'Wordt PVV de grootste, dan moet ze regeren'
Archief Discussie
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende Plaats reactie

Benneke

Superlid
Superlid
Antw.: 7759
Ma Mei 16, 2016 9:52 pm Reageer met quote

Bas12 schreef:
benneke, probeer je nou eens je wat meer inzicht te verschaffen. Het ontbreekt je eenvoudigweg aan kennis. Het zou je wellicht wat meer sieren dan dergelijk onzinnige verhalen op te hangen.
En de toon die je aanslaat lijkt op imiteren van iemand. Beetje zwak.

Ik begrijp dat het je nu al spijt dat jij mij de voorzet gaf Bas, waarop ik slechts voort borduurde. Maar geef mij daarvan niet de schuld. Het inzicht in wat je zelf schreef ontbrak je kennelijk in het geheel.

Wie vrolijk is, laadt de schijn op zich oppervlakkig te zijn. (Godfried Bomans)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Advertentie

Albertus47.1

Superlid
Superlid
Antw.: 1973
Ma Mei 16, 2016 10:01 pm Reageer met quote

Benneke schreef:
Bas12 schreef:
benneke, probeer je nou eens je wat meer inzicht te verschaffen. Het ontbreekt je eenvoudigweg aan kennis. Het zou je wellicht wat meer sieren dan dergelijk onzinnige verhalen op te hangen.
En de toon die je aanslaat lijkt op imiteren van iemand. Beetje zwak.

Ik begrijp dat het je nu al spijt dat jij mij de voorzet gaf Bas, waarop ik slechts voort borduurde. Maar geef mij daarvan niet de schuld. Het inzicht in wat je zelf schreef ontbrak je kennelijk in het geheel.

Jammer benneke dat het je vooral aan zelfkennis ontbreekt. De discussie zou wellicht meer vruchten afwerpen wanneer je wat meer empathie en nuance ten toon zou spreiden, maar ik maak mij daarover maar geen illusies meer, dat zou alleen maar verspilde tijd zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

jalis

Superlid
Superlid
Antw.: 4222
Ma Mei 16, 2016 10:14 pm Reageer met quote

JanRutgers schreef:
jalis schreef:
JanRutgers schreef:
Nou Benneke, er zijn in zulke gevallen best wel wat opportunisten te vinden, die zich opwerpen als ter zake deskundigen en dan na "gedane arbeid" vrolijk van het wachtgeld enige tijd in een ver warm land bivakkeren.
Het zal een herhaling worden van hetgeen zich afspeelde binnen het kabinet CDA LPF.

IK ben er voor om Wilders de kans te geven zijn woorden waar te maken. Dat de anderen, door hem uitgemaakt voor "nep parlementariërs" en "nep ministers" in een "nep parlement" en een "nep kabinet", natuurlijk niet staan te trappelen en soms zelfs botweg zullen weigeren, kan je ze dan niet verwijten.

Nu geloof ik niet, dat zulks van de "die hard" PVV adepten de schellen van de ogen zal doen vallen, maar voor de twijfelaars kan het genoeg reden zijn om de charlatan Wilders verder maar aan te laten rommelen.
Het is in ieder geval een mooie kans om de PVV als politiek element, te marginaliseren.

Maar wat is het verschil het huidige kabinet rommelt maar wat aan, houd zich niet aan beloftes en afspraken en negeert alle wensen van de bevolking. Als nu Wilders aan de macht zou komen en volgens jou ook maar wat aan gaat rommelen dan blijft het toch zo als het nu al is, dus waar maakt een ieder zich hier dan zo druk over.

Ik maak me ten eerste niet druk, dat om te beginnen.
Dan heb ik niet gezegd, noch geschreven, dat Wilders in het torentje maar wat zou "aanrommelen". Wel goed lezen wat er staat.

Ja, je kan het er niet mee eens zijn of er niet tevreden mee zijn, maar het waren toch echt de kiezers, die de zittende coalitie hebben mogelijk gemaakt en een volk krijgt de regering, die het verdient. In dit geval verdiende het deze regering, door een groot aantal stemmen te geven aan een kansloze opportunist zonder ambitie om ook maar ergens verantwoording voor te nemen.

