Sylvana Simons
Archief Discussie
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende Plaats reactie

Benneke

Superlid
Superlid
Antw.: 7777
Zo Mei 22, 2016 11:56 pm Reageer met quote

RobJ59 schreef:
Benneke schreef:
Benneke schreef

Heb ik ook maar één naam genoemd Rob. Goed lezen vent, vooral de eerste regel..... Daarna kan je altijd nog een reactie geven. Zo voorbarig reageren komt niet altijd even handig over.

Rob schreef:

Dus????

Mijn conclusie was toch duidelijk: Voorbarig reageren is niet handig.

Je lult maar wat uit je nek man, ontlopen daar ben je goed in ja.

Ik geef antwoord op je vraag. Dat jij de vraag zodanig stelt dat er meerdere antwoorden mogelijk zijn moet je mij niet kwalijk nemen Rob.

Daarnaast ben ik hier geen moderator. Als ik lees wat hier allemaal wordt geschreven, kan ik van veel uitspraken van een aantal mensen wel afstand doen. Veel te vermoeiend jochie, daar begin ik niet aan. Stel je voor dat ik onder ieder onwelvoeglijke aanduiding moet schrijven dat ik daar afstand van neem..... Beet je raar van jou om te vragen, omdat ik ook nergens lees dat jij ergens of van iemands uitspraken afstand neemt.
Je verlangt van mij dus iets wat je zelf vertikt om te doen. Rare jongen ben je af en toe.

Ga met dergelijke vragen voortaan naar de sitebeheerder, maar val mij er niet meer mee lastig.

Wie vrolijk is, laadt de schijn op zich oppervlakkig te zijn. (Godfried Bomans)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Advertentie

Fyrano

Superlid
Superlid
Antw.: 2063
Ma Mei 23, 2016 12:00 am Reageer met quote

Jos55 (Lucia) schreef:

Quote:
Kijk er eens aan! Fyrano ontpopt zich als de ridder Don Quichot die de 'edelvrouwe' Dulcinea in bescherming neemt.

Een beetje achterbaks om een mannennaam aan te nemen.

Maar weet je Lucia, ik houd ook nog steeds de deur open voor een dame. Let wel, niet voor types zo als jij.

Klaarblijkelijk vind jij hufterig gedrag van mensen uit jou groepje normaal, immers hoor ik je daar niet over.

Dat zegt m.i. veel over jou en jullie groepje waar ik zeker niet bij wil horen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Chess.1

Superlid
Superlid
Antw.: 3823
Ma Mei 23, 2016 12:05 am Reageer met quote

Fyrano schreef:
Jos55 (Lucia) schreef:

Quote:
Kijk er eens aan! Fyrano ontpopt zich als de ridder Don Quichot die de 'edelvrouwe' Dulcinea in bescherming neemt.

Zowel in Nederland als in België is de naam Jos zowel een meisjesnaam als een jongensnaam. Je bent weer eens slecht geïnformeerd.

Bron: https://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/Jos

Door de geschiedenis heen is het wetenschappers, academici, rechters en andere intellectuelen vaak verweten dat zij in een ivoren toren leven.

nandes

Superlid
Superlid
Antw.: 8433
Ma Mei 23, 2016 12:07 am Reageer met quote

Chess schreef:
Fyrano schreef:
Jos55 (Lucia) schreef:

Quote:

Zowel in Nederland als in België is de naam Jos zowel een meisjesnaam als een jongensnaam. Je bent weer eens slecht geïnformeerd.

Bron: https://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/Jos

Ja Chess, die Fyrano... ze weet echt niet wat ze zegt.

Met 'n oald hoes en 'n joonk wief he'j altied wat te knooi'n

nandes

Superlid
Superlid
Ma Mei 23, 2016 12:27 am Reageer met quote

TheDon schreef:
Ah, daar heb je Janneban weer, gaat hij me weer TheDom noemen.
Altijd lachen met haar. Laughing

Laat jij nu maar eens merken dat je ballen hebt, ontkennen en liegen, daar bereik je niets mee.

