AfD wil verbod op minaretten en boerka's
Archief Discussie
Ga naar pagina Vorige  1, 2 Plaats reactie

Albertus47.1

Superlid
Superlid
Antw.: 1973
Ma Mei 02, 2016 1:28 am Reageer met quote

Chess schreef:
Bas12 schreef:

Dat weet jij natuurlijk als de beste als prototype gremlin.

Gaaaaaaaaaaap ......... me kleinzoon (van 12) schat ik hoger in.

Soms vraag ik me af hoeveel forumleden op een gesloten afdeling zitten.... Echt !!

Ja die vraag past daar ook bij. Ik denk dat er heeeeel veel mensen zich ook iets afvragen over jou.
Je bent geen knip voor de neus waard.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Chess.1

Superlid
Superlid
Antw.: 3823
Ma Mei 02, 2016 1:41 am Reageer met quote

Bas12 schreef:

Ja die vraag past daar ook bij. Ik denk dat er heeeeel veel mensen zich ook iets afvragen over jou.

Tja, ik ken er ook velen die dat bij jou hebben. Maar wat is het nut van je laatste bijdrage?

Ik zou ook heeeeel kunnen typen, maar ook dat komt, bij mij, vrij onvolwassen over, dus ik doe dat maar niet.

Ben jij een Gremlin puppy ?

Door de geschiedenis heen is het wetenschappers, academici, rechters en andere intellectuelen vaak verweten dat zij in een ivoren toren leven.

Albertus47.1

Superlid
Superlid
Ma Mei 02, 2016 1:48 am Reageer met quote

Chess schreef:
Bas12 schreef:

Tja, ik ken er ook velen die dat bij jou hebben. Maar wat is het nut van je laatste bijdrage?

Ik zou ook heeeeel kunnen typen, maar ook dat komt, bij mij, vrij onvolwassen over, dus ik doe dat maar niet.

Ben jij een Gremlin puppy ?

Tja sommigen worden nooit volwassen, hoe oud ben jij als ik vragen mag?
Dit is nl. een forum voor vijftigplussers.

Chess.1

Superlid
Superlid
Antw.: 3823
Ma Mei 02, 2016 2:02 am Reageer met quote

Bas12 schreef:

Tja sommigen worden nooit volwassen, hoe oud ben jij als ik vragen mag?

Natuurlijk mag je dat vragen, maar ik probeer op het niveau van de Gremlins te communiceren op dit forum in de hoop tot een zinvol gesprek te komen. Nu weet ik, uit ervaring, dat Gremlins nooit een antwoord op een vraag geven, dus ik wil me niet buiten de groep plaatsen door een antwoord op je vraag te geven.

Zo doe ik het goed h ?

Door de geschiedenis heen is het wetenschappers, academici, rechters en andere intellectuelen vaak verweten dat zij in een ivoren toren leven.

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 25886
Ma Mei 02, 2016 10:30 am Reageer met quote

Chess schreef:

....Zo doe ik het goed h ?

Fantastisch....

Toch zou ik je willen aanbevelen om je weer terug te trekken naar je ivoren toren, zoals ik in een ander topic ook al deed.
We kunnen nu eenmaal niet allemaal zo briljant, intelligent en alwetend zijn als jij Chess...

Godzijdank...

Faber quisque fortunae suae

Albertus47.1

Superlid
Superlid
Ma Mei 02, 2016 10:53 am Reageer met quote

Tja hij is nu eenmaal een beetje kinder-achtig Surprised het zij zo.
Maar laten we verder gaan op een wat volwassener niveau.

Het lijkt mij een goede zaak dat AFD dit verbod wil gaan invoeren. En hopelijk gaan anders landen dit navolgen.

Dit hebben we uiteindelijk allemaal te danken aan de slappe linkse politiek die te laf is om weerstand te bieden aan de ontwikkelingen die er reeds een tijdje gaande zijn binnen Europa. En dat zal zich nog wel even voortzetten, wel wordt de kans dan daarmee alsmaar groter dat er nog meer opstanden komen. We gaan het zien.