Dit is mijn uitspraak en de zaak is hiermee (voor mij) afgedaan Laughing

Jij schrijft het waren toch echt de kiezers, die de zittende coalitie hebben mogelijk gemaakt, en dat is waar maar op grond van gedane beloftes en verkiezings programma nu deze coalitie hun beloftes niet na komen denk je dat ze weer zoveel zetels zouden krijgen ik dacht het niet, ik in ieder geval niet ik heb heel mijn leven PvdA gestemd den laatste twee keer niet en zal het ook nooit meer doen er zitten dermate onbetrouwbare mensen in de PvdA dat ze alles verliezen en ze zijn zo stom dat ze gewoon doorgaan met slopen met datgene wat wij met elkaar hebben op gebouwd, en dat stelletje halve garen hier op dit forum die daar ook nog groots op zijn daar moet ik een hele grote poep van laten. Laughing Laughing

Ik vaar niet Links en ik vaar niet Rechts, ik vaar een vaste koers Recht door Zee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

ron1.1

Superlid
Superlid
Antw.: 5168
Ma Mei 16, 2016 10:16 pm Reageer met quote

de stelling an sich is m.i. niet juist. De grootste partij wie dat dan ook zijn mag is niet verplicht te regeren. Ik kan dat in geen enkele wet vinden.

Meestal wordt aan de grootste partij als eerste voor de "formatie" gevraagd meer niet.

jalis

Superlid
Superlid
Antw.: 4222
Di Mei 17, 2016 11:59 am Reageer met quote

JanRutgers schreef:
jalis schreef:
Jij schrijft het waren toch echt de kiezers, die de zittende coalitie hebben mogelijk gemaakt, en dat is waar maar op grond van gedane beloftes en verkiezings programma nu deze coalitie hun beloftes niet na komen denk je dat ze weer zoveel zetels zouden krijgen ik dacht het niet, ik in ieder geval niet ik heb heel mijn leven PvdA gestemd den laatste twee keer niet en zal het ook nooit meer doen er zitten dermate onbetrouwbare mensen in de PvdA dat ze alles verliezen en ze zijn zo stom dat ze gewoon doorgaan met slopen met datgene wat wij met elkaar hebben op gebouwd, en dat stelletje halve garen hier op dit forum die daar ook nog groots op zijn daar moet ik een hele grote poep van laten. Laughing Laughing

Het zal me een rotzorg zijn wat er straks als uitslag komt, het zal mijn tijd wel duren. Of de toekomstige kabinetten de genomen maatregelen gaan terug draaien? Ik weet wel zeker van niet. Wie dat wel gelooft, die moet zich toch maar even bij een goed psychiatrisch ziekenhuis melden, want dan is er iets mis met de medicatie.
Linksom of rechtsom, het beleid zal slechts marginaal veranderen.

Heb je al een afspraak gemaakt in Franeker, is echt hard nodig hoor Jan. Laughing

Ik vaar niet Links en ik vaar niet Rechts, ik vaar een vaste koers Recht door Zee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

YvanH.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 178
Di Mei 17, 2016 12:51 pm Reageer met quote

Jan waarom moet jij zo nodig bij ieder antwoord zo hatelijk uithalen?

YvanH.1

Stamgast
Stamgast
Di Mei 17, 2016 1:20 pm Reageer met quote

het een lokt het ander uit! Kip en/of ei!
Volwassen mensen kunnen wijzer zijn en eruit stappen! En ombuigen!

YvanH.1

Stamgast
Stamgast
Di Mei 17, 2016 1:40 pm Reageer met quote

Bedankt Jan voor je antwoord!

humor

Superlid
Superlid
Antw.: 10439
Di Mei 17, 2016 2:24 pm Reageer met quote

Marguerite1 schreef:
Samson verlaat de politiek want stelt zich niet opnieuw kandidaat. Ahmed Aboutaleb wordt vrijwel zeker de nieuwe lijsttrekker van de PvdA.
Dat heeft Samson in een persconferentie laten weten.

Gezegend ben je als PvdA kiezer.....

Aboutaleb schijnt erg populair te zijn, dus een slimme keuze om de PvdA cijfers wat op te krikken.

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 25906
Di Mei 17, 2016 2:24 pm Reageer met quote

NicolaasP schreef:
Wat een onzin weer om Jan Rutgers hier van hatelijk uithalen te betichten, dat is schering en inslag op dit forum, je komt het nog veel meer tegen bij Rob, Bas, Don, Ron, de Jodeljongen en consorten bij wie je alléén maar hatelijk uithalen ziet, zonder enige inhoud. En die inhoud die kan Jan zeker niet ontzegd worden

Je mag inderdaad wel zeggen dat dit het toppunt van schijnheiligheid is...

Als er één vol zit met gif, is het de heer Nicolaas wel...

Faber quisque fortunae suae

Tympaan

Superlid
Superlid
Di Mei 17, 2016 2:43 pm Reageer met quote

NicolaasP schreef:

schijnheiligheid? Beweer ik dan dat ik zelf niet scherp reageren kan?
Maar...het GAAT meestal altijd ergens over, en dat kan van jou zelden gezegd worden

Jij vindt zelf dat het ergens over gaat. Maar laat ik nou vinden dat het doorgaans helemaal nergens over gaat. En enkel maar bedoeld is om ruzie te zoeken...

