Subhan Allah op bussen in Londen
Archief Discussie
Plaats reactie

amber

Superlid
Superlid
Antw.: 6850
Wo Mei 11, 2016 2:10 pm Reageer met quote

Een mooi initiatief:
Met de islamitische vastenmaand Ramadan voor de deur is Engelands grootste liefdadigheidsinstelling een campagne gestart om mensen, juist in die vastenmaand, wanneer het er o.a. vooral om draait dat men denkt aan mensen die het minder goed hebben en een hart onder de riem te steken door geld te doneren.
Daartoe heeft men grote advertenties met de tekst "subhan allah" (God zij geprezen) op 640 stadsbussen geplaatst die gaan rijden in Londen, Manchester, Birmingham, Leicester en Bradfort waar veel moslims wonen; in Londen alleen al 3 miljoen.
De opbrengst zal vooral gaan naar Syrische vluchtelingen.
Lees het artikel:HIER

Bron foto:Washington Times

Marokkaans/Arabisch koken; verras jezelf en anderen en bezoek eens mijn Weblog.
Klik daarvoor op WWW hieronder en je bent er meteen......
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 12280
Wo Mei 11, 2016 3:09 pm Reageer met quote

Jos55 schreef:
Ik vind dit zeker een mooi initiatief! Nu nog afwachten of tegenstanders geen roet in het eten gooien. Ik hoop dat het gewoon doorgaat, het is immers voor een goed doel.

Mee eens. Wat zou erop tegen zijn? Veel moslims zijn nauwelijks actief bezig met hun religie maar doen wel mee met vasten. Daar heeft niemand last van en de extra aandacht voor minderbedeelden vind ik een mooi principe.

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

nandes

Superlid
Superlid
Antw.: 8433
Do Mei 12, 2016 12:44 am Reageer met quote

Een super initiatief, islam sta op en laat meer zien dat je medemens bent, laat uw ware aard zien omdat er teveel zijn die u maar al te graag in een kwaad daglicht zetten

Met 'n oald hoes en 'n joonk wief he'j altied wat te knooi'n
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Pagina 1 van 1

Plaats reactie