Gelukzoekers blijven hangen in Nederland
Archief Discussie
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende Plaats reactie

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 12295
Za Mei 07, 2016 8:01 am Reageer met quote

RobJ59 schreef:
Volgens mij snap je Ron niet.........Ik gebruik geen woorden als kopgeld en fascisten. Ik citeer slechts.

En geef eens antwoord op de vraag wie de fascisten hier zijn dan?

Zie je dat echt niet? In de bezettingsperiode werd exact dezelfde formulering, over dat aangeven, gebruikt om Nederland te zuiveren van bepaalde mensen met een immigranten/vluchtelingenachtergrond.

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Advertentie

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 25924
Za Mei 07, 2016 8:32 am Reageer met quote

Je weet dat er 'voor jouw soort mensen' ook een woord bestaat...?

Denk het wel. Maar ja zal je wel weer voor den domme houden, zoals gebruikelijk..

Als je op die toer wil gaan die ik wel met je mee....

Confused

Faber quisque fortunae suae
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

humor

Superlid
Superlid
Antw.: 10439
Za Mei 07, 2016 2:08 pm Reageer met quote

De variabelen halen er graag WOII bij.... Very Happy
Maar je kan dat natuurlijk nooit met elkaar vergelijken.
Enfin de onderbuikgevoelens moeten ook wat, zeg ik dan maar .... Laughing

RobJ59

Superlid
Superlid
Antw.: 2271
Za Mei 07, 2016 3:42 pm Reageer met quote

Keesvi schreef:
RobJ59 schreef:
Volgens mij snap je Ron niet.........Ik gebruik geen woorden als kopgeld en fascisten. Ik citeer slechts.

En geef eens antwoord op de vraag wie de fascisten hier zijn dan?

Zie je dat echt niet? In de bezettingsperiode werd exact dezelfde formulering, over dat aangeven, gebruikt om Nederland te zuiveren van bepaalde mensen met een immigranten/vluchtelingenachtergrond.

Ik vind dat je de vraag laf ontwijkt kees, noem dan man en paard en doe geen verkapte beschuldigingen.

Albertus47.1

Superlid
Superlid
Antw.: 1973
Za Mei 07, 2016 5:58 pm Reageer met quote

Helemaal mee eens Marguerite.

En voordat iemand weer de vergelijking met de moslims maakt dat zijn niet de nieuwe Joden.

https://politiek.tpo.nl/column/moslims-nieuwe-joden/

Keesvi

Superlid
Superlid
Za Mei 07, 2016 7:53 pm Reageer met quote

Bas12 schreef:
En voordat iemand weer de vergelijking met de moslims maakt dat zijn niet de nieuwe Joden.

Een extreemrechtse blog spreekt de waarheid? Oftewel de slager die zijn eigen vlees keurt.

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)

Albertus47.1

Superlid
Superlid
Za Mei 07, 2016 10:09 pm Reageer met quote

Keesvi schreef:
Bas12 schreef:

Een extreemrechtse blog spreekt de waarheid? Oftewel de slager die zijn eigen vlees keurt.

Voor mij overtuigend genoeg. Al ben ik mij er van bewust dat er ook mensen zijn die pro Palestina zijn. Surprised

Islam en Jodendom gaan nu eenmaal niet gelijk op.

RobJ59

Superlid
Superlid
Antw.: 2271
Zo Mei 08, 2016 2:50 am Reageer met quote

Libelletje schreef:
Nee, nee, nee Moslims zijn zeer zeker niet de nieuwe Joden, wie dat zo zegt zal eens diep in de geschiedenis in moeten duiken en zich daar na schamen voor dit vergelijk.

De Joden werden verdreven uit hun land, hun land kreeg zelfs de naam Palestina om hun roots uit te wissen. Eeuwenlang lukte dat niet zo, wist men toch waar Israel lag. Pas nu komt men met het sprookje dat Israel niet van de Joden was.

Toen werden zij verspreid over heel Europa en ook Afrika. Lees eens het boek van Werner Keller, zij werden onder alle volkeren verspreid. En die volkeren, eeuwen lang maakten voor Joden het leven vaak onmogelijk. Er waren pogroms. En in Nederland vonden zij een zekere vrijheid, tot de Nazi kwamen. Daarna is alle schaamte namen wij de Joden weer op tot voor enkele jaren waren zij veilig en dat wordt beknot en beknot en noem dan met name die lui die hier verantwoordelijk zijn geen nieuwe Joden! Deze mensen zijn vrijwillig gekomen, kunnen ook zo weer vertrekken en als zij in hun land zijn zal niemand hen zionisten noemen.

En nu? Wat doen deze zg nieuwe Joden? Verpesten bv Ede. Dat deden de Joden niet hoor!

Misschien zijn de Hollanders wel de nieuwe joden opgejaagd door moslims wie zal het zeggen?

Chess.1

Superlid
Superlid
Antw.: 3823
Zo Mei 08, 2016 3:44 am Reageer met quote

RobJ59 schreef:

Misschien zijn de Hollanders wel de nieuwe joden opgejaagd door moslims wie zal het zeggen?

Ben je werkelijk zó debiel, of doe je alleen maar "als of" ?

Door de geschiedenis heen is het wetenschappers, academici, rechters en andere intellectuelen vaak verweten dat zij in een ivoren toren leven.