Respect voor vrouwen is jou vreemd behalve degene die achter je aan lopen, het zgn "kuddegedrag".

vindt het wel toepasselijk T e Dom Laughing

ff correctie jij bent de laatste die een leugen plaatste door te ontkennen dat je Jan van familie zwartmakerij beschuldigde

Chess.1

Superlid
Superlid
Ma Mei 23, 2016 12:43 am Reageer met quote

TheDon schreef:

Haha, die nandes, neemt ze het weer op voor Chess! Laughing

Jij gaat je ook met de competitie bemoeien ?

Door de geschiedenis heen is het wetenschappers, academici, rechters en andere intellectuelen vaak verweten dat zij in een ivoren toren leven.

nandes

Superlid
Superlid
Ma Mei 23, 2016 12:45 am Reageer met quote

evengoed blijf jij diegene die met de leugen kwam

Chess.1

Superlid
Superlid
Ma Mei 23, 2016 12:47 am Reageer met quote

TheDon schreef:

Vind onderstaande spreuk wel toepasselijk voor jullie want jullie letten toch op taalfouten? Laughing
Dit is waarom, dus wie is er nu dom???

Probeer even uit te vissen wat het verschil is tussen een handschrift en het maken van taal en stijl fouten. Kennelijk gooi jij dat maar op een hoop....

Hilarisch ..........

nandes

Superlid
Superlid
Ma Mei 23, 2016 12:52 am Reageer met quote

Chess schreef:
TheDon schreef:

Vind onderstaande spreuk wel toepasselijk voor jullie want jullie letten toch op taalfouten? Laughing

Probeer even uit te vissen wat het verschil is tussen een handschrift en het maken van taal en stijl fouten. Kennelijk gooi jij dat maar op een hoop....

Hilarisch ..........

inderdaad hilarisch Het leek er werkelijk op dat rob de tekst door een zuidafrikaanse vertaalmachine had gehaald, en het werdt nog leuker toen hij het zelf niet in de gaten had.

RobJ59

Superlid
Superlid
Antw.: 2271
Ma Mei 23, 2016 12:55 am Reageer met quote

[quote="Chess"]
TheDon schreef:

Hilarisch ..........

Moet jij niet op pad met je zak lolly's?

Chess.1

Superlid
Superlid
Ma Mei 23, 2016 12:57 am Reageer met quote

nandes schreef:

inderdaad hilarisch Het leek er werkelijk op dat rob de tekst door een zuidafrikaanse vertaalmachine had gehaald, en het werd nog leuker toen hij het zelf niet in de gaten had.

Dat het geen zuid-afrikaans was wist ik wel, ik zat meer te denken aan koeterwaals ..............

RobJ59

Superlid
Superlid
Ma Mei 23, 2016 12:58 am Reageer met quote

[quote="nandes"]
Chess schreef:
TheDon schreef:

Hilarisch ..........

inderdaad hilarisch Het leek er werkelijk op dat rob de tekst door een zuidafrikaanse vertaalmachine had gehaald, en het werdt nog leuker toen hij het zelf niet in de gaten had.

Zegt iemand die niet weet dat verleden tijd nooit met dt geschreven wordt.
Als je een ander wil verbeteren moet je zelf wel perfect zijn, droppie.

RobJ59

Superlid
Superlid
Ma Mei 23, 2016 1:00 am Reageer met quote

Chess schreef:
nandes schreef:

inderdaad hilarisch Het leek er werkelijk op dat rob de tekst door een zuidafrikaanse vertaalmachine had gehaald, en het werd nog leuker toen hij het zelf niet in de gaten had.

Dat het geen zuid-afrikaans was wist ik wel, ik zat meer te denken aan koeterwaals ..............

Was dat het woord dat je moeder gilde toen een vreemde jou verwekte?

Chess.1

Superlid
Superlid
Ma Mei 23, 2016 1:01 am Reageer met quote

RobJ59 schreef:

Als je een ander wil verbeteren moet je zelf wel perfect zijn, droppie.

Iedere onderwijsdeskundige zal het hartgrondig met je oneens zijn, net als ik.