Verschil van inzicht, zullen we dan maar zeggen...

humor

Superlid
Superlid
Antw.: 10439
Di Mei 17, 2016 2:46 pm Reageer met quote

Zo te lezen zijn de variabelen op de ruzie-zoek-tour...... Laughing

douwe

Superlid
Superlid
Antw.: 11344
Di Mei 17, 2016 2:47 pm Reageer met quote

die Jan Rutgers toch....

ik citeer:
Volgens de geldende regels op de diverse fora en Blogs, dient men zich uiterst behoedzaam en terughoudend te gedragen, zodat er niemand zich aan u stoort. Spontane uitbarstingen zijn uit den boze en men dient een geschreven tekst eerst drie maal door te lezen en pas dan te plaatsen.
Nou dan ben je dus bij mij aan het verkeerde adres.
Ik schrijf fris van de lever, in goed begrijpelijke termen, zonder dubbele bodem.

Nee ik ben er nimmer op uit iemand te kwetsen of op het hart te trappen, op lange tenen, ja daar ga ik graag en dikwijls op staan en geloof me, met 145 kilo schoon aan de haak, komt dan de boodschap heel duidelijk over.

Aldus Pake Jeep....

Je hebt denkers en je hebt doeners. De ergste zijn de denkers die denken dat ze wat doen!

Pluk

Superlid
Superlid
Antw.: 4361
Di Mei 17, 2016 2:50 pm Reageer met quote

Ik vraag me zo langzamerhand af

waar Thijs en zijn moderatoren blijven !

Question

All life matters

Tympaan

Superlid
Superlid
Di Mei 17, 2016 2:54 pm Reageer met quote

Die kijken waarschijnlijk gewoon toe totdat het vuur vanzelf is uitgeraasd..

En ik kan ze alleen maar gelijk geven. Dit is immers onbegonnen werk...

Cool

Benneke

Superlid
Superlid
Di Mei 17, 2016 3:17 pm Reageer met quote

douwe schreef:
die Jan Rutgers toch....

ik citeer:
Volgens de geldende regels op de diverse fora en Blogs, dient men zich uiterst behoedzaam en terughoudend te gedragen, zodat er niemand zich aan u stoort. Spontane uitbarstingen zijn uit den boze en men dient een geschreven tekst eerst drie maal door te lezen en pas dan te plaatsen.
Nou dan ben je dus bij mij aan het verkeerde adres.
Ik schrijf fris van de lever, in goed begrijpelijke termen, zonder dubbele bodem.

Nee ik ben er nimmer op uit iemand te kwetsen of op het hart te trappen, op lange tenen, ja daar ga ik graag en dikwijls op staan en geloof me, met 145 kilo schoon aan de haak, komt dan de boodschap heel duidelijk over.

Aldus Pake Jeep....

Wat is eigenlijk je boodschap Douwe?

Zeer oude berichten van jaren terug quoten lijkt mij een beetje onnozele bezigheid of een bewuste actie om olie op het vuur te gooien en zelf buiten schot te blijven.

Dat vind ik een minne manier om het forum te vervuilen.

Tympaan

Superlid
Superlid
Di Mei 17, 2016 3:28 pm Reageer met quote

Benneke schreef:

Wat is eigenlijk je boodschap Douwe?

Zeer oude berichten van jaren terug quoten lijkt mij een beetje onnozele bezigheid of een bewuste actie om olie op het vuur te gooien en zelf buiten schot te blijven.

Dat vind ik een minne manier om het forum te vervuilen.

De boodschap is, lijkt mij zo, dat als de een begint met oude berichten, dat de ander dat dan ook zal doen...

Meer is het niet..

Albertus47.1

Superlid
Superlid
Di Mei 17, 2016 3:41 pm Reageer met quote

Daar is benneke blijkbaar te laf voor. Hij papegaait Jan veiligheidshalve liever na. P beraad gedrag.

Laatst aangepast door Albertus47.1 op Di Mei 17, 2016 3:44 pm, in totaal 2 keer bewerkt

Albertus47.1

Superlid
Superlid
Di Mei 17, 2016 3:44 pm Reageer met quote

Daar is benneke blijkbaar te laf voor. Hij papegaait Jan veiligheidsgalve liever na. Puberaal gedrag.

Benneke

Superlid
Superlid
Di Mei 17, 2016 3:54 pm Reageer met quote

Libelle schreef:

"Benneke, jij reageert wel op Douwe enz, maar waarom zag en zie ik je niet reageren op de lompe opmerkingen van JanRutgers? Zie je die fouten niet of b en je bang voor zijn reactie?

Als jij het verschil niet kan zien tussen de in mijn ogen achterbakse manier van Douwe en het recht voor zijn raap zeggen van Jan, dan begrijp je mijn werkwijze waarschijnlijk ook niet.

Pagina 3 van 4 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Plaats reactie