Mei 18, 2016 6:28 pm Reageer met quote

JanRutgers schreef:
Bas12 schreef:
JanRutgers schreef:
Libelletje schreef:
Tijden veranderen en zijn er niet gezelliger op geworden.
En als je zoveel compassie met nieuwkomers hebt zou je dat ook met anderen moeten hebben.

Ja dat tijden veranderen en mensen ook, dat zie ik dagelijks op dit forum en daar wordt ik niet vrolijk van.

Ik moet helemaal niks, ik verdeel mijn compassie op mijn manier en niet volgens de wensen van iemand anders, en wie wel en wie niet, dat is mijn verantwoording en keuze.

Nee Jan je moet je aanpassen en conformeren aan de regels.

Dat zal zo zijn binnen de clubjes waar jij je senang voelt, maar dat geldt niet voor mij. Ik maak zelf uit met wie ik mijn compassie zal delen en ik weet zeker, dat jouw clubjes daar niet bij zullen zijn.

Dat heb je dan wel goed gezien. Maar regels zijn er en die gelden ook voor JanRutgers meen ik te veronderstellen. Schelden en mensen nodeloos kleineren vind ik nu niet bepaald een sterke eigenschap moet ik zeggen. Eerder een teken van zwakte. Maar als jij je daar goed bij voelt moet je daar vooral mee doorgaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 26033
Wo Mei 18, 2016 6:39 pm Reageer met quote

Keesvi schreef:

Ik zal voor de aardigheid even een recente gewoonte overnemen en ook eens een heel bericht quoten. Dan staat er wat betreft jouw persoonlijke bijdrage eigenlijk niets in. Vertel me eens waar ik jouw laatste vijf (ik wil het je niet al te moeilijk maken) inhoudelijke bijdragen kan vinden in de wat serieuzere forumsecties. Wedden dat je voor de zoveelste keer in gebreke zult blijven met een even inhoudsloos, clichématig als stompzinnig antwoord? Holle vaten klinken het hardst.

Ik weet niet of het je al opgevallen is, maar het is enkel maar een reactie op de minstens even stompzinnige als inhoudsloze schrijfsels van jouw kant. Je kan toch moeilijk verwachten dat ik daar serieus op reageer. Als jij meent te moeten katten omdat mijn mening toch even iets anders is dan de jouwe, dan kat ik wel terug. Dat kan ik minstens even goed als jij.

En zolang jij zelf nog een hol vat bent dat bovendien ook nog zo lek is als een mandje, kun je dat soort stompzinnige opmerkingen ook maar beter voor je houden...

Faber quisque fortunae suae

Tympaan

Superlid
Superlid
Wo Mei 18, 2016 6:46 pm Reageer met quote

Keesvi schreef:

En verder en in de eerste plaats gaat het hier nog steeds om de vluchtelingen die hier zijn en voorlopig zullen blijven. Daar hoor ik je niet over.

Hoe lang wou je dat nog volhouden...

Het zijn asielzoekers die hier ofwel kunnen aansluiten achter de rij van die andere 600.000 werklozen..

Of zij krijgen de banen en die werklozen kunnen verder helemaal verrekken...

Nederland is nu eenmaal geen immigratieland. Zoals al vaker gezegd; de hele wereld ligt er naast. Plaats genoeg in de rest van de wereld, dus..

humor

Superlid
Superlid
Antw.: 10439
Wo Mei 18, 2016 6:49 pm Reageer met quote

JanRutgers schreef:
Marguerite1 schreef:

Wat zouden wij van de islamitische cultuur kunnen leren? Noem eens iets positiefs op dat uit die idiologie is voortgekomen. Ik kan niets vinden.

Dit soort uitspraken illustreert nou precies de arrogantie van de "witte" westerlingen. Men voelt zich superieur en denkt, dat alle andere mensen dommer zijn en zeker onbeschaafder. Als ik kijk naar de geschiedenis, dan hebben de Europeanen aan deze wereld niets anders bijgedragen dan geweld en onderdrukking met als doel er economisch beter van te worden. We kunnen een schier eindeloze lijst samenstellen, waar ontdekkingsreizigers de weg hebben vrijgemaakt voor de kolonisatie en uitbuiting van de autochtone bevolkingen.

Ook de toestand die nu heerst in het M.O. is een gevolg van het met geweld beschermen van de oliebelangen van het westen. Dat wordt nogal eens uit het oog verloren.

De vraag was of je iets op wilde noemen of er nog iets positiefs uit die idiologie is voortgekomen.
En niet over hoe wij het deden in het koloniale tijdperk.......dat zijn oude koeien.

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 12430
Wo Mei 18, 2016 6:59 pm Reageer met quote

Tympaan schreef:
Keesvi schreef:

Ik zal voor de aardigheid even een recente gewoonte overnemen en ook eens een heel bericht quoten. Dan staat er wat betreft jouw persoonlijke bijdrage eigenlijk niets in. Vertel me eens waar ik jouw laatste vijf (ik wil het je niet al te moeilijk maken) inhoudelijke bijdragen kan vinden in de wat serieuzere forumsecties. Wedden dat je voor de zoveelste keer in gebreke zult blijven met een even inhoudsloos, clichématig als stompzinnig antwoord? Holle vaten klinken het hardst.