Fyrano

Superlid
Superlid
Antw.: 2063
Ma Mei 02, 2016 11:43 am Reageer met quote

Tja, als je het steeds maar over gremlins hebt, ben je in je leven ergens geestelijk blijven steken.
Maar ja, wat wil je met al zijn fantasien. Zelf waant ie zich jurist en nog veel meer.
Maar op dit forum zitten wel meer mensen die zich graag een functie aanmeten om anderen te intimideren.

RobJ59

Superlid
Superlid
Antw.: 2271
Ma Mei 02, 2016 12:01 pm Reageer met quote

humor schreef:
AfD wil verbod op minaretten en boerka's

STUTTGART - Het congres van de Duitse anti-immigratiepartij Alternative fr Deutschland (AfD) heeft zondag in grote meerderheid een manifest aangenomen waarin staat dat de islam niet spoort met de Duitse grondwet en dat minaretten en boerka's moeten worden verboden.

Oproepen om maatregelen tegen ,,islamitische machtssymbolen'' werden met gejuich ontvangen. Een pleidooi voor een dialoog met Duitse moslims kon juist op boegeroep rekenen.

bron https://www.telegraaf.nl/buitenland/25707146/__AfD_wil_verbod_op_minaretten_en_boerka_s__.html

Hopen dat het in heel Europa zo zal worden.

nandes

Superlid
Superlid
Antw.: 8433
Di Mei 03, 2016 12:13 am Reageer met quote

Fyrano schreef:
Tja, als je het steeds maar over gremlins hebt, ben je in je leven ergens geestelijk blijven steken.
Maar ja, wat wil je met al zijn fantasien. Zelf waant ie zich jurist en nog veel meer.
Maar op dit forum zitten wel meer mensen die zich graag een functie aanmeten om anderen te intimideren.

geen flauw idee waar of over wie je het hebt.

verklaar je nader.

Met 'n oald hoes en 'n joonk wief he'j altied wat te knooi'n

nandes

Superlid
Superlid
Di Mei 03, 2016 12:40 am Reageer met quote

TheDon schreef:
Bas12 schreef:
Tja hij is nu eenmaal een beetje kinder-achtig Surprised het zij zo.
Maar laten we verder gaan op een wat volwassener niveau.

Het lijkt mij een goede zaak dat AFD dit verbod wil gaan invoeren. En hopelijk gaan anders landen dit navolgen.

Dit hebben we uiteindelijk allemaal te danken aan de slappe linkse politiek die te laf is om weerstand te bieden aan de ontwikkelingen die er reeds een tijdje gaande zijn binnen Europa. En dat zal zich nog wel even voortzetten, wel wordt de kans dan daarmee alsmaar groter dat er nog meer opstanden komen. We gaan het zien.

Van mij mogen ze dat ook invoeren, die wandelende tenten is toch geen gezicht!!
Hier zullen de Daltons wel weer commentaar op hebben maar het zij zo!

commentaar waarom, we kennen jou domme uitspraken zonder enige kennis van zaken.

Waarom zo'n ophef voor een paar boerka's die er nog lopen, wat een wereld prestatie.............

en ga jij nou maart lekker voor je rechtse politiek, dan weet je zeker dat je als oudere niet meer meetelt en dat jan met de pet als maar slechter af is, jaja jou rechtse ballen likken hun vingers er bij af zou je vriend Rutte zeggen.

En dan ben je ook nog tegen een dialoog tussen de verschillende partijen, het geeft aan uit welk nest jij komt.

Benneke

Superlid
Superlid
Antw.: 7756
Di Mei 03, 2016 9:17 pm Reageer met quote

Hoeveel mernsen hebben jullie de afgelopen week in een boerka zien lopen?

Het is een door AfD op geblazen zaak. Zoiets wordt in de volksmond schieten met een kanon op een mug genoemd.
Een achterlijke en domme bezigheid Laughing

Wie vrolijk is, laadt de schijn op zich oppervlakkig te zijn. (Godfried Bomans)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

nandes

Superlid
Superlid
Di Mei 03, 2016 10:22 pm Reageer met quote

TheDon schreef:
nandes schreef:

commentaar waarom, we kennen jou domme uitspraken zonder enige kennis van zaken.