Keesvi

Superlid
Superlid
Zo Mei 08, 2016 4:23 am Reageer met quote

RobJ59 schreef:

'Misschien' ben jij hiermee een vijandbeeld aan het creëren.

Keesvi

Superlid
Superlid
Zo Mei 08, 2016 4:53 am Reageer met quote

Libelletje schreef:
De Joden werden verdreven uit hun land, hun land kreeg zelfs de naam Palestina om hun roots uit te wissen. Eeuwenlang lukte dat niet zo, wist men toch waar Israel lag.

Je zou je eens in historie kunnen verdiepen in plaats van propagandistische onzin rond te strooien.

Tympaan

Superlid
Superlid
Zo Mei 08, 2016 10:54 am Reageer met quote

Keesvi schreef:
RobJ59 schreef:

Kun jij garanderen dat het niet zo is.....?

Uiteindelijk valt voor hun alles wat niet moslim is onder de categorie "ongelovige honden" die verbrand moeten worden. Het enige wat ze (nog) tegenhoudt is dat ze (nog) niet in de meerderheid zijn....

Keesvi

Superlid
Superlid
Zo Mei 08, 2016 10:59 am Reageer met quote

Tympaan schreef:
Uiteindelijk valt voor hun alles wat niet moslim is onder de categorie "ongelovige honden" die verbrand moeten worden. Het enige wat ze (nog) tegenhoudt is dat ze (nog) niet in de meerderheid zijn....

Waar baseer je dat op?

Albertus47.1

Superlid
Superlid
Zo Mei 08, 2016 11:14 am Reageer met quote

Tympaan schreef:
Keesvi schreef:
RobJ59 schreef:

Als we kijken naar wat IS wil dan klopt het sowieso al. De islam is een barbaarse ideologie dus ja het zou zomaar kunnen.

wir haben es nicht gewusst.

nandes

Superlid
Superlid
Antw.: 8433
Zo Mei 08, 2016 11:45 am Reageer met quote

Bas12 schreef:
Tympaan schreef:
Keesvi schreef:
RobJ59 schreef:

Als we kijken naar wat IS wil dan klopt het sowieso al. De islam is een barbaarse ideologie dus ja het zou zomaar kunnen.

wir haben es nicht gewusst.

volslagen idioot.

als je het zo stelt kan je met het zelfde recht zeggen dat de europeanen de grootste barbaren zijn kijk maar wat Nazi duitsland voor plannen had.

Met 'n oald hoes en 'n joonk wief he'j altied wat te knooi'n

ron1.1

Superlid
Superlid
Antw.: 5168
Zo Mei 08, 2016 1:38 pm Reageer met quote

de Joden hebben geleerd van het verleden. Dat was eens in Europa maar nooit weer. De huidige politiek van Israël is mede gebaseerd uit de ervaringen uit het verleden en dus nu heel begrijpelijk. De huidige consistente politiek van Israël schijnt de enige manier te zijn om de extremistische moslims in de hand te houden en buiten de grenzen.

svp wel of topic gezien de stelling maar wel een antwoord op de huidige reeks posts

Tympaan

Superlid
Superlid
Zo Mei 08, 2016 2:36 pm Reageer met quote

Keesvi schreef:
Tympaan schreef:

Waar baseer je dat op?

Op hun eigen ideologie. En op wat je hoort en ziet in de diverse islamitische landen...

Noem mij maar een islamitisch land waar je als ongelovige westerling dezelfde vrijheden geniet als de gemiddelde moslim hier....

Je hoeft niet eens ver te gaan. Kijk maar naar de ontwikkelingen in Turkije...

Keesvi

Superlid
Superlid
Zo Mei 08, 2016 3:08 pm Reageer met quote

Tympaan schreef:
Keesvi schreef:
Tympaan schreef:

Waar baseer je dat op?

Op hun eigen ideologie. En op wat je hoort en ziet in de diverse islamitische landen...

Noem mij maar een islamitisch land waar je als ongelovige westerling dezelfde vrijheden geniet als de gemiddelde moslim hier....

Je hoeft niet eens ver te gaan. Kijk maar naar de ontwikkelingen in Turkije...

Ik heb het, zoals je teruglezend in de discussie kunt zien, over de zogenaamde zich ontwikkelende meerderheid aan moslims en in het bijzonder de militanten. Flauwekul natuurlijk maar ik sta open voor nuchtere cijfers die mijn ongelijk aantonen.

Keesvi

Superlid
Superlid
Zo Mei 08, 2016 3:19 pm Reageer met quote

Marguerite1 schreef:
Libelletje, trek het je niet aan, wij weten dat jij de historicus hier bent

Als iemand hier op het forum me het afgelopen jaar een lachstuip heeft bezorgd ben jij het wel met deze opmerking.

Tympaan

Superlid
Superlid
Zo Mei 08, 2016 3:20 pm Reageer met quote

Je wil het gewoon niet zien, Keesvi, en dat is verder je goed recht.

En nee, wij zullen het waarschijnlijk niet meer meemaken. Maar ik weet nu al dat ik niet over honderd jaar zou willen terugkeren naar het land wat nu nog Nederland heet als de ontwikkeling doorzet zoals het nu gaat...

Pagina 4 van 6 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Plaats reactie