Chess.1

Superlid
Superlid
Ma Mei 23, 2016 1:15 am Reageer met quote

RobJ59 schreef:
Chess schreef:
nandes schreef:

Hiermee bevestig je weer eens je niveau.

En ik moet Tympaan gelijk geven, ik wens inderdaad vér boven dit soort gepeupel (zoals hij dat noemde) te staan.

Beter te leven in een ivoren toren dan als een rioolrat.

Benneke

Superlid
Superlid
Antw.: 7777
Ma Mei 23, 2016 1:19 am Reageer met quote

RobJ59 schreef:
Chess schreef:
nandes schreef:

Was jij niet degene, die aan mij vroeg afstand te nemen van het grove taalgebruik van andere forumleden Rob?

Nou neem dan van mij aan dat wat jij nu schreef, niet alleen zeer onbeschoft is, maar het laagste is dat een mens kan roepen. Gatver wat laat jij je kennen als één van de ergste a-sociale Tokkies.

Wie vrolijk is, laadt de schijn op zich oppervlakkig te zijn. (Godfried Bomans)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Chess.1

Superlid
Superlid
Ma Mei 23, 2016 1:20 am Reageer met quote

Libelletje schreef:
Je kan het wel wensen Chess, maar of het je lukt..... Je doet toch aardig mee.

Moet ik hieruit de conclusie trekken dat jij dit soort uitspraken van Rob onderschrijft, dan wel toelaatbaar vindt ?

Chess.1

Superlid
Superlid
Ma Mei 23, 2016 1:36 am Reageer met quote

Libelletje schreef:
Chess, er zijn mensen hier op forum, zoals gezellig kletsen met die en die, en die mensen bemoeien zich niet met ruzies. Zij zijn dus duidelijk netter dan wij.

Iedereen, maar dan ook iedereen die mee doet met dit gekissebis, zit op hetzelfde niveau. Dat zul je toch met me eens zijn, we schieten alleen vanaf verschillende stellingen, maar we schieten wel, ook zij die roepen: Het is een kleuterklas, het is een poppenkast enz

We kunnen een discussie hebben waar je het niet eens hoeft te zijn met elkaar, maar dan kunnen we met nette argumenten komen en als dat niet kan kun je jezelf terugtrekken uit de discussie, alleen dan sta je er boven.
Doe je dat niet, dan ben je net zo erg.

Jij houdt er wonderlijke ideeën op na, maar dat laat onverlet dat jij, gezien je reactie, het berichtje van Rob wel door de beugel vindt kunnen.

Dank voor je duidelijkheid, voor mij maakt dat veel dingen helder.

Fyrano

Superlid
Superlid
Antw.: 2063
Ma Mei 23, 2016 2:12 am Reageer met quote

Libelletje schreef:

Quote:
Chess, er zijn mensen hier op forum, zoals gezellig kletsen met die en die, en die mensen bemoeien zich niet met ruzies. Zij zijn dus duidelijk netter dan wij.

Iedereen, maar dan ook iedereen die mee doet met dit gekissebis, zit op hetzelfde niveau. Dat zul je toch met me eens zijn, we schieten alleen vanaf verschillende stellingen, maar we schieten wel, ook zij die roepen: Het is een kleuterklas, het is een poppenkast enz

We kunnen een discussie hebben waar je het niet eens hoeft te zijn met elkaar, maar dan kunnen we met nette argumenten komen en als dat niet kan kun je jezelf terugtrekken uit de discussie, alleen dan sta je er boven.
Doe je dat niet, dan ben je net zo erg.

Ik bewonder je pogingen om deze lui enig fatsoen bij te brengen.
Helaas kun je dergelijke brulapen niet tot rede brengen.

Chess.1

Superlid
Superlid
Ma Mei 23, 2016 2:21 am Reageer met quote

Fyrano schreef:

Ik bewonder je pogingen om deze lui enig fatsoen bij te brengen.
Helaas kun je dergelijke brulapen niet tot rede brengen.

Kijk aan, het orakel uit Duitsland komt ook weer onder zijn steen uit gekropen. Kom je even Rob aka RR (ranzige rioolrat) helpen ?

Pagina 4 van 9 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Plaats reactie