Ik weet niet of het je al opgevallen is, maar het is enkel maar een reactie op de minstens even stompzinnige als inhoudsloze schrijfsels van jouw kant. Je kan toch moeilijk verwachten dat ik daar serieus op reageer. Als jij meent te moeten katten omdat mijn mening toch even iets anders is dan de jouwe, dan kat ik wel terug. Dat kan ik minstens even goed als jij.

En zolang jij zelf nog een hol vat bent dat bovendien ook nog zo lek is als een mandje, kun je dat soort stompzinnige opmerkingen ook maar beter voor je houden...

Precies zoals ik verwachtte, zelfs voorspeld had. Geen spoor van een inhoudelijke reactie. Of je in gebreke blijft omdat je een schijtlijster bent met een grote smoel of uit onmacht vraag ik me af maar ik denk alle twee. Je bent en blijft voorspelbaar. Als je erop in wilt gaan; be my guest maar het hoeft niet. Voor mij is het langzamerhand wel duidelijk dat je niet op een normale manier wenst te discussiëren. Jouw keuze en helemaal goed wat mij betreft.

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

l.rozewater

Superlid
Superlid
Antw.: 2974
Wo Mei 18, 2016 7:02 pm Reageer met quote

Gelukkig jan rutgers is weer op z,n oude niveau. Was een tijdje stil ik dacht misschien doet Jan wel een cursus, zoiets als "hoe te gedragen op een forum voor dummies" maar nee hoor hij gedraagt zich nog steeds asociaal en onbeschoft met z,n schrijfsels als in 2009 toen ik ze voor het eerst las.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

Keesvi

Superlid
Superlid
Wo Mei 18, 2016 7:24 pm Reageer met quote

Libelletje schreef:
Nou nou Kees, wel een heel gratuite bewering hoor die je hier deponeert.

Je bent achterbaks bezig en niet zo'n klein beetje ook. Je neerbuigende toontje met 'jongen' en 'knul' spreekt voor mij al boekdelen. Je bent vooral bezig om je opponenten op hun plaats te zetten. De plaats die jij hen toebedeelt. En dan ga je preken, de dominee uithangen. En vervolgens de vermoorde onschuld uithangen als je dat niet in dank wordt afgenomen. Denk je echt dat daar behoefte aan is? Need I say more? Probeer het eens on topic en vooral on topic te blijven en helemaal en vooral om je daartoe te beperken. Dat zou hemelsbreed schelen. Ik denk dat je het kunt maar jij kiest.

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)

Laatst aangepast door Keesvi op Wo Mei 18, 2016 7:31 pm, in totaal 1 keer bewerkt

Tympaan

Superlid
Superlid
Wo Mei 18, 2016 7:27 pm Reageer met quote

Keesvi schreef:

Precies zoals ik verwachtte, zelfs voorspeld had. Geen spoor van een inhoudelijke reactie. Of je in gebreke blijft omdat je een schijtlijster bent met een grote smoel of uit onmacht vraag ik me af maar ik denk alle twee. Je bent en blijft voorspelbaar. Als je erop in wilt gaan; be my guest maar het hoeft niet. Voor mij is het langzamerhand wel duidelijk dat je niet op een normale manier wenst te discussiëren. Jouw keuze en helemaal goed wat mij betreft.

Ik probeer alleen maar op jouw uitermate beperkte geestelijke vermogens te communiceren ,maar blijkbaar is het nog steeds veel te moeilijk. De enige reactie is weer wat stompzinnig gescheld en een paar verwarde zinnen..
Je bent duidelijk aan het afglijden,Keesvi

Ik zou inderdaad maar eens even wat rust nemen...

Tympaan

Superlid
Superlid
Wo Mei 18, 2016 7:30 pm Reageer met quote

Keesvi schreef:
.. Probeer het eens on topic en vooral on topic te blijven en helemaal en vooral om je daartoe te beperken. dat kunt maar

Dar zou misschien ook een voor een zekere Keesvi moeten gelden...

Albertus47.1

Superlid
Superlid
Antw.: 1973
Wo Mei 18, 2016 7:37 pm Reageer met quote

De variabelen profileren zich weer eens heel duidelijk.

Tympaan

Superlid
Superlid
Wo Mei 18, 2016 7:51 pm Reageer met quote

Tja, volgens mij zijn ze nu echt op hol geslagen...

Gewoon laten gaan. Ze weten niet beter...

Keesvi

Superlid
Superlid
Wo Mei 18, 2016 7:52 pm Reageer met quote

Het is te gênant voor woorden, Jan. Mij en jou verwijten dat we het kunnen krijgen zoals we het hebben willen maar daar zelf niet om verlegen zitten. Hoe inconsequent willen we het hebben? Ik noem maar een recent voorbeeld.

Voor de zoveelste keer, een inhoudelijke reactie kan van mijn kant een even inhoudelijke tegenreactie verwachten. Niet-inhoudelijke reacties zijn wat mij betreft vogelvrij, oftewel kunnen even on-inhoudelijk worden afgeschoten, de discussie op zich ten spijt. Discussies die ergens over zouden moeten gaan volg ik doorgaans wel. Reageren laat ik afhangen van mijn energie-management.

Tympaan

Superlid
Superlid
Wo Mei 18, 2016 7:56 pm Reageer met quote

Keesvi schreef:
Het is te gênant voor woorden, Jan. Mij en jou verwijten dat we het kunnen krijgen zoals we het hebben willen maar daar zelf niet om verlegen zitten. Hoe inconsequent willen we het hebben? Ik noem maar een recent voorbeeld.

Voor de zoveelste keer, een inhoudelijke reactie kan van mijn kant een even inhoudelijke tegenreactie verwachten. Niet-inhoudelijke reacties zijn wat mij betreft vogelvrij, oftewel kunnen even on-inhoudelijk worden afgeschoten, de discussie op zich ten spijt. Discussies die ergens over zouden moeten gaan volg ik doorgaans wel. Reageren laat ik afhangen van mijn energie-management.

Wat een grote woorden weer. De grootste topic-verzieker probeert de mooie meneer te spelen...

Hoe doorzichtig..

humor

Superlid
Superlid
Wo Mei 18, 2016 7:59 pm Reageer met quote

Ik had net al een lijst Niet-inhoudelijke reacties van Kees gegeven, ga het niet weer doen.men kan teruglezen.....

De volgende zin had bijna van mijzelf kunnen zijn.... Laughing

Niet-inhoudelijke reacties zijn wat mij betreft vogelvrij, oftewel kunnen even on-inhoudelijk worden afgeschoten, de discussie op zich ten spijt.

Keesvi

Superlid
Superlid
Wo Mei 18, 2016 8:09 pm Reageer met quote

Tympaan schreef:
De grootste topic-verzieker

Dat soort uitingen tekent je niveau. Ik had je zojuist gevraagd om even je vijf laatste inhoudelijke bijdragen te vermelden. Het was kennelijk te moeilijk. Misschien weet je drie inhoudelijke bijdragen van jezelf te traceren?

humor

Superlid
Superlid
Wo Mei 18, 2016 8:55 pm Reageer met quote

Maar dat waren slechts niet-inhoudelijke reacties op jouw niet-inhoudelijk betoog en kunnen dus "on-inhoudelijk worden afgeschoten", volgens jouw redenatie Very Happy

RobJ59

Superlid
Superlid
Antw.: 2271
Wo Mei 18, 2016 9:52 pm Reageer met quote

redone schreef:
Jouw naam is met recht "Humor"!

Jij trekt volle zalen met jouw allooi zeker?

humor

Superlid
Superlid
Wo Mei 18, 2016 11:21 pm Reageer met quote

JanRutgers schreef:
Het is een kwestie van fatsoen en respect om iemand normaal bij zijn (user)naam aan te blijven spreken. Zelfs je grootste opponent.
[/b]

Helemaal met je eens, je kan hier moeilijk iemand lamlul gaan noemen.

RobJ59

Superlid
Superlid
Antw.: 2271
Do Mei 19, 2016 12:20 am Reageer met quote

TheDon schreef:
Ik kan wel netjes Nederlands typen, iets wat jij niet in je natuur hebt.
Ga je weer over schrijffouten vallen!!!
Ik vind schrijffouten niet zo erg hoor iets wat ik veel erger vindt zijn foute mensen zoals jij die nog geen fatsoenlijk antwoordt kan geven zonder te blèren of te brullen en iemand af te branden.

Ik zou zweren dat jij een fout boek van 70 jaar oud hebt gelezen.

Ik vind dat jan een beetje de indruk geeft dat hij helemaal geen opvoeding genoten heeft gezien zijn teksten. En deze man wil dan schrijven in een topic over integratie. Ik vind hem een schande voor heel het forum.

amber

Superlid
Superlid
Antw.: 6850
Do Mei 19, 2016 12:22 am Reageer met quote

RobJ59 schreef:
TheDon schreef:
Ik kan wel netjes Nederlands typen, iets wat jij niet in je natuur hebt.
Ga je weer over schrijffouten vallen!!!
Ik vind schrijffouten niet zo erg hoor iets wat ik veel erger vindt zijn foute mensen zoals jij die nog geen fatsoenlijk antwoordt kan geven zonder te blèren of te brullen en iemand af te branden.

Ik zou zweren dat jij een fout boek van 70 jaar oud hebt gelezen.

Ik vind dat jan een beetje de indruk geeft dat hij helemaal geen opvoeding genoten heeft gezien zijn teksten. En deze man wil dan schrijven in een topic over integratie. Ik vind hem een schande voor heel het forum.

Praat voor jezelf; jij kan er namelijk ook wel wat van!! Rolling Eyes

Marokkaans/Arabisch koken; verras jezelf en anderen en bezoek eens mijn Weblog.
Klik daarvoor op WWW hieronder en je bent er meteen......

Pagina 19 van 20 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 18, 19, 20  Volgende

Plaats reactie