Waarom zo'n ophef voor een paar boerka's die er nog lopen, wat een wereld prestatie.............

en ga jij nou maart lekker voor je rechtse politiek, dan weet je zeker dat je als oudere niet meer meetelt en dat jan met de pet als maar slechter af is, jaja jou rechtse ballen likken hun vingers er bij af zou je vriend Rutte zeggen.

En dan ben je ook nog tegen een dialoog tussen de verschillende partijen, het geeft aan uit welk nest jij komt.

Hoor wie dit zegt! Laughing

Eerst mijn kinderen aanvallen, dan over een slechte vader praten, dan mijn partner erbij halen en nu ook weer het nest waar ik uit kom, dus een aanval op mijn ouders!!!!

Ik merk wel dat jij geen nest gehad hebt, volgens mij ben jij opgericht en verkeerd geprogrammeerd.
Wat ook kan dat je als een klein onbenullig zaadje in de grond gestopt ben en laten uit de klei getrokken.
Ik heb nog een warm en goed nest gehad en daar ben ik trots op en zeker op mijn opvoeding!!
Daarom kom ik nog steeds op voor mijn vaderland en niet voor de indringers zoals de NSB vroeger ook deed.
Als ik jou zo hoor kan ik niet van een opvoeding spreken, volgens mij zouden je ouders zich kapot schamen.

Maargoed nandes je blijft in mijn nek hijgen en ben het nu goed zat met jou om mijn familie aan te vallen!!!!!!!!!!

ik weet niet waar jij je info overal weg tovert doet er verder ook niet zoveel toe.

de vraag uit welk nest kom je stel ik naar aanleiding van dezelfde vraag die jij mij een aantal weken terug stelde, " uit welk nest kom jij"
Laughing Laughing

RobJ59

Superlid
Superlid
Antw.: 2271
Di Mei 03, 2016 11:06 pm Reageer met quote

Benneke schreef:
Hoeveel mernsen hebben jullie de afgelopen week in een boerka zien lopen?

Het is een door AfD op geblazen zaak. Zoiets wordt in de volksmond schieten met een kanon op een mug genoemd.
Een achterlijke en domme bezigheid Laughing

Ik heb ze niet geteld maar zeker meer dan 1000.

Albertus47.1

Superlid
Superlid
Di Mei 03, 2016 11:43 pm Reageer met quote

Ik meende dat ik er een paar zag maar toen ik dichterbij kwam bleken het toch parasols te zijn.

nandes

Superlid
Superlid
Wo Mei 04, 2016 12:41 am Reageer met quote

TheDon schreef:
nandes schreef:
TheDon schreef:
nandes schreef:

Eerst mijn kinderen aanvallen, dan over een slechte vader praten, dan mijn partner erbij halen en nu ook weer het nest waar ik uit kom, dus een aanval op mijn ouders!!!!

Ik merk wel dat jij geen nest gehad hebt, volgens mij ben jij opgericht en verkeerd geprogrammeerd.
Wat ook kan dat je als een klein onbenullig zaadje in de grond gestopt ben en laten uit de klei getrokken.
Ik heb nog een warm en goed nest gehad en daar ben ik trots op en zeker op mijn opvoeding!!
Daarom kom ik nog steeds op voor mijn vaderland en niet voor de indringers zoals de NSB vroeger ook deed.
Als ik jou zo hoor kan ik niet van een opvoeding spreken, volgens mij zouden je ouders zich kapot schamen.

Maargoed nandes je blijft in mijn nek hijgen en ben het nu goed zat met jou om mijn familie aan te vallen!!!!!!!!!!

ik weet niet waar jij je info overal weg tovert doet er verder ook niet zoveel toe.

de vraag uit welk nest kom je stel ik naar aanleiding van dezelfde vraag die jij mij een aantal weken terug stelde, " uit welk nest kom jij"
Laughing Laughing

Mijn geheugen is zeer goed en kan mij niet heugen dat ik jou die vraag gesteld heb.
Geef mij maar de link ervan of kopieer het even, ben benieuwd.
Het is alleen zo jammer dat antwoordt geven met zulk soort dingen, niet jou sterkste kant is. Wink

Nou Don dan is jou geheugen niet zo goed of zeer selectief ( ik denk het laatste)

Ik ga echt niet die enorme brij aan postings doorzoeken, wel weet ik dat ik jou er toen op heb aangesproken, je gaf geen kik en was zelfs een aantal dagen afwezig hier, ondergedoken ofzo Very Happy

Albertus47.1

Superlid
Superlid
Wo Mei 04, 2016 1:33 pm Reageer met quote

Tja op het niveau van een dalton communiceren blijft lastig.

Toen ik het mijn kleindochter van de basisschool vertelde kwam ze niet meer bij van het lachen.

Vooral van die "grote" waarvan ze aanvankelijk dacht dat het een medescholier was.

nandes

Superlid
Superlid
Wo Mei 04, 2016 11:14 pm Reageer met quote

TheDon schreef:
nandes schreef:
TheDon schreef:
nandes schreef:

Laughing Laughing

Mijn geheugen is zeer goed en kan mij niet heugen dat ik jou die vraag gesteld heb.
Geef mij maar de link ervan of kopieer het even, ben benieuwd.
Het is alleen zo jammer dat antwoordt geven met zulk soort dingen, niet jou sterkste kant is. Wink

Het is nog erger, het was geen vraag maar een stelling.

Het topic; Nederland veiliger dan ooit.
Pagina 48
ma 28 maart
10.27u

de groeten.

nandes

Superlid
Superlid
Do Mei 05, 2016 12:10 am Reageer met quote

TheDon schreef:
nandes schreef:

Het is nog erger, het was geen vraag maar een stelling.

Het topic; Nederland veiliger dan ooit.
Pagina 48
ma 28 maart
10.27u

de groeten.

Toch maar opgezocht nandes, knap hoor maar je vergeet 1 ding, wat voor vunzige opmerkingen maakte je daarvoor?????

nandes schreef;
neuken met marrokaantjes, deed hij toch graag, de huichelaar.

Laughing

Humor schreef;
Je gaat weer lekker , nandes......... Very Happy

nandes schreef;
heb ik ongelijk dan?

humor schreef;
En wat heeft dat met veiligheid te maken?

nandes schreef;
vraag het aan don, die begint over p.f

Weet je het weer????
Snappie dat ik het zat ben dat gehijg in mijn nek.
Hoe vaak heb je heb je mij al niet aangevallen over mijn vaderschap, kinderen en ook nog mijn partner?
Dan begin jij over Marokkaantjes neuken
Ik heb je verder nog nooit aangevallen met je priv maar dit ging mij te ver!
In mijn "nest" namen we dat niet in de mond, snappie!

Laten we het hier even on-topic houden en open een topic over bv "uit wat voor nest kom jij?"

Ik heb je vd week gezegd dat jij met de uitspraken over "welk nest"
bent begonnen, jij ontkende dat ten stelligste nu toon ik je het aan.
Nu verbind je er ineens voorwaarden aan, wanneer je het wel of niet mag zeggen, dat is gewoon kul natuurlijk.

En dan ff voor de nieuwkomers. ik heb ooit iets gezegd over het vaderschap van Don, het was als grap bedoeld maar viel volkomen verkeerd, ik heb er mijn excuus voor aangeboden om meer trammelant te voorkomen, hij heeft dat onvoorwaardelijk geaccepteerd.

verder heb ik het nooit over zijn vrouw gehad.

en voor de rest doe ik er het zwijgen toe.

humor

Superlid
Superlid
Antw.: 10439
Do Mei 05, 2016 12:26 am Reageer met quote

nandes schreef:

en voor de rest doe ik er het zwijgen toe.

Dat zou wel het beste zijn........................denk ik.

Pagina 2 van 2 Ga naar pagina Vorige  1, 2

Plaats